Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері. пернетақта
Жүсіпова Мирамкүл
Қызылорда қаласы
№140 қазақ орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының
міндеттері мен мүмкіндіктері. Пернетақта
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың компьютердің негізгі құрылғылары жөнінде
білімін қалыптастыру
Дамытушылық: Тақырып бойынша бекіту тапсырмалары арқылы оқушылардың
білімін меңгерту, дамыту.
Тәрбиелік: Компьютер құрылысын білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Әдіс-тәсілдері: жұппен жұмыс, сұрақ-жауап
Сабақтың типі: жаңа білімді игерту сабағы
Қолданылатын құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер : компьютер, электрондық
оқулық, таратпа,
интерактивті
тақта, Power Point- та жасалған слайдтар.
Пәнаралық байланыс: математика
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) ұжымдық әрекет;
б) техника қауіпсіздік ережелерді сақтау
әрекеті;
в) оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Ой қозғау сұрақтары : а) Информатика деген не ? ә) Компьютер деген
не?;
Үй тапсырмасын сұрақтар түрінде шолу :
1. ХV ғ. Пайда болған санау құралы? (Есепшот (абак))
2. ХVІІ ғ.басында Дж. Непердің есептеу таяқшалары? (логарифм )
3. Алғашқы арифмометрді құрастырушы? (1673ж. Г.В.Лейбниц)
4. ЭЕМ-нің даму кезеңдері (буындары) нешеге бөлінеді? (5 буынға бөлінеді)
5. Компьютердің барлық жұмысын басқаратын құрылғы қалай аталады?
6. Жедел жад қандай қызмет атқарады?
ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру: Электронды оқулық пайдаланады.
Компьютер – есептеуіш. Дербес компьютер – бір-ақ адам жұмыс жасауға
арналған. Компьютердің ең негізгі құрылғысы: жүйелік блок, монитор,
пернетақта. Блок ішінде барлық ақпараттарды еске сақтап тұратын құрылғы –
процессор орналасқан. Ол – «компьютердің миы» ең көп тараған процессордың
түрі ПЕНТИУМ деп аталады.
[pic]
Жүйелік блокқа дербес компьютердің негізгі құрылғылары жинақталған,
олар деректерді өңдеуді, электр тогының қосылуын қамтамасыз етеді.
Жүйелік блок- алдыңғы тақтасында: компьютерді қосу/өшіру батырмасы,
компакт-дискіден CD-ROM оқитын орналастырылған.
Монитор – ақпаратты компьютер экранына шығаратын құрылғы.
Монитор экранындағы кескінді құрайтын кішкене нүктелер пиксельдер деп
аталады.
Пернетақта – компьютерге әріптік және сандық ақпаратты енгізетін құрылғы
Тышқан – ақпаратты енгізу құрылғысының бірі. Қос батырмалы. Сол жақ
батырма – негізгі,
оң жақ батырма- қосымша батырмалар деп аталады.
Колонка – дыбыс шығару құрылғысы.
Сканер – қағаздағы кескіннің немесе мәтіннің көшірмесін компьютерге
енгізетін құрылғы. Текстік және бейнелік ақпараттарды компьютерге
енгізетін құрылғы.
Принтер –ақпаратты қағаз бетіне басып шығаратын құрылғы.Түрлері:
матрицалық,түрлі-түсті, лазерлік.
Енгізу құрылғылары : пернетақта , тышқан , сканер
Шығару құрылғылары : монитор, принтер, колонка
Сергіту. Көз жаттығулары
[pic] [pic]
ІV. Тапсырмалар. 1. Техникалық диктант Әрбір
дұрыс жауапқа (+) қойылады.
1. Ақпаратты қағазға басып шығаратын құрылғы . . . . . . . . . . . . .
деп аталады.
2. Компьютердің сыртқы жадына . . . . . . . . . . . , . . . . . . . . .
., . . . . . . . . . жатады.
3. Қағаздағы кескінді дисплей экранына шығаратын құрылғы . . . . . . . .
. . деп аталады.
4. Компьютердің негізі құрамына кіретін құрылғылар.....
5. Қазіргі кезде ең көп тараған процессор . . . . . . . . . . . деп
аталады.
6. Басу сапасы мен конструкциясы бойынша ең қарапайым басып шығарғыш . .
. . . . . . . . . . . . . деп атайды.
(сканер, дискеттер, пентиум, басып шығарғыш, матрицалық, жүйелік блок,
пернетақта,манитор, маус, флеш диск, дискет)
2-тапсырма Компьютер құрылғыларына ертегі құрастыру.
3-тапсырма Жұмбақ шешу
1. Бар нәрсеге жетік
Миы күшті тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп
/ компьютер /
2. Әдетте үнсіз тұрамын
Белгі берсең ұғамын
Жазуы бар қағаздың
Құралы боп шығамын /
принтер /
3. Компьютердің айнасы
Бағдарыңды таңдашы
Сурет, сөзін көрсетіп
Тиер саған пайдасы
/ монитор /
4.Жануарға ұқсас атым
бар
Бағдар көрсетер затым бар
Кілемше үстінде тұрамын
Ең қажетті құралмын
Білсеңдер қане айтыңдар
/ тышқан/
5.Саусақтарды билететін,
экранға мәтінді сый ететін,
жоқ деп мүлде айта алмайтын,
иә-ні қолдап қайталайтын
береген / пернетақта/
4-тапсырма Процессорға қатысты «ДҰРЫС» тұжырымдамасы
|Бұл компьютердің ең басты бөлігі | |
|Бұл компьютердің қосымша құрылғыларынығ бірі | |
|Бұл компьютердің «миы» | |
|Компьютердің барлық жұмысын басқарады | |
|Мәліметтер мен программаларды ұзақ уақыт сақтайды | |
|Аналық тақша орналасқан | |
|Компьютерге контроллер арқылы қосылады | |
|Компьютердің кез-келген әрекетіне қатысады | |
|Ол- негізгі микросхема | |
|Шапшаң әрекетімен сипатталады | |
|Көптеген сымдардан тұрады | |
V. Сәйкестендіру Сәйкестендіру арқылы сабақты бекіту
|1 |Бас әріпті салу пернесі |
|2 |Компьютердің ең басты бөлігі |
|3 |8 биттен тұратын код |
|4 |Кез – келген бағытта сканерлеуге |
| |арналған сканерлер қалай аталады? |
|5 |Ақпаратты енгізу құрылғысы |
|6 |Жүйелік блоктың бір бөлігі |
|7 |Басып шығару сапасы жақсы әрі тез |
| |принтер |
|8 |Экрандағы ұсақ нүктелер |
|9 |Кеңейтілген форматта басып шығару |
| |құрылғысы |
|10 |Ақпаратты қағаз бетіне басып шығаруға |
| |арналған құрылғы |
|С |Байт |
|К |Плоттер |
|Б |Аналық тақша |
|А |Принтер |
|И |Пиксель |
|Л |Лазерлік |
|Е |Процессор |
|П |Қолмен басқарылатын |
|У |Маус |
|Р |Caps Lock |
1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 | |Р |Е |С |П |У |Б |Л |И |К |А | |
Біздің республикамызға байланысты сұрақтар қойылады.
1. Қазақстан қандай мемлекет?
2. Республика күні қашан?
3. ҚР-сының гимнінің авторы кімдер?
Таратпаларды толтыру және жауап беру
VІІ. Қорытынды: Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келсек,оқушылардың
компьютер құрылғылары туралы білімдерін жүйелеу және кеңейту, комьютер
құрылғылары бойынша алған білім, білік, дағдаларын бақылау, пәнге деген
қызығушылығын арттыру, алған білімдерін жинақтау, ой - өрісі мен танымдық
қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу
дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізілді.
Бағалау: Енді сабағымызға белсенді қатысып, өзінің білімін, біліктілігін
көрсете білген оқушыларды бағалаймын.
VІ .Үйге тапсырма:
Компьютердің негізгі құрылғылары бойынша анықтамаларды жаттап келу;
-----------------------
2
2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz