Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтау
Сабақ жоспары
Күні: 09.10.2013ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі
Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтау
Сабақтың атауы
Пысықтау сабағы
Сабақтың мақсаты
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі.Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтап, оқушы біліміне жиынтық бағасын қою
Сабаққа қолданылатын құрал-жабдықтар
<<Ішкі секреция бездері>>барельфті модель
<<Адамның ішкі құрылысы>> муляж
Постер құруға керек құрал-жабдықтар
Тест жұмысы
Оқушы үшін оқу нәтижесі
Ішкі және сыртқы секреция бездері (құрылысы, қызметі, орыны , гормондары және оның әсерінен туындайтын аурулар) туралы алған білімдерін пысықтап, естеріне түсіріп, өз білімдерін қорытындылайды
Сабақтың жүру барысы
Тапсырмалар
1) Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
Оқушыларды түгендеу,
Топқа бөлу (әртүрлі түстер арқылы)
2) Үй тапсырмасын сұрау
Еске түсіру мақсатында жұмыстар жүргізу
А) Терминдер арқылы голосарий жүргізу (2-4 минут)
Ә) Постер құрғызып қорғату
* Ішкі секреция бездерінің қызметінің ауытқуынан туындайтын аурулар
* Бездердің орналасуы , гормондар
(15-20 минут) 4-топқа 4 тұрлі гормондардың әсерінен болатын аурулардың суреттері беріледі. Сол суреттегі аурулардың атын, белгісін, себебін анықтап планшетке түсіріп, бір оқушы қорғайды. Қалған топтағы оқушылар қатесін түзеп, жетіспеген жерін толықтырады.
Аса көңіл бөлу керек !
Бездердің орыны, гормоны, қызметі, туғызатын аурулары
4) Пысықтауға арналған тапсырмалар
20 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы
Тест тапсырмасын орындап болған соң интерактив тақтада сұрақтардың жауабы және баға қою тәртібі беріледі. Оқушылар бірінікін- бірі алмастырып тексеріп бағасын қойып, кері беріліп қатемен жұмыс жасалады. Мұғалім партасының шетідегі <<5>>, <<4>>, <<3>>, <<2>> деген бағалардың тұсына алған бағалары бойынша қояды. Сол жерден қанша бала неше алды, саналып, бірден білім сапасы шығарылады.
Рефлексия <<Мен бүгін....>>
5) Бағалау Жиынтықты бағалау
6) Үйге тапсырма : § 9-12
Мұғалімнің қолданатын әдіс-тәсілдері мен Сабақ бойынша жазбалары
* Білім беру
* Сыни ойлау
* АКТ
* Жас ерекшелік
* Оқуды бағалау
* Талантты және дарынды оқушы
* көшбасшы
Бағыт бере отырып, оқушылардың жұмыс істеуіне жағдай жасау
Сабақ соңындағы нәтиже Тақырыпқа байланысты негізгі ұғымды қалыптастыру
Терминдерді түсіну
<<Тексерілді>> ____________
Оқу-ісінің меңгерушісі:
С.С.Ахметжанова
Күні: 09.10.2013ж
Пәні: Биология
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі
Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтау
Сабақтың атауы
Пысықтау сабағы
Сабақтың мақсаты
Адам ағзасындағы жеке мүшелер жүйесі қызметінің үйлесімділігі мен реттелуі.Ішкі және сыртқы секреция бездері тарауын пысықтап, оқушы біліміне жиынтық бағасын қою
Сабаққа қолданылатын құрал-жабдықтар
<<Ішкі секреция бездері>>барельфті модель
<<Адамның ішкі құрылысы>> муляж
Постер құруға керек құрал-жабдықтар
Тест жұмысы
Оқушы үшін оқу нәтижесі
Ішкі және сыртқы секреция бездері (құрылысы, қызметі, орыны , гормондары және оның әсерінен туындайтын аурулар) туралы алған білімдерін пысықтап, естеріне түсіріп, өз білімдерін қорытындылайды
Сабақтың жүру барысы
Тапсырмалар
1) Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
Оқушыларды түгендеу,
Топқа бөлу (әртүрлі түстер арқылы)
2) Үй тапсырмасын сұрау
Еске түсіру мақсатында жұмыстар жүргізу
А) Терминдер арқылы голосарий жүргізу (2-4 минут)
Ә) Постер құрғызып қорғату
* Ішкі секреция бездерінің қызметінің ауытқуынан туындайтын аурулар
* Бездердің орналасуы , гормондар
(15-20 минут) 4-топқа 4 тұрлі гормондардың әсерінен болатын аурулардың суреттері беріледі. Сол суреттегі аурулардың атын, белгісін, себебін анықтап планшетке түсіріп, бір оқушы қорғайды. Қалған топтағы оқушылар қатесін түзеп, жетіспеген жерін толықтырады.
Аса көңіл бөлу керек !
Бездердің орыны, гормоны, қызметі, туғызатын аурулары
4) Пысықтауға арналған тапсырмалар
20 сұрақтан тұратын тест тапсырмасы
Тест тапсырмасын орындап болған соң интерактив тақтада сұрақтардың жауабы және баға қою тәртібі беріледі. Оқушылар бірінікін- бірі алмастырып тексеріп бағасын қойып, кері беріліп қатемен жұмыс жасалады. Мұғалім партасының шетідегі <<5>>, <<4>>, <<3>>, <<2>> деген бағалардың тұсына алған бағалары бойынша қояды. Сол жерден қанша бала неше алды, саналып, бірден білім сапасы шығарылады.
Рефлексия <<Мен бүгін....>>
5) Бағалау Жиынтықты бағалау
6) Үйге тапсырма : § 9-12
Мұғалімнің қолданатын әдіс-тәсілдері мен Сабақ бойынша жазбалары
* Білім беру
* Сыни ойлау
* АКТ
* Жас ерекшелік
* Оқуды бағалау
* Талантты және дарынды оқушы
* көшбасшы
Бағыт бере отырып, оқушылардың жұмыс істеуіне жағдай жасау
Сабақ соңындағы нәтиже Тақырыпқа байланысты негізгі ұғымды қалыптастыру
Терминдерді түсіну
<<Тексерілді>> ____________
Оқу-ісінің меңгерушісі:
С.С.Ахметжанова
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz