Сыныптан тыс жұмыс: спорттық-математикалық эстафетаның сценарийі

Сыныптан тыс жұмыс

Спортты-математикалық эстафета

Мақсаты: Танымдық шығармашылық қабілеттерін дамыту , ой -өрістерін кеңейту. Оқушылардың математика пәніне қызығушылықтарын арттыру. Ұйымшылдыққа, табандылыққа, өз ара сыйластыққа тәрбиелеу. Салауаттыөмір салтын насихаттау.

Жүргізуші:

Уа, халайық , Халайық!

Бәріне жар салайық,

Бүгінгі ойын төрінде,

Математика еліне, математика тіліне, есеп шешіп жарысып, шабыт тасып шалқысып, көңілді ойын жасайық!

Бүгінгі өткізілетін спортты математикалық эстафетаға «Қош келіпсіздер!» Құрметті ұстаздар, көрермен қауым және тікелей осы эстафетаға қатысушылар!

Біреу озса жарыста, біреу артта қалады.

Ренжімей тараса, озбағандар жарады

Жарыс заңы ежелден, жеңімпазды анықтау

Жеңімпаз болу шарты сол, еңбектену жалықпау.

Сәт-сапар тілеп бәріңе, сайысты біздер басталық.

Ведущий :

Математика - это ум!

Математика - это шутки!

Математика - это уверенность!

Одним словом, математика - это ушу.

Но ушу - это борьба, а значит сила.

Поэтому математика - это сила!

Добрый день, дорогие друзья! Сегодня мы предлагаем вам «посоревноваться» с математикой. Вам будут предложены различные задания, при выполнении которых надо не только уметь быстро и правильно считать, но и бегать, прыгать, бросать мяч в баскетбольную корзину.

Жүргізуші:

Енді қатысушыларға сәт-сапар тілеп, сайсты бастайық!

Жүргізуші:

Бірінші конкурс- үй тапсырмасы. Әрбір команда өздеріне атау, команда девизін ойлап табу, қарсыластарына құттықтау сөз айтуға алған болатын. Конкурс 5 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Ведущий :

Первый конкурс домашнее задание. Каждая команда получила задание придумать название команды, девиз, приветствие сопернику. Конкурс оценивается по 5 балльной системе.

Жүргізуші:

Құрметті әділқазы алқасы бірінші конкурстың бағасын көрсетіңіздер!

командасының бағасы

командасының бағасы.

Жүргізуші:

Екінші конкурс “Бой қыздыру”. Команда мүшелері жыланша ирек жүгіріп бір ойыншыны өзімен қосып алады. Бүкіл команда жиналғанда үстелге жетіп тапсырманы орындайды. Капитан жауабын әділқазы алқасына беріп. Өзінің алғашқы орнына жылдам келіп тұруы қажет.

Ведущий : Второй конкурс “Разминка”. Участники команд выполняют упражнение «змейка», оббегая препятствие, цепляя по одному игроку. После того, как вся команда соберется, добегают до стола и выполняют задание. Капитан отдает лист с ответами членам жюри. Бегут к месту старта, чья команда быстрей.

Жүргізуші:

Құрметті әділқазы алқасы екінші конкурстың бағасын көрсетіңіздер!

командасының бағасы

командасының бағасы.

Жүргізуші:

Үшінші конкурс “Математикалық ақыл құрылымы”. Баскетбол добын еденде ойнатып, шығаршыққа доп лақтырып түсіруге тырысады, содан кейін столдағы есепті шешеді де, жауабын қағазға жазады. Содан кейін допты еденде ойнатқан күйі артымен жүріп орнына қайтып келеді.

Ведущий : Третий конкурс “Математический склад ума”. Участник должен вести баскетбольный мяч, выполнить бросок в кольцо, затем должен решить пример и написать ответ на бумаге. Затем, взяв мяч, вернуться, выполнив ведение мяча.

Жүргізуші:

Құрметті әділқазы алқасы үшінші конкурстың бағасын көрсетіңіздер!

командасының бағасы

командасының бағасы.

Жүргізуші:

Келесі эстафетаның барысы туралы мәлімет тыңдаймыз. Бірінші ойыншы скакалкамен секіріп, кегельдерді айналып өтіп тапсырмалар орналасқан столға дейін барып, скакалканы столға қойып карточкадағы есепті шығарады. Есепті шығарып болған соң, карточканы алып, скакалкамен секіріп қайтадан келген жолымен келеді, келесі ойыншыға скакалканы табыс етеді. Карточкасын есептеушілерге апарып береді, сосын өз тобының соңына барып тұрады. Эстафета осылай жалғасын тауып соңғы ойыншы орындап болғанша жалғасады. Ең соңында соңғы ойыншы алға шығып қолын жоғары көтереді. Бұл эстафетаның аяқталғанын білдіреді. Алға!

Ведущий : Следующий конкурс называется бег со скакалкой. Каждый участник команды бежит стола, прыгая при этом через скакалку, обегая кегли. добегает до стола и выполняют задание. возвращается обратно бегом через скакалку. Передает скакалку следующему участнику. А свою карточку передает жюри.

Жүргізуші:

Әділқазы алқасы конкурстың баллдарын есептен шығарғанша, қатысушылар мен қонақтар назарына музықалық үзіліс.

Жүргізуші:

Құрметті әділқазы алқасы төртінші конкурстың бағасын көрсетіңіздер!

командасының бағасы

командасының бағасы.

Жүргізуші:

Мінекей, біз жарысымыздың соңғы кезеңіне де аяқ бастық. Ең үлкен қорытынды эстафетаны бастаймыз. Әрбір қатусушы стартта қаптың ішіне кіріп, гимнастикалық сәкіге дейін секіріп барады, содан кейін қапты шешіп, сәкімен жүгіріп, баскетбол добын алады да, шығаршыққа доп лақтырып түсіруге тырысады. Әріп жазылған бір қағазды столдан алып, келесі ойыншыға қапты беріп орнына жылдам тұруы керек. Он ойыншы жиналған он бет қағаздағы әріптерден. Математикалық мағнасы бар сөздер құрастыру керек. Кім көп сөз құрастырса сол команданың ұпай арта түседі.

Ведущий :


Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған математикалық футбол: ойын түріндегі сыныптан тыс жұмыс
Информатика білгірлері мен тапқырлары: 8-10 сыныптарға арналған сыныптан тыс жұмыс сценарийі
Сыныптан тыс математикалық сайыс Озық ойлы оқушы: сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған сыныптан тыс математикалық сайыс сабақ жоспары
Информатикалық эрудит ойыны: сыныптан тыс сайыс сценарийі
3-сынып оқушыларына арналған сыныптан тыс математикалық сайыс Тапқыр математик
Қызықты математика: бастауыш сыныптарға арналған сыныптан тыс математикалық эстафета сабақ жоспары
Сыныптан тыс математикалық сайыс Зерделілер мен зейінділер: мақсаттар, кезеңдер және тапсырмалар
Сыныптан тыс жұмыс: Волейбол әлемінде (ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану)
Тіл талапкері интеллектуалдық шоуының сыныптан тыс жұмыс жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz