Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары

Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Етістік 45 - 51 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты
1) Етістік туралы оқушылардың білімдерін пысықтау.
2) Оқушылыардың танымдық қабілетін байқау, дамыту,
ойлау дағдыларын арттыру.
3) Оқушыларды адамгершілікке, ақыл, ой белсенділікке
- Бағдарлау - мотивациялық кезең.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3. Сурет бойынша тжұмыс.
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
3. Етістік туралы еске түсіру:
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
46-жаттығу. Зат есім туралы біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.
47-жаттығу. Жұмбақты оқып, жатқа жаз. Етістіктертің астын сыз, дара немесе күрделі екенін айт. Осы етістіктерді күрделі етістікке айналдыр.
II деңгей
49-жаттығу. Зат есімді етістікпен сәйкестендіріп, сөйлем құрап жаз. Етістік қай сөйлем мүшесінің қызметін атқарып тұр?
50-жаттығу. Сызбаға қатысты етістіктерді тауып, әңгіме құрап жаз.
III деңгей
51-жаттығу. Етістік туралы алған біліміңді пайдаланып, жағдаяттан шығып көр.
Сабақты қорытындылау. Ойын: «Тез ойла» 1-топ: 2- топ: . зат есім етістік
Үйге: 48-жат. Б/бағалау.
тарбиелеу;
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
Қазақ тілі
Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Сын есім. 52 - 56 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты: 1. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың
сын есім туралы алған білімдерін еске түсіру, талдау жасауға
баулу.
2. Оқушылардың ой-өрістерін танымдық қабілеттерін, сөздік қорын,
шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Тиянақтылыққа, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
2. “Менің бағытым” ойыны
1. тәтті жар
2. тік адам
3. тегіс қант
4. суық қоян
5. сұр су
6. ақылды жер
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
3. Сын есімге байланысты топтастыру:
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
52 -жаттығу. «Алтын сақа» ертегісін еске түсіру.
Қып-қызыл өкпе, алтын сақа, қотыр тай.
II деңгей
53 -жаттығу. Етістіктерге -ғыш, -гіш жұрнақтарын жалғап, туынды сын есім жаса.
55 - жаттығу. Мақалды түсініп оқы. Сын есімдерді тауып, оларды сөз құрамына талда.
III деңгей
56-жаттығу. Марқакөл қорығы.
Марқакөл қорығы - Шығыс Қазақстан облысындағы Алтай тауының, Азу мен Күршім жоталарының аралығында орналасқан. Марқакөл қорығы 1976 жылы құрылған. Бұл қорықтың негізгі мақсат ы- бағалы аңдарды, құстарды, өсімдіктерді сонымен бірге орман мен айдын көлдерін, тау, өзендердің әсем табиғатын сақтау. Марқакөл қорығы - жан-жануарларларға аса бай, көркіне көз тойғысыз. Балқарағай - жаңғағы жеуге жарайтын өте бағалы ағаш. Бал- қарағай - жаңғақ алатын өсімдік ретінде кесуге тиым салынып келген. Өйткені оның жаңғағы 65 процентке дейін май береді. Жаңғақ орманда нанның, еттің, жұмыртқаның орнынын ауыстырады. Балқарағайдың жаңғағы - ормандағы жан- жануарлардың тіршілік арқауы.
Сабақты қорытындылау. Сұрақ - жауап:
Үйге: 54- жат. Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль № 1
Сабақтың тақырыбы: Сан есім. 57 - 61 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты : 1. Сан есім туралы оқушы ұғымын кеңейту, теориялық алған
ұғымдарын мысалдар арқылы терең меңгеру,
дара, күрделі түрлеріне ажырату
2. Ой - өрісін кеңейту, танымын арттыра отырып, жылдам ойлауға,
пікірін жеткізе алуға, дұрыс шешім қабылдай білуге бағыттау, өз
ойын дәлелдей алуға мүмкіндік туғызу.
3. Балаларды ұйымшылдыққа, ынтымақ пен бірлікке,
жолдастыққа, көмек көрсетуге баулу.
С/көрнекілігі: Кесте, жұмбақтар, қ/т өзіндік жұмыс дәптері.
1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
Симантикалық карта
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
Есептік
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
57 -жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Сан есімі бар сөйлемді көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой, астын сыз. Бұлар қандай сан есімдер? Есептік пе, әлде реттік пе?
II деңгей
58 -жаттығу. Анаграмманы шеш. Сан есімдердщі тап. Олар қандщай сан есімдер? Қос сөзін қандай сан есіммен алмастырып айтуға болады?
59 - жаттығу. Сандарды сөзге айналдырып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
III деңгей
60-жаттығу. Ребусты шеш. Мақалды жаз. Сызықшаның қойылу себебін түсіндір.
Сабақты қорытындылау. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Үйге: 61- жат. Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Тіл және сөйлеу. 1 - 5 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты : 1. Тіл -адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы. Тіл-әр
халықтың қымбат қазынасы. Адамның іс-әрекетіне, сезіміне
сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у
2. Баланың тілін ашу, сөйлеу мәнерін дамыту.
3. Парасатты түйсік пен ынта, ықылас, өмірге
эмоционалды қатынас қалыптастыру
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Апан-апан,
Ескі шапан,
Иір қобыз,
Жарық жұлдыз
Оқушылардың жауабы тыңдалып, жұмбақ шешуін қалай тапқандығы туралы сұрау: Жануарлардың түр-сипаты сөзбен бейнеленіп, сипатталған . Демек, біз бір-бірімізді сөз арқылы, сөйлеу арқылы ұғыстық.
Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?
Адамзат тілінің шығуы өте ерте заманнан басталады. Алғашқы кезде топтасқан ұжымдар бірлесіп еңбек етудің артықшылығын сезіне бастаған. Еңбектене отырып, тағы бір қажеттілікті сезіне бастаған. Ол бір-біріне бірдеңе айту, бірін-бірі ұғысуға талпыну. Осы қажеттіліктен келіп тіл шыққан.
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.
II деңгей
2-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз.
III деңгей
3-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Өлең мазмұнын қалай түсінгеніңді айтып бер.
Сабақты қорытындылау. 4-ж: Сызба бойынша сөйлеудің әрбір мақсатына байланысты шағын әңгіме құрастыр, дәлел келтір
Үйге: 5-жат. . Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Тіл және сөйлеу 6 - 10- жаттығулар
Сабақтың мақсаты : 1. Тіл -адамзат баласының аса маңызды қатынас құралы. Тіл-әр
халықтың қымбат қазынасы. Адамның іс-әрекетіне, сезіміне
сөйлеудің жасайтын ықпалын т/у
2. Баланың тілін ашу, сөйлеу мәнерін дамыту.
3. Парасатты түйсік пен ынта, өмірге
эмоционалды қатынас қалыптастыру
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Тұрақты сөз тіркестерінің мәнін аш:
Қас пен көздің арасында (лезде)
Қара қылды қақ жару ( әділ)
Төбе шашы тік тұрды (шошыды)
Тайға таңба басқандай (анық)
Аузына құм құйылды (үндемеу)
Көзге түртсе көргісіз (қараңғы)
Тонның ішкі бауындай (тату)
Күн тигізбей өсірген (мәпелеу)
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
Бейнелерге қарап көңіл күйлерді анықта.
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
6-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен баланың қуаныш сезімін білдіретін бөлікті көшіріп жаз.
II деңгей
8-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Еркебайдың өзгеруіне не әсер етті?
III деңгей
9-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Өлеңнен ризалық сезімдерді білдіретін жолдарды көшіріп жаз.
Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс
2. Топтық жұмыс:
Үйге: 10 -жат. . Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Дыбыс және әріп 1- 6- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап, бекіту,
дыбыстың түрлері, әліпби, буын, тасымал. Алған білімдерін
талқылау арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Үй тапсырмасын тексеру.
2. Қызығушылықты ояту.
- Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?Дыбысты айтамыз, естиміз. Әріпті жазамыз, көреміз
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
Дыбыс
дауысты дауыссыз
жуан жіңішке қатаң ұяң үнді
а, о, ұ, ы ә, ө, ү, і қ, к, п, с, т, ф б, в, г, ғ, д, ж р, л, м, н, ң
ш, щ, х, ч, ц, һ
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
2-жаттығу. Сөздерді оқы. Әр сөзде неше дыбыс, неше әріп барын анықта. Қай сөзде дыбыс пен әріптің саны бірдей емес?Дыбыс пен әріптің бір-бірінен өзгешелігі неде?
II деңгей
3-жаттығу. Сөз жұптарын салыстырып оқы. Көшіріп жаз. Сөз мағынасын өзгертіп тұрған дыбыстарды тауып, астын сыз.
5-жаттығу. Ребусты шеш. Жұмбақтың шешуіндегі сөзді буынға бөл.
III деңгей
6-жаттығу. Берілген тапсырманы оқып, өз пікіріңді білдір.
Сабақты қорытындылау. 1. Сурет бойынша жұмыс
Үйге: 4-жат. . Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Буын және тасымал. 7- 12- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбысқа байланысты берілген білімді жинақтап, бекіту,
дыбыстың түрлері, әліпби, буын, тасымал. Алған білімдерін
талқылау арқылы өз ойларын еркін жеткізуге ахуал орнату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
2. Үй тапсырмасын тексеру
Кестемен жұмыс, сөзді буынға бөлу мен тасымалдаудың ережесін есіңе түсір.
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
8-жаттығу. Сөздерді тасымалдау белгісін қойып көшіріп жаз.
II деңгей
9-жаттығу. Буын мен тасымалдың ерекшелігін бір-біріңе айтып, дәлелде.
III деңгей
10-жаттығу. Өлеңді оқы. Ол, оны сөздері қай сөздің орнына қолданылып тұрғанын айт. Қарамен жазылған сөздерде қанша буын бар? Осы сөздердің ішінен тасымалдауға болатындарын теріп жаз.
12-жаттығу. Берілген тапсырманы оқып, дұрыс жауабын бер.
Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс: Әр қатарға берілген сөзден бірнеше сөз құрастыру
1-қ: 2-қ: 3-қ:
Құмырсқа Шегіртке Бунақденелі
Үйге: 9-жат. . Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Буын үндестігі. 13- 18- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Оқушыларға түбір сөздегі дауыстылардың жуан не жіңішке
болып келуіне орай оған жалғанатын қосымшалардың да жуан
не жіңішке болып жалғанатынын бдайқату.
2. Өз бетінше жұмыс істерге үйрету; сөз мағынасын түсініп,
байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Үй тапсырмасын тексеру
Төмендегі сөздерге қосымшаларды дұрыс тауып жалғап, қандай үндестік екенін айтыңдар:
Мал лар қой тар әйел м
Бала дар қонақ ды шеше сы
Түйе лар бойдақ қа аға і
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік.
Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) түсіндіру.
Буын үндестігі
Қа+ғаз+ды
Те+ре+зе+ге
Ба+ла+лар+ға
Ең+бек+тің
2. Оқулықтағы ережемен жұмыс.
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
13-жаттығу. Сөздерді оқы. Сөздерді буынға бөліп көшіріп жаз. Соңғы буындағы дауысты дыбыстардың жуан немесе жіңішке екенін айт.
II деңгей
14-жаттығу. Жуан дауысты дыбыстары бар сөздерді бағанның оң жағына, жіңішке дауысты дыбыстары бар сөздерді сол жағын. а көшіріп жаз.
15-жаттығу. Өлеңді оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздерге жалғанған буындар қандай буын екенін және себебін айт. Өлеңнің мағынасын түсіндір.
III деңгей
16-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша жалғанған сөздердің астын - бір, жуан қосымша жалғанған сөздердің астын екі рет сыз.
17-жаттығу. Төмендегі сөздерге қосылған буындардың дауысты дыбыстары неліктен жуан, неліктен жіңішке екенін бір - біріңе дәлелде.
Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс:
1-қ: 2-қ:
Жуан қос. Жіңішке қос.
Үйге: 18-жат. . Б/бағалау.
Қазақ тілі
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Буын үндестігі. 19 - 23- жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Буын үндестігі туралы берілген білімді одан әрі кеңейте түсу,
бекіту; қосымшалардың түбір сөздегі дауысты дыбысқа үнемі
сәйкес болып жалғана бермейтінін байқату.
2. Сөз мағынасын түсініп, байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын
молайтуға жетелеу;
3. Сауатты, таза жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Үй тапсырмасын тексеру
Сөздердің сыңарын екінші бағанадан тауып жазыңдар: Құлақпен көрген төрге болыпты асқар бұлағы
Көзбен жерде қаза салу ағар қанаты
Елсіз естіген сурет отыру оң тау
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
2. Түбір сөзге тиісті қосымшаны жалғап айт.
Құрылыс . . . -ге
Аң . . . -тер
Көбелек . . . -шылар
Газет . . . -хана
Кітап . . . -дер
Мұғалім . . . -пен
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
19-жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат. Түбір сөздің соңғы буынындағы және қосымшадағы дауысты дыбыстар бір-бірімен үндесіп тұрғанын түсіндір.
II деңгей
20-жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз. Жіңішке қосымша жалғанған сөздердің астын - бір, жуан қосымша жалғанған сөздердің астын екі рет сыз. Қосымшалардың бірде жуан, бірде жіңішке жалғану себебін түсіндір.
21-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қарамен жазылшған сөздерді сөз құрамына талда.
III деңгей
22-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді қатыстырып сөйлем құра.
Сабақты қорытындылау. 1. Топтық жұмыс:
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып айт.
Ақыл - жас . . . , асыл - тас . . .
Күлме дос . . . , келер бас . . .
Өнерлі . . . қолы алтын,
Өлеңші . . . сөзі алтын.
Үйге: 23-жат. . Б/бағалау.
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Дыбыс үндестігі. 24- 29 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы алғашқы мағлұмат беру; сөздердің
айтылуы мен жазылуын салыстыра отырып, тұбір мен қосымша
аралығындағы дыбыстардың өзара үндесіп айтылатынын
байқату.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Сызба бойынша жұмыс жүргізу:
тар ны
Кітап пен бала ға қырман да
қа мен ға
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
24-жаттығу. Сөздерге көптік жалғауын жалғап айт. Көптік жалғаудың сөздерге әр түрлі жалғану себебін түсіндір.
II деңгей
25-жаттығу. Көп нүктенің орнына тұсындағы қосымшалардың тиістісін қойып жаз. Түбір сөздің соңындағы және қосымшадағы бірінші дыбыстың астын сыз. Олардың қандай дыбыс екенін айт.
26-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірін тап.
III деңгей
27-жаттығу. Сөздерді үшінші жақта тәуелдеп айтып, тәуелдік жалғау жалғанған кезде түбір сөздің қандай өзгеріске ұшырағанын айт.
28-жаттығу. Сөздерді көшіріп жаз.
Сабақты қорытындылау.
Үйге: 29-жат. . Б/бағалау.
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Дыбыс үндестігі. 30- 34 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. Дыбыс үндестігі туралы берілген ұғымды кеңейту; біріккен
сөз сыңарлары мен сөз тіркестері аралығындағы дыбыстардың
бір - біріне әсерін байқату; сөздерді орфоэпиялық нормаға сай
дұрыс айтуға үйрету.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
С/көрнекілігі: Кесте, қ/т өзіндік жұмыс дәптері, т/суреттер.
Үй тапсырмасын талдау: -Буын үндестігі дегеніміз не?
-Дыбыс үндестігі дегеніміз не?
-29 - жаттығуды ауызша тексеру, талдау.
II Жаңа тақырып
Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру бойынша тапсырмалар
Қызығушылықты ояту: Ережені еске түсірейік.
Көрнекі құралдың көмегімен (плакаттар) .
Дыбыс үндестігі
Айт-бай - Айт+пай
Қара+көз - Қара+гөз
қаш+са - қаш+ша
жүрек+і - жүрегі
тап+у - табу кеп+іп - кеу+іп
Бөген+бай - Бөгем+бай
III кезең
Деңгейлік тапсырмалар
I деңгей
30-жаттығу. Сөз тіркестерін көшіріп жаз. Айтылуда сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың өзгеру себебі неде?
II деңгей
31-жаттығу. Сөздердің аралығындағы көршілес дыбыстардың айтылу кезінде өзөгеру себебін түсіндір.
32-жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз. Сөздердің аралығындағы дыбыс үндесчтігін тап.
III деңгей
33-жаттығу. Көп нүктенің орнына н, ң дыбыстарының тиістісін қойып, көшіріп жаз.
Сабақты қорытындылау. Карточкамен жұмыс.
Үйге: 34-жат. . Б/бағалау.
Модуль№1
Сабақтың тақырыбы : Өзіңді өзің тексер. 1 - 8 - жаттығулар
Сабақтың мақсаты 1. «Дыбыс пен әріп» бөлімі бойынша берілген білімді
оқушылардың қалай меңгергенін байқау, олардың өздіктерінен
жұмыс жасап, өз білімдерін тексеруіне мүмкіндік жасау.
2. Оқушыларды сөздерді дұрыс айтып, есте сақтау, ойлау
қабілеттерін арттыру.
3. Сауатты, дұрыс жазуға үйрету.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz