Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, африканың зерттелуі. 7 - сынып
Пәні: География Мұғалімі: Жайлаубаев Е.Н. Сынып: 7
Тақырыбы: Африканың физикалық - географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.
Мерзімі: 25.10.2013 жыл
Сабақ мақсаты: Оқушылардың Африка материгі бойынша білімдерін кеңейту.
Міндеттері:
* Оқушылар физикалық - географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білу.
* Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, салыстыру қабілеттерін дамыту.
* Оқушыларды ережені сақтай отырып, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге, жәрдемдесе білуге, қолпаштай білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін әділ бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Интербелсенді тақта, электронды оқулық, төрт түсті маркерлер, атлас, кескін карта, флипчарт, оқулық, стикерлер, скотч, қайшы, бейнекамера, фотоаппарат
Әдіс-тәсілдер: жұппен жұмыс, топпен жұмыс, талдау.
Оқыту нәтижесі:
-Оқушылар Африка материгінің физикалық - географиялық орнын сипаттауды біледі. -Өздігінен білім алу қабілеттері дамиды.
- Диалогқа түседі.
- Өз ойларын жеткізеді.
- Пікірталасқа түседі.
- Ортақ шешімге келеді.
- Өзін және өзгелерді бағалайды.
Атаужүйе: Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; Мадагаскар аралы; Ең биік нүктесі - Килиманджаро жаңар тауы (5895м); Ең төмен нүктесі - Ассаль көлі (-153м).
Сілтеме: Оқулық Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймульдинова <<География материктер мен мұхиттар>> 7 - сынып, Алматы <<Атамұра>> 2012жыл.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыт
модуль
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуалды ескеру. <<атом молекуласы>> сергіту сәтін жүргізу. Бірден топқа бөлу шарты орындалады.
Шеңберге тұрып, оқушылар топқа бөлінеді.
2мин
ОБжК
Білу
Жаңа тақырыпқа ену
Тақырыпқа ену үшін кіріспе сұрақтары беріледі.
-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.
-негроидтық нәсіл басым материк
- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк
Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
2 мин
СТОү, ОЖЕСО
Түсіну.
Оқулықпен жұмыс
Электронды оқулықты пайдаланып Африканың физикалық-географиялық орнын көрсету.
1.Әр топқа тапсырма:
І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;
ІІ топ - атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.
ІІІ топ - Зерттелу тарихы
2. <<аялдама>> әдісі арқылы түсіндіреді.спикер бағыттама арқылы таңдалады.
Түстер арқылы жаңадан топ құру.
Оқулықтағы мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.
Басқа топта түсіндіреді, басқаны тыңдайды, түсінбегенін сұрайды.
Спикер әр топқа барып, түсіндіреді.
10 мин
АКТ
ДО, ОЖЕСО
Қолдану
Дәптермен, электронды оқулықпен жұмыс
Оқушыны доппен қағып түсу арқылы таңдау.
1. Карточкаға жауап беру:
№1
1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
№2
1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
№3
1. Генри Стэнли нені зерттеді?
2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
* Доп тиген бала ортаға жауап беруге шығады.
*
* Карточкадағы тапсырмаларды орындай отырып, картамен жұмыс жасайды. Африка материгіне сипаттама бере отырып, әр топтың жауаптарын толықтырады.
*
*
*
*
Берілген объектілерді электронды оқулықтағы кескін картаға нысандарды дұрыс орналастырады
8мин
6мин+
2мин
ОмОЖТ, ОБжК
ТжДБО
АКТ
Талдау
Флипчартта постер орындату.
1 топ - Африканың физикалық - географиялық орны,
2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.
3 топ- Африканың зерттелуі
Флипчартта постер орындайды, әр топтан бір оқушы <<галерея>> әдісімен қорғайды, оған басқа оқушылар сұрақ қояды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.
10мин
СТОү
ОБжК
ТжДБО
ОүбОб
Жинақтау
Нені үйрендім? Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
<>әдісі арқылы қорытындалайды.
сұрақтар қояды.
Оқушылар кестені толтыру арқылы, сабақты қорытындылайды.
4мин
СТОү
ОүБ
Бағалау
* <<синквейн>> әдісін қолдану арқылы ой түйіндеу.
<<африка>> материгін контур картасында бейнелеп келу
<< Африка>> материгіне
5 жолдық тақпақ шығару
Үй тапсырмасын контур картасына орындап келеді
4мин
ОүБ
Бағалау
* Оқушыларға карточка бойынша бағалау.Карточка арқылы бағалау /критериялар /
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді,орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
5мин
ОБжК
оүБОб
1 топ
-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.
2 топ
-негроидтық нәсіл басым материк
3 топ
- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк
І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;
ІІ топ - атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.
ІІІ топ - Зерттелу тарихы
1. Карточкаға жауап беру:
№1
1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
1. Карточкаға жауап беру:
№2
1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
1. Карточкаға жауап беру:
№3
1. Генри Стэнли нені зерттеді?
2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
Флипчартта постер орындату.
1 топ - Африканың физикалық - географиялық орны,
Флипчартта постер орындату.
2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.
Флипчартта постер орындату.
3 топ- Африканың зерттелуі
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Тақырыбы: Африканың физикалық - географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер, Африканың зерттелуі.
Мерзімі: 25.10.2013 жыл
Сабақ мақсаты: Оқушылардың Африка материгі бойынша білімдерін кеңейту.
Міндеттері:
* Оқушылар физикалық - географиялық орны ұғымын, оның материк табиғатына әсерін, материктер және олардың жеке бөліктерін, зерттеушілерді білу.
* Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, салыстыру қабілеттерін дамыту.
* Оқушыларды ережені сақтай отырып, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге, жәрдемдесе білуге, қолпаштай білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін әділ бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Интербелсенді тақта, электронды оқулық, төрт түсті маркерлер, атлас, кескін карта, флипчарт, оқулық, стикерлер, скотч, қайшы, бейнекамера, фотоаппарат
Әдіс-тәсілдер: жұппен жұмыс, топпен жұмыс, талдау.
Оқыту нәтижесі:
-Оқушылар Африка материгінің физикалық - географиялық орнын сипаттауды біледі. -Өздігінен білім алу қабілеттері дамиды.
- Диалогқа түседі.
- Өз ойларын жеткізеді.
- Пікірталасқа түседі.
- Ортақ шешімге келеді.
- Өзін және өзгелерді бағалайды.
Атаужүйе: Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный; Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз; Мадагаскар аралы; Ең биік нүктесі - Килиманджаро жаңар тауы (5895м); Ең төмен нүктесі - Ассаль көлі (-153м).
Сілтеме: Оқулық Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймульдинова <<География материктер мен мұхиттар>> 7 - сынып, Алматы <<Атамұра>> 2012жыл.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыт
модуль
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуалды ескеру. <<атом молекуласы>> сергіту сәтін жүргізу. Бірден топқа бөлу шарты орындалады.
Шеңберге тұрып, оқушылар топқа бөлінеді.
2мин
ОБжК
Білу
Жаңа тақырыпқа ену
Тақырыпқа ену үшін кіріспе сұрақтары беріледі.
-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.
-негроидтық нәсіл басым материк
- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк
Сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
2 мин
СТОү, ОЖЕСО
Түсіну.
Оқулықпен жұмыс
Электронды оқулықты пайдаланып Африканың физикалық-географиялық орнын көрсету.
1.Әр топқа тапсырма:
І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;
ІІ топ - атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.
ІІІ топ - Зерттелу тарихы
2. <<аялдама>> әдісі арқылы түсіндіреді.спикер бағыттама арқылы таңдалады.
Түстер арқылы жаңадан топ құру.
Оқулықтағы мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.
Басқа топта түсіндіреді, басқаны тыңдайды, түсінбегенін сұрайды.
Спикер әр топқа барып, түсіндіреді.
10 мин
АКТ
ДО, ОЖЕСО
Қолдану
Дәптермен, электронды оқулықпен жұмыс
Оқушыны доппен қағып түсу арқылы таңдау.
1. Карточкаға жауап беру:
№1
1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
№2
1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
№3
1. Генри Стэнли нені зерттеді?
2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
* Доп тиген бала ортаға жауап беруге шығады.
*
* Карточкадағы тапсырмаларды орындай отырып, картамен жұмыс жасайды. Африка материгіне сипаттама бере отырып, әр топтың жауаптарын толықтырады.
*
*
*
*
Берілген объектілерді электронды оқулықтағы кескін картаға нысандарды дұрыс орналастырады
8мин
6мин+
2мин
ОмОЖТ, ОБжК
ТжДБО
АКТ
Талдау
Флипчартта постер орындату.
1 топ - Африканың физикалық - географиялық орны,
2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.
3 топ- Африканың зерттелуі
Флипчартта постер орындайды, әр топтан бір оқушы <<галерея>> әдісімен қорғайды, оған басқа оқушылар сұрақ қояды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.
10мин
СТОү
ОБжК
ТжДБО
ОүбОб
Жинақтау
Нені үйрендім? Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
<
сұрақтар қояды.
Оқушылар кестені толтыру арқылы, сабақты қорытындылайды.
4мин
СТОү
ОүБ
Бағалау
* <<синквейн>> әдісін қолдану арқылы ой түйіндеу.
<<африка>> материгін контур картасында бейнелеп келу
<< Африка>> материгіне
5 жолдық тақпақ шығару
Үй тапсырмасын контур картасына орындап келеді
4мин
ОүБ
Бағалау
* Оқушыларға карточка бойынша бағалау.Карточка арқылы бағалау /критериялар /
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді,орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
5мин
ОБжК
оүБОб
1 топ
-Экватор сызығы мен бастапқы меридиан кесіп өтетін материк.
2 топ
-негроидтық нәсіл басым материк
3 топ
- көлемі жағынан Еуразия материгінен кейін тұрған материк
І топ - географиялық орны; жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер;
ІІ топ - атлант мұхиты,үнді мұхиты алаптары.
ІІІ топ - Зерттелу тарихы
1. Карточкаға жауап беру:
№1
1. Африка материгінің географиялық орнын картадан көрсетіп, сипаттама бер?
2. Жағалауын қандай мұхиттар мен теңіздер шайып жатыр?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
1. Карточкаға жауап беру:
№2
1. Африка мен оның жағалауында болып қайтқан зерттеушілерді атаңдар?
2. Давид Ливингстонның еңбектерін ата?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
1. Карточкаға жауап беру:
№3
1. Генри Стэнли нені зерттеді?
2. Сахара шөлі мен мадагаскар аралы қандай қорға енгізілді?
2. Электронды оқулықтағы (№7 тапсырма) кескін картаға нысандарды дұрыс орналастыру.
Географиялық нысандар:
Мүйістер: Бен - Секка, Альмади, Рас - Хафун, Игольный;
Шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер: Атлант пен Үнді, Жерорта мен Қызыл теңіз;
Флипчартта постер орындату.
1 топ - Африканың физикалық - географиялық орны,
Флипчартта постер орындату.
2 топ-материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер.
Флипчартта постер орындату.
3 топ- Африканың зерттелуі
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Нені үйрендім?
Не ұнады?
Не ұнамады?
Не білгім келеді?
Келесі сабақта
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Не бағаланады?
5
4
3
2
Тақырыпты түсіндіре білуі
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы
Мысалдардың сәйкестігі
Көмек көрсетуі
Тақырыпты
ашуы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz