Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кім болғым келеді?(2 сынып әдебиеттік оқу ашық сабақ)
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Кім болғым келеді?
Сабақтың мақсаты: <<Мамандық>> туралы әңгімелеп беру. Сөздік қорын байыту, ой-пікірін айта білуге үйрету. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. Еңбекке баулу, мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Көрнекілік құралдар: интерактивтік тақта.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме балалар! Отырыңдар! Кім кезекші? Сыныпта кім жоқ? (сынып түгел)
-Балалар қазір қандай жыл мезгілі?
- Қазір көктем жыл мезгілі
- Көктем айлары қай айлар?
-Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр.
-Көктемде ауа райы қандай болады?
- Бүгін ауа райы қандай?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Наурыздың нешесі?
Үй тапсырмасын тексеру. Мәтіннің мазмұнын айтып беру. <<Нан дастарқанға қалай келеді? Кім айтып береді? Сендер <<Нан>> туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?
Жаңа сабақ.
Балалар, бүгін сабақтың тақырыбымыз <<Кім болғым келеді?>>. Біріншіден жаңа сөздермен танысайық.
Қадірлеу- ценить, асықпай- не спеша, жауапты- ответственный, озат болу- быть отличником, мақтану болу- быть гордостью, мамндық - профессия.
Сөздерді дұрыс айтқызып, осы сөздерден сөз тіркестерін құраңдар.
Суреттермен жұмыс. (интерактивтік тақтаны пайдалану)
Кім болаларды тәрбиелейді? Тәрбиешіні қайда көруге болады?
Құрылыста кім үйлерді салады? Бұл кім?
3352800000
Наубайшы не істейді?
Бұл кім? Аспаз не пісіреді?Ол қайда жұмыс істейді?
-Балалар, суретте кімді көріп тұрмыз?Сатушы не сатады?Бұл қандай дүкен?
Машинаны кім жүргізеді? Жақсы жүргізші болу үшін не білу керек?
Кім шашты қияды? Ол қайда жұмыс істейді?
Зергер не жасайды?
Бұл кім? Дәрігер не істейді? Ол қайда жұмыс істейді?
+
+
Дәптермен жұмыс
-шы, -ші жұрнақтарын жалғап сөйлем құрастырыңдар
Егін..., оқу..., тәрбие..., қой..., балық..., сату..., наубай..., аспаз... .
Сергіту кезеңі
Ұзын мұрты құмырсқа
Бара жатыр жұмысқа
Алды допты қолына
Қойды допты жолына
Алға қарай бір адым
Артқа қарай бір адым
Оң жағына қарады
Сол жағына қарады
Үлкен тау деп ойлады
Оқулықпен жұмыс
Диалогты толықтырып өзара сөйлесіңдер
Шағын әңгіме құраңдар.
Мен .... болғым келеді.
Ол не істейді?
Ол қайда жұмыс істейді?
Жақсы маман болу үшін, не істеу керек?
Қорытыңды
Бүгін сабақта не туралы білдік? Мамандықтар не үшін керек
Үй жұмысы
Жаңа сөздерді жаттау, сөздерді пайдаланып сөйлемдерді құрастыру.
Бағалау
Сабақтың тақырыбы: Кім болғым келеді?
Сабақтың мақсаты: <<Мамандық>> туралы әңгімелеп беру. Сөздік қорын байыту, ой-пікірін айта білуге үйрету. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. Еңбекке баулу, мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Көрнекілік құралдар: интерактивтік тақта.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме балалар! Отырыңдар! Кім кезекші? Сыныпта кім жоқ? (сынып түгел)
-Балалар қазір қандай жыл мезгілі?
- Қазір көктем жыл мезгілі
- Көктем айлары қай айлар?
-Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр.
-Көктемде ауа райы қандай болады?
- Бүгін ауа райы қандай?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Наурыздың нешесі?
Үй тапсырмасын тексеру. Мәтіннің мазмұнын айтып беру. <<Нан дастарқанға қалай келеді? Кім айтып береді? Сендер <<Нан>> туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?
Жаңа сабақ.
Балалар, бүгін сабақтың тақырыбымыз <<Кім болғым келеді?>>. Біріншіден жаңа сөздермен танысайық.
Қадірлеу- ценить, асықпай- не спеша, жауапты- ответственный, озат болу- быть отличником, мақтану болу- быть гордостью, мамндық - профессия.
Сөздерді дұрыс айтқызып, осы сөздерден сөз тіркестерін құраңдар.
Суреттермен жұмыс. (интерактивтік тақтаны пайдалану)
Кім болаларды тәрбиелейді? Тәрбиешіні қайда көруге болады?
Құрылыста кім үйлерді салады? Бұл кім?
3352800000
Наубайшы не істейді?
Бұл кім? Аспаз не пісіреді?Ол қайда жұмыс істейді?
-Балалар, суретте кімді көріп тұрмыз?Сатушы не сатады?Бұл қандай дүкен?
Машинаны кім жүргізеді? Жақсы жүргізші болу үшін не білу керек?
Кім шашты қияды? Ол қайда жұмыс істейді?
Зергер не жасайды?
Бұл кім? Дәрігер не істейді? Ол қайда жұмыс істейді?
+
+
Дәптермен жұмыс
-шы, -ші жұрнақтарын жалғап сөйлем құрастырыңдар
Егін..., оқу..., тәрбие..., қой..., балық..., сату..., наубай..., аспаз... .
Сергіту кезеңі
Ұзын мұрты құмырсқа
Бара жатыр жұмысқа
Алды допты қолына
Қойды допты жолына
Алға қарай бір адым
Артқа қарай бір адым
Оң жағына қарады
Сол жағына қарады
Үлкен тау деп ойлады
Оқулықпен жұмыс
Диалогты толықтырып өзара сөйлесіңдер
Шағын әңгіме құраңдар.
Мен .... болғым келеді.
Ол не істейді?
Ол қайда жұмыс істейді?
Жақсы маман болу үшін, не істеу керек?
Қорытыңды
Бүгін сабақта не туралы білдік? Мамандықтар не үшін керек
Үй жұмысы
Жаңа сөздерді жаттау, сөздерді пайдаланып сөйлемдерді құрастыру.
Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz