Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау


Алмаз орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы

Тақырыбы: MS Excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау





(8 сынып)















Өткізген: Жанкулова Н.Х.



2012-2013 оқу жылы

Тақырыбы: MS Excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау

Сабақтың мақсаты:
білімділік:Оқушылар Excel-дің графикалық мүмкіндіктерін пайдаланып, әр түрлі типті диаграммаларды жәнеграфиктерді қойып үйрену ;

дамытушылық: оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін жан-жақты дамыту,диаграммаларды баспаға шығарып үйрену.

тәрбиелік: Оқушыларды жүйелікке, бірізділікке, ұқыптылыққа уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтын әдісі: практикалық

Сабақтың көрнекіліктері: ДК, Excel-де диаграмма тұрғызу қадамдары, плакат,кестелер, ақпараттық диктант, <<диаграмма>> сөз жұмбағы.

Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. <<Кім көп біледі?>> Слайдттағы сұрақтарға жауап беру.
* MS Excel- ді іске қосу қалай жүзеге асырылады?
* Excel-дің терезе элементтерін ата?
* Жұмыс беті неше кітаптан тұрады, оны қаншаға көбейтуге болады?
* Қандай команда арақылы парақ қосуға болады?
* Әр бет қанша баған мен қанша жолдан тұрады?
* Excel -- де деректерді сақтау қалай орындалады?
* Excel-де деректерді баспаға беру қалай жүзеге асырылады?
* Excel-дің графикалық мүмкіндіктерін ата?
* Диаграмманың қандай типтері бар?
* Дайын кесте үшін диаграмма құру неше қадамнан тұрады?
* Диаграммаға өзгерістерді қалай енгізуге болады?
* Диаграмма элементтерін ата?
ІІІ. <<Кім епті?>> Оқушыларға компьютермен жұмыс тапсырылады
№1 тапсырма: Адамның денсаулығы көбінесе оның немен және қалай тамақтануына байланысты. Күніне 4 рет тамақтанганда асты былай мөлшерлеу дұрыс (% есебімен)
Ертеңгі ас
15%
Түскі ас
40%
Сәскелі ас
15%
Кешкі ас
20%
№2 тапсырма: Мұхиттардың беткі аудандарының ара қатынастары
Үнді мұхиты
20,8
Тынық мұхиты
49,8
Атлант мұхиты
25,8
Солтүстік мұзды мұхиты
3,6

№3 тапсырма: 1900-2000 жылдардағы халық санының көрсеткіші төмендегідей тарихи деректермен толтырылады.
X(жыл есебімен)
1900
1920
1940
1960
1980
2000
У(халық саны млн. есебімен)
5,000
4800
3750
4470
7990
123000

ІV. <<Ақпаратық диктант>> Оқушыларға ақпараттық диктант таратылып беріледі
..................-мәліметтерді көрнекі түрде бейнелеудің бір тәсілі болып табылады Қазіргі ........... процессорлар статистикалық деректерді түрлі..........., графиктермен, схемелармен әсерлі көрсетуге мүмкіндік береді. Диаграммалар деректерді ........., түрде көрсетуге арналған. Диаграмма мынандай элементтерден тұрады: тор, ...., және .........
Орындаған:.....................................
Жауап: ............................................ Дұрысы:................... Қате: ..........................
V. <<Аукцион>> ойыны. Қалаған затын алу үшін сәйкесті сұраққа жауап беруі тиіс.
* Сәйкетендіру сауалнамасы
* Диаграммаға сипаттама беріңдер(тақырыбы, түрі, аңыз)
* Жұмыс парақтарымен амалдар орындау
* Диаграмма элементтерін сәйкестендір
VІ. <<Кім тапқыр?>> Диаграмма тұрғызу қадамдарын сәйкесінше сұрақтарға жауап бере отырып, сұрақтың екінші бетіндегі компьютердің негізгі құрылғыларының бірін табу.
* MS Excel-ді іске қосу қалай жүзеге асырылады.
* Кәдімгі кестенің компьютерлік бейнесі
* Диаграмма тұрғызуға дайындықтың алғашқы шарты
* Диаграмма тұрғызудың 1-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
* Диаграмма тұрғызудың 2-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
* Диаграмма тұрғызудың 3-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
* Диаграмма тұрғызудың 4-ші қадамында қандай әрекет жүзеге асырылады?
Шыққан жауап:
р
и
н
о
т
о
М

VІІ. <<Диаграмма>> сөзжұмбағы. Оқушылар шығармашылығы.

Ұқсас жұмыстар
Диаграммалармен жұмыс істеу
Информатика 8 сынып. excel тарауына омж
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
HTML тілінің түсінігі
Диаграммаларды құру, редакциялау
Оқушыларды сабаққа
Берілгендерді енгізу
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Мәлімет қойылатын ұяшықты белгілеу
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері. диаграмма құру, редакциялау
Пәндер