Не білдік, не үйрендік?

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласындағы №7 орта мектептің мұғалімі

Елусинова Кумуш Сынабаевна

Мектепалды даярлық тобындағы қорытынды сабақ. .

Сабақтың тақырыбы : Не білдік?, Не үйрендік?

Сабақтың мақсаты: Жыл бойы оқылған материалдарды қайталау, пысықтау, білімді бекіту. Тіл байлығын дамыту, сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу, баланың бойына адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру.

Әдіс тәсілі: Ойын сабақ.

Сабақтың көрнекілігі: Сюжетті суреттер, алфавит, 10 көлеміндегі натурал сандар т. б.

Сабақтың жүрісі:

І Ұйымдастыру.

- Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр, енді осы қонақтармен амандасып алайық.

Балалар: Сәлематсыздар ма?

Психологиялық дайындық.

Жарқырап күнде ашылды

Айналаға нұр шашылды

Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз!

Қайырлы күн! Біз сүйкімді баламыз!

  • Балалар, бүгінгі бізің сабағымыз ерекше болмақ. Біздер бүгін сабақта дидактикалық ойындар арқылы жыл бойы өткендерімізді қайталайтын боламыз.

Ойын шарты: Барлық сұрақтарға толық және қатесіз жауап беретін боламыз.

Ал ендіше турмайық

Ойынымызды бастайық

Не үйрендік, не білдік

Соны ортаға салайық.

1. Ойын: «Есіңе түсір, жылдам айт»

- Адамға тіл не үшін керек?

- . . . , . . . , . . . , . . .

2. « Ойлан, тап » ойыны. ( тіл дамыту пәні бойынша)

Жұмбақтар шешу:

Қабат-қабат қаттама,

Ақылың болса аттама,

Өшірді, сүртті,

Өзгені құртты,

Өзін де құртты.

Көктемде ақ гүлге оранады,

Күзде қолға доп болып оралады.

3. « Сен білесіңбе?» ойыны.

-Қандай ертегілерді білеміз?

Ертегілердің сюжетті суретін көрсету. Балалар қай ертегі екенін табу.

4. «Жалғастыр » ойыны.

Өлеңнің екі жолын оқу. Балалар жалғастыру керек.

Отан-сенің ата-анаң,

Отан-досың, бауырың

. . .

. . .

Тоңазып атырап,

Көп жеміс піседі.

. . .

. . .

Жиып-теріп болатын,

Қамбаға астық толатын.

. . .

. . .

Тасытқан соң күшімді,

Шынығуды бітіріп,

. . .

. . .

5. « Өз орныңды тап » ойыны. ( Айналамен қоршаған орта, экология пәні бойынша)

Жыл мезгілдері ретімен өз орындарына тұрады.

Күз, қыс, көктем, жаз.

Сұрақтар : Бір жылда неше мезгіл бар?

Әр мезгілде неше ай бар?

Қазір жылдың қай мезгілі?

Сауат ашу пәнінен алған білімдерін тиянақтау.

Оқуды көп ойладық,

Қызығына тоймадық.

Әріптерді үйреніп,

Сауат аштық ойланып.

- Балалар, біздер әріптерді, сөздерді оқуды, жазуды қай пәннен үйрендік?

- . . .

1. «Сөз ойла, көп ойла » ойыны.

а ) Әріптерден, буындардан сөз құрату. Сол сөздерге дыбыстық талдау жасату.

Мысалы: а -дауысты , л -дауыссыз, м -дауыссыз, а- дауысты

ә ) кітап, әже, Айгүл, мектеп сөздерін қатыстырып сөйлем құрату.

2. « Ой қозғау »

Қайталанып келген әріптерді алып тастау арқылы жасырынып турған сөзді табу.

СҚСАРСЛСЫСҒСАСШ ҚАРЛЫҒАШ

Сұрақ:Қарлығаш қандай құс? Осы туралы қандай ертегі білеміз?

3. «Кім біледі?» Ойыны.

а ) Бала, машина, қуыршақ, балапан, балабақша сөздерін буынға бөлу.

ә ) Сөзді қалай буынға бөлеміз?

4. «Ойнайық та, ойлайық » ойыны.

а) Әріп көрсетіледі. Балалар қолындағы түстің көмегімен дауысты және дауыссыз дыбыс екенін мұғалімге көрсетеді.

5. «Адасқан сөздер» ойыны.

а) Тақтаға ілінген суреттердің астына кеспе әріптермен аттарын жазады. .

ә ) Осы сөздерге сөйлем құрату.

Математика пәнінен алған білімдерін тиянақтау.

Психологиялық дайындық .

Есептеуге жүйрік болған жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан,

Досың солар табылатын қасыңнан.

Балалар, біз тура, кері санауды, қосу мен азайтуды, есеп шығаруды қай пәннен үйрендік?

а ) 0-ден 10-ға дейін тура санау.

ә) 10- нан 0-ге дейін кері санау.

2. « Тез есепте » ойыны. Ауызша.

3+1 2+2 6+2 7+3 10-5 6-3 7-4 8-5 9-4 9-2 10-7 8-3 6-4 5-3

3. « Орныңды тап » ойыны.

а) ретімен орналастыру

10, 5, 3, 4, 1, 6, 9, 2, 7, 8, 0 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

4. «Кім көп біледі?» ойыны.

Бір аптада неше күн бар?

- Ретімен айтып беру.

5. Сергіту.

Топ-топ топ-топ басайық,

Жалаудан күн жасайық,

Жаса, жаса, Алтын күн!

Жаса, жаса, жарқын күн!

6. « Білгіш болсаң . . . » ойыны. ( балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту )

- Жұдырықта неше саусақ бар? (5)

- Анасының мысығы, иті, қызы бар. Анасында неше бала бар? (1) )

- Ағашта 4 құс отыр, оған тағы 2 құс келіп қосылды. Ағашта қанша құс отыр? (6 )

- Қолыңда 5 алма, табақта 2 алма қосқанда барлығын болады неше алма? (7)

- Көлден ұшты 4 қаз, қайтып қонды 2 қаз, ұшып кетті нешеуі? (4-2)

6. « Көршісін тап» ойыны.

3-тің, 7-нің, 9-дың, 6-ның, 10-ның көршісін тап.

7. « Жоғалған сандар » ойыны.

Қалдырып кеткен сандарды тауып орнына қою.

0 2 6 8 10

8. « Құрамын тап» ойыны . ( Гүлдің күлтесіне сандардың құрамын жазу)

8-дің, 9-дың, 10-ның құрамын табу.

Қорытындылау.

Сабақ соңында « Бақытты балалық шақ» әнімен аяқтау.

Мектепалды даярлық тобындағы

қорытынды сабақ.

Өткізген: Жаңаөзен қаласындағы №7 орта мектептің

мұғалім Елусинова Кумуш Сынабаевна

Жаңаөзен қаласы

№7 орта мектеп


Ұқсас жұмыстар
Әңгіме кім туралы
Интернат қоймасы. 3 сынып
Біз не үйрендік?
Не үйрендік Не білдік
Тұтас жіңішке сызық
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Ілік септік
Жамбыл “балаларға”. сөйлем
Ауаның негізгі қасиеттерін айтыңдар
Ш. Мұртаза Бала Тұрар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz