8-сынып биологиясы: Адам ағзасындағы мүшелер жүйесінің үйлесімділігі мен ішкі және сыртқы секреция бездерін пысықтау

Сабақ жоспары

Күні: 09. 10. 2013ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 8
: Сабақтың тақырыбы
Күні: 09. 10. 2013ж:

Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі

Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтау

: Сабақтың атауы
Күні: 09. 10. 2013ж: Пысықтау сабағы
: Сабақтың мақсаты
Күні: 09. 10. 2013ж: Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі. Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтап, оқушы біліміне жиынтық бағасын қою
: Сабаққа қолданылатын құрал-жабдықтар
Күні: 09. 10. 2013ж:

«Ішкі секреция бездері»барельфті модель

«Адамның ішкі құрылысы» муляж

Постер құруға керек құрал-жабдықтар

Тест жұмысы

: Оқушы үшін оқу нәтижесі
Күні: 09. 10. 2013ж: Ішкі және сыртқы секреция бездері (құрылысы, қызметі, орыны, гормондары және оның әсерінен туындайтын аурулар) туралы алған білімдерін пысықтап, естеріне түсіріп, өз білімдерін қорытындылайды
:

Сабақтың жүру барысы

Тапсырмалар

Күні: 09. 10. 2013ж:

1) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу,

Оқушыларды түгендеу,

Топқа бөлу (әртүрлі түстер арқылы)

2) Үй тапсырмасын сұрау

Еске түсіру мақсатында жұмыстар жүргізу

Пәні: Биология:

А) Терминдер арқылы голосарий жүргізу (2-4 минут)

Ә) Постер құрғызып қорғату

  • Ішкі секреция бездерінің қызметінің ауытқуынан туындайтын аурулар
  • Бездердің орналасуы, гормондар

(15-20 минут) 4-топқа 4 тұрлі гормондардың әсерінен болатын аурулардың суреттері беріледі. Сол суреттегі аурулардың атын, белгісін, себебін анықтап планшетке түсіріп, бір оқушы қорғайды. Қалған топтағы оқушылар қатесін түзеп, жетіспеген жерін толықтырады.

:

Аса көңіл бөлу керек !

Бездердің орыны, гормоны, қызметі, туғызатын аурулары

Күні: 09. 10. 2013ж:

4) Пысықтауға арналған тапсырмалар

20 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы

Тест тапсырмасын орындап болған соң интерактив тақтада сұрақтардың жауабы және баға қою тәртібі беріледі. Оқушылар бірінікін- бірі алмастырып тексеріп бағасын қойып, кері беріліп қатемен жұмыс жасалады. Мұғалім партасының шетідегі «5», «4», «3», «2» деген бағалардың тұсына алған бағалары бойынша қояды. Сол жерден қанша бала неше алды, саналып, бірден білім сапасы шығарылады.

: Рефлексия «Мен бүгін . . . »
: 5) Бағалау Жиынтықты бағалау
: 6) Үйге тапсырма : § 9-12
: Мұғалімнің қолданатын әдіс-тәсілдері мен Сабақ бойынша жазбалары
Күні: 09. 10. 2013ж:
  1. Білім беру
  2. Сыни ойлау
  3. АКТ
  4. Жас ерекшелік
  5. Оқуды бағалау
  6. Талантты және дарынды оқушы
  7. көшбасшы

Бағыт бере отырып, оқушылардың жұмыс істеуіне жағдай жасау

:

Сабақ соңындағы нәтиже Тақырыпқа байланысты негізгі ұғымды қалыптастыру

Терминдерді түсіну

«Тексерілді»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

С. С. Ахметжанова


Ұқсас жұмыстар
8-сынып биологиясы: Адам ағзасындағы ұлпалар, жүйке жүйесінің құрылысы және мүшелер жүйелері туралы сабақ жоспарлары
Мүшелер жүйесінің дамуы: эмбриогенез сатылары (8-сынып)
2-сынып дүниетану: Күн жүйесінің ішкі және сыртқы ғаламшарлары
8-сынып биологиясы: Адам ағзасы - біртұтас құрылым (қорытындылау ойын сабағы)
7-сынып биологиясы: сүйекті балықтардың сыртқы және ішкі құрылысы мен тіршілік әрекеті
7-сынып биологиясы: жорғалаушылардың сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері
8-сынып биологиясы: жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі, нейрондар және рефлекс доғасы
7-сынып биологиясы: Құстардың ішкі және сыртқы құрылысы - ашық сабақ
6-сынып биологиясы: Жасушалар, ұлпалар, мүшелер және мүшелер жүйелері - сабақ жоспары
8-сынып биологиясы: Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz