Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Етістік 45 - 51 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1) Етістік туралы оқушылардың білімдерін пысықтау.
2) Оқушылыардың танымдық
қабілетін байқау , дамыту,
ойлау дағдыларын арттыру.
3) Оқушыларды адамгершілікке ,
ақыл, ой белсенділікке
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| | |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру. |
| | |
| |3. Сурет бойынша тжұмыс. |
|II Жаңа | 3. Етістік туралы еске түсіру: |
|тақырып | |
| |Етістік |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен | |
|жұмыс жасау | |
|дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |46–жаттығу. Зат есім туралы біліміңді пайдаланып, |
|тапсырмалар |жағдаяттан шығып көр. |
| |47–жаттығу. Жұмбақты оқып, жатқа жаз. Етістіктертің астын |
| |сыз, дара немесе күрделі екенін айт. Осы етістіктерді |
| |күрделі етістікке айналдыр. |
| | |
| |II деңгей |
| |49-жаттығу. Зат есімді етістікпен сәйкестендіріп, сөйлем |
| |құрап жаз. Етістік қай сөйлем мүшесінің қызметін атқарып |
| |тұр? |
| |50-жаттығу. Сызбаға қатысты етістіктерді тауып, әңгіме |
| |құрап жаз. |
| | |
| |III деңгей |
| |51-жаттығу. Етістік туралы алған біліміңді пайдаланып, |
| |жағдаяттан шығып көр. |
| |Сабақты қорытындылау. Ойын: «Тез ойла» 1-топ: |
| |2- топ: |
| |. |
| |зат есім етістік |
| |Үйге: 48–жат.Б/бағалау. |
тарбиелеу;
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
Қазақ тілі
Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Сын есім. 52 – 56 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы
оқушылардың
сын есім туралы алған білімдерін
еске түсіру, талдау жасауға
баулу.
2. Оқушылардың ой-өрістерін танымдық
қабілеттерін, сөздік қорын,
шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Тиянақтылыққа, жаман әдеттерден
аулақ болуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. “Менің бағытым” ойыны |
| |1. тәтті |
| |жар |
| |2. тік |
| |адам |
| |3. тегіс |
| |қант |
| |4. суық |
| |қоян |
| |5. сұр |
| |су |
| |6. ақылды |
| |жер |
|II Жаңа |3. Сын есімге байланысты топтастыру: |
|тақырып |[pic] |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |52 –жаттығу. «Алтын сақа» ертегісін еске түсіру. |
|тапсырмалар |Қып-қызыл өкпе, алтын сақа, қотыр тай. |
| |II деңгей |
| |53 –жаттығу. Етістіктерге –ғыш,-гіш жұрнақтарын жалғап, |
| |туынды сын есім жаса. |
| |55 – жаттығу.Мақалды түсініп оқы. Сын есімдерді тауып, |
| |оларды сөз құрамына талда. |
| |III деңгей |
| |56-жаттығу. Марқакөл қорығы. |
| |Марқакөл қорығы – Шығыс Қазақстан облысындағы Алтай |
| |тауының, Азу мен Күршім жоталарының аралығында |
| |орналасқан.Марқакөл қорығы 1976 жылы құрылған.Бұл |
| |қорықтың негізгі мақсат ы- бағалы аңдарды, құстарды, |
| |өсімдіктерді сонымен бірге орман мен айдын көлдерін, |
| |тау, өзендердің әсем табиғатын сақтау.Марқакөл қорығы – |
| |жан-жануарларларға аса бай, көркіне көз тойғысыз. |
| |Балқарағай - жаңғағы жеуге жарайтын өте бағалы ағаш. Бал-|
| |қарағай - жаңғақ алатын өсімдік ретінде кесуге тиым |
| |салынып келген. Өйткені оның жаңғағы 65 процентке дейін |
| |май береді. Жаңғақ орманда нанның, еттің, жұмыртқаның |
| |орнынын ауыстырады. Балқарағайдың жаңғағы – ормандағы |
| |жан- жануарлардың тіршілік арқауы. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 54- жат. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Сан есім. 57 – 61 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1.Сан есім туралы оқушы ұғымын кеңейту,теориялық
алған
ұғымдарын мысалдар арқылы
терең меңгеру,
дара, күрделі түрлеріне
ажырату
2.Ой – өрісін кеңейту, танымын
арттыра отырып, жылдам ойлауға,
пікірін жеткізе алуға, дұрыс
шешім қабылдай білуге бағыттау, өз
ойын дәлелдей алуға мүмкіндік
туғызу.
3. Балаларды ұйымшылдыққа,
ынтымақ пен бірлікке,
жолдастыққа, көмек көрсетуге
баулу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |Симантикалық карта |
| |Сөздер |
| |Дара |
| |Күрделі |
| |Реттік |
| |Есептік |
| | |
| |жеті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Жүз жиырма алты |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|II Жаңа |Сан есім З-ң ретін,санын білдіретін сөз табы |
|тақырып | |
| |Есептік |
|Оқушылардың |- |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша |Бір,он |
|тапсырмалар | |
| |Реттік |
| |-ншы;-нші; -ыншы;-інші |
| |бесінші |
| | |
| |Жинақтық |
| |-ау,-еу |
| |алтау |
| | |
| |Бөлшектік |
| |- |
| |үштен бір |
| | |
| |Болжалдық |
| |-дай;-дей; -тай;-тей |
| |қырықтай |
| | |
| |Топтау |
| | |
| |Бес-бестен |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |57 –жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Сан есімі бар сөйлемді |
|тапсырмалар |көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой, астын сыз. Бұлар |
| |қандай сан есімдер? Есептік пе, әлде реттік пе? |
| | |
| |II деңгей |
| |58 –жаттығу.Анаграмманы шеш. Сан есімдердщі тап. Олар |
| |қандщай сан есімдер? Қос сөзін қандай сан есіммен |
| |алмастырып айтуға болады? |
| |59 – жаттығу. Сандарды сөзге айналдырып, сөйлемдерді |
| |көшіріп жаз. |
| |III деңгей |
| |60-жаттығу. Ребусты шеш. Мақалды жаз. Сызықшаның қойылу |
| |себебін түсіндір. |
| |Сабақты қорытындылау. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. |
| | |
| |Үйге: 61- жат. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу. 1 – 5 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Тіл –адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы.
Тіл-әр
халықтың қымбат қазынасы.
Адамның іс-әрекетіне, сезіміне
сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у
2. Баланың тілін ашу, сөйлеу
мәнерін дамыту.
3. Парасатты түйсік пен ынта,
ықылас, өмірге
эмоционалды қатынас
қалыптастыру
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру. |
| |Апан-апан, |
| |Ескі шапан, |
| |Иір қобыз, |
| |Жарық жұлдыз |
| |Оқушылардың жауабы тыңдалып, жұмбақ шешуін қалай |
| |тапқандығы туралы сұрау: Жануарлардың түр-сипаты сөзбен |
| |бейнеленіп, сипатталған .Демек, біз бір-бірімізді сөз |
| |арқылы, сөйлеу арқылы ұғыстық. |
| |Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? |
| |Адамзат тілінің шығуы өте ерте заманнан басталады. |
| |Алғашқы кезде топтасқан ұжымдар бірлесіп еңбек етудің |
| |артықшылығын сезіне бастаған.Еңбектене отырып, тағы бір |
| |қажеттілікті сезіне бастаған. Ол бір-біріне бірдеңе айту,|
| |бірін-бірі ұғысуға талпыну. Осы қажеттіліктен келіп тіл |
| |шыққан. |
|II Жаңа |3. Пікірталас: |
|тақырып | |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең | |
|Деңгейлік |I деңгей |
|тапсырмалар |1–жаттығу.Мәтінді түсініп оқы. |
| | |
| |II деңгей |
| |2-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз. |
| | |
| | |
| |III деңгей |
| |3-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Өлең мазмұнын қалай |
| |түсінгеніңді айтып бер. |
| |Сабақты қорытындылау. 4-ж: Сызба бойынша сөйлеудің |
| |әрбір мақсатына байланысты шағын әңгіме құрастыр, дәлел |
| |келтір |
| |Үйге: 5-жат.. Б/бағалау. |
| | |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу 6 – 10- жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Тіл –адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы.
Тіл-әр
халықтың қымбат қазынасы.
Адамның іс-әрекетіне, сезіміне
сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у
2. Баланың тілін ашу, сөйлеу
мәнерін дамыту.
3. Парасатты түйсік пен ынта,
өмірге
эмоционалды қатынас
қалыптастыру
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру. |
| |Тұрақты сөз тіркестерінің мәнін аш: |
| |Қас пен көздің арасында (лезде) |
| |Қара қылды қақ жару ( әділ) |
| |Төбе шашы тік тұрды (шошыды) |
| |Тайға таңба басқандай (анық) |
| |Аузына құм құйылды (үндемеу) |
| |Көзге түртсе көргісіз (қараңғы) |
| |Тонның ішкі бауындай (тату) |
| |Күн тигізбей өсірген (мәпелеу) |
| II Жаңа | Бейнелерге қарап көңіл күйлерді анықта. |
|тақырып | |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс|[pic][pic] |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең | |
|Деңгейлік |I деңгей |
|тапсырмалар |6–жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен баланың қуаныш |
| |сезімін білдіретін бөлікті көшіріп жаз. |
| | |
| |II деңгей |
| |8-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Еркебайдың өзгеруіне не |
| |әсер етті? |
| | |
| |III деңгей |
| |9-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен ризалық |
| |сезімдерді білдіретін жолдарды көшіріп жаз. |
| |Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс |
| |2. Топтық жұмыс: |
| | |
| |Үйге: 10 -жат.. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Дыбыс және әріп 1– 6- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап,
бекіту,
дыбыстың түрлері, әліпби,
буын, тасымал. Алған білімдерін
талқылау арқылы өз ойларын
еркін жеткізуге ахуал орнату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге
үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге,
сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |1. Үй тапсырмасын тексеру. |
| |2. Қызығушылықты ояту. |
| |Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай? |
| |Дыбысты айтамыз, естиміз. |
| |Әріпті жазамыз, көреміз |
|II Жаңа | Дыбыс |
|тақырып |дауысты дауыссыз |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру |жуан жіңішке қатаң |
|бойынша |ұяң үнді |
|тапсырмалар | |
| | |
| |а, о, ұ, ы ә, ө, ү, і қ, к, п, с, т, ф |
| |б,в, г,ғ,д, ж р, л, м, н,ң |
| |ш, щ, х,ч, ц, һ |
|III кезең | |
|Деңгейлік |I деңгей |
|тапсырмалар |2–жаттығу. Сөздерді оқы. Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп |
| |барын анықта. Қай сөзде дыбыс пен әріптің саны бірдей |
| |емес?Дыбыс пен әріптің бір-бірінен өзгешелігі неде? |
| | |
| |II деңгей |
| |3-жаттығу. Сөз жұптарын салыстырып оқы. Көшіріп жаз. Сөз |
| |мағынасын өзгертіп тұрған дыбыстарды тауып, астын сыз. |
| |5-жаттығу. Ребусты шеш. Жұмбақтың шешуіндегі сөзді буынға|
| |бөл. |
| |III деңгей |
| |6-жаттығу.Берілген тапсырманы оқып, өз пікіріңді білдір. |
| |Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс |
| | |
| |Үйге: 4-жат.. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Буын және тасымал. 7– 12- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап,
бекіту,
дыбыстың түрлері, әліпби,
буын, тасымал. Алған білімдерін
талқылау арқылы өз ойларын
еркін жеткізуге ахуал орнату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге
үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге,
сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру |
| |Кестемен жұмыс, сөзді буынға бөлу мен тасымалдаудың |
| |ережесін есіңе түсір. |
|II Жаңа |Өткенді еске түсіру. |
|тақырып |[pic][pic] |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |8–жаттығу. Сөздерді тасымалдау белгісін қойып көшіріп жаз.|
|тапсырмалар |II деңгей |
| |9-жаттығу. Буын мен тасымалдың ерекшелігін бір-біріңе |
| |айтып, дәлелде. |
| |III деңгей |
| |10-жаттығу. Өлеңді оқы. Ол, оны сөздері қай сөздің орнына |
| |қолданылып тұрғанын айт. Қарамен жазылған сөздерде қанша |
| |буын бар? Осы сөздердің ішінен тасымалдауға болатындарын |
| |теріп жаз. |
| |12-жаттығу. Берілген тапсырманы оқып, дұрыс жауабын бер. |
| |Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс: Әр қатарға |
| |берілген сөзден бірнеше сөз құрастыру |
| |1-қ: 2-қ: |
| |3-қ: |
| |Құмырсқа Шегіртке |
| |Бунақденелі |
| | |
| |Үйге: 9-жат.. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Буын үндестігі. 13– 18- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Оқушыларға түбір сөздегі дауыстылардың жуан не
жіңішке
болып келуіне орай оған
жалғанатын қосымшалардың да жуан
не жіңішке болып жалғанатынын
бдайқату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге
үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге,
сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |1. Үй тапсырмасын тексеру |
| |Төмендегі сөздерге қосымшаларды дұрыс тауып жалғап, қандай|
| |үндестік екенін айтыңдар: |
| |Мал лар қой тар |
| |әйел м |
| |Бала дар қонақ ды |
| |шеше сы |
| |Түйе лар бойдақ қа |
| |аға і |
|II Жаңа | Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік. |
|тақырып |Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) түсіндіру. |
|Оқушылардың |Буын үндестігі |
|оқулықпен жұмыс|Қа+ғаз+ды |
|жасау дағдысын |Те+ре+зе+ге |
|қалыптастыру |Ба+ла+лар+ға |
|бойынша |Ең+бек+тің |
|тапсырмалар |2. Оқулықтағы ережемен жұмыс. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |13–жаттығу. Сөздерді оқы. Сөздерді буынға бөліп көшіріп |
|тапсырмалар |жаз. Соңғы буындағы дауысты дыбыстардың жуан немесе |
| |жіңішке екенін айт. |
| |II деңгей |
| |14-жаттығу.Жуан дауысты дыбыстары бар сөздерді бағанның оң|
| |жағына, жіңішке дауысты дыбыстары бар сөздерді сол жағын.а|
| |көшіріп жаз. |
| |15-жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған |
| |сөздерге жалғанған буындар қандай буын екенін және себебін|
| |айт.Өлеңнің мағынасын түсіндір. |
| | |
| |III деңгей |
| |16-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша |
| |жалғанған сөздердің астын – бір, жуан қосымша жалғанған |
| |сөздердің астын екі рет сыз. |
| |17-жаттығу. Төмендегі сөздерге қосылған буындардың дауысты|
| |дыбыстары неліктен жуан,неліктен жіңішке екенін бір – |
| |біріңе дәлелде. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс: |
| |1-қ: |
| |2-қ: |
| |Жуан қос. |
| |Жіңішке қос. |
| |Үйге: 18-жат.. Б/бағалау. |
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Буын үндестігі. 19 – 23- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Буын үндестігі туралы берілген білімді одан әрі
кеңейте түсу,
бекіту; қосымшалардың түбір
сөздегі дауысты дыбысқа үнемі
сәйкес болып жалғана
бермейтінін байқату.
2. Сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын
молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |1. Үй тапсырмасын тексеру |
| |Сөздердің сыңарын екінші бағанадан тауып жазыңдар: |
| |Құлақпен көрген төрге болыпты |
| |асқар бұлағы |
| |Көзбен жерде қаза салу |
| |ағар қанаты |
| |Елсіз естіген сурет отыру |
| |оң тау |
|II Жаңа | 2. Түбір сөзге тиісті қосымшаны жалғап айт. |
|тақырып | |
|Оқушылардың |Құрылыс... -ге |
|оқулықпен жұмыс|Аң... -тер |
|жасау дағдысын |Көбелек... -шылар |
|қалыптастыру |Газет... -хана |
|бойынша |Кітап... -дер |
|тапсырмалар |Мұғалім... -пен |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |19–жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған |
|тапсырмалар |сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Түбір сөздің соңғы|
| |буынындағы және қосымшадағы дауысты дыбыстар бір-бірімен |
| |үндесіп тұрғанын түсіндір. |
| |II деңгей |
| |20-жаттығу.Мәтінді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша жалғанған |
| |сөздердің астын – бір, жуан қосымша жалғанған сөздердің |
| |астын екі рет сыз. Қосымшалардың бірде жуан, бірде жіңішке|
| |жалғану себебін түсіндір. |
| |21-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылшған сөздерді|
| |сөз құрамына талда. |
| |III деңгей |
| |22-жаттығу.Сөздерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді|
| |қатыстырып сөйлем құра. |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс: |
| |Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып айт. |
| |Ақыл – жас... , асыл – тас... . |
| |Күлме дос..., келер бас... . |
| |Өнерлі... қолы алтын, |
| |Өлеңші... сөзі алтын. |
| |Үйге: 23-жат.. Б/бағалау. |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Дыбыс үндестігі. 24– 29 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы алғашқы мағлұмат беру;
сөздердің
айтылуы мен жазылуын
салыстыра отырып, тұбір мен қосымша
аралығындағы дыбыстардың
өзара үндесіп айтылатынын
байқату.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып,
есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Үй тапсырмасын тексеру |
| |2. Сызба бойынша жұмыс жүргізу: |
| |тар ны |
| |Кітап пен бала ға қырман да |
| |қа мен ға |
|II Жаңа |[pic] |
|тақырып | |
|Оқушылардың |3. Карточкамен жұмыс. |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |24–жаттығу. Сөздерге көптік жалғауын жалғап айт. Көптік |
|тапсырмалар |жалғаудың сөздерге әр түрлі жалғану себебін түсіндір. |
| |II деңгей |
| |25-жаттығу. Көп нүктенің орнына тұсындағы қосымшалардың |
| |тиістісін қойып жаз. Түбір сөздің соңындағы және |
| |қосымшадағы бірінші дыбыстың астын сыз. Олардың қандай |
| |дыбыс екенін айт. |
| |26-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздердің |
| |түбірін тап. |
| |III деңгей |
| |27-жаттығу.Сөздерді үшінші жақта тәуелдеп айтып, тәуелдік |
| |жалғау жалғанған кезде түбір сөздің қандай өзгеріске |
| |ұшырағанын айт. |
| |28-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз. |
| |Сабақты қорытындылау. |
| | |
| |Үйге: 29-жат.. Б/бағалау. |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Дыбыс үндестігі. 30– 34 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы берілген ұғымды кеңейту;
біріккен
сөз сыңарлары мен сөз
тіркестері аралығындағы дыбыстардың
бір – біріне әсерін байқату;
сөздерді орфоэпиялық нормаға сай
дұрыс айтуға үйрету.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып,
есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру |Үй тапсырмасын талдау: -Буын үндестігі дегеніміз не? |
| |-Дыбыс үндестігі дегеніміз не? |
| |-29 – жаттығуды ауызша тексеру, талдау. |
| | |
|II Жаңа | Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік. |
|тақырып |Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) . |
|Оқушылардың |Дыбыс үндестігі |
|оқулықпен жұмыс|Айт-бай – Айт+пай |
|жасау дағдысын |Қара+көз – Қара+гөз |
|қалыптастыру |қаш+са – қаш+ша |
|бойынша |жүрек+і – жүрегі |
|тапсырмалар |тап+у – табу кеп+іп – кеу+іп |
| |Бөген+бай – Бөгем+бай |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |30–жаттығу. Сөз тіркестерін көшіріп жаз. Айтылуда |
|тапсырмалар |сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың өзгеру себебі |
| |неде? |
| |II деңгей |
| |31-жаттығу. Сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың |
| |айтылу кезінде өзөгеру себебін түсіндір. |
| |32-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз. Сөздердің |
| |аралығындағы дыбыс үндесчтігін тап. |
| |III деңгей |
| |33-жаттығу. Көп нүктенің орнына н,ң дыбыстарының тиістісін|
| |қойып, көшіріп жаз. |
| |Сабақты қорытындылау. Карточкамен жұмыс. |
| | |
| |Үйге: 34-жат.. Б/бағалау. |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Өзіңді өзің тексер. 1 – 8 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. «Дыбыс пен әріп» бөлімі бойынша берілген білімді
оқушылардың қалай
меңгергенін байқау, олардың өздіктерінен
жұмыс жасап, өз білімдерін
тексеруіне мүмкіндік жасау.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып,
есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | Үй тапсырмасын талдау |
| |-34 – жаттығуды ауызша тексеру, талдау. |
|II Жаңа |Сұрақ-жауап. |
|тақырып |Қазақ әліпбиінде қанша әріп бар? Қанша дыбыс бар? |
|Оқушылардың |Әріп деген не? Дыбыс деген не? |
|оқулықпен жұмыс|Дыбыстың қандай түрлері бар? |
|жасау дағдысын |Дауыстылар нешеу? Дауыссыздар нешеу? |
|қалыптастыру |Буын дегеніміз не? |
|бойынша |Тасымал деген не? |
|тапсырмалар |Қандай сөздер тасымалданбайды? т.б. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |1–жаттығу. Бір дыбысын өзгерту арқылы сөз тізбегін жаса. |
|тапсырмалар |Дыбыс сөз жасауда қандай рөл атқарады деп ойлшайсың? |
| |2-жаттығу. Сөздерді екі қатарға бөліп жаз. |
| |II деңгей |
| |3-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, өлеңді|
| |көшіріп жаз. |
| |4-жаттығу.Бір буыннан тұрып, тасымалдауға болмайтын |
| |сөздерді теріп жаз. |
| |III деңгей |
| |5-жаттығу. Мәтінді қатесіз көшіріп жаз. Соңғы сөйлемнің |
| |қарамен жазылған сөздерін сөз құрамына талда. |
| |7-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, |
| |сөйлемдерді көшіріп жаз. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 6-жаттығуды ауызша талда. |
| | |
| |Үйге: 8-жат.. Б/бағалау. |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Мәтін . 1– 7 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Оқушылардың 3 сыныпта алған мағлұматтарына сүйене
отырып, мәтін және оның түрлері
туралы білімдерін кеңейту;
мәтінді талдауға, негізгі ойды
табуға, ой қорытындысын
жасауға және мәтін
құрастыруға үйрету.
2. Көркем жазуға дағдыландыру,
сөздік қорын дамыту.
Белсенділігі мен ынтасын, оқу-
білімге деген қызығушылығын
арттыру.
3. Сауатты, білімді болуға
тәрбиелеу. адамгершілікке,
еңбекқорлыққа, табиғатқа, жан-
жануарға деген қамқорлық,
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |Мұғалім |
| |Балалар /хормен/ |
| |Әрбір адам? |
| |Туысым, досым, жұрағат. |
| |Әрбір сабақ? |
| |Үйрену, ұғу, ұлағат. |
| |Әрбір ісің? |
| |Тірлік, тірек, адамдық. |
| |Әрбір сөзің? |
| |Шындық, бірлік, адалдық. |
| |Сурет б/ша жұмыс: |
| |Әңгімеге ат қою |
| |Мәтіннің түрлерін ата |
|II Жаңа |Мәтін |
|тақырып | |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын |әңгімелеу сипаттау пайымдау |
|қалыптастыру | |
|бойынша |Мәтіндегі негізгі ой – автордың айтқысы келген басты |
|тапсырмалар |пікірі. Мәтіндегі тақырып пен негізгі ой бір – бірімен |
| |тығыз байланысты. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |1–жаттығу. Жеке сөйлемдер мен мәтінді салыстыр.Мәтінге |
|тапсырмалар |тән белгілерді еске түсір. |
| |II деңгей |
| |2-жаттығу. Берілген сөйлемдерді мағыналық байланысына |
| |қарай орналастырып, мәтін құрастыр. |
| |3-жаттығу. Мәтінді көшірніп жазып, сөйлемдерді |
| |байланыстырып тұрған сөздерді тап.Кесте арқылы оның мәтін|
| |екенін дәлелде. |
| |III деңгей |
| |4-жаттығу.Мәтінді оқып, ат қой. Мәтіндегі сөйлемдердің |
| |өзара қалай байланысып тұрғанын көрсет. |
| |5-жаттығу. Мәтінді мағыналық байланысына қарай ретімен |
| |дұрыс көшіріп жаз. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1-қ |
| |2-қ 3-қ . |
| |Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау |
| | |
| |Үйге: 6-жат.. Б/бағалау. |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Әңгімелеу мәтіні . 7 – 11 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Әңгімелеу мәтіні туралы түсініктерін кеңейту,
әңгімелеу
мәтінінің құрылымын таныту
сурет және жоспар бойынша
әңгімелеу мәтінін құруға
үйрету.
2.Шығармашылық қабілетін, сөздік
қорын молайтып, ой-өрісін
дамыту..
3. Сауатты, білімді болуға
тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын талдау |
| |6 – жаттығуды ауызша тексеру, талдау. |
| | |
|II Жаңа |. Әңгімелеу мәтіні |
|тақырып | |
|Оқушылардың |[pic] |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
|III кезең | |
|Деңгейлік |I деңгей |
|тапсырмалар |7–жаттығу. Мәтінді оқып, оған ат қой. |
| | |
| |II деңгей |
| |9-жаттығу. Сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастыр. |
| | |
| |III деңгей |
| |10-жаттығу..Жоспар бойынша берілген мәтіннің бөліктерін |
| |тап. |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. |
| |- Сурет б/ша жұмыс: |
| |- Әңгімеге ат қою |
| |- Мәтіннің түрлерін ата |
| | |
| |Үйге: 11-жат.. Б/бағалау. |
| | |
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы: Сипаттау мәтіні . 12– 16 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету,
сипаттаудың не
үшін қажет екенін аңғарту.
Оқушыларды заттарды нақты
белгілеріне қарай өзара
салыстырып сипаттай білуге үйрету.
2. Оқу-білімге деген қызығушылығын
арттыру.
3. Сауатты, білімді болуға.
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Сипаттау мәтінінің сызбасы: |
| |Заттың атауы |
| |Заттың белгісі белгісі |
| |белгісі |
|II Жаңа |. Сипаттау мәтіні |
|тақырып |Белгілі бір заттың, құбылыстың белгілерін көрсетеді, |
|Оқушылардың |қандай екенін сипаттап суреттейді. |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын |1-қ 2-қ |
|қалыптастыру |3-қ |
|бойынша |Құс жануар |
|тапсырмалар |оқу құралы |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |12–жаттығу. Мәтіндщі оқып, онда не туралы айтылғанын |
|тапсырмалар |анықта. |
| | |
| |II деңгей |
| |14-жаттығу. Жұмбақты оқып, оның шешуін қандай белгілері |
| |арқылы тапқаныңды айт. |
| | |
| |III деңгей |
| |15-жаттығу.Мәтінді оқып, балаларды суреттеген сөйлемдерді|
| |көшірніп жаз. |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1-қ |
| |2-қ 3-қ . |
| |Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау |
| | |
| |Үйге:16 -жат.. Б/бағалау. |
Сабақтың тақырыбы: Сипаттау мәтін . 17 - 21 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Сипаттау мәтіні туралы түсініктерін кеңейту,
оқушыларды
өздеріне таныс заттарды
сипаттауға және өзара салыстырып
сипаттауға үйрету.
2. Оқу-білімге деген қызығушылығын
арттыру.
3. Сауатты, білімді болуға
сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру. |
| |- 16 – жаттығуды ауызша тексеру, талдау. |
| |3. Ойын: «Ойлан тап» /оқушылар бір-біріне жануарларды |
| |сипаттау арқылы жасырады/ |
|II Жаңа |. 4. Ой қозғау:Сауысқан мен қарғаны |
|тақырып |салыстырып сипатта. |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |17–жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Бұл мәтіннің қай түрі |
|тапсырмалар |екенін айт. |
| |Қайың мен қарағайды салыстырып сипатта. |
| | |
| |II деңгей |
| |18-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Бұл мәтіннің қай түріне |
| |жатады? |
| |19-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнің екінші шумағын |
| |көшіріп жаз. Бұлан мен құланды өзара салыстырып сипатта. |
| | |
| |III деңгей |
| |20-жаттығу. Өзің қалаған аңды немесе төрт түлікті |
| |сипаттап жаз. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1-қ |
| |2-қ 3-қ . |
| |Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау |
| | |
| |Үйге: 21-жат.. Б/бағалау. |
Сабақтың тақырыбы: Пайымдау мәтіні . 22 – 26 – жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Талқылау мәтінінің сипаттау мәтінінен айырмашылығын
байқату, оқушыларды өз ойын
дәлелдеуге үйрету.
2. Көркем жазуға дағдыландыру,
сөздік қорын дамыту.
3. Сауатты, білімді болуға
тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру. |
| |21 – жаттығуды ауызша тексеру, талдау. |
| | |
|II Жаңа |. 3. Пайымдау мәтінінің сызбасы: |
|тақырып | |
|Оқушылардың |Дәлелденетін |
|оқулықпен |пікір |
|жұмыс жасау | |
|дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |өйткені |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Дәлелдеу |
| |пікірі |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | сондықтан |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |қорытынды |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |23–жаттығу. Пайымдау мәтінін оқып, ондағы қайталанып |
|тапсырмалар |тұрған сөздердің қандай қызмет атқаратынын байқату. |
| | |
| |II деңгей |
| |24-жаттығу. Өлеңнен пайымдау мәтінінің бөліктерін тап. |
| | |
| |III деңгей |
| |26-жаттығу. Кестеге қара. Мәтін түрлері қандай сұраққа |
| |жауап береді? |
| |Олар қандай бөліктерден тұрады? |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. 1-қ 2-қ|
| |3-қ . |
| |Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау |
| | |
| |Үйге: 25-жат.. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі. 1 – 6 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Сөз тіркесі туралы түсінік беру.Сұрақ қою арқылы
сөз
тіркесін анықтауды үйрету.
. 2. Тіл дамыту, рефлексиялық
жаттығуларды орындату арқылы
оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |« Оқушы қызығушылығын ояту.» |
| |2. Ойын: «Ойлан тап»: |
| |/ бір оқушы кез – келген бір сөзді атайды, келесі оқушы |
| |сол сөзге байланысты тіркесті табады/ |
| | |
|II Жаңа | |
|тақырып |3. Ережемен жұмыс: |
|Оқушылардың |Бір – біріне бағына байланысқан кемінде екі толық |
|оқулықпен жұмыс|мағыналы сөздердің тобын сөз тіркесі дейміз: мыс; тұнық |
|жасау дағдысын |су, екі оқушы. |
|қалыптастыру |Сөз тіркесі құрамына қарай жай және күрделі тіркес болып |
|бойынша |бөлінеді. Мысалы: ағаш үй, алтын сағат – жай тіркесте, ақ|
|тапсырмалар |боз ат , сары ала тон дегендер күрделі тіркестер. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |1 –жаттығу. Сурет бойынша ауызша жұмыс жүргізу. |
|тапсырмалар | |
| |II деңгей |
| |2 -жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөздерді салыстыр. |
| |Бағанның оң жағындағы сөздердің байланысын сұрақ қою |
| |арқылы анықта. |
| |3-жаттығу. Сөз тіркестерін оқып, мағынасын түсіндір.Өзің|
| |қалаған тіркестерді қатыстырып үш сөйлем құрап жаз. |
| |Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсет. |
| |III деңгей |
| |4-жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жзаз. Сөз тіркестерін тап|
| |және дәлелде. |
| |5-жаттығу. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Бірінші |
| |сыңары сан есімнен болған сөз тіркестерін тап. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Сурет бойынша жұмыс.: |
| |Үйге: 6 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі. 7 – 11 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Сөз бен сөз тіркесінің айырмашылығын аңғарту,
сөз тіркесі
қай сөз табынан
жасалғандығын айыра білуге дағдыландыру.
. 2. Тіл дамыту, рефлексиялық
жаттығуларды орындату арқылы
оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |
| |6 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
|II Жаңа |Сызбамен жұмыс: |
|тақырып | |
| | |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | Зат есім + зат есім |
|тапсырмалар | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | Сын есім + зат есім |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Сан есім + зат есім |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Зат есім + етістік |
| | |
| |С |
| |Ө |
| |З |
| | |
| |Т |
| |І |
| |Р |
| |К |
| |Е |
| |С |
| |І |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |7 –жаттығу. Сөз бен сөз тіркесін салыстырып көр. Олар бір|
|тапсырмалар |бірінен қалай ажыратылады? |
| | |
| |II деңгей |
| |8-жаттығу. Сөз тіркестерін оқып, мағынасын түсіндір. Сөз |
| |тіркесін құрап тұрған сөздер қандай сөз таптарынан |
| |жасалғанын айт. |
| | |
| |III деңгей |
| |9-жаттығу. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрап жаз. |
| |Сөз тіркестерінің байланысын сызбамен көрсет. |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 10 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі. 12 – 17 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Сөз тіркесі туралы білімдерін тереңдету, сөз
тіркесінің
сыңарларына сұрақ қоя
білуге дағдыландыру.
. 2. Тіл дамыту, рефлексиялық
жаттығуларды орындату арқылы
оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2 Үй тапсырмасын тексеру: |
| |10 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
| | |
| | |
|II Жаңа | 3. Топтық жұмыс: |
|тақырып | |
| |1 – топ |
|Оқушылардың |2 – топ |
|оқулықпен жұмыс|3 – топ |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру |сын есім |
|бойынша |зат есім |
|тапсырмалар |сан есім |
| |зат есім |
| |зат есім |
| |етістік |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |12–жаттығу. Сөз тіркестерінің мағынасын сұрақ қою арқылы |
|тапсырмалар |анықта. Сөз тіркестерінің құрамындағы сөздердің қай сөз |
| |таптарынан жасалғанын тап. |
| | |
| |II деңгей |
| |13 -жаттығу. Сөз тіркестерін оқып, олардың әрбір сыңарына|
| |сұрақ қой, мағыналарын түсіндір. |
| |14-жаттығу. Бірінші сыңары сын есімнен болған бес сөз |
| |тіркесін жаз. |
| | |
| |III деңгей |
| |15-жаттығу. Сөздерді оқы. Олардың әрқайсысына сөз |
| |тіркесінің бірінші сыңары болатын сөздерді тауып, сөз |
| |тіркестерін құрап жаз. |
| |16 –жаттығу. Берілген сөз топтарының сөз тіркестері |
| |екенін кестені пайдаланып дәлелде. |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 17 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі. 18 – 22 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Сөз тіркесі туралы түсінік беру.Сұрақ қою арқылы
сөз
тіркесін анықтауды үйрету.
. 2. Тіл дамыту, рефлексиялық
жаттығуларды орындату арқылы
оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |
| |17 – жаттығуды ауызша тексеріп шығу. |
| | |
| | |
|II Жаңа |«Ойлан тап»: /сөз тіркестерінің қандай сөз табынан |
|тақырып |жасалып тұрғанын табу/ |
|Оқушылардың |кең дала |
|оқулықпен жұмыс|кітап жазды |
|жасау дағдысын |ну тоғай |
|қалыптастыру |шөп шабу |
|бойынша |екі оқушы |
|тапсырмалар |жирен шаш |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |18 –жаттығу. Өлеңді жатқа жазып, сөз тіркестерін сызбамен|
|тапсырмалар |көрсет. |
| | |
| |II деңгей |
| |19 -жаттығу. Берілген сөздерден сөз тіркесін құрап жаз. |
| | |
| |III деңгей |
| |21-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, сөз |
| |тіркесін аяқтап жаз. Сөз тіркесінің қай сөз таптарынан |
| |жасалғанын анықта. |
| |22-жаттығу. Берілген кестеге төмендегі сөз тіркестерін |
| |дұрыс орналастыр. |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 20 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем.. 1 – 6 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Сөйлем туралы берілген материалдарды қайталап
еске түсіру.
2. Ойлау, есте сақтау, талдау,
жинақтау, тез шешім қабылдау
машықтарын қалыптастыру
3. Мәнерлі жазуға, ұқыптылыққа,
толық жауап беруге тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |
| |20 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
| |Ой қозғау. |
| |Жұмбақ шешу: Өзім сөзден тұрамын, |
| |Аяқталған ойды құрамын. (сөйлем). |
|II Жаңа | 3. Сызбамен жұмыс: |
|тақырып | |
| | |
|Оқушылардың |Сөйлем |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |туралы не білеміз? |
| | |
| | Айтылу мақсатына қарай қандай түрлері бар? |
| | |
| | Құрамына қарай нешеге бөлінеді? |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |хабарлы Сұраулы лепті |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Жалаң жайылма |
| | |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |1–жаттығу. Берілген сөз моншақтардан сөйлем құрастырып |
|тапсырмалар |жаз. |
| | |
| |II деңгей |
| |2 -жаттығу. Сөздерді мағыналық жағынан байланыстырып |
| |жазып, айтылу мақсатына қарай түрін анықта. |
| |3-жаттығу. Ертегіні тиісті дауыс ырғағымен оқып, тыныс |
| |белгілерінің қойылу себебін түсіндіру, сөйлемдердің |
| |айтылу мақсатына қарай түрлерін анықта. |
| |III деңгей |
| |4-жаттығу. Өлеңді оқып, тиісті тыныс белгісін қойып |
| |жатқа жаз. Сұраулық мағына беріп тұрғансөздердің астын |
| |сыз. |
| |5-жаттығу. Сөйлемдерді оқы. Жақша ішіндегі ма,ме,па,пе |
| |болымсыз етістік жұрнағы немесе сұраулы мағына беретін |
| |сөз екенін анықта. Хабарлы сөйлемді бір бөлек, сұраулы |
| |сөйлемді бір бөлек жазып, тиісті тыныс белгілерін қой. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Топтық жұмыс: |
| |. 1-қ 2-қ |
| |3-қ . |
| |Хабарлы Сұраулы Лепті |
| |Үйге: 6 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем. 7 – 12 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1 Сөйлем туралы білімдерін кеңейту.
. 2. Тапсырмаларды орындау
арқылы сөздік қорын арттырып,
сауаттылығын, ойлау
жүйесін дамыту.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |« Оқушы қызығушылығын ояту.» |
| |Сөздерді оқып,сөйлемдер құрау,сөйлем мүшелеріне талдау. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Ұшақ биікке көтерілді. |
| |Түн ұзарды. Мұғалім сыныпқа кірді. |
| |Динара қуанды. |
|II Жаңа |Сөзжұмбақты шеш: |
|тақырып |Т |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
| | |
| | Ө |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | Р |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | Т |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |1Табиғи дарын, ерекше қабілет. |
| |2.Тор құратын жәндік. |
| |3.Пойыз жүретін темір жол. |
| |4.Сан. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |7 –жаттығу. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге |
|тапсырмалар |айналдырып жаз. |
| |II деңгей |
| |8 -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.|
| | |
| |III деңгей |
| |10 -жаттығу. Жайылма сөйлемдерді салыстырып, |
| |айырмашылығын тап. |
| |11 -жаттығу.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 12 - жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем . 13 – 18 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы түсінік беру, жай
сөйлемнен
өзгешелігін байқату.
2. Ауызекі сөйлеу, ақыл-ой,
шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. «Оқушы қызығушылығын ояту.» |
| |Сөйлем туралы не білеміз? |
| |Сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай қандай түрлері бар? |
| |Сөйлем құрамына қарай нешеге бөлінеді? |
|II Жаңа |3. Ережемен жұмыс: |
|тақырып | |
| |Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралған сөйлемді |
|Оқушылардың |құрмалас сөйлем дейміз. Мыс: Қамажай келіп, мені театрға |
|оқулықпен жұмыс|ертіп кетті. |
|жасау дағдысын |Құрмалас сөйлем |
|қалыптастыру | |
|бойынша |Салалас Сабақтас Аралас |
|тапсырмалар | |
| |4. Негеш пен Білгішбектің диалогы |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |13 –жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөйлемдердің |
|тапсырмалар |әрқайсысында қанша ой берілгенін анықта, олардың тыныс |
| |белгілеріне көңіл бөл. |
| | |
| |II деңгей |
| |15-жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз. Мәтіндегі сөйлемдердің |
| |қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін айт. |
| |Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен өзгешелігін тұсіндір. |
| |III деңгей |
| |16 -жаттығу. Өлеңде неше құрмалас сөйлем бар екенін |
| |анықтап, 1 – шумағын жатқа жаз. |
| |17 -жаттығу. Ребусты шеш. Екі жай сөйлемдерді құрмалас |
| |сөйлемге айналдырып жаз. |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Топтық жұмыс: |
| |1-топ; 2-топ; |
| |3-топ; |
| |Жай сөйлем Жай сөйлем Құрмалас|
| |сөйлем |
| | |
| |Үйге: 18- жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем. 19 – 23 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы берілген ұтымды жаттығу
жұмыстары арқылы кеңейту,
құрмалас сөйлем құрауға және
оның тыныс белгілерін қоя
білуге үйрету.
. 2.Оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |
| |18 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
|II Жаңа | |
|тақырып |3. Ой қозғау. |
| |Берілген жай сөйлемдерден құрмалас сөйлем жаса. |
|Оқушылардың | |
|оқулықпен жұмыс|Жаңбыр да жауды, |
|жасау дағдысын |...............................................: |
|қалыптастыру |Күн шыққан соң, |
|бойынша |............................................... |
|тапсырмалар |Айгүл қалаға бармады, |
| |.......................................... |
| |Раушанды көрген |
| |соң,............................................. |
| |Жерді жыртқан біледі, |
| |........................................... |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |19–жаттығу. Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып, |
|тапсырмалар |көшіріп жаз.Сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы |
| |құрмалас сөйлем екенін анықта. |
| | |
| |II деңгей |
| |20-жаттығу. Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып |
| |жаз. |
| |21-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Кестені пайдаланып, |
| |ойыңды дәлелдей білуге үйрен. |
| |III деңгей |
| |22-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Құрмалас сөйлем |
| |екенін дәлелде. |
| | |
| | |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 23- жат. Б/бағалау. |
Модуль №1
Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлем. 24 – 28 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Құрмалас сөйлем туралы берілген білімді бекіту,
құрмалас
сөйлем құрамындағы жай
сөйлемдерді сөйлем мүшесіне
талдату, сызба бойынша
сөйлем құрастыра білуге баулу.
. 2.Оқушылардың байланыстырып
сөйлеуін жетілдіру.
3. Оқушыларды сауатты, көркем
жазуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
|кезең |Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|I.Ұйымдастыру | 1. Бағдарлау – мотивациялық кезең. |
| |2. Үй тапсырмасын тексеру: |
| |23 – жаттығуды ауызшак тексеріп шығу. |
|II Жаңа | |
|тақырып |3. Ой қозғау. |
|Оқушылардың |Берілген сызба бойынша сөйлем құрастыр. |
|оқулықпен жұмыс| |
|жасау дағдысын | |
|қалыптастыру | |
|бойынша | |
|тапсырмалар | |
| |. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |, |
| | |
| | |
| | |
| |. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |, |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |. |
|III кезең |I деңгей |
|Деңгейлік |24–жаттығу.Мақалдарды жатқа жазып, құрмалас сөйлемдердің |
|тапсырмалар |құрамындағы жай сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда. |
| |II деңгей |
| |25-жаттығу. Мәтінді оқып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп |
| |жаз. |
| |26-жаттығу. Берілген сызба бойынша сөйлем құрап жаз. |
| | |
| |III деңгей |
| |27-жаттығу. Өтірік өлеңнің құрмалас сөйлем екенін |
| |дәлелде. |
| |Сабақты қорытындылау. Сұрақ – жауап: |
| |Үйге: 28 - жат. Б/бағалау. |
-----------------------
мағынасы
сұрақтары
іс-әрекеттің іске асуы,аспауы
құрамына қарай
тұлғасына
қарай
Сөйлеу не үшін
қажет?
Ата-бабамыздан қалған мұра
Буын
бітеу
буын
тіс
қыз
қар
тұйық
буын
ат
өт
ас
ашық
буын
а-ра
ұ-лы
ке-ше
Есіңе сақта!
Дауыссыз дыбыстардың бір – біріне ықпал етіп, өзара үндесіп айтылуын дыбыс
үндестігі деп айтады.
Оқиғаның
дамуы
Басталуы
оқиғаның басы
Шарықтау шегі
оқиға дамуының
шарықтау шегі
Қорытынды
нәтижесі
ұшақ
биікке
кірді
көтерілді
ұзарды
Динара
Сыныпқа
мұғалім
қуанды
түн
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz