Қозы. қошақан.1 сынып

Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі.
Ұйымдастыру: Амандасу.
Күліп Қол алысып
Құшақтасып Жылы сөзбен
Психологиялық дайындық:
Бір, екі, үш
Бойға жинап күш,
Ана тілін бастаймыз
Білімнен біз қашпаймыз.
Топқа бөлу. Сыныптың оқушыларын сиырға, қойға, түйеге қатысты сөздер арқылы бөліну.
Орындарынан тұрып, таңдаған қима қағазда көрсетңлшен амалмен амандасады.
Оқушылар қолдарына таратылған сөздердің қай малға қатысты екендіктерін ойласып, топқа бөлінеді.
Шеңберге тұрып, өлең сөздерін қайталайды.
Суырған кеспе суреттеріне сәйкес бөлініп отырады.
Үй тапсырмасын тексеру.
Мағнаны тану.
1 -топ «Сиыр »өлеңін жатқа айту.
2-топ Жаңылтпашты жатқа айту.
3-топ Мақалдарды оқу, мәнін ашу.
1. Қызығушылығын ояту.
Мұғалім сұрақ қояды, сол бойынша жаңа сабақ ашылады.
-Балалар аналарың сендерді еркелеткенде не деп еркелететін
еді?
Автор туралы мәлімет.
Слайд.
Ж. Смақов 1932 жылы Қарағанды обл, Жаңа арқа ауданы, Ынталы аулында дүниеге келген. Ж. Смақовтың «Сылдырмақ» Ойындар мен жұмбақтар, «Қаз, қаз бас», «Ақ бұзау» т. б шығармалары бар.
Балалар жауап береді. Әр топта талдап өз ойларын айтады. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
-Ботақаным, қозым, қошақаным, құлыным деп еркелетеді. Оқушылар жаңа сабақтың мағынасын ашады.
- Төрт түлік малға нелер жатады?
- Есек төрт түлік малға жатады ?
- Төрт түліктің пірлері қалай аталады?
Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді оқу.
Сергіту сәті:
«Қошақаны қойдың» әніне билету.
Сөздік жұмыс.
Слайд.
Қой- аша тұяқты.
Жылқы-тақ тұяқты.
Қой, ешкі-уақ мал.
Сиыр, жылқы, түйе-ірі қара.
Топтық жұмыс.
1-топ: Төрт-түлік малдан алынатын өнімдер.
2-топ: Төрт түлікке байланысты мақал-мәтелдер.
3-топ:Төрт түліктің пірлері.
Дәптермен жұмыс.
Жаттығулар орындау.
35-жаттығу.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
36-жаттығу.
Жаңылтпашты көшіріп жазу.
Қой, сиыр жылқы, түйе жатады.
Жатпайды
Қамбарата, Зеңгібаба, Шопаната, Ойсылқара.
Оқушылар мәтінді оқиды.
Бойларын сергітіп алады.
Оқушылар сөздердің мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар әр топта талдап өз ойларын айтады. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды, топта талқылап бір шешімге келеді, постер жасап қорғайды.
Өлеңді мәнерлеп оқиды.
Жаңылтпашты көшіріп жазады.
Қортынды
Бағалау.
Тест.
1. Қойдың төлі қалай аталады?
А бұзау
Ә құлын
Б қозы
2. Қой атасы
А Қамбарата
Ә Зеңгібаба
Б Шопаната
3. Қойды қалай шақырады?
А пұшайт-пұшайт
Ә аухау-аухау
Б құрау-құрау
4. Қой қалай дыбыстайды?
А маңырайды
Ә боздайды
Б мөңірейді
5. Қой қайтеді?
А лақтайды
Ә қоздайды
Б боталайды
Топтық бағалау.
Сабақтың өзіндік талдауы:
Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып, қолдарына қағаздар бердім. Ол қағаздарда төрт-түлік малға қатысты сөздер жазылған. Қолдарындағы сөздерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы төрт-түлік малға қатысты екенін өздері болжады. Қошақаны қойдың әнімен биімен топтар бой сергітіп алды. Сонымен сабағымды ой шақырумен бастап кеттім. Мұндағы сұрақтар оқушыларды сыни ойлап, сындарлы пікірлер айтуға жағдай жасады. Одан кейін топтарға тапсырма бердім. Оқушылар төрт түлік малдан алынатын өнімдер туралы айтты.
Балалар өзін- өзі реттей отырып, топқа бөлінді. Топқа бөліну үшін кепе суреттерден анар, жүзім, өрікті таңдады және сәйкесінше жүзім, өрік, анар тобы болып бөлініп отырды. Сабақтағы психологиялық оң ахуалды туындату үшін мектебін және өздерін мадақтап ұрандар айтты. Интерактивті тақтадағы бақ суретіне қарай отырып, «Уақыт шеңбері» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауаптар алынды. Сұраққа жауап іздеу барысында балалар суретте көргендерін өмірмен байланыстырып, дәлелдеп әңгімеледі. Сабақтың негізгі бөлімі оқулықпен жұмыстан басталды. Оқулықта берілген мәтіннің алғашқы азат жолы балалардың өздерімен оқылды және оқыған жаңа ұғым бақтағы өздеріне таныс жемістер мен жидектерді салыстыру және ажырату барысында бекітілді. Осы бағытта топпен жұмыс жүргізілді. Топ басшылары таңдап алған суреттерін топ мүшелері бірлесе талдап, жеміс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz