Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Екі өрнектің айырмасы мен қосындысын көбейту


Сабақтың тақырыбы: Екі өрнектің айырмасы мен қосындысын көбейту.

Сабақтың міндеті:
І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың қосындысына көбейту, білік
дағдыларын қалыптастыру, есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге
үйрету.
ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа,
ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық: Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық
ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Саақта қолданған әдістер: СТО әдістері, топтық, проблеммалық ситуация.
Сабақтың типі: Интегралдық
Пәнаралық байланыс: әдебиет, информатика.
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, бетше кодоскоп, компьютер.
Пайдаланылған әдебиеттер: Алгебра 7 сынып, дидактикалық материал,
«Математика және Физика». «45 минут» журналдары
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1. Қызығушылықты ояту
2. Топқа бөлу.
Сынып оқушыларын үшке бөлемін. Ол үшін оқушыларға бірмүше, көпмүше, ұқсас
мүшелер жазылған карточкалар үлестіріледі. Онда бірмүшелер жазылған
карточканы алғанда «Бірмүше», көпмүшені алған оқушылар «көпмүше», ал
ішіндегі ұқсас мүшелерді «Ұқсас мүшелер» топтарына бөлеміз.

І топ ІІ топ
ІІІ топ
[pic]
Әр топ оқушылары лидерін тағайындап, өз топтарының аттарына түсінік береді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Ой қозғау сұрақтары
І топ тапсырмасы: Бірмүшеі дәрежеге қалай шығарамыз?
ІІ топ тапсырмасы: Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?
ІІІ топ: Көпмүшелерді көбейткіштерге қалай жіктейміз?
2. Мағынаны ажырату. Проблеммалық ситуация арқылы жаңа тақырыпты ашу
мақсатында үш топқа да төмендегідей тапсырмалар беремін.
І топ: (m+n) (m-n)
ІІ топ (х+y) (х-y)
ІІІ топ (c-d) (c+d)

Нәтижесін талдап, қорытынды жасаймыз.
Қорытынды: Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі сол
өрнектердің квадратының айырмасына тең болады.

[pic]

ІІІ. Ой толғаныс.
А) «Бірлік болмай, тірлік болмас» (топтық тапсырма)
а) 199*201 а) 101*99 а) 27*33
ә) 54а2 -24в2 ә) 49х2-121у2 ә) [pic]а2-[pic]в2

Ә) «Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады» (топ лидерімен жұмыс)
Оқулықтағы: № 167 (1;2;3)
Б) «Іздеген жетер мұратқа... » (шығармашылық тапсырма) «Сен маған,мен
саған» әр топ оқушылары бір-біріне 2 тапсырма дайындайды.

В) «Білгенге маржан»
Тест жұмысы
Жікте:
1) 25 а2-16в2
а) (5а-4в) (5а+4в)
б)(25а-16в) (25а+16в)
в)(5а-4в) (5а-4в)

2.(2х-4) (2х+4у)
а) 2х2-4у2
б) 4х2-16у2
в) 4х2+16у2

3. [pic]-[pic]а2в2
А) ([pic]) ([pic])
Б) ([pic]) ([pic])
В) ([pic]) ([pic])

4. [pic][pic] өрнекті ықшамда:

А)5 б)1[pic] в) 1[pic]
5. Теңдеуді шеш:
Х2-225=0
А)Х1=25 Х2=-25
Б)Х1=15 Х2=-15
В)Х1=225 Х2=-225

ІҮ. Қорытындылау:

[pic]

Ү. Үйге тапсырма: §8 а) №168, №172
б) Оза шығаратын оқушыларға тапсырма
№167 (4,5,6 ) №169

ҮІ. Бағалау.

Тест жұмысы
Жікте:
1. 25 а2-16в2
а) (5а-4в) (5а+4в)
б)(25а-16в) (25а+16в)
в)(5а-4в) (5а-4в)

2.(2х-4) (2х+4у)
а) 2х2-4у2
б) 4х2-16у2
в) 4х2+16у2

2. [pic]-[pic]а2в2
А) ([pic]) ([pic])
Б) ([pic]) ([pic])
В) ([pic]) ([pic])

4. [pic][pic] өрнекті ықшамда:

А)5 б)1[pic] в) 1[pic]
5. Теңдеуді шеш:
Х2-225=0
А)Х1=25 Х2=-25
Б)Х1=15 Х2=-15
В)Х1=225 Х2=-225

-----------------------
«Ұқсас мүше»

«Көпмүше»

«Бірмүше »

(а-в) (а+в) = а2+в2

Тепе-теңдікті дәлелдеуде

Көпмүше түрінде жазғанда

Өрнекті ықшамдағанда

Көпмүшелерді көбейтуде

Амалды оорындауда

Теңдеуді шешуде

(а-в) (а+в)=а2-в2


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың қорытындысы
Қысқаша көбейту формулалары туралы ақпарат
Екі өрнектің айырымының кубы
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы (есептер шығару)
Бүтін өрнекті түрлендіру
Екі өрнектің айырымының квадраты
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырмасы
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен кубтарының айырмасының формуласы
Келтіру формуласы
Оқушы жауаптары
Пәндер