Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Туынды тарауын қайталау
Астана қаласы
№52 мектеп - гимназия
математика пәні мұғалімі
Мукашева Ш.Ж.
Күні: 20.03. 2012
Пәні: Алгебра
Сынып: 10 Ә
Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қортындылау.
Мақсаты:
І)білімділік: Оқушылардың туындыны есептеу ережелерін, күрделі, тригонометриялық функциялардың туындысын, туындының физикалық, геометриялық мағынасы жөнінде алған білімдерін тереңдету;
Оқушылардың өздерінің жетістіктерін өздеріне талдатып, өздік бағалау әрекеттерін ұйымдастыруды жалғастыру;
ІІ)тәрбиелік: қазақстандық патриотизмге, ұжымдық ауыз біршілікке тәрбиелеу, шапшандыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа баулу;
ІІІ)дамытушылық: талдау, салыстыра білу қабілеттерін дамыту, ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру, теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: білімді қортындылау.
Сабақтың әдісі: жеке, топтық, тест жұмысы
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі нұсқамалар, интерактивті тақта, компьютер
Пәнаралық байланыс: физика, геометрия, информатика, тарих, ән-күй.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. <<Барлық істің басшысы - білім мен ұғым>>
туынды табу ережелерін қайталау сұрақтары
ІV. <<Туынды туралы тарихи мағлұмат >>
V.<<Білімді мыңды шығады>>
"Талапкерге" - 2 бөлімнен тест тапсырмаларын орындау
VI. << Қандай да функцияны формуламен бер>>
VII. << Сәйкестендіру тесті. >>
VІІІ. <<Жуықтап есептеу формулалар>>
ІХ. Туынды тарауында біз не үйрендік?
Х. Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс интерактивті тақтада мысал ретінде көрсету.
ХІ. << Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау >>
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылардың өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру. №302 a), №342 a) есептердің шешуі, жауаптары интерактивті тақтада шығарылып көрсетілген, соған назар аудару)
ІІІ. <<Барлық істің басшысы - білім мен ұғым>>
туынды табу ережелерін қайталау сұрақтарына жауап бере отырып нәтижесінде <<Тәуелсіздік- ел бақыты>> деген сөз шығады.
Тәуелсіздіктің 20жылдығы туралы айтып кету.
ІV. <<Туынды туралы тарихи мағлұмат>> Туындының шыққан тарихына тоқталып, слайд көрсету
V. << <<Білімді мыңды жығады>> (10-12 мин)
"Талапкерге" - 2 бөлімнен алынған тест тапсырмаларын орындату.
Мақсаттары: ҰБТ ға дайындалу,
<<туынды>> тарауын қортындылау.
1 ден 6 - нұсқадан тұратын тест тапсырмаларын орындату (деңгейлік тапсырмалар берілген),
5-оқушыға тақтада үлестірмелі нұсқамалар бойынша
тапсырмаларды орындату(деңгейлік тапсырмалар берілген).
VI. << Қандай да функцияны формуламен бер>> функциялардың туындылары берілген функцияның өзін табу керек.
VІІ. << Сәйкестендіру тесті. >> әр функцияға сәйкес туындыларын табу керек.
VIII. <<Жуықтап есептеу формулалар>> Жуықтап есептеу формулалар жалғастырып, есепті шығару керек.
ІХ. Туынды тарауында біз не үйрендік?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, алған білімдерін көрсетеді.
Х. Үйге тапсырма:
Шығармашылық жұмыс: функциялардың туындылары
берілген функцияның өзін табу керек.(интерактивті тақтада
мысал ретінде көрсету.)
ХІ. << Сабақты қортындылау, оқушыларды бағалау >>
Тест тапсырмалары бағалау парағына қойылып, барлық оқушылар бағаланады.
Үлестірмелі нұсқамалар:
№1
І - деңгей (А)
* Функцияны туынды көмегімен зерттеп, графигін салудың алгоритмін айтып беріңдер.
ІI - деңгей (B)
2) f(x)=-3х2+6х+1 функциясының графигіне x0=0 нүктесі арқылы өтетін жанаманың теңдеуін жазыңдар.
ІII - деңгей (C)
3) кесіндісінің ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.
№2
І - деңгей (А)
* ) Функцияның өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу алгоритмін айтып беріңдер.
ІI - деңгей (B)
* f(x)=13x3-4x+10 функцияның өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табыңдар.
ІII - деңгей (C)
3) кесіндісінің ең үлкен және ең кіші мәндерін табыңдар.
тест №1 нұсқа
Оқушының аты жөні:
№
тапсырмалар
жауаптары
дұрыс жауабы
1
Функцияның туындысын табыңдар:
f(x)=6x [4]-4x[2]+3
A .- 24x 3-8x
B. 24x 3-8x
C. 24x 3+8x
D. 24x 2-8x
2
Функцияның туындысын табыңдар: f(x)=√x+tg2x
A. 12√x+ 2sin22x
B. 12√x+ 4cos22x
C. 14√x+ 2cos22x
D. 12√x+ 2cos22x
3
Күрделі функцияның туындысын табыңдар: f(x)=(5x-9)[10][0]
A. 100(5x-9)[9][9]
B. 100(5x+9)[9]9
C. 500(5x-9)[9][9]
D. 500(5x+9)[9]9
4
Функцияны экстремумға зерттеңдер: f(x)=3+4x -x[2]
A.xmax=-2
B. xmin=2
C. xmin=-2
D. xmax=2
5
Берілгені: f(x)=13x[2]-7x+5
f '(0) табыңдар.
A.7
B.-7
C.26
D.-26
тест №2 нұсқа
Оқушының аты жөні:
№
тапсырмалар
жауаптары
дұрыс жауабы
1
Функцияның туындысын табыңдар:
f(x)=-7x +5x[2]-3x[3]+x[5]
A.7+10x-9x[2]+5x[4]
B.-7+10x+9x[2]+5x[4]
C. -7+10x-9x[2]+5x[4]
D. 7-10x-9x[2]+5x[4]
2
Функцияның туындысын табыңдар:
f(x)= ctg3x-2√x
A. - 3sin23x-1 2√x
B. - 3sin3x+1 2√x
C. 3sin3x+1 2√x
D. - 3sin23x-1 √x
3
Күрделі функцияның туындысын табыңдар: f(x)=(8x+3)[20]
A.160(8x+3)[19]
B. 20(8x+3)[19]
C. 160(8x-3)[19]
D. 20(8x-3)[19]
4
Функцияны экстремумға зерттеңдер:
f(x)= - x [2]+7x
A. xmax=-3,5
B. xmax=3,5
C. xmin=-3,5
D. xmin=3,5
5
Берілгені: f(x)=3x[2]+5x-3
f '(-1) табыңдар.
A.11
B.1
C.-11
D.-1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz