Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары

Модуль № 1

Сабақтың тақырыбы: Етістік 45 - 51 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1) Етістік туралы оқушылардың білімдерін пысықтау.
2) Оқушылыардың танымдық қабілетін байқау, дамыту,

ойлау дағдыларын арттыру.

3) Оқушыларды адамгершілікке, ақыл, ой белсенділікке

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
  1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

3. Сурет бойынша тжұмыс.

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

3. Етістік туралы еске түсіру:

Етістік
кезең:
кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

46-жаттығу. Зат есім туралы біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.

47-жаттығу. Жұмбақты оқып, жатқа жаз. Етістіктертің астын сыз, дара немесе күрделі екенін айт. Осы етістіктерді күрделі етістікке айналдыр.

II деңгей

49-жаттығу. Зат есімді етістікпен сәйкестендіріп, сөйлем құрап жаз. Етістік қай сөйлем мүшесінің қызметін атқарып тұр?

50-жаттығу. Сызбаға қатысты етістіктерді тауып, әңгіме құрап жаз.

III деңгей

51-жаттығу. Етістік туралы алған біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.

Сабақты қорытындылау. Ойын: «Тез ойла» 1-топ: 2- топ: . зат есім етістік

Үйге: 48-жат. Б/бағалау.

тарбиелеу;

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

Қазақ тілі

Модуль № 1

Сабақтың тақырыбы: Сын есім. 52 - 56 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты: 1. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың

сын есім туралы алған білімдерін еске түсіру, талдау жасауға

баулу.

2. Оқушылардың ой-өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын,

шығармашылық қабілетін дамыту.

3. Тиянақтылыққа, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

2. “Менің бағытым” ойыны

1. тәтті жар

2. тік адам

3. тегіс қант

4. суық қоян

5. сұр су

6. ақылды жер

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

3. Сын есімге байланысты топтастыру:

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

52 -жаттығу. «Алтын сақа» ертегісін еске түсіру.

Қып-қызыл өкпе, алтын сақа, қотыр тай.

II деңгей

53 -жаттығу. Етістіктерге -ғыш, -гіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жаса.

55 - жаттығу. Мақалды түсініп оқы. Сын есімдерді тауып, оларды сөз құрамына талда.

III деңгей

56-жаттығу. Марқакөл қорығы.

Марқакөл қорығы - Шығыс Қазақстан облысындағы Алтай тауының, Азу мен Күршім жоталарының аралығында орналасқан. Марқакөл қорығы 1976 жылы құрылған. Бұл қорықтың негізгі мақсат ы- бағалы аңдарды, құстарды, өсімдіктерді сонымен бірге орман мен айдын көлдерін, тау, өзендердің әсем табиғатын сақтау. Марқакөл қорығы - жан-жануарларларға аса бай, көркіне көз тойғысыз. Балқарағай - жаңғағы жеуге жарайтын өте бағалы ағаш. Бал- қарағай - жаңғақ алатын өсімдік ретінде кесуге тиым салынып келген. Өйткені оның жаңғағы 65 процентке дейін май береді. Жаңғақ орманда нанның, еттің, жұмыртқаның орнынын ауыстырады. Балқарағайдың жаңғағы - ормандағы жан- жануарлардың тіршілік арқауы.

Сабақты қорытындылау. Сұрақ - жауап:

Үйге: 54- жат. Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль № 1

Сабақтың тақырыбы: Сан есім. 57 - 61 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты : 1. Сан есім туралы оқушы ұғымын кеңейту, теориялық алған

ұғымдарын мысалдар арқылы терең меңгеру,

дара, күрделі түрлеріне ажырату

2. Ой - өрісін кеңейту, танымын арттыра отырып, жылдам ойлауға,

пікірін жеткізе алуға, дұрыс шешім қабылдай білуге бағыттау, өз

ойын дәлелдей алуға мүмкіндік туғызу.

3. Балаларды ұйымшылдыққа, ынтымақ пен бірлікке,

жолдастыққа, көмек көрсетуге баулу.

С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

Симантикалық карта

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Сөздер
Дара
Күрделі
Реттік
Есептік
жеті
Жүз жиырма алты
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Есептік

Сан есім З-ң ретін, санын білдіретін сөз табы
-
Бір, он
Реттік
-ншы; -нші; -ыншы; -інші
бесінші
Жинақтық
-ау, -еу
алтау
Бөлшектік
-
үштен бір
Болжалдық
-дай; -дей; -тай; -тей
қырықтай
Топтау
Бес-бестен
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

57 -жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Сан есімі бар сөйлемді көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой, астын сыз. Бұлар қандай сан есімдер? Есептік пе, әлде реттік пе?

II деңгей

58 -жаттығу. Анаграмманы шеш. Сан есімдердщі тап. Олар қандщай сан есімдер? Қос сөзін қандай сан есіммен алмастырып айтуға болады?

59 - жаттығу. Сандарды сөзге айналдырып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

III деңгей

60-жаттығу. Ребусты шеш. Мақалды жаз. Сызықшаның қойылу себебін түсіндір.

Сабақты қорытындылау. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Үйге: 61- жат. Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Тіл және сөйлеу. 1 - 5 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты : 1. Тіл -адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы. Тіл-әр

халықтың қымбат қазынасы. Адамның іс-әрекетіне, сезіміне

сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у

2. Баланың тілін ашу, сөйлеу мәнерін дамыту.

3. Парасатты түйсік пен ынта, ықылас, өмірге

эмоционалды қатынас қалыптастыру

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

Апан-апан,

Ескі шапан,

Иір қобыз,

Жарық жұлдыз

Оқушылардың жауабы тыңдалып, жұмбақ шешуін қалай тапқандығы туралы сұрау: Жануарлардың түр-сипаты сөзбен бейнеленіп, сипатталған . Демек, біз бір-бірімізді сөз арқылы, сөйлеу арқылы ұғыстық.

Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?

Адамзат тілінің шығуы өте ерте заманнан басталады. Алғашқы кезде топтасқан ұжымдар бірлесіп еңбек етудің артықшылығын сезіне бастаған. Еңбектене отырып, тағы бір қажеттілікті сезіне бастаған. Ол бір-біріне бірдеңе айту, бірін-бірі ұғысуға талпыну. Осы қажеттіліктен келіп тіл шыққан.

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: 3. Пікірталас:
кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.

II деңгей

2-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз.

III деңгей

3-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Өлең мазмұнын қалай түсінгеніңді айтып бер.

Сабақты қорытындылау. 4-ж: Сызба бойынша сөйлеудің әрбір мақсатына байланысты шағын әңгіме құрастыр, дәлел келтір

Үйге: 5-жат. . Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Тіл және сөйлеу 6 - 10- жаттығулар

Сабақтың мақсаты : 1. Тіл -адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы. Тіл-әр

халықтың қымбат қазынасы. Адамның іс-әрекетіне, сезіміне

сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у

2. Баланың тілін ашу, сөйлеу мәнерін дамыту.

3. Парасатты түйсік пен ынта, өмірге

эмоционалды қатынас қалыптастыру

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

Тұрақты сөз тіркестерінің мәнін аш:

Қас пен көздің арасында (лезде)

Қара қылды қақ жару ( әділ)

Төбе шашы тік тұрды (шошыды)

Тайға таңба басқандай (анық)

Аузына құм құйылды (үндемеу)

Көзге түртсе көргісіз (қараңғы)

Тонның ішкі бауындай (тату)

Күн тигізбей өсірген (мәпелеу)

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Бейнелерге қарап көңіл күйлерді анықта.

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

6-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен баланың қуаныш сезімін білдіретін бөлікті көшіріп жаз.

II деңгей

8-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Еркебайдың өзгеруіне не әсер етті?

III деңгей

9-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен ризалық сезімдерді білдіретін жолдарды көшіріп жаз.

Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс

2. Топтық жұмыс:

Үйге: 10 -жат. . Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Дыбыс және әріп 1- 6- жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап, бекіту,

дыбыстың түрлері, әліпби, буын, тасымал. Алған білімдерін

талқылау арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.

2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,

байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;

3. Сауатты, таза жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Үй тапсырмасын тексеру.

2. Қызығушылықты ояту.

  • Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?Дыбысты айтамыз, естиміз. Әріпті жазамыз, көреміз
кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Дыбыс

дауысты дауыссыз

жуан жіңішке қатаң ұяң үнді

а, о, ұ, ы ә, ө, ү, і қ, к, п, с, т, ф б, в, г, ғ, д, ж р, л, м, н, ң

ш, щ, х, ч, ц, һ

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

2-жаттығу. Сөздерді оқы. Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп барын анықта. Қай сөзде дыбыс пен әріптің саны бірдей емес?Дыбыс пен әріптің бір-бірінен өзгешелігі неде?

II деңгей

3-жаттығу. Сөз жұптарын салыстырып оқы. Көшіріп жаз. Сөз мағынасын өзгертіп тұрған дыбыстарды тауып, астын сыз.

5-жаттығу. Ребусты шеш. Жұмбақтың шешуіндегі сөзді буынға бөл.

III деңгей

6-жаттығу. Берілген тапсырманы оқып, өз пікіріңді білдір.

Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс

Үйге: 4-жат. . Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Буын және тасымал. 7- 12- жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап, бекіту,

дыбыстың түрлері, әліпби, буын, тасымал. Алған білімдерін

талқылау арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.

2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,

байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;

3. Сауатты, таза жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.

2. Үй тапсырмасын тексеру

Кестемен жұмыс, сөзді буынға бөлу мен тасымалдаудың ережесін есіңе түсір.

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: Өткенді еске түсіру.
кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

8-жаттығу. Сөздерді тасымалдау белгісін қойып көшіріп жаз.

II деңгей

9-жаттығу. Буын мен тасымалдың ерекшелігін бір-біріңе айтып, дәлелде.

III деңгей

10-жаттығу. Өлеңді оқы. Ол, оны сөздері қай сөздің орнына қолданылып тұрғанын айт. Қарамен жазылған сөздерде қанша буын бар? Осы сөздердің ішінен тасымалдауға болатындарын теріп жаз.

12-жаттығу. Берілген тапсырманы оқып, дұрыс жауабын бер.

Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс: Әр қатарға берілген сөзден бірнеше сөз құрастыру

1-қ: 2-қ: 3-қ:

Құмырсқа Шегіртке Бунақденелі

Үйге: 9-жат. . Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Буын үндестігі. 13- 18- жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Оқушыларға түбір сөздегі дауыстылардың жуан не жіңішке

болып келуіне орай оған жалғанатын қосымшалардың да жуан

не жіңішке болып жалғанатынын бдайқату.

2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,

байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;

3. Сауатты, таза жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Үй тапсырмасын тексеру

Төмендегі сөздерге қосымшаларды дұрыс тауып жалғап, қандай үндестік екенін айтыңдар:

Мал лар қой тар әйел м

Бала дар қонақ ды шеше сы

Түйе лар бойдақ қа аға і

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік.

Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) түсіндіру.

Буын үндестігі

Қа+ғаз+ды

Те+ре+зе+ге

Ба+ла+лар+ға

Ең+бек+тің

2. Оқулықтағы ережемен жұмыс.

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

13-жаттығу. Сөздерді оқы. Сөздерді буынға бөліп көшіріп жаз. Соңғы буындағы дауысты дыбыстардың жуан немесе жіңішке екенін айт.

II деңгей

14-жаттығу. Жуан дауысты дыбыстары бар сөздерді бағанның оң жағына, жіңішке дауысты дыбыстары бар сөздерді сол жағын. а көшіріп жаз.

15-жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздерге жалғанған буындар қандай буын екенін және себебін айт. Өлеңнің мағынасын түсіндір.

III деңгей

16-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша жалғанған сөздердің астын - бір, жуан қосымша жалғанған сөздердің астын екі рет сыз.

17-жаттығу. Төмендегі сөздерге қосылған буындардың дауысты дыбыстары неліктен жуан, неліктен жіңішке екенін бір - біріңе дәлелде.

Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс:

1-қ: 2-қ:

Жуан қос. Жіңішке қос.

Үйге: 18-жат. . Б/бағалау.

Қазақ тілі

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Буын үндестігі. 19 - 23- жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Буын үндестігі туралы берілген білімді одан әрі кеңейте түсу,

бекіту; қосымшалардың түбір сөздегі дауысты дыбысқа үнемі

сәйкес болып жалғана бермейтінін байқату.

2. Сөз мағынасын түсініп, байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын

молайтуға жетелеу;

3. Сауатты, таза жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Үй тапсырмасын тексеру

Сөздердің сыңарын екінші бағанадан тауып жазыңдар: Құлақпен көрген төрге болыпты асқар бұлағы

Көзбен жерде қаза салу ағар қанаты

Елсіз естіген сурет отыру оң тау

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

2. Түбір сөзге тиісті қосымшаны жалғап айт.

Құрылыс . . . -ге

Аң . . . -тер

Көбелек . . . -шылар

Газет . . . -хана

Кітап . . . -дер

Мұғалім . . . -пен

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

19-жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Түбір сөздің соңғы буынындағы және қосымшадағы дауысты дыбыстар бір-бірімен үндесіп тұрғанын түсіндір.

II деңгей

20-жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша жалғанған сөздердің астын - бір, жуан қосымша жалғанған сөздердің астын екі рет сыз. Қосымшалардың бірде жуан, бірде жіңішке жалғану себебін түсіндір.

21-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылшған сөздерді сөз құрамына талда.

III деңгей

22-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құра.

Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс:

Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып айт.

Ақыл - жас . . . , асыл - тас . . .

Күлме дос . . . , келер бас . . .

Өнерлі . . . қолы алтын,

Өлеңші . . . сөзі алтын.

Үйге: 23-жат. . Б/бағалау.

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Дыбыс үндестігі. 24- 29 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы алғашқы мағлұмат беру; сөздердің

айтылуы мен жазылуын салыстыра отырып, тұбір мен қосымша

аралығындағы дыбыстардың өзара үндесіп айтылатынын

байқату.

2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау

қабілеттерін арттыру.

3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

1. Үй тапсырмасын тексеру

2. Сызба бойынша жұмыс жүргізу:

тар ны

Кітап пен бала ға қырман да

қа мен ға

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: 3. Карточкамен жұмыс.
кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

24-жаттығу. Сөздерге көптік жалғауын жалғап айт. Көптік жалғаудың сөздерге әр түрлі жалғану себебін түсіндір.

II деңгей

25-жаттығу. Көп нүктенің орнына тұсындағы қосымшалардың тиістісін қойып жаз. Түбір сөздің соңындағы және қосымшадағы бірінші дыбыстың астын сыз. Олардың қандай дыбыс екенін айт.

26-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірін тап.

III деңгей

27-жаттығу. Сөздерді үшінші жақта тәуелдеп айтып, тәуелдік жалғау жалғанған кезде түбір сөздің қандай өзгеріске ұшырағанын айт.

28-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз.

Сабақты қорытындылау.

Үйге: 29-жат. . Б/бағалау.

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Дыбыс үндестігі. 30- 34 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы берілген ұғымды кеңейту; біріккен

сөз сыңарлары мен сөз тіркестері аралығындағы дыбыстардың

бір - біріне әсерін байқату; сөздерді орфоэпиялық нормаға сай

дұрыс айтуға үйрету.

2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау

қабілеттерін арттыру.

3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.

С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.

кезең
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
кезең: I. Ұйымдастыру
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын талдау: -Буын үндестігі дегеніміз не?

-Дыбыс үндестігі дегеніміз не?

-29 - жаттығуды ауызша тексеру, талдау.

кезең:

II Жаңа тақырып

Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік.

Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) .

Дыбыс үндестігі

Айт-бай - Айт+пай

Қара+көз - Қара+гөз

қаш+са - қаш+ша

жүрек+і - жүрегі

тап+у - табу кеп+іп - кеу+іп

Бөген+бай - Бөгем+бай

кезең:

III кезең

Деңгейлік тапсырмалар

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

I деңгей

30-жаттығу. Сөз тіркестерін көшіріп жаз. Айтылуда сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың өзгеру себебі неде?

II деңгей

31-жаттығу. Сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың айтылу кезінде өзөгеру себебін түсіндір.

32-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз. Сөздердің аралығындағы дыбыс үндесчтігін тап.

III деңгей

33-жаттығу. Көп нүктенің орнына н, ң дыбыстарының тиістісін қойып, көшіріп жаз.

Сабақты қорытындылау. Карточкамен жұмыс.

Үйге: 34-жат. . Б/бағалау.

Модуль№1

Сабақтың тақырыбы : Өзіңді өзің тексер. 1 - 8 - жаттығулар

Сабақтың мақсаты 1. «Дыбыс пен әріп» бөлімі бойынша берілген білімді

оқушылардың қалай меңгергенін байқау, олардың өздіктерінен

жұмыс жасап, өз білімдерін тексеруіне мүмкіндік жасау.

2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау

қабілеттерін арттыру.

3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Тіл білімі салаларын оқыту
Шешендік сөз тектері
Мінездеме үлгісі
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Мәтін туралы түсінік
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
XVIII ғ. ақын-жыраулар шығармалары тарихи дерек көзі ретінде қаншалықты құнды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz