Қозы. қошақан.1 сынып

Апта: Апта
Күні 28. 01. 2013ж.: Күні 28. 01. 2013ж.
Пәні ана тілі: Пәні ана тілі
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні 28. 01. 2013ж.: Қозы. Қошақан.
Апта: Жалпы мақсаты
Күні 28. 01. 2013ж.: Ж. Смақов туралы қысқаша әңгімелеу, өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұндау. Қозыға қамқорлық жасауға баулу.
Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні 28. 01. 2013ж.: Оқушылардың сауатты оқу дағдылары, ой-өрісі, тіл байлығы, үй жануарларына қамқорлық жасау керек екенін біледі.
Апта: Сабақ түрі
Күні 28. 01. 2013ж.: Дәстүрлі
Апта: Керекті жабдықтар
Күні 28. 01. 2013ж.: Оқулық, жеке суреттер, флипчарт, маркер, қарындаш.
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні 28. 01. 2013ж.: Мұғалім әрекеті
Пәні ана тілі: Оқушы әрекеті
Апта:

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.

Күні 28. 01. 2013ж.:

Ұйымдастыру: Амандасу.

Күліп Қол алысып

Құшақтасып Жылы сөзбен

Психологиялық дайындық:

Бір, екі, үш

Бойға жинап күш,

Ана тілін бастаймыз

Білімнен біз қашпаймыз.

Топқа бөлу. Сыныптың оқушыларын сиырға, қойға, түйеге қатысты сөздер арқылы бөліну.

Пәні ана тілі:

Орындарынан тұрып, таңдаған қима қағазда көрсетңлшен амалмен амандасады.

Оқушылар қолдарына таратылған сөздердің қай малға қатысты екендіктерін ойласып, топқа бөлінеді.

Шеңберге тұрып, өлең сөздерін қайталайды.

Суырған кеспе суреттеріне сәйкес бөлініп отырады.

Апта:

Үй тапсырмасын тексеру.

Мағнаны тану.

Күні 28. 01. 2013ж.:

1 -топ «Сиыр »өлеңін жатқа айту.

2-топ Жаңылтпашты жатқа айту.

3-топ Мақалдарды оқу, мәнін ашу.

1. Қызығушылығын ояту.

Мұғалім сұрақ қояды, сол бойынша жаңа сабақ ашылады.

-Балалар аналарың сендерді еркелеткенде не деп еркелететін

еді?

Автор туралы мәлімет.

Слайд.

Ж. Смақов 1932 жылы Қарағанды обл, Жаңа арқа ауданы, Ынталы аулында дүниеге келген. Ж. Смақовтың «Сылдырмақ» Ойындар мен жұмбақтар, «Қаз, қаз бас», «Ақ бұзау» т. б шығармалары бар.

Пәні ана тілі:

Балалар жауап береді. Әр топта талдап өз ойларын айтады. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

-Ботақаным, қозым, қошақаным, құлыным деп еркелетеді. Оқушылар жаңа сабақтың мағынасын ашады.

Апта: Ой шақыру.
Күні 28. 01. 2013ж.:
  • Төрт түлік малға нелер жатады?
  • Есек төрт түлік малға жатады ?
  • Төрт түліктің пірлері қалай аталады?

Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқу.

Сергіту сәті:

«Қошақаны қойдың» әніне билету.

Сөздік жұмыс.

Слайд.

Қой- аша тұяқты.

Жылқы-тақ тұяқты.

Қой, ешкі-уақ мал.

Сиыр, жылқы, түйе-ірі қара.

Топтық жұмыс.

1-топ: Төрт-түлік малдан алынатын өнімдер.

2-топ: Төрт түлікке байланысты мақал-мәтелдер.

3-топ:Төрт түліктің пірлері.

Дәптермен жұмыс.

Жаттығулар орындау.

35-жаттығу.

Өлеңді мәнерлеп оқу.

36-жаттығу.

Жаңылтпашты көшіріп жазу.

Пәні ана тілі:

Қой, сиыр жылқы, түйе жатады.

Жатпайды

Қамбарата, Зеңгібаба, Шопаната, Ойсылқара.

Оқушылар мәтінді оқиды.

Бойларын сергітіп алады.

Оқушылар сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Оқушылар әр топта талдап өз ойларын айтады. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды, топта талқылап бір шешімге келеді, постер жасап қорғайды.

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Жаңылтпашты көшіріп жазады.

Апта:

Қортынды

Бағалау.

Күні 28. 01. 2013ж.:

Тест.

1. Қойдың төлі қалай аталады?

А бұзау

Ә құлын

Б қозы

2. Қой атасы

А Қамбарата

Ә Зеңгібаба

Б Шопаната

3. Қойды қалай шақырады?

А пұшайт-пұшайт

Ә аухау-аухау

Б құрау-құрау

4. Қой қалай дыбыстайды?

А маңырайды

Ә боздайды

Б мөңірейді

5. Қой қайтеді?

А лақтайды

Ә қоздайды

Б боталайды

Топтық бағалау.

Пәні ана тілі: Слайдта көрсетілген тестті орындайды.
Апта:

Сабақтың өзіндік талдауы:

Оқушыларды шеңбер бойына тұрғызып, қолдарына қағаздар бердім. Ол қағаздарда төрт-түлік малға қатысты сөздер жазылған. Қолдарындағы сөздерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбы төрт-түлік малға қатысты екенін өздері болжады. Қошақаны қойдың әнімен биімен топтар бой сергітіп алды. Сонымен сабағымды ой шақырумен бастап кеттім. Мұндағы сұрақтар оқушыларды сыни ойлап, сындарлы пікірлер айтуға жағдай жасады. Одан кейін топтарға тапсырма бердім. Оқушылар төрт түлік малдан алынатын өнімдер туралы айтты.

Балалар өзін- өзі реттей отырып, топқа бөлінді. Топқа бөліну үшін кепе суреттерден анар, жүзім, өрікті таңдады және сәйкесінше жүзім, өрік, анар тобы болып бөлініп отырды. Сабақтағы психологиялық оң ахуалды туындату үшін мектебін және өздерін мадақтап ұрандар айтты. Интерактивті тақтадағы бақ суретіне қарай отырып, «Уақыт шеңбері» стратегиясы арқылы сұрақтарға жауаптар алынды. Сұраққа жауап іздеу барысында балалар суретте көргендерін өмірмен байланыстырып, дәлелдеп әңгімеледі. Сабақтың негізгі бөлімі оқулықпен жұмыстан басталды. Оқулықта берілген мәтіннің алғашқы азат жолы балалардың өздерімен оқылды және оқыған жаңа ұғым бақтағы өздеріне таныс жемістер мен жидектерді салыстыру және ажырату барысында бекітілді. Осы бағытта топпен жұмыс жүргізілді. Топ басшылары таңдап алған суреттерін топ мүшелері бірлесе талдап, жеміс


Ұқсас жұмыстар
Қ дыбысы мен әрпі
Үй жануарлары жайлы ақпарат
Төлдер қалай дыбыстайды
Төлдердің айтысы
Төрт түліктің кеңесі . Төрт түлік туралы
Үй жануарлар. төрт түлік мал. қ дыбысы мен әрпі
Төлдер айтысы (ертегі)
Сан мен әуен
Өкініш
Мөлдір мен Аяжан Төрт түлік малдың балаларын сүюі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz