Деңгейлеп-саралап оқыту әдісімен 7-сыныпта бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері бойынша сабақ жоспары

Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы

«Е. Рахмадиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ мұғалімі

Төкішова Шолпан

Шығыс Қазақсатан облысы,

Аягөз ауданы

Мәдениет ауылы

Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын және білімсапасын арттыру мұғалімнің басты мақсаттарының бірі. Профессор Ж. Қараевтың «Саралап, деңгейлеп оқыту» технологиясынқолданып 7 - сыныпта «Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері» тақырыбында өткізілген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.

Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мысалдар арқылы санның бүтін теріс көрсеткішті дәрежесін анықтау; Осы анықтауға сүйене отырып, бүтін көрсеткіші дәрежелер үшінденатурал көрсеткішті дәрежелердің қасиеттері орындалатынын көрсету.

Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбекетуге баулу.

Дамытушылық мақсаты: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, өз бетімен көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету.

Сабақтың әдісі: Деңгейлеп - саралап оқыту.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру.

Көрнекілігі: Формулалар, деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалар.

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру бөлімі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

ІV. Деңгейлік тапсырма

V. Оқулықпен жұмыс

VІ. Тест тапсырма

VІІ. Бағалау, қорытындылау

VІІІ. Үйге тапсырма беру

Жаңа сабаққа кіріспе

Өтілген тақырыптар бойынша оқушыларға қайталау сұрақтары қойылып, ауызша жауап беру.

  1. Санның натурал көрсеткіші деп нені айтады?
  2. Дәреженің негізі деп нені айтады?
  3. Дәреже көрсеткіші деп нені айтады?
  4. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту ережесін айт.
  5. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу ережесін айт.
  6. Көбейтіндіні дәрежеге шығару ережесін айт.
  7. Бөлшекті дәрежеге шығару ережесін айт.
  8. Дәрежені дәрежеге шығару ережесін айт

Жаңа сабақ. Проблемалық сұрақтар қою арқылыжаңа тақырыпты түсіндіру.

1. Формула тақтаға жазылыады:

1 0 . а n m =a n+m 2 0 . a n /a m =a n-m 5 0 . (a m ) =a mn

4 0 ( a*b) n =a n *d n

IV Деңгейлік тапсырманы орындау

«А» деңгейінің есептер

А) 3х -5 ; а -1 в, m -2 * n -3

Ә) 7 3 *7 -2 : 2/2 -2

«В»Деңгейіндегі есептер

а) 18*(-9) -1 ; (2/3) -2 ; 2 -3 - 3 -2

ә) 3 n * 3 n+1 * 3 1-n

«С»деңгейіндегі есептер

100 n ; 0, 01*100 n+3 ; 0, 01 n :10 2-2n

V. Оқулықпен жұмыс №144

(0, 25 а -4 у -3 ) 2 * -3 /4у 2 ) -3 = (1/4a 4 y 3 ) 2 *(4y 2 *a 3 ) 3 =4 3 y 6 a 9 /4 2 a 8 y 6 = 4a

VI. Бекіту «тест»

1. Амалды орында: (-3ав 3 ) 3

А. 27 а 3 в 9 ; В. -27 а 3 в 9 ; С. 3ав 9

2. Дәреже түрінде жаз: (n 11 : n 8 ) * n 4

А. n 7 ; B. n 3 ; C. n 5

3. Ықшамда: (х 9 3 4 ) 2 : (x 7 ) 4

A. x 4 ; B. x 3 ; C. x 6

4. x 5 x 8 x m =(x3) 6 теңдігі m-нің қандай мәнінде орындалады?

А. 4; В. 6; С. 5

5. Есепте: (7 8 ) 2 *7 6 *7 2 / 7 22

А. 7; В. 1; С. 49;

VII. Сабақты қорытындылау (бағалау парағы бойынша, оқушылардың балдары есептелініп, нәтижесі арқылы бағаланады)

VIII. Үйге тапсырма беріледі


Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған Бүтін көрсеткішті дәреже тақырыбындағы алгебра сабақ жоспары
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже: қайталау сабақ жоспары
7-сынып математика сабағы: Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже - практикалық сабақ жоспары
Информатика сабағында дамыта оқыту технологиясын енгізу және деңгейлеп-саралап оқыту
7-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Менің педагогикалық идеям: деңгейлеп-саралап оқыту арқылы оқушыларды дамыту
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының теориясы мен орта мектеп тәжірибесіндегі қолданылуы
Бастауыш сыныптарда деңгейлеп-саралап және дамыта оқыту технологияларының қолданылуы
Кәсіби қазақ тілі сабағында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі
8-сыныпта Қараевтың деңгейлеп-саралап оқыту элементтері негізінде өткізілген Квадрат теңдеулер тарауын қайталау-сайыс сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz