Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, африканың зерттелуі. 7 - сынып

Пәні: География Мұғалімі: Жайлаубаев Е. Н. Сынып: 7

Тақырыбы: Африканың физикалық - географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.

Мерзімі: 25. 10. 2013 жыл

Сабақ мақсаты: Оқушылардың Африка материгі бойынша білімдерін кеңейту.

Міндеттері:

  1. Оқушылар физикалық - географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білу.
  2. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, салыстыру қабілеттерін дамыту.
  3. Оқушыларды ережені сақтай отырып, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге, жәрдемдесе білуге, қолпаштай білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін әділ бағалай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : Жаңа сабақ

Құралдар : Интербелсенді тақта, электронды оқулық, төрт түсті маркерлер, атлас, кескін карта, флипчарт, оқулық, стикерлер, скотч, қайшы, бейнекамера, фотоаппарат

Әдіс-тәсілдер : жұппен жұмыс, топпен жұмыс, талдау.

Оқыту нәтижесі :

-Оқушылар Африка материгінің физикалық - географиялық орнын сипаттауды біледі. -Өздігінен білім алу қабілеттері дамиды.

- Диалогқа түседі.

- Өз ойларын жеткізеді.

- Пікірталасқа түседі.

- Ортақ шешімге келеді.

- Өзін және өзгелерді бағалайды.

Атаужүйе: Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; Мадагаскар аралы; Ең биік нүктесі - Килиманджаро жаңар тауы (5895м) ; Ең төмен нүктесі - Ассаль көлі (-153м) .

Сілтеме : Оқулық Ә. Бейсенова, С. Әбілмәжінова, К. Каймульдинова «География материктер мен мұхиттар» 7 - сынып, Алматы «Атамұра» 2012жыл.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыт
модуль
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық ахуалды ескеру. «атом молекуласы» сергіту сәтін жүргізу. Бірден топқа бөлу шарты орындалады.
Оқушының іс-әрекеті: Шеңберге тұрып, оқушылар топқа бөлінеді.
уақыт: 2мин
модуль: ОБжК
Сабақ кезеңдері:

Білу

Жаңа тақырыпқа ену

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыпқа ену үшін кіріспе сұрақтары беріледі.

-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.

-негроидтық нәсіл басым материк

- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк

Оқушының іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
уақыт: 2 мин
модуль: СТОү, ОЖЕСО
Сабақ кезеңдері:

Түсіну .

Оқулықпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Электронды оқулықты пайдаланып Африканың физикалық-географиялық орнын көрсету.

1. Әр топқа тапсырма:

І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;

ІІ топ - атлант мұхиты, үнді мұхиты алаптары.

ІІІ топ - Зерттелу тарихы

2. «аялдама» әдісі арқылы түсіндіреді. спикер бағыттама арқылы таңдалады.

Түстер арқылы жаңадан топ құру .

Оқушының іс-әрекеті:

Оқулықтағы мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.

Басқа топта түсіндіреді, басқаны тыңдайды, түсінбегенін сұрайды.

Спикер әр топқа барып, түсіндіреді.

уақыт: 10 мин
модуль:

АКТ

ДО, ОЖЕСО

Сабақ кезеңдері:

Қолдану

Дәптермен, электронды оқулықпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыны доппен қағып түсу арқылы таңдау.

1. Карточкаға жауап беру:

№1

1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?

2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?

№2

1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?

2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?

№3

1. Генри Стэнли нені зерттеді?

2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?

2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

Оқушының іс-әрекеті:
  • Доп тиген бала ортаға жауап беруге шығады.
  • Карточкадағы тапсырмаларды орындай отырып, картамен жұмыс жасайды. Африка материгіне сипаттама бере отырып, әр топтың жауаптарын толықтырады.

Берілген объектілерді электронды оқулықтағы кескін картаға нысандарды дұрыс орналастырады

уақыт:

8мин

6мин+

2мин

модуль:

ОмОЖТ, ОБжК

ТжДБО

АКТ

Сабақ кезеңдері: Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Флипчартта постер орындату.

1 топ - Африканың физикалық - географиялық орны,

2 топ -материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.

3 топ- Африканың зерттелуі

Оқушының іс-әрекеті: Флипчартта постер орындайды, әр топтан бір оқушы «галерея» әдісімен қорғайды, оған басқа оқушылар сұрақ қояды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.
уақыт: 10мин
модуль:

СТОү

ОБжК

ТжДБО

ОүбОб

Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті:
:
:
:

«insert»әдісі арқылы қорытындалайды.

сұрақтар қояды.

Оқушының іс-әрекеті: Нені үйрендім? Не ұнады?
уақыт: Не ұнамады?
модуль: Не білгім келеді?
Оқушылар кестені толтыру арқылы, сабақты қорытындылайды.
4мин

СТОү

ОүБ

Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • «синквейн» әдісін қолдану арқылы ой түйіндеу.

«африка» материгін контур картасында бейнелеп келу

Оқушының іс-әрекеті:

« Африка» материгіне

5 жолдық тақпақ шығару

Үй тапсырмасын контур картасына орындап келеді

уақыт: 4мин
модуль: ОүБ
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Оқушыларға карточка бойынша бағалау. Карточка арқылы бағалау /критериялар /

Оқушылардың бірін-бірі бағалауы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті: Не бағаланады?
уақыт: 5
модуль: 4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі

Тақырыпты

ашуы

5мин

ОБжК

оүБОб

Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
уақыт:
модуль:

1 топ

-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.

2 топ

-негроидтық нәсіл басым материк

3 топ

- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк

І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;

ІІ топ - атлант мұхиты, үнді мұхиты алаптары.

ІІІ топ - Зерттелу тарихы

1. Карточкаға жауап беру:

№1

1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?

2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?

2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;

Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;

1. Карточкаға жауап беру:

№2

1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?

2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?

2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.

Географиялық нысандар:

Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;


Ұқсас жұмыстар
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер
Аустралияның физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Аустралия және Мұхиттық аралдарының зерттелуі
Географиядан орта мерзімді жоспарлау 7-сынып
Африка. Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Африка материгі
Карта ерекшелігін білу
Африка. материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Аустралияның географиялық орны
Солтүстік жартышар материктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz