Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Ана тілі 4-сынып "бала мәншүк"
Сабақтың тақырыбы: М.Хакімжанова . <<Бала Мәншүк>>
Сабақтың мақсаты:
1.Білімдік - Оқушылар қазақтың қаһарманы қызы, Кеңес Одағыны батыры Мәншүк Мәметованың балалық шағымен танысады, оның ерлігі туралы түсініктерін тереңдетеді.
2.Дамытушылық - Оқушылар өз ойларын анық жеткізуге, ой өрісін дамыта отырып, қорытынды шығаруға машықтанады.Тіл байлығын, шығармашылық қабілетін дамытады, сөздік қорын молайтады.
3. Тәрбиелік - Жас ұрпақ елін, жерін халқын қорғай білуге, азаматтық пен адамгершілікке, ержүректілікке тәрбиеленеді.
Сабақтың типі:Жаңа білім беру.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясының стратегиялары: <<Топтастыру>>, <<ББҰ>>, <<Бес жолды өлең>>
Сабақтың көрнекілігі: Мәншүк Мәметова , Әлия Молдағұлова, Мариям Хакімжанованың суреттері, тірек сызбалар, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Психологиялық дайындық
- Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
а) <<Шығыс шынары>> мәтінін оқу.
ә) Батырлық, ерлік туралы мақал жинақтау, жаттау.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту.
* Өткен сабақты қазақтың қандай батыр қызымен таныстық?
* Әлия Молдағұлова
* Әңгіме неге <<Шығыс шынары>> деп аталған?
* Әлия бала кезінде қандай болған?
* Әлия өсірген гүлдердің атын ата.
* Әлия сияқты батыр қыздар қазіргі кезде бар ма?
* 2181225213995қайсар
00 қайсар
<<Әлия кім?>> деген сұраққа топтастыру әдісі арқылы теңеу сөздер жазып көрейік.
3771900-3175батыр
00 батыр
5772150 белсенді
00 белсенді
15963908636000325374011493500205740088265Әлия кім?
00 Әлия кім?
376809092075жауынгер
00 жауынгер
14820909207500 4857759525өжет
00 өжет
325374015875000
2148205273050ержүрек
00 ержүрек
* Ендеше Әлияға қатысты айтылған теңеу сөздерден өз тобымыздың атын таңдап алайық.
І топ: Батыр
ІІ топ: Ержүрек
ІІІ топ: Қайсар
ІV. Жаңа сабақ.
* Ұлы Отан соғысы қашан басталып, қашан аяқталды?
* Биыл Жеңіске неше жыл толады?
* Әлия Молдағұловадан басқа Отан соғысында ерлік көрсеткен тағы қандай қазақ батырларын білесің?
* Әлиямен аты қатар айтылып жүрген қазақтың батыр қызы кім?
* ББҰ кестесі. Мәншүк туралы не білесіңдер?
Әр топқа кесте таратылып беріледі. Топ өздері жеке-жеке орындайды.
<<Білемін>> бөлігін топтастырады.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
* ББҮ кестесі. <<Білгім келеді>> бөлімін топтастырады.
* Мәншүк туралы не білгілерің келеді?
<<Білгім келеді>> бөлімін топтастырыңдар.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
Мәншүк пен Әлия соғысты бір-бірімен кездесті ме?
Ол соғысқа аттанғанда неше жаста болды?
<<Білгім келеді>> бөлімі бойынша әр топ негізгі 3 сұрақты сыныпқа жариялап айтады.
* Автормен таныстыру.
М.Хакімжанова Қостанай облысы, Қостанай ауданв, Қобыланды ауылында дүниеге келген.Қазақтың ақыны.>>Мәншүк поэмасы>>, <<Ата мейірімі>> өлеңдер жинағы бар.
4. Мәншүк туралы мағлұмат беру.
М.Мәметова 1922 жылы Батыс Қазақстан облысы, Орда ауданында дүниеге келген.Мәншүктің шын есімі - Мәнсия. Анасы еркелетіпМоншақ деп атап кеткен. Мәншүктің әкесі Ахмет дәрігер болған. Ол кішкентай кезінен <<дәрігер боламын>> деп әкесіне еліктер өскен.Мәншүк соғысқа аттанғанда 19 жасқа толған талдырмаш, пысық, жігерлі қыз еді.Ол Невель қаласын азат ету майданында қаза табады.
5. Оқулықпен жұмыс.
Тапсырма:
Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды.
Әр топ өзінің оқыған бөлігіне ат қояды.
6. Дәптермен жұмыс
Бөлік аттарын дәптерге жазу
І бөлім. <<Ауылдан келген қазақ қызы>>
ІІ бөлім. <<Мәнсияның байсалдылығы>>
ІІІ бөлім. <<Мәнсияның жанама аты>>
* Мәтін бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.
І топқа: Әңгімедегі кейіпкерлерді ата
ІІ топқа: Тәрбиеші Мария Ивановнаға Мәнсияның ұнаған қылықтарын мәтіннен тауып оқыңдар.
ІІІ топқа: Бес жолды өлең құрастыру.
* Зат есім. Кім? - Мәншүк
* Сын есім.Қандай? - ержүрек, батыр.
* Етістік Не істеді? Қайтті? - атысты, щайқасты, ерлік көрсетті.
* Сөйлем. Мәншүк- қазақтың батыр қызы.
* Синоним. Мәншүк-Мәнсия
Ү.Поэзия минуты
ҮІ.Қорытынды:
1. ББҮ кестесі <<Үйрендім>> бөлігін топтастыру.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
Мәншүк пен Әлия соғысты бір-бірімен кездесті ме?
Ол соғысқа аттанғанда неше жаста болды?
* Мәншүктің шын есімі - Мәнсия.
* Олар бір-бірімен кездеспеген.
* Батыс Қазақстан облысында дүниеге келген. 19 жасында майданға аттанған.
2. Ұлы Отан соғысында құрбан болған Әлия мен Мәншүк апамызды 1 минут үнсіздікпен еске алу.
3. Бекіту сұрақтары:
- Мәнсияның (Мәншүктің) әкесі оны қайда алып қайтты?
- Мәнсия әкесінің сұрағына не деп жауап қайтарды?
- Анасы оны кім деп еркелетті?
- Саған Мәншүктің қандай мінезі мен қылығы ұнады?
(сұрақтың астынан Ақтауға 50 жыл,Маңғыстауға 40 жыл деп жазылған сөз шығады(
- Балалар биыл Ақ маржан қаламыз Ақтаудың құрылғанына 50 жыл, мұнайлы өлкеміз Маңғыстаудың құрылғанына 40 жыл болады. Мұны есімізге сақтап жүрейік.
ҮІІ.Үйге тапсырма:
* <<Бала Мәншүк>> мәтінін оқып келу.
* Мәншүкке мінездеме беру.
* Мәншүк Маметова туралы қосымша мәліметтер жинау.
ҮІІІ.Бағалау: Оқушы білімін бағалау парақшасы арқылы қою
Сабақтың мақсаты:
1.Білімдік - Оқушылар қазақтың қаһарманы қызы, Кеңес Одағыны батыры Мәншүк Мәметованың балалық шағымен танысады, оның ерлігі туралы түсініктерін тереңдетеді.
2.Дамытушылық - Оқушылар өз ойларын анық жеткізуге, ой өрісін дамыта отырып, қорытынды шығаруға машықтанады.Тіл байлығын, шығармашылық қабілетін дамытады, сөздік қорын молайтады.
3. Тәрбиелік - Жас ұрпақ елін, жерін халқын қорғай білуге, азаматтық пен адамгершілікке, ержүректілікке тәрбиеленеді.
Сабақтың типі:Жаңа білім беру.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясының стратегиялары: <<Топтастыру>>, <<ББҰ>>, <<Бес жолды өлең>>
Сабақтың көрнекілігі: Мәншүк Мәметова , Әлия Молдағұлова, Мариям Хакімжанованың суреттері, тірек сызбалар, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Психологиялық дайындық
- Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
а) <<Шығыс шынары>> мәтінін оқу.
ә) Батырлық, ерлік туралы мақал жинақтау, жаттау.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту.
* Өткен сабақты қазақтың қандай батыр қызымен таныстық?
* Әлия Молдағұлова
* Әңгіме неге <<Шығыс шынары>> деп аталған?
* Әлия бала кезінде қандай болған?
* Әлия өсірген гүлдердің атын ата.
* Әлия сияқты батыр қыздар қазіргі кезде бар ма?
* 2181225213995қайсар
00 қайсар
<<Әлия кім?>> деген сұраққа топтастыру әдісі арқылы теңеу сөздер жазып көрейік.
3771900-3175батыр
00 батыр
5772150 белсенді
00 белсенді
15963908636000325374011493500205740088265Әлия кім?
00 Әлия кім?
376809092075жауынгер
00 жауынгер
14820909207500 4857759525өжет
00 өжет
325374015875000
2148205273050ержүрек
00 ержүрек
* Ендеше Әлияға қатысты айтылған теңеу сөздерден өз тобымыздың атын таңдап алайық.
І топ: Батыр
ІІ топ: Ержүрек
ІІІ топ: Қайсар
ІV. Жаңа сабақ.
* Ұлы Отан соғысы қашан басталып, қашан аяқталды?
* Биыл Жеңіске неше жыл толады?
* Әлия Молдағұловадан басқа Отан соғысында ерлік көрсеткен тағы қандай қазақ батырларын білесің?
* Әлиямен аты қатар айтылып жүрген қазақтың батыр қызы кім?
* ББҰ кестесі. Мәншүк туралы не білесіңдер?
Әр топқа кесте таратылып беріледі. Топ өздері жеке-жеке орындайды.
<<Білемін>> бөлігін топтастырады.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
* ББҮ кестесі. <<Білгім келеді>> бөлімін топтастырады.
* Мәншүк туралы не білгілерің келеді?
<<Білгім келеді>> бөлімін топтастырыңдар.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
Мәншүк пен Әлия соғысты бір-бірімен кездесті ме?
Ол соғысқа аттанғанда неше жаста болды?
<<Білгім келеді>> бөлімі бойынша әр топ негізгі 3 сұрақты сыныпқа жариялап айтады.
* Автормен таныстыру.
М.Хакімжанова Қостанай облысы, Қостанай ауданв, Қобыланды ауылында дүниеге келген.Қазақтың ақыны.>>Мәншүк поэмасы>>, <<Ата мейірімі>> өлеңдер жинағы бар.
4. Мәншүк туралы мағлұмат беру.
М.Мәметова 1922 жылы Батыс Қазақстан облысы, Орда ауданында дүниеге келген.Мәншүктің шын есімі - Мәнсия. Анасы еркелетіпМоншақ деп атап кеткен. Мәншүктің әкесі Ахмет дәрігер болған. Ол кішкентай кезінен <<дәрігер боламын>> деп әкесіне еліктер өскен.Мәншүк соғысқа аттанғанда 19 жасқа толған талдырмаш, пысық, жігерлі қыз еді.Ол Невель қаласын азат ету майданында қаза табады.
5. Оқулықпен жұмыс.
Тапсырма:
Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды.
Әр топ өзінің оқыған бөлігіне ат қояды.
6. Дәптермен жұмыс
Бөлік аттарын дәптерге жазу
І бөлім. <<Ауылдан келген қазақ қызы>>
ІІ бөлім. <<Мәнсияның байсалдылығы>>
ІІІ бөлім. <<Мәнсияның жанама аты>>
* Мәтін бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.
І топқа: Әңгімедегі кейіпкерлерді ата
ІІ топқа: Тәрбиеші Мария Ивановнаға Мәнсияның ұнаған қылықтарын мәтіннен тауып оқыңдар.
ІІІ топқа: Бес жолды өлең құрастыру.
* Зат есім. Кім? - Мәншүк
* Сын есім.Қандай? - ержүрек, батыр.
* Етістік Не істеді? Қайтті? - атысты, щайқасты, ерлік көрсетті.
* Сөйлем. Мәншүк- қазақтың батыр қызы.
* Синоним. Мәншүк-Мәнсия
Ү.Поэзия минуты
ҮІ.Қорытынды:
1. ББҮ кестесі <<Үйрендім>> бөлігін топтастыру.
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз
Мәншүк пен Әлия соғысты бір-бірімен кездесті ме?
Ол соғысқа аттанғанда неше жаста болды?
* Мәншүктің шын есімі - Мәнсия.
* Олар бір-бірімен кездеспеген.
* Батыс Қазақстан облысында дүниеге келген. 19 жасында майданға аттанған.
2. Ұлы Отан соғысында құрбан болған Әлия мен Мәншүк апамызды 1 минут үнсіздікпен еске алу.
3. Бекіту сұрақтары:
- Мәнсияның (Мәншүктің) әкесі оны қайда алып қайтты?
- Мәнсия әкесінің сұрағына не деп жауап қайтарды?
- Анасы оны кім деп еркелетті?
- Саған Мәншүктің қандай мінезі мен қылығы ұнады?
(сұрақтың астынан Ақтауға 50 жыл,Маңғыстауға 40 жыл деп жазылған сөз шығады(
- Балалар биыл Ақ маржан қаламыз Ақтаудың құрылғанына 50 жыл, мұнайлы өлкеміз Маңғыстаудың құрылғанына 40 жыл болады. Мұны есімізге сақтап жүрейік.
ҮІІ.Үйге тапсырма:
* <<Бала Мәншүк>> мәтінін оқып келу.
* Мәншүкке мінездеме беру.
* Мәншүк Маметова туралы қосымша мәліметтер жинау.
ҮІІІ.Бағалау: Оқушы білімін бағалау парақшасы арқылы қою
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz