Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөйлем туралы ақпарат
Тақырыбы : Сөйлем
Мақсаты : а) Білімділік : Сөйлем және оның түрлері .
ә) Тәрбиелік : Оқушыларға экологиялық тәрбие беру, табиғат анасы
ондағы өсімдіктер дүниесі құстар тіршілігіне деген сүйіспеншілік
сезімдерін тәрбиелеу .
б) Дамытушылық : Қазақ тілінің байлығы арқылы оқушының тілін
дамыту, сауатты , көркем жазу дағдыларын қалыптастыру .
Сабақтың түрі : Дәстүрлі емес, экологиялық ертегі сабақ.
Көрнекілігі : Табиғат көрінісі бейнеленген тақырыптық мазмұнды сурет
, жасалған құстардың суреті.
Сабақтағы жаңа технологиялар :
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасы :
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой – толғаныс .
Сабақтың өтілу барысы :
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Оқушылардың білімді және саналы түрде меңгеруге дайындау .
3. Білімді жан – жақты тексеру кезеңі .
1) Көркем жазу минуты .
Бір , екі үш ,
Қолға қалам алайық .
Салақтықтан қашпайық .
Әдемі етіп жазайық .
Әдемі жазған оқушыларды мадақтау.
2) Балаларға ертегіні бастап айту .
1-тапсырма .
1,2,3,4,5,6 сандарының бойымен иректелген сызықтар арқылы
әріптерді табу .
Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Сөйлем »
Сөйлем сөзден құралады .
Тиянақты ойды білдіреді .
Е: Көгершін әрі қарай теректі емдейтін дәрігер іздеп жолға шығады
. Ол жолда сауысқанды көріп, болған жағдайды баяндайды. Сауысқан
тілегін орындамайды.
Ендеше біз мына тапсырманы орындайық .
139 – жаттығу (ауызша)
5 сөйлем бар.
Е: Көгершін енді қырғауылға жолығып , болған жағдайды баяндайды .
Ол да тілегін орындамайды.
140- жаттығу . Ребусты шешу . ( ауызша )
Е: Көгершін бұлбұлға жолығады .
141- жаттығу . (сурет бойынша әңгіме құрау )
Дәптерге жазып отыру .
Сергіту сәті
«Ұшты –ұшты » ойыны
Е: Көгершін аққуға жолығады. Ол да өз тіршілігі барын айтады.
142- жаттығу . Сөздерді өз орнына қойып, сөйлем құрау .
Е: Көгершін орманды кезіп жүріп бір құсқа жолығады. Ол құс
теректі емдеп жазады
Проблемалық сұрақ : Ол қандай құс деп ойлайсыңдар ?
Балалар : - Тоқылдақ
- Олай болса бүгінгі ертегімізге қандай тақырып қоюға
болады.
- Тоқылдақ – орман дәрігері .
Қорытынды . нүкте
хабарлы
лепті
сұраулы
леп белгісі сұрақ
белгісі
Міне , содан бері әлгі терек жайқалып өсіп тұр екен.
Біз жасыл өсімдіктерді , ағаштарды күтсек , біздің денсаулығымызға
пайдалы екенін білдіңдер .
Оқушыларды бағалау .
Бүгін бізде қонақта болған достықтың , әдеміліктің белгісі
Ақ көгершіннің құрметіне « Ақ көгершін » әнін орындайық .
Рахмет балалар , сабағымыз аяқталды.
-----------------------
Сөйлем
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz