Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Paint графикалық редакторы жайлы ақпарат. 7-сынып
Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп
Информатика пәнінің мұғалімі
Жумабекова Мадина Оразхановна
Пән: информатика
Сынып: 7
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: Paint графикалық редакторы. Түзу сызық, тіктөртбұрыш,
эллипс, бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш, құю құраладарын пайдаланып
сурет салу
Сабақ мақсаттары:
Білімділік: оқушыларды Paint графикалық редакторымен және оның
құралдарымен таныстыру
Дамытушылық: деңгейлік тапсырмаларды қолдану арқылы оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: топтық жұмыс арқылы сыныптағы өзара ынтымақтастық қарым-
қатынасты қалыптастыру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Құралдар: интербелсенді тақта, стикер, карточкалар, флипчарт бету, түрлі-
түсті маркер
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, жұптық, топтық жұмыс
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, ағылшын тілі
Сілтеме: «Информатика», Алматы-«Атамұра» 2012 жыл, §22-23, 117-128 беттер
| | | | |
|Сабақ |Уақыт |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |2 мин |Сыныпты түгендеу |Сынып старостасы сыныпты |
|кезеңі |ОжОЖТ | |тізім бойынша түгендейді. |
| | | | |
| | |Амандасу |Амандасу |
| | |Өзге ұлт өкілдерінің тілінде| |
| | |амандасу | |
| | |Салом! – қырғыз, өзбек,тәджік| |
| | |Guten Tag! –неміс | |
| | |Good mooning!- ағылшын | |
| | |Bonjour! –француз | |
| | |Buon giorno! -Бон джорно! – | |
| | |итальян | |
| | |你好 nǐhǎo-ни-хао!- қытайлық | |
| | | | |
| | |Психологиялық ахуалды | |
| | |қалыптастыру | |
| | |Шаттық шеңберіне тұрып, өз | |
| | |есімдерін айту, есімінің бас |Шаттық шеңберіне тұрып |
| | |әрпіне сәйкес өз бойындағы | |
| | |қасиетін айту | |
| | |Мысалы, | |
| | |Асем-ақылды, Жанар-жайдары | |
| | | | |
| | |Топтастыру | |
| | |Сурет қиындыларын жинастыру | |
| | |арқылы | |
|Білу |3 мин |Сөзжұмбақ арқылы жаңа |Оқушылар берілген |
| |ТжДБО |сабақтың тақырыбын ашу |сұрақтарға |
| |ОжОЖТ |(Пәнаралық байланыс) |қазақша-орысша-ағылшынша |
| |СТОҮ |Берілген сұрақтарға |жауап бере отырып, |
| | |қазақша-орысша-ағылшынша |ағылшынша жауабын жазады |
| | |жауап беріп, ағылшынша |[pic] |
| | |жауабын жазу | |
| | |[pic] | |
| | |1. Дыбыс жазуға арналған | |
| | |құрал | |
| | |(микрофон-микрофон-microphone| |
| | |) | |
| | |2. Компьютердің енгізу | |
| | |құрылғысы | |
| | |(пернетақта-клавиатура-keyboa| |
| | |rd) | |
| | |3. Қазіргі уақыттағы жыл | |
| | |мезгілі (қыс-зима-winter) | |
| | |4. Оқушының құралы | |
| | |(дәптер-тетрадь-notebook) | |
| | | | |
| | |5. . . . сөзі латынның | |
| | |түсіндіру, баяндау, мәлімет |Paint |
| | |деген ұғымдарын білдіреді | |
| | |(ақпарат-информация |Ағылшын тілінен аударғанда |
| | |-information) |"Бояу" деген сөз |
| | |Сонымен, сабағымыздың |Сурет салу үшін |
| | |тақырыбы қандай екен? |Paint сурет салу |
| | |Paint деген сөз қандай |бағдарламасымен жұмыс |
| | |мағынаны береді? |жасау, компьютерде сурет |
| | |Paint не үшін арналған |салуды үйренуіміз керек |
| | |бағдарлама? | |
| | |Яғни, біз бүгін сабақта не | |
| | |істеуіміз керек? Алдымызға | |
| | |қандай мақсат қоямыз? | |
|Түсіну |8 мин |Екі топқа жаңа сабақтың |Екі топ берілген |
| |ОЖТ |материалдары бар парақшаларды|материалдарды оқиды, топта |
| |Топтық |тарату. |талдайды, флипчарт бетіне |
| |жұмыс |1-топ: " Paint графикалық |түсіреді |
| | |редакторы" мәні, мәзірі, жаңа| |
| | |құжат құру, суретті сақтау, |Әрбір топ өз жұмысын |
| | |бағдарламадан шығу |қорғайды |
| | | | |
| | |2-топ: "Paint графикалық | |
| | |редакторының құралдары" түзу | |
| | |сызық, тіктөртбұрыш, эллипс, | |
| | |бұрыштары дөңгеленген | |
| | |тіктөртбұрыштар, құю | |
| | | | |
| | |Берілген материалдарды оқып, | |
| | |топта талқылап, | |
| | |түсінгендерінді флипчарт | |
| | |бетіне түсіру | |
| | |Топ алдында қорғау | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Қолдану |18 мин |І-деңгей( 2 мин) | |
| |ОЖТ | | |
| |ДжТБО |Жасыл түсті карточка |Жасыл түсті карточкаларды |
| |АКТ |(берілген тапсырманы орындау |пайдаланып деңгейлік |
| | |үшін жұмыс алгоритмі |тапсырмалар орындайды |
| | |беріледі) | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |ІІ-деңгей (6 мин) | |
| | | | |
| | |Сары түсті карточка | |
| | |(тапсырманы орындау үшін | |
| | |пайдалануға қажетті | |
| | |құрал-саймандар атауы және | |
| | |тақырыбы беріледі) | |
| | |[pic] |Сары түсті |
| | | |карточкаларды пайдаланып |
| | | |деңгейлік тапсырмалар |
| | |ІІІ-деңгей (10 мин) |орындайды |
| | | | |
| | |Қызыл түсті карточка | |
| | |(тапсырманың тек тақырыбы | |
| | |ғана беріледі) | |
| | | | |
| | |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Қызыл түсті карточкаларды |
| | | |пайдаланып деңгейлік |
| | | |тапсырмалар орындайды |
| | | | |
|Сергіту сәті |3 мин |«Эделвейс» жаттығуын орындау |Оқушылар орындарынан тұрып |
| |ОмОЖТ | |«Эделвейс» жаттығуын |
| |ЖЕСО | |орындайды |
|Талдау |3 мин |"FISHBONE" | |
| |СТО |[pic]Балықтың үстіңгі |Балықтың үстіңгі |
| | |қабырғаларына Paint туралы |қабырғаларына Paint туралы |
| | |осы сабаққа дейін не |осы сабаққа дейін не |
| | |білгендеріңді жазасыңдар, ал |білгендеріңді жазады, ал |
| | |төменгі қабырғаларына Paint |төменгі қабырғаларына |
| | |туралы осы сабақта алған |Paint туралы осы сабақта |
| | |мағлұматтарынды жазып, |алған мағлұматтарынды |
| | |балықтың құйрығына жалпы |жазып, балықтың құйрығына |
| | |қорытындыларынды жазу |жалпы қорытындыларын жасап,|
| | | |әрбір топ өз қорытындыларын|
| | | |қорғайды |
|Синтездеу |5 мин |Екі топқа флипчарт беті және |Екі топ флипчарт бетіне |
| |СТОҮ |"Балық", "Spang BOB" |"Балық", "Spang BOB" |
| | |суреттері бар жабсырғыш |суреттері бар жабсырғыш |
| | |стикерлер таратылады, |стикерлер көмегімен |
| | |оқушыларға сабақтың басында |сабақтың басында және |
| | |және соңында қандай күйде |соңында қандай күйде |
| | |болғандарын және сабақты |болғандарын және сабақтан |
| | |сурет арқылы көрсету |алған әсерлерін көрсетеді |
| | |ұсынылады | |
|Бағалау |2 мин |Бағалау парағына сүйене |Бағалау парағына сүйене |
| |ОүБжОБ |отырып, өзін, жұбын, тобын |отырып өзін, тобын |
| | |бағалайды. |бағалайды. |
Оқушының өзін-өзі бағалау парағы:
|Сабақтың кезеңі |Бағалау критерийі |Оқушының өзін-өзі|
| |(ұпай) |бағалауы |
|Ұйымдастыру |Оқулық бар – 1 ұп, жоқ -0 | |
| |Дәптер бар – 1 ұп, жоқ -0 | |
| |Қалам бар – 1 ұп, жоқ -0 | |
|Үй жұмысы |жоқ - 0 | |
| |Бар, бірақ жартылай дұрыс - 1 | |
| | | |
| |толық дұрыс - 2 | |
|Сынып жұмысы | | |
|Топтық жұмыс (топбасшы |Қанағат-1, жақсы -2, өте жақсы-3 | |
|бағалайды) | | |
|Жасыл карточка |Толық емес-1, жартылый -2, | |
|Сары карточка |толық-3 | |
|Қызыл карточка |Толық емес-1, жартылый -2, | |
|Шығармашылық тапсырма |толық-3 Толық емес-1, жартылый | |
| |-2, толық-3 | |
| |5 ұпай | |
|белсенділік |2 ұпай /мұғалім қояды/ | |
|тәртіп-мәдениеттілік |2 ұпай /мұғалім қояды/ | |
|Жалпы жинаған ұпайы | |
|Бағасы | |
20 -26 ұпай - "5"
13-19 ұпай - "4"
6-12 ұпай - "3"
1-5 ұпай - "2"
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz