Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып


Бекітемін:
Келісілді:
Қаралды:
Мектеп директоры:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Әдістемелік бірлестік жетекшісі:
______________________
_______________________
____________________________

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар

Пәні: Физикалық география
Сынып: 6
Сағат саны: аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
Мұғалімі: Дисалиев Р

2013-2014 оқу жылы
ГЕОГРАФИЯ
6-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)

|№ |№ |Тақырыптың атауы |Сағат |Өтілу |Сарамандық жұмыстар |Оқулық |Үйге тапсырма |
| |Сағат | |саны |мерзімі | |(қосымша | |
| | | | | | |материалдар)| |
| | |Кіріспе (3 сағат) | | | | | |
| |1 |Физикалық география нені оқытады, Жер |1 | | | |§1 |
| | |туралы географиялық білімнің дамуы | | | | | |
| |2 |Саяхатшылар, зерттеушілер |1 | | | |§2 Қосымша |
| |3 |Табиғат құбылыстарын бақылауды |1 | | | |Топсеруен |
| | |ұйымдастыру | | | | | |
| | |Жер бетінің жазықтықта бейнеленуі. План| | | | | |
| | |және карта (16 сағат) | | | | | |
| | |1-тақырып. Жер – Күн жүйесінің | | | | | |
| | |теңдессіз ғаламшары (1 сағат) | | | | | |
| |4 |Жердің Күн жүйесіндегі орны, Жердің |1 | | | |§3-4 |
| | |пішіні мен мөлшерлері | | | | | |
| | |2-тақырып. Жергілікті жердің планы (7 | | | | | |
| | |сағ) | | | | | |
| |5 |Жер беті бейнесінің түрлері |1 | | | |§9,11,12 |
| | | | | | | |шартты |
| | | | | | | |белгілер |
| |6 |Масштаб, қашықтықты өлшеу |1 | | | |§8 |
| |7 |Азимут туралы түсінік, жергілікті жерде|1 | | | |§7 |
| | |және план бойынша бағдарлау | | | | | |
| |8 |Жер беті элементтерінің планда |1 | | | |§10 |
| | |бейнеленуі | | | | | |
| |9 |Жергілікті жердің планын, топографиялық|1 | | | |§14 картамен |
| | |картаны, сызбанұсқаларды оқу | | | | |жұмыс |
| |10 |Жергілікті жердің планын түсіру, |1 | | | |§10,7,8 |
| | |негізгі тәсілдер мен іс-әрекеттер | | | | | |
| |11 |№1 практикалық жұмыс: «Жергілікті |1 | |№1 п.ж: | |Жергі пл |
| | |жердің планын түсіру» | | | | | |
| | |3-тақырып. Географиялық карта (8 | | | | | |
| | |сағат) | | | | | |
| |12 |Глобус – Жердің моделі |1 | | | |§11 |
| |13 |Географиялық карталар, олардың жіктелуі|1 | | | |§13 |
| |14 |Глобустағы және географиялық картадағы |1 | | | |§11,12 |
| | |градус торы, географиялық ендік | | | | | |
| |15 |Географиялық бойлық, географиялық |1 | | | |§11,12 қос, |
| | |координаталар ұғымы және координатты | | | | |тапсырма |
| | |анықтау | | | | | |
| |16 |№2 практикалық жұмыс «Бағыттарды, |1 | |№2 п.ж | |Тапсырмалар |
| | |географиялық координаталарды анықтау» | | | | | |
| |17 |Географиялық карталарда биіктіктер мен |1 | | | |§9,п.3,4 28-31|
| | |тереңдіктердің бейнеленуі | | | | |беттер |
| |18 |Пландар мен карталардың маңызы, |1 | | | |§9,п.5 30- |
| | |ғаламдық навигация жүйелерімен танысу | | | | |бет, қос. тап |
| |19 |Қорытындылау |1 | | | |§7-14 |
| | |Жердің қабықтары (37 сағат ) | | | | | |
| | |1-тақырып. Литосфера және жер қыртысы | | | | | |
| | |(9 сағат) | | | | | |
| |20 |Жердің құрылысы, негізгі ұғымдар |1 | | | |§15,п. 1-2. |
| | | | | | | |45-46 бет |
| | | | | | | |қосымша |
| | | | | | | |мәлімет |
| |21 |Тау жыныстары және минералдардың |1 | | | |§17 |
| | |жіктелуі | | | | | |
| |22 |Литосфералық плиталар (тақталар) туралы|1 | | | |§16 |
| | |ұғым | | | | | |
| |23 |Жер қыртысының қозғалысы |1 | | | |§18 |
| |24 |Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер |1 | | | |§19 |
| |25 |Құрлықтағы таулар, олардың жіктелуі |1 | | | |§20,21 |
| |26 |Құрлықтағы жазықтар, олардың жіктелуі |1 | | | |§22 |
| |27 |Мұхит түбінің жер бедері |1 | | | |§23 |
| |28 |Жер бетінің шаруашылық мақсатта |1 | |№3 практикалық | |Лекция, |
| | |пайдаланылуы және оны қорғау. №3 | | |жұмыс: | |қосымша |
| | |практикалық жұмыс: «Картадан ірі таулар| | | | |мәлімет, |
| | |мен жазықтардың географиялық орны мен | | | | |кескін |
| | |биіктігін, жекелеген нысандардың | | | | |картамен |
| | |биіктігі мен географиялық | | | | |жұмыс, оқушы. |
| | |координаталарын анықтау» | | | | |шығар. жұмыс |
| | |2-тақырып. Гидросфера (10 сағат) | | | | | |
| |29 |Гидросфера, су айналымы жайлы ұғым |1 | | | |§35 |
| |30 |Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері |1 | | | |§36 |
| |31 |Дүниежүзілік мұхит суының қасиеттері |1 | | | |§37 |
| |32 |Мұхит суының қозғалыстары |1 | | | |§38,39 |
| |33 |Мұхит суын зерттеу, қорғау |1 | | | |§40 |
| |34 |Құрлық сулары |1 | | | |Лекция |
| |35 |Өзендер |1 | | | |§41 |
| |36 |Көлдер, жер асты сулары, мұздықтар |1 | | | |§42,43,44 |
| |37 |Жасанды су қоймалары, құрлық суының |1 | | | |§45 |
| | |маңызы және оны қорғау | | | | | |
| |38 |№4 практикалық жұмыс: «Бір су нысанына |1 | |№4 практикалық | |Жоспар бойынша|
| | |сипаттама беру» | | |жұмыс: | |жұмыс |
| | |3-тақырып. Атмосфера (14сағат) | | | | | |
| |39 |Атмосфера, оның құрылысы, ауаның құрамы|1 | | | |§24 |
| |40 |Жердің өз осінен және Күнді айнала |1 | | | |§5,6 |
| | |қозғалуы, Жер қозғалысының маңызы | | | | | |
| |41 |Жерде күн жылуы мен жарықтың таралуы, |1 | | | |§32 |
| | |жылулық белдеулері, жыл мезгілдері | | | | | |
| |42 |Ауа температурасы және температураның |1 | | | |§26 қосым. мәл|
| | |тәуліктік өзгерісі | | | | | |
| |43 |Ауытқу амплитудасы ұғымы және ауа |1 | | | |§26,80-81 бет |
| | |температурасының тәуліктік ауытқуының | | | | |қос. мәлім |
| | |маңызы | | | | | |
| |44 |Ауа температурасының жылдық өзгерісі |1 | | | |§26 82- бет |
| | |және ауытқу амплитудасы | | | | | |
| |45 |Атмосфералық қысым |1 | | | |§25 |
| |46 |Жел, негізгі түрлері және себептері, |1 | | | |§30,31 п.2 |
| | |ауа массалары | | | | | |
| |47 |Жел өрнегін сызу, климат картасын оқу |1 | | | |§30 п.4 |
| |48 |Ауадағы су буы, бұлттар, атмосфералық |1 | | | |§27,28,29 |
| | |жауын-шашын | | | | | |
| |49 |Ауа райы, климат |1 | | | |§31 |
| |50 |Климат құрушы факторлар |1 | | | |§33 |
| |51 |Жергілікті жер климатының қалыптасу |1 | | | |Өзіндік жұм. |
| | |себептері | | | | |108-109 б |
| |52 |№5 практикалық жұмыс: «Өз өлкесінің ауа|1 | |№5 практикалық | |Тапсырма |
| | |райы жайлы материалдарды өңдеу және | | |жұмыс: | |109-110 бет |
| | |талдау» | | | | | |
| | |4-тақырып. Биосфера (4 сағат) | | | | | |
| |53 |Биосфера ұғымы, биосфераның шекаралары |1 | | | |§46 |
| |54 |Тірі организмдердің көп түрлілігі және |1 | | | |§47 |
| | |олардың таралу заңдылықтарының | | | | | |
| | |географиялық жағдайы | | | | | |
| |55 |Тірі организмдердің Жер қабығына |1 | | | |§48 |
| | |тигізетін әсері | | | | | |
| |56 |Топырақ, топырақтың түрлері |1 | | | |§48, п.4 қос. |
| | | | | | | |иәл |
| | |Географиялық қабық (5 сағат) | | | | | |
| | |1-тақырып. Географиялық қабық – Жердің | | | | | |
| | |ерекше кешенді қабығы(4 сағат) | | | | | |
| |57 |Табиғат кешені, географиялық қабық – |1 | | | |§49 |
| | |Жердің ерекше кешенді қабығы | | | | | |
| |58 |Географиялық белдеулер және табиғат |1 | | | |§49. п 3 154 |
| | |зоналары | | | | |бет |
| |59 |Ғаламшардың бір табиғат зонасына |1 | | | |Презентация |
| | |презентация | | | | | |
| |60 |№6 практикалық жұмыс «Өз өлкесінің |1 | |№6 практикалық жұмыс| |Жоспар б-ша |
| | |табиғат зонасына сипаттама жасаудың | | | | |жұмыс. 161-162|
| | |жоспары және шығармашылық сипаттама» | | | | |бет |
| | |2-тақырып. «Жердің қабықтары» бөлімін | | | | | |
| | |қайталау (1 сағат) | | | | | |
| |61 |Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер |1 | | | |§50 |
| | |Жер бетіндегі адамзат (5 сағат) | | | | | |
| |62 |Жердің халқы, саны, тығыздығы, |1 | | | |§51 п. |
| | |демографиялық саясат | | | | |1-3 163-164 |
| | | | | | | |бет |
| |63 |Нәсілдер, нәсілдердің теңдігі, |1 | | | |§51 п.4 |
| | |халықтар, Н.Н.Миклухо-Маклайдың | | | | |164-165 |
| | |зерттеуі | | | | | |
| |64 |Елді мекендер, олардың картада |1 | | | |Картамен жұмыс|
| | |бейнеленуі | | | | | |
| |65 |Дүние жүзінің саяси картасындағы |1 | |№7 практикалық жұмыс| |§52 п. |
| | |мемлекеттер. №7 практикалық жұмыс | | | | |1-2 167-168 |
| | |«Берілген координаталар бойынша кескін | | | | |бет |
| | |картаға мемлекеттерді және олардың | | | | | |
| | |астаналарын түсіру» | | | | | |
| |66 |Қазақстан дүние жүзі картасында |1 | | | |§52 п.3 |
| | | | | | | |168-170 |
| | |Курсты қорытындылау (2 сағат) | | | | | |
| |67 |Туған өлкенің табиғат кешеніне саяхат |1 | |Топсеруен | |Топсеруен |
| |68 |Қорытынды жұмыстардың презентациясы |1 | | | |Тапсырма |
| | | | | | | |170-177 бет |


Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамытудың перспективалық жоспары
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Күнделікті сабақ жоспары
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Математика пәнінен бағдарлама
Сабақ жоспарларының түрлері
Күнделік сабақ жоспары
Сиқырлы сандар
Тест тапсырмалары экономика
Допты тоқтату тәсілдері
Пәндер