Файл қосу

Сөйлем туралы ақпарат

Пән: Әртүрлі


Тақырыбы : Сөйлем
Мақсаты : а) Білімділік : Сөйлем және оның түрлері .
ә) Тәрбиелік : Оқушыларға экологиялық тәрбие беру, табиғат анасы
ондағы өсімдіктер дүниесі құстар тіршілігіне деген сүйіспеншілік
сезімдерін тәрбиелеу .
б) Дамытушылық : Қазақ тілінің байлығы арқылы оқушының тілін
дамыту, сауатты , көркем жазу дағдыларын қалыптастыру .
Сабақтың түрі : Дәстүрлі емес, экологиялық ертегі сабақ.
Көрнекілігі : Табиғат көрінісі бейнеленген тақырыптық мазмұнды сурет
, жасалған құстардың суреті.
Сабақтағы жаңа технологиялар :
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы :
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой – толғаныс .
Сабақтың өтілу барысы :
1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Оқушылардың білімді және саналы түрде меңгеруге дайындау .
3. Білімді жан – жақты тексеру кезеңі .
1) Көркем жазу минуты .
Бір , екі үш ,
Қолға қалам алайық .
Салақтықтан қашпайық .
Әдемі етіп жазайық .
Әдемі жазған оқушыларды мадақтау.
2) Балаларға ертегіні бастап айту .
1-тапсырма .
1,2,3,4,5,6 сандарының бойымен иректелген сызықтар арқылы
әріптерді табу .
Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Сөйлем »
Сөйлем сөзден құралады .
Тиянақты ойды білдіреді .

Е: Көгершін әрі қарай теректі емдейтін дәрігер іздеп жолға шығады
. Ол жолда сауысқанды көріп, болған жағдайды баяндайды. Сауысқан
тілегін орындамайды.
Ендеше біз мына тапсырманы орындайық .
139 – жаттығу (ауызша)
5 сөйлем бар.
Е: Көгершін енді қырғауылға жолығып , болған жағдайды баяндайды .
Ол да тілегін орындамайды.
140- жаттығу . Ребусты шешу . ( ауызша )
Е: Көгершін бұлбұлға жолығады .
141- жаттығу . (сурет бойынша әңгіме құрау )
Дәптерге жазып отыру .
Сергіту сәті
«Ұшты –ұшты » ойыны
Е: Көгершін аққуға жолығады. Ол да өз тіршілігі барын айтады.
142- жаттығу . Сөздерді өз орнына қойып, сөйлем құрау .
Е: Көгершін орманды кезіп жүріп бір құсқа жолығады. Ол құс
теректі емдеп жазады

Проблемалық сұрақ : Ол қандай құс деп ойлайсыңдар ?
Балалар : - Тоқылдақ
- Олай болса бүгінгі ертегімізге қандай тақырып қоюға
болады.
- Тоқылдақ – орман дәрігері .

Қорытынды . нүкте
хабарлы

лепті
сұраулы

леп белгісі сұрақ
белгісі

Міне , содан бері әлгі терек жайқалып өсіп тұр екен.
Біз жасыл өсімдіктерді , ағаштарды күтсек , біздің денсаулығымызға
пайдалы екенін білдіңдер .
Оқушыларды бағалау .

Бүгін бізде қонақта болған достықтың , әдеміліктің белгісі
Ақ көгершіннің құрметіне « Ақ көгершін » әнін орындайық .
Рахмет балалар , сабағымыз аяқталды.

-----------------------
Сөйлем




Ұқсас жұмыстар
Ақпарат көздері
Эссе құрылымы
Ертіс өзені
Дымбілместің суреті, оқу құралдары
Мұра деген сөздің баламасын ата
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ
Етістік
Тақырып - Лепті сөйлем
Қазақтың ұлттық аспаптары. Қазақ тілі
Пәндер