Файл қосу

Қозы. қошақан.1 сынып

Пән: Әртүрлі


|Апта |Күні 28.01.2013ж. |Пәні ана тілі |
|Сабақтың |Қозы.Қошақан. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты |Ж.Смақов туралы қысқаша әңгімелеу,өлеңді мәнерлеп |
| |оқу,мазмұндау.Қозыға қамқорлық жасауға баулу. |
|Күтілетін | Оқушылардың сауатты оқу дағдылары,ой-өрісі,тіл байлығы,үй |
|нәтижелер |жануарларына қамқорлық жасау керек екенін біледі. |
|Сабақ түрі |Дәстүрлі |
| | |
|Керекті |Оқулық, жеке суреттер,флипчарт,маркер,қарындаш. |
|жабдықтар | |
| | |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Ұйымдастыру: Амандасу. |Орындарынан тұрып, таңдаған |
|Ұйымдастыру |[pic] |қима қағазда көрсетңлшен |
|кезеңі. |Күліп Қол алысып |амалмен амандасады. |
| | | |
| | |Оқушылар қолдарына таратылған|
| |Құшақтасып Жылы сөзбен |сөздердің қай малға қатысты |
| |Психологиялық дайындық: |екендіктерін ойласып,топқа |
| | |бөлінеді. |
| |Бір,екі,үш | |
| |Бойға жинап күш, | |
| |Ана тілін бастаймыз | |
| |Білімнен біз қашпаймыз. |Шеңберге тұрып, өлең сөздерін|
| | |қайталайды. |
| | | |
| |Топқа бөлу.Сыныптың | |
| |оқушыларын | |
| |сиырға,қойға,түйеге қатысты |Суырған кеспе суреттеріне |
| |сөздер арқылы бөліну. |сәйкес бөлініп отырады. |
| | | |
| | | |
|Үй тапсырмасын| | |
|тексеру. |1 –топ «Сиыр »өлеңін жатқа | |
| |айту. |Балалар жауап береді.Әр топта|
| |2-топ Жаңылтпашты жатқа |талдап өз ойларын айтады.Әр |
| |айту. |топ өз жұмыстарын қорғайды. |
|Мағнаны тану. | | |
| |3-топ Мақалдарды оқу,мәнін |Оқушылар сұраққа жауап |
| |ашу. |береді. |
| |1.Қызығушылығын ояту. | |
| |Мұғалім сұрақ қояды,сол |-Ботақаным,қозым,қошақаным,құ|
| |бойынша жаңа сабақ ашылады. |лыным деп |
| |-Балалар аналарың сендерді |еркелетеді.Оқушылар жаңа |
| |еркелеткенде не деп |сабақтың мағынасын ашады. |
| |еркелететін | |
| |еді? | |
| |Автор туралы мәлімет. | |
| |Слайд. | |
| |Ж.Смақов 1932 жылы Қарағанды | |
| |обл,Жаңа арқа ауданы,Ынталы | |
| |аулында дүниеге | |
| |келген.Ж.Смақовтың | |
| |«Сылдырмақ» Ойындар мен | |
| |жұмбақтар,«Қаз,қаз бас»,«Ақ | |
| |бұзау» т.б шығармалары бар. | |
|Ой шақыру. |Төрт түлік малға нелер | Қой,сиыр жылқы,түйе жатады. |
| |жатады? | |
| |Есек төрт түлік малға жатады |Жатпайды |
| |? | |
| |Төрт түліктің пірлері қалай |Қамбарата,Зеңгібаба,Шопаната,|
| |аталады? |Ойсылқара. |
| |Оқулықпен жұмыс. | |
| |Мәтінді оқу. |Оқушылар мәтінді оқиды. |
| | | |
| |Сергіту сәті: |Бойларын сергітіп алады. |
| |«Қошақаны қойдың» әніне | |
| |билету. | |
| | |Оқушылар сөздердің мағынасын |
| |Сөздік жұмыс. |түсіндіреді. |
| |Слайд. | |
| |Қой- аша тұяқты. | |
| |Жылқы-тақ тұяқты. | |
| |Қой,ешкі-уақ мал. | |
| |Сиыр,жылқы,түйе-ірі қара. | |
| | |Оқушылар әр топта талдап өз |
| |Топтық жұмыс. |ойларын айтады.Әр топ өз |
| |1-топ: Төрт-түлік малдан |жұмыстарын қорғайды,топта |
| |алынатын өнімдер. |талқылап бір шешімге |
| |2-топ: Төрт түлікке |келеді,постер жасап қорғайды.|
| |байланысты мақал-мәтелдер. | |
| |3-топ:Төрт түліктің пірлері. | |
| |Дәптермен жұмыс. |Өлеңді мәнерлеп оқиды. |
| |Жаттығулар орындау. | |
| |35-жаттығу. | |
| |Өлеңді мәнерлеп оқу. |Жаңылтпашты көшіріп жазады. |
| |36-жаттығу. | |
| |Жаңылтпашты көшіріп жазу. | |
| | | |
|Қортынды |Тест. | |
| |1.Қойдың төлі қалай аталады? |Слайдта көрсетілген тестті |
| |А бұзау |орындайды. |
| |Ә құлын | |
| |Б қозы | |
| |2.Қой атасы | |
| |А Қамбарата | |
| |Ә Зеңгібаба | |
| |Б Шопаната | |
| |3. Қойды қалай шақырады? | |
| |А пұшайт-пұшайт | |
| |Ә аухау-аухау | |
| |Б құрау-құрау | |
| |4.Қой қалай дыбыстайды? | |
| |А маңырайды | |
| |Ә боздайды | |
| |Б мөңірейді | |
| |5. Қой қайтеді? | |
| |А лақтайды | |
| |Ә қоздайды | |
| |Б боталайды | |
| | | |
|Бағалау. |Топтық бағалау. | |
|Сабақтың өзіндік талдауы: |
|Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып,қолдарына қағаздар бердім.Ол қағаздарда |
|төрт-түлік малға қатысты сөздер жазылған.Қолдарындағы сөздерге қарап |
|бүгінгі сабақтың тақырыбы төрт-түлік малға қатысты екенін өздері болжады. |
|Қошақаны қойдың әнімен биімен топтар бой сергітіп алды.Сонымен сабағымды |
|ой шақырумен бастап кеттім.Мұндағы сұрақтар оқушыларды сыни ойлап,сындарлы|
|пікірлер айтуға жағдай жасады.Одан кейін топтарға тапсырма бердім.Оқушылар|
|төрт түлік малдан алынатын өнімдер туралы айтты. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Балалар өзін- өзі реттей отырып, топқа бөлінді. Топқа бөліну үшін кепе |
|суреттерден анар, жүзім, өрікті таңдады және сәйкесінше жүзім, өрік, анар |
|тобы болып бөлініп отырды. Сабақтағы психологиялық оң ахуалды туындату |
|үшін мектебін және өздерін мадақтап ұрандар айтты. Интерактивті тақтадағы |
|бақ суретіне қарай отырып, «Уақыт шеңбері» стратегиясы арқылы сұрақтарға|
|жауаптар алынды. Сұраққа жауап іздеу барысында балалар суретте көргендерін|
|өмірмен байланыстырып, дәлелдеп әңгімеледі. Сабақтың негізгі бөлімі |
|оқулықпен жұмыстан басталды. Оқулықта берілген мәтіннің алғашқы азат жолы |
|балалардың өздерімен оқылды және оқыған жаңа ұғым бақтағы өздеріне таныс |
|жемістер мен жидектерді салыстыру және ажырату барысында бекітілді. Осы |
|бағытта топпен жұмыс жүргізілді. Топ басшылары таңдап алған суреттерін |
|топ мүшелері бірлесе талдап, жеміс немесе жидек екенін ажырата отырып, |
|шынайы өмірмен байланыстыра оның дәмі мен пішіні, түсі туралы зерттеушілік|
|әңгімелерін ортаға салды. Осы әңгіме негізінде балалардың жаңа сабақты |
|түсінуі формативті бағаланды. Одан әрі оқулықпен жұмыс жалғастырылды. |
|Балалар оқулықта берілген суреттерді бақтың достары мен зиянкестерін |
|«Жүзім» тобы: Құс пен құрт |
|Суреттің талапқа сай боялуы. |
|ІІ-тапсырма: Дәптердегі жұмбақтарды оқып, танысу. |
|«Жүзім» тобына бірінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Ара) |
|«Анар» тобына екінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Көбелек) |
|«Өрік» тобына үшінші жұмбақтың шешуін сурет арқылы бейнелеу. (Кірпі) |
|Топтың әр мүшесі өзінің суретін сала отырып, қолының ұсақ моторикасын |
|дамытады. |
|Топ мүшелерінің салған суреті қарсылас топпен смайликтер арқылы |
|бағаланады. |
|Сабақ «Маша және аю» топтамасындағы «Тосап күні» мультхикаясын |
|тамашалаумен қортыланды. Балалар Маша мен аюдың неден тосап жасағандарын |
|талдап әңгімеледі. |
|Сабақ бойынша |Келесі сабақтарда жеке жұмысқа көбірек көңіл бөлу |
|өзгертулер |қажеттігі байқалды. Бейне фильмдер мен мультфильмдер |
| |талдау да алған білімді пысықтауға жақсы көмекші құрал|
| |болып, баланың қызығушылығын оятатындығы келесі |
| |сабақтарғада осындай материал іздестіру керек. |




Ұқсас жұмыстар
Қ дыбысы мен әрпі
Үй жануарлары жайлы ақпарат
Төлдер қалай дыбыстайды
Төлдердің айтысы
Төрт түліктің кеңесі . Төрт түлік туралы
Үй жануарлар. төрт түлік мал. қ дыбысы мен әрпі
Төлдер айтысы (ертегі)
Сан мен әуен
Өкініш
Мөлдір мен Аяжан Төрт түлік малдың балаларын сүюі
Пәндер