Сөйлем және оның түрлері: экологиялық ертегі форматыдағы сабақ

Тақырыбы : Сөйлем

Мақсаты : а) Білімділік : Сөйлем және оның түрлері .

ә) Тәрбиелік : Оқушыларға экологиялық тәрбие беру, табиғат анасы ондағы өсімдіктер дүниесі құстар тіршілігіне деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу .

б) Дамытушылық : Қазақ тілінің байлығы арқылы оқушының тілін дамыту, сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру .

Сабақтың түрі : Дәстүрлі емес, экологиялық ертегі сабақ.

Көрнекілігі : Табиғат көрінісі бейнеленген тақырыптық мазмұнды сурет, жасалған құстардың суреті.

Сабақтағы жаңа технологиялар :

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы :

  1. Қызығушылығын ояту
  2. Мағынаны тану
  3. Ой - толғаныс .

Сабақтың өтілу барысы :

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Оқушылардың білімді және саналы түрде меңгеруге дайындау .
  3. Білімді жан - жақты тексеру кезеңі .

1) Көркем жазу минуты .

Бір, екі үш,

Қолға қалам алайық .

Салақтықтан қашпайық .

Әдемі етіп жазайық .

Әдемі жазған оқушыларды мадақтау.

  1. Балаларға ертегіні бастап айту .

1-тапсырма .

1, 2, 3, 4, 5, 6 сандарының бойымен иректелген сызықтар арқылы әріптерді табу .

Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

«Сөйлем »

Сөйлем сөзден құралады .

Тиянақты ойды білдіреді .

Е: Көгершін әрі қарай теректі емдейтін дәрігер іздеп жолға шығады . Ол жолда сауысқанды көріп, болған жағдайды баяндайды. Сауысқан тілегін орындамайды.

Ендеше біз мына тапсырманы орындайық .

139 - жаттығу (ауызша)

5 сөйлем бар .

Е: Көгершін енді қырғауылға жолығып, болған жағдайды баяндайды . Ол да тілегін орындамайды.

140- жаттығу . Ребусты шешу . ( ауызша )

Е: Көгершін бұлбұлға жолығады .

141- жаттығу . (сурет бойынша әңгіме құрау )

Дәптерге жазып отыру .

Сергіту сәті

«Ұшты -ұшты » ойыны

Е: Көгершін аққуға жолығады. Ол да өз тіршілігі барын айтады.

142- жаттығу . Сөздерді өз орнына қойып, сөйлем құрау .

Е: Көгершін орманды кезіп жүріп бір құсқа жолығады. Ол құс теректі емдеп жазады

Проблемалық сұрақ : Ол қандай құс деп ойлайсыңдар ?

Балалар : - Тоқылдақ

- Олай болса бүгінгі ертегімізге қандай тақырып қоюға

болады.

- Тоқылдақ - орман дәрігері .

Қорытынды . нүкте

хабарлы

лепті сұраулы

леп белгісі сұрақ белгісі

Міне, содан бері әлгі терек жайқалып өсіп тұр екен.

Біз жасыл өсімдіктерді, ағаштарды күтсек, біздің денсаулығымызға пайдалы екенін білдіңдер .

Оқушыларды бағалау .

Бүгін бізде қонақта болған достықтың, әдеміліктің белгісі

Ақ көгершіннің құрметіне « Ақ көгершін » әнін орындайық .

Рахмет балалар, сабағымыз аяқталды.


Ұқсас жұмыстар
Логопедиялық сабақ жоспарлары: Анық сөйлейік - артикуляция мен ертегі арқылы; Сөйлем - сөйлемнің құрылымы мен түрлері
Сөйлем туралы түсінік және оның түрлері мен тыныс белгілері
Шылауларды қайталау: экологиялық-ертегі түріндегі сабақ жоспары
Қазақ тілі: Сөйлем және оның түрлері (хабарлы, сұраулы, лепті) - сабақ жоспары
8-сынып: Жай сөйлем және оның түрлері - жалаң және жайылма сөйлемдер
Бастауыш сынып сабағы: сөйлем және оның айтылу мақсатына қарай түрлері
Сабақ жоспары: Сан есім - экологиялық ертегі форматындағы қайталау сабағы
2-сынып қазақ тілі пәні: Зат есім (экологиялық-ертегі сабақ)
№69 орта мектептің Етістік тақырыбы бойынша экологиялық-ертегі сабақ жоспары
Сөйлем мүшелерінің дара және күрделі түрлері: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz