Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
<<Е.Рахмадиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп>> КММ мұғалімі
Төкішова Шолпан
Шығыс Қазақсатан облысы,
Аягөз ауданы
Мәдениет ауылы
Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын және білімсапасын арттыру мұғалімнің басты мақсаттарының бірі. Профессор Ж. Қараевтың <<Саралап, деңгейлеп оқыту>> технологиясынқолданып 7 - сыныпта <<Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері>> тақырыбында өткізілген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мысалдар арқылы санның бүтін теріс көрсеткішті дәрежесін анықтау; Осы анықтауға сүйене отырып, бүтін көрсеткіші дәрежелер үшінденатурал көрсеткішті дәрежелердің қасиеттері орындалатынын көрсету.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбекетуге баулу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушыны ұқыпты тыңдауға,сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, өз бетімен көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп - саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру.
Көрнекілігі: Формулалар, деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалар.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Жаңа сабақты түсіндіру
ІV. Деңгейлік тапсырма
V. Оқулықпен жұмыс
VІ. Тест тапсырма
VІІ. Бағалау, қорытындылау
VІІІ. Үйге тапсырма беру
Жаңа сабаққа кіріспе
Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру.
* Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады?
* Дәреженің негізі деп нені айтады?
* Дәреже көрсеткіші деп нені айтады?
* Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт.
* Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт.
* Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт.
* Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт.
* Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт
Жаңа сабақ. Проблемалық сұрақтар қою арқылыжаңа тақырыпты түсіндіру.
1.Формула тақтаға жазылыады:
1[0]. аn *аm =an+m 2[0]. an/am=an-m 5[0].(am)=amn
4[0] ( a*b)n=an*dn
IV Деңгейлік тапсырманы орындау
<<А>> деңгейінің есептер
А)3х[-5]; а[-1]в, m-2 * n-3
Ә)73*7-2: 2/2[-2]
<<В>>Деңгейіндегі есептер
а)18*(-9)[-1]; (2/3)[-2]; 2[-3] - 3[-2]
ә) 3[n] * 3[n+1] * 3[1-n]
<<С>>деңгейіндегі есептер
100n ; 0,01*100[n+3]; 0,01[n]:10[2-2n]
V. Оқулықпен жұмыс №144
(0,25 а [-4] у[-3])[2] * (а[-3]/4у[2])[-3] = (1/4a4y3)2 *(4y2*a3)3 =43y6a9/42a8y6 = 4a
VI. Бекіту <<тест>>
1.Амалды орында: (-3ав[3])[3]
А. 27 а[3]в[9]; В. -27 а3 в[9]; С. 3ав[9]
2.Дәреже түрінде жаз: (n[11]: n[8])* n[4]
А. n7; B. n3; C. n5
3.Ықшамда: (х[9]*х[3]*х[4])2 : (x[7])[4]
A. x4; B.x3; C.x6
4. x5x8xm =(x3)6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады?
А. 4; В.6; С.5
5. Есепте: (7[8])[2]*7[6]*7[2]/ 7[22]
А.7; В.1; С.49;
VII. Сабақты қорытындылау (бағалау парағы бойынша, оқушылардың балдары есептелініп, нәтижесі арқылы бағаланады)
VIII. Үйге тапсырма беріледі
<<Е.Рахмадиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп>> КММ мұғалімі
Төкішова Шолпан
Шығыс Қазақсатан облысы,
Аягөз ауданы
Мәдениет ауылы
Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын және білімсапасын арттыру мұғалімнің басты мақсаттарының бірі. Профессор Ж. Қараевтың <<Саралап, деңгейлеп оқыту>> технологиясынқолданып 7 - сыныпта <<Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері>> тақырыбында өткізілген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мысалдар арқылы санның бүтін теріс көрсеткішті дәрежесін анықтау; Осы анықтауға сүйене отырып, бүтін көрсеткіші дәрежелер үшінденатурал көрсеткішті дәрежелердің қасиеттері орындалатынын көрсету.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбекетуге баулу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушыны ұқыпты тыңдауға,сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, өз бетімен көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп - саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру.
Көрнекілігі: Формулалар, деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалар.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ.Жаңа сабақты түсіндіру
ІV. Деңгейлік тапсырма
V. Оқулықпен жұмыс
VІ. Тест тапсырма
VІІ. Бағалау, қорытындылау
VІІІ. Үйге тапсырма беру
Жаңа сабаққа кіріспе
Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру.
* Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады?
* Дәреженің негізі деп нені айтады?
* Дәреже көрсеткіші деп нені айтады?
* Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт.
* Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт.
* Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт.
* Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт.
* Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт
Жаңа сабақ. Проблемалық сұрақтар қою арқылыжаңа тақырыпты түсіндіру.
1.Формула тақтаға жазылыады:
1[0]. аn *аm =an+m 2[0]. an/am=an-m 5[0].(am)=amn
4[0] ( a*b)n=an*dn
IV Деңгейлік тапсырманы орындау
<<А>> деңгейінің есептер
А)3х[-5]; а[-1]в, m-2 * n-3
Ә)73*7-2: 2/2[-2]
<<В>>Деңгейіндегі есептер
а)18*(-9)[-1]; (2/3)[-2]; 2[-3] - 3[-2]
ә) 3[n] * 3[n+1] * 3[1-n]
<<С>>деңгейіндегі есептер
100n ; 0,01*100[n+3]; 0,01[n]:10[2-2n]
V. Оқулықпен жұмыс №144
(0,25 а [-4] у[-3])[2] * (а[-3]/4у[2])[-3] = (1/4a4y3)2 *(4y2*a3)3 =43y6a9/42a8y6 = 4a
VI. Бекіту <<тест>>
1.Амалды орында: (-3ав[3])[3]
А. 27 а[3]в[9]; В. -27 а3 в[9]; С. 3ав[9]
2.Дәреже түрінде жаз: (n[11]: n[8])* n[4]
А. n7; B. n3; C. n5
3.Ықшамда: (х[9]*х[3]*х[4])2 : (x[7])[4]
A. x4; B.x3; C.x6
4. x5x8xm =(x3)6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады?
А. 4; В.6; С.5
5. Есепте: (7[8])[2]*7[6]*7[2]/ 7[22]
А.7; В.1; С.49;
VII. Сабақты қорытындылау (бағалау парағы бойынша, оқушылардың балдары есептелініп, нәтижесі арқылы бағаланады)
VIII. Үйге тапсырма беріледі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz