Файл қосу

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып

Пән: География

Бекітемін:
Келісілді:
Қаралды:
Мектеп директоры:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдістемелік бірлестік жетекшісі:
______________________
_______________________
____________________________

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар

Пәні: Физикалық география
Сынып: 6
Сағат саны: аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
Мұғалімі: Дисалиев Р

2013-2014 оқу жылы
ГЕОГРАФИЯ
6-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)

|№ |№ |Тақырыптың атауы |Сағат |Өтілу |Сарамандық жұмыстар |Оқулық |Үйге тапсырма |
| |Сағат | |саны |мерзімі | |(қосымша | |
| | | | | | |материалдар)| |
| | |Кіріспе (3 сағат) | | | | | |
| |1 |Физикалық география нені оқытады, Жер |1 | | | |§1 |
| | |туралы географиялық білімнің дамуы | | | | | |
| |2 |Саяхатшылар, зерттеушілер |1 | | | |§2 Қосымша |
| |3 |Табиғат құбылыстарын бақылауды |1 | | | |Топсеруен |
| | |ұйымдастыру | | | | | |
| | |Жер бетінің жазықтықта бейнеленуі. План| | | | | |
| | |және карта (16 сағат) | | | | | |
| | |1-тақырып. Жер – Күн жүйесінің | | | | | |
| | |теңдессіз ғаламшары (1 сағат) | | | | | |
| |4 |Жердің Күн жүйесіндегі орны, Жердің |1 | | | |§3-4 |
| | |пішіні мен мөлшерлері | | | | | |
| | |2-тақырып. Жергілікті жердің планы (7 | | | | | |
| | |сағ) | | | | | |
| |5 |Жер беті бейнесінің түрлері |1 | | | |§9,11,12 |
| | | | | | | |шартты |
| | | | | | | |белгілер |
| |6 |Масштаб, қашықтықты өлшеу |1 | | | |§8 |
| |7 |Азимут туралы түсінік, жергілікті жерде|1 | | | |§7 |
| | |және план бойынша бағдарлау | | | | | |
| |8 |Жер беті элементтерінің планда |1 | | | |§10 |
| | |бейнеленуі | | | | | |
| |9 |Жергілікті жердің планын, топографиялық|1 | | | |§14 картамен |
| | |картаны, сызбанұсқаларды оқу | | | | |жұмыс |
| |10 |Жергілікті жердің планын түсіру, |1 | | | |§10,7,8 |
| | |негізгі тәсілдер мен іс-әрекеттер | | | | | |
| |11 |№1 практикалық жұмыс: «Жергілікті |1 | |№1 п.ж: | |Жергі пл |
| | |жердің планын түсіру» | | | | | |
| | |3-тақырып. Географиялық карта (8 | | | | | |
| | |сағат) | | | | | |
| |12 |Глобус – Жердің моделі |1 | | | |§11 |
| |13 |Географиялық карталар, олардың жіктелуі|1 | | | |§13 |
| |14 |Глобустағы және географиялық картадағы |1 | | | |§11,12 |
| | |градус торы, географиялық ендік | | | | | |
| |15 |Географиялық бойлық, географиялық |1 | | | |§11,12 қос, |
| | |координаталар ұғымы және координатты | | | | |тапсырма |
| | |анықтау | | | | | |
| |16 |№2 практикалық жұмыс «Бағыттарды, |1 | |№2 п.ж | |Тапсырмалар |
| | |географиялық координаталарды анықтау» | | | | | |
| |17 |Географиялық карталарда биіктіктер мен |1 | | | |§9,п.3,4 28-31|
| | |тереңдіктердің бейнеленуі | | | | |беттер |
| |18 |Пландар мен карталардың маңызы, |1 | | | |§9,п.5 30- |
| | |ғаламдық навигация жүйелерімен танысу | | | | |бет, қос. тап |
| |19 |Қорытындылау |1 | | | |§7-14 |
| | |Жердің қабықтары (37 сағат ) | | | | | |
| | |1-тақырып. Литосфера және жер қыртысы | | | | | |
| | |(9 сағат) | | | | | |
| |20 |Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар |1 | | | |§15,п. 1-2. |
| | | | | | | |45-46 бет |
| | | | | | | |қосымша |
| | | | | | | |мәлімет |
| |21 |Тау жыныстары және минералдардың |1 | | | |§17 |
| | |жіктелуі | | | | | |
| |22 |Литосфералық плиталар (тақталар) туралы|1 | | | |§16 |
| | |ұғым | | | | | |
| |23 |Жер қыртысының қозғалысы |1 | | | |§18 |
| |24 |Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер |1 | | | |§19 |
| |25 |Құрлықтағы таулар, олардың жіктелуі |1 | | | |§20,21 |
| |26 |Құрлықтағы жазықтар, олардың жіктелуі |1 | | | |§22 |
| |27 |Мұхит түбінің жер бедері |1 | | | |§23 |
| |28 |Жер бетінің шаруашылық мақсатта |1 | |№3 практикалық | |Лекция, |
| | |пайдаланылуы және оны қорғау. №3 | | |жұмыс: | |қосымша |
| | |практикалық жұмыс: «Картадан ірі таулар| | | | |мәлімет, |
| | |мен жазықтардың географиялық орны мен | | | | |кескін |
| | |биіктігін, жекелеген нысандардың | | | | |картамен |
| | |биіктігі мен географиялық | | | | |жұмыс, оқушы. |
| | |координаталарын анықтау» | | | | |шығар. жұмыс |
| | |2-тақырып. Гидросфера (10 сағат) | | | | | |
| |29 |Гидросфера, су айналымы жайлы ұғым |1 | | | |§35 |
| |30 |Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері |1 | | | |§36 |
| |31 |Дүниежүзілік мұхит суының қасиеттері |1 | | | |§37 |
| |32 |Мұхит суының қозғалыстары |1 | | | |§38,39 |
| |33 |Мұхит суын зерттеу, қорғау |1 | | | |§40 |
| |34 |Құрлық сулары |1 | | | |Лекция |
| |35 |Өзендер |1 | | | |§41 |
| |36 |Көлдер, жер асты сулары, мұздықтар |1 | | | |§42,43,44 |
| |37 |Жасанды су қоймалары, құрлық суының |1 | | | |§45 |
| | |маңызы және оны қорғау | | | | | |
| |38 |№4 практикалық жұмыс: «Бір су нысанына |1 | |№4 практикалық | |Жоспар бойынша|
| | |сипаттама беру» | | |жұмыс: | |жұмыс |
| | |3-тақырып. Атмосфера (14сағат) | | | | | |
| |39 |Атмосфера, оның құрылысы, ауаның құрамы|1 | | | |§24 |
| |40 |Жердің өз осінен және Күнді айнала |1 | | | |§5,6 |
| | |қозғалуы, Жер қозғалысының маңызы | | | | | |
| |41 |Жерде күн жылуы мен жарықтың таралуы, |1 | | | |§32 |
| | |жылулық белдеулері, жыл мезгілдері | | | | | |
| |42 |Ауа температурасы және температураның |1 | | | |§26 қосым. мәл|
| | |тәуліктік өзгерісі | | | | | |
| |43 |Ауытқу амплитудасы ұғымы және ауа |1 | | | |§26,80-81 бет |
| | |температурасының тәуліктік ауытқуының | | | | |қос. мәлім |
| | |маңызы | | | | | |
| |44 |Ауа температурасының жылдық өзгерісі |1 | | | |§26 82- бет |
| | |және ауытқу амплитудасы | | | | | |
| |45 |Атмосфералық қысым |1 | | | |§25 |
| |46 |Жел, негізгі түрлері және себептері, |1 | | | |§30,31 п.2 |
| | |ауа массалары | | | | | |
| |47 |Жел өрнегін сызу, климат картасын оқу |1 | | | |§30 п.4 |
| |48 |Ауадағы су буы, бұлттар, атмосфералық |1 | | | |§27,28,29 |
| | |жауын-шашын | | | | | |
| |49 |Ауа райы, климат |1 | | | |§31 |
| |50 |Климат құрушы факторлар |1 | | | |§33 |
| |51 |Жергілікті жер климатының қалыптасу |1 | | | |Өзіндік жұм. |
| | |себептері | | | | |108-109 б |
| |52 |№5 практикалық жұмыс: «Өз өлкесінің ауа|1 | |№5 практикалық | |Тапсырма |
| | |райы жайлы материалдарды өңдеу және | | |жұмыс: | |109-110 бет |
| | |талдау» | | | | | |
| | |4-тақырып. Биосфера (4 сағат) | | | | | |
| |53 |Биосфера ұғымы, биосфераның шекаралары |1 | | | |§46 |
| |54 |Тірі организмдердің көп түрлілігі және |1 | | | |§47 |
| | |олардың таралу заңдылықтарының | | | | | |
| | |географиялық жағдайы | | | | | |
| |55 |Тірі организмдердің Жер қабығына |1 | | | |§48 |
| | |тигізетін әсері | | | | | |
| |56 |Топырақ, топырақтың түрлері |1 | | | |§48, п.4 қос. |
| | | | | | | |иәл |
| | |Географиялық қабық (5 сағат) | | | | | |
| | |1-тақырып. Географиялық қабық – Жердің | | | | | |
| | |ерекше кешенді қабығы(4 сағат) | | | | | |
| |57 |Табиғат кешені, географиялық қабық – |1 | | | |§49 |
| | |Жердің ерекше кешенді қабығы | | | | | |
| |58 |Географиялық белдеулер және табиғат |1 | | | |§49. п 3 154 |
| | |зоналары | | | | |бет |
| |59 |Ғаламшардың бір табиғат зонасына |1 | | | |Презентация |
| | |презентация | | | | | |
| |60 |№6 практикалық жұмыс «Өз өлкесінің |1 | |№6 практикалық жұмыс| |Жоспар б-ша |
| | |табиғат зонасына сипаттама жасаудың | | | | |жұмыс. 161-162|
| | |жоспары және шығармашылық сипаттама» | | | | |бет |
| | |2-тақырып. «Жердің қабықтары» бөлімін | | | | | |
| | |қайталау (1 сағат) | | | | | |
| |61 |Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер |1 | | | |§50 |
| | |Жер бетіндегі адамзат (5 сағат) | | | | | |
| |62 |Жердің халқы, саны, тығыздығы, |1 | | | |§51 п. |
| | |демографиялық саясат | | | | |1-3 163-164 |
| | | | | | | |бет |
| |63 |Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |1 | | | |§51 п.4 |
| | |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың | | | | |164-165 |
| | |зерттеуі | | | | | |
| |64 |Елді мекендер, олардың картада |1 | | | |Картамен жұмыс|
| | |бейнеленуі | | | | | |
| |65 |Дүние жүзінің саяси картасындағы |1 | |№7 практикалық жұмыс| |§52 п. |
| | |мемлекеттер. №7 практикалық жұмыс | | | | |1-2 167-168 |
| | |«Берілген координаталар бойынша кескін | | | | |бет |
| | |картаға мемлекеттерді және олардың | | | | | |
| | |астаналарын түсіру» | | | | | |
| |66 |Қазақстан дүние жүзі картасында |1 | | | |§52 п.3 |
| | | | | | | |168-170 |
| | |Курсты қорытындылау (2 сағат) | | | | | |
| |67 |Туған өлкенің табиғат кешеніне саяхат |1 | |Топсеруен | |Топсеруен |
| |68 |Қорытынды жұмыстардың презентациясы |1 | | | |Тапсырма |
| | | | | | | |170-177 бет |




Ұқсас жұмыстар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Күнделікті сабақ жоспары
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Математика пәнінен бағдарлама
Сиқырлы сандар
Тест тапсырмалары экономика
Гимнастикалық орындық
М.төрежанов, еркіннің еңбегі. әдебиеттік оқу, 2 сынып
Экология негіздері. таңдау курсы
Мәтіндік редакторларды оқыту әдістемесі
Пәндер