Файл қосу

Химиялық есептер шығарудың тиімді тәсілдері. бағдарлы курс, 8-сынып

Пән: Әртүрлі

Ғ.Мұратбаев атындағы №91 орта мектеп

Ғ.Мұратбаев ауылы Қазалы ауданы Қызылорда облысы.

Бағдарлы курстың тақырыбы:

[pic]

2012-2013 оқу жылы

Түсінік хат

Қазіргі оқу бағдарламасына сәйкес жаратылыстану бағыты бойынша химия
пәнінен 8- сыныпқа арналған «Химиялық есептер шығарудың тиімді тәсілдері»
атты арнайы бағдарлы курстың жоспарын ұсынып отырмын.
Аптасына 1 сағатқа, жылына 34 сағатқа есептеліп жасалған.
Химияны оқып-үйренгенде жаттығулар орындау мен есептер шығарудың
алған теориялық білімді бекітіп, проблемалық жағдайларда оқушыларды
шығармашылықпен шешім қабылдауға және жүйелі ойлауға үйретуде маңызы зор.
Есептер шығарып, жаттығулар орындау білімді тексеру ғана емес, сонымен
қатар оқушыларды өздігінен ізденуге де дағдыланады. Оқушылар өз
білімдерінің жетіспейтін жерлерін анықтап, онымен жұмыс істеуге, қосымша
және арнайы әдебиеттерді пайдалануға үйренеді. Есеп шығару барысында
оқушының білімі,зердесі, ойлау қабілеті дамумен қатар, химиялық білімді,
заңдарды, құбылыстарды тереңірек түсінуі қалыптасады. Кейбір есептерді
шығарудың бірнеше әдістері беріледі.

Мақсаты:

Химиялық есептер шығару арқылы оқушылардың ой-өрісін арттыру, теориялық
білім мен тәжірибе арасындағы байланысты жүзеге асыру, оқушылардың химиялық
қисынды ойлауын өрістеу, білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік жасау,
табандылық, іскерлік, ізденгіштік, еңбексүйгіштік қасиеттерін қалыптастыру,
оқушылардың танымдық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту, оқушының
жеке қызығу мүмкіндіктерін ашу.

Міндеттері:

✓ Жаттығулар мен есептер шығару барысында оқушылардың ойлау
қабілеттерін, танымдық қабілетін, химия пәніне қызығушылығын арттыру;

✓ Өздігінен істейтін жұмысты орындаудың әртүрлі әдістеріне үйрету және
салыстыру нәтижесінде «қорытынды жасау, логикалық ойлау дағдысын»
қалыптастыру;

✓ Оқушының жеке интеллектуальды дамуы, бойындағы мүмкіндік деңгейін
анықтау, жалпы рухани дамуын, танымдық белсенділігін арттыру,
шығармашылық әрекетін дамыту.

Күтілетін нәтиже:

Алдына мақсат қойып,оған жету жолында тынымсыз ізденгіш,қиялы бай, ойы кең,
шыдамды да алғыр, жан-жақты, дербес жеке тұлға тәрбиелеу.

Курстың оқу-тақырыптық жоспары

|№ |Тақырыбы |Сағат |Мерзімі |Ұйымдастыру |
| | |саны | |формалары |
|1 |Кіріспе |1 |4.09. 12 |Лекция |
|2 |Заттың формуласы бойынша салыстырмалы |1 |11.09.12 |Лекция |
| |молекулалық массаны есептеу. | | | |
|3 |Күрделі зат құрамындағы элементтердің |1 |18.09.12 |Практикум |
| |массалық қатынастарын, массалық үлестерін | | | |
| |есептеу. | | | |
|4 |Зат мөлшері. |1 |25.09.12 |Лекция |
|5 |Молярлық масса, молярлық көлем. |1 |2.10.12 |Практикум |
|6 |Авогадро саны |1 |9.10.12 |Практикум |
|7 |Химиялық реакция теңдеулері бойынша |1 |16.10.12 |Лекция |
| |есептеулер | | | |
|8 |Химиялық реакция теңдеулері бойынша |1 |23.10.12 |Практикум |
| |есептеулер (химиялық реакциялар кезінде | | | |
| |зат массасының сақталу заңы) | | | |
|9 |Химиялық реакция теңдеулері бойынша |1 |30.10.12 |Практикум |
| |есептеулер(заттардың біреуінің белгілі | | | |
| |массасы бойынша басқа заттың массасын | | | |
| |есептеу) | | | |
|10 |Газдардың тығыздығы мен салыстырмалы |1 |13.11.12 |Лекция |
| |тығыздығы. | | | |
|11 |Газдардың көлемдік қатынасы |1 |20.11.12 |Практикум |
|12 |Термохимиялық теңдеулер бойынша есептеулер|1 |27.11.12 |Лекция |
|13 |Термохимиялық теңдеулер бойынша есептеулер|1 |4.12.12 |Практикум |
|14 |Ерітіндіге байланысты есептер. |1 |11.12.12 |Лекция |
|15 |Ерітінді тығыздығы |1 |19.12.12 |Практикум |
|16 |Ерігіштік. |1 |25.12.12 |Лекция |
|17 |Молярлық концентрация |1 |15.01.13 |Практикум |
|18 |Типтік есептер шығару тәсілдері |2 |22.01.13 |Лекция |
|19 | | |25.01.13 |Практикум |
|20 |Орынбасу реакциясына байланысты есептеулер|1 |5.02.13 |Практикум |
|21 |Химиялық формуланы анықтау есептері |1 |12.02.13 |Лекция |
|22-23 |Теңдеулер бойынша есептеулер мысалдары |2 |19.02.13 |Практикум |
| | | |26.02.13 | |
|24-25 |Заттың сапалық құрамын анықтау |2 |2.03.13 |Лекция |
| | | |12.03.13 |Практикум |
|26 |Эксперимент есептерінің түрлері және |1 |19.03.13 |Лекция |
| |шығару тәсілдері | | | |
|27-28 |Заттардың қоспасына есептер шығару |2 |2.04.13 |Лекция |
| | | |9.04.13 |Практикум |
|29-30 |Теориялық мүмкіндіктер, салыстырғандағы |2 |16.04.13 |Лекция |
| |реакция өнімінің шығымына байланысты | |23.04.13 |Практикум |
| |есептеулер | | | |
|31-32 |Бастапқы заттың біреуі артық мөлшерде |2 |30.04.13 |Лекция |
| |берілгенде реакция өнімін есептеу | |7.05.13 |Практикум |
|33 |Иондарды сапалық анықтау. Электролит |1 |14.05.13 |Лекция |
| |ерітіндеі алмасу реакциялары. | | |Практикум |
|34 |Қорытынды сабақ |1 |21.05.13 |Тест |

Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Ә.Темірболатова «Есептер мен жаттығулар жинағы». Алматы «Мектеп»
2005,2009

2. И.Нұғманов,Р.Жұмаділова,Ж.Аганина «Есептер мен жаттығулар». Алматы
«Мектеп»2009

3. Ә.Темірболатова «Есептер мен жаттығулар». Алматы «Мектеп» 2004

4. Ә.Темірболатова, Н.Сағымбекова, С.Әлімжанова «Химия» Тапсырмалар
жинағы 11 Алматы «Мектеп» 2007

5. И.Нұғманов, Р.Мулкина «Химия» оқу кітабы. Алматы «Мектеп» 2009

6. Т.Т.Омаров, М.Р. Танашева «Бейорганикалық химия» Алматы 2008

7. Р.Болатқұлова «Органикалық химия сабақтарында есептер мен жаттығуларды
пайдалану». Алматы

8. Тест жинақтары 2003-2011жж

9. «Химия мектепте» журналы

10. «Химик анықтамалығы» журналы

-----------------------
[pic]

[pic]




Ұқсас жұмыстар
Химиялық реакциялар
Химия және экология
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Физиканы бағдарлы оқыту және оның кейбір өзекті мәселелері
Математика пәнінен бағдарлама
Химия пәнінен жаңа оқулықтар бойынша есеп шығару
Электр құбылыстары
Әртүрлі типтегі есептеу есептерін шығару
Химиялық реакция типтерін анықтау
Физикалық олимпиадалардың есептерін шығару
Пәндер