Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)

Геометрия 8 «_в_» сынып

Мұғалімнің

аты-жөні

Ибраимова Нургуль Аскаровна
№169 орта мектебі
Мұғалімніңаты-жөні: 9 апта
Ибраимова Нургуль Аскаровна: 2 күн
№169 орта мектебі: 1 сабақ
29. 10. 2013
Мұғалімніңаты-жөні: Сабақ атауы
Ибраимова Нургуль Аскаровна: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
Мұғалімніңаты-жөні: Сілтеме
Ибраимова Нургуль Аскаровна: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Геометрия» оқулығы 8-сынып, әдістемелік құрал, интернет материалдары
Мұғалімніңаты-жөні: Жалпы мақсаты
Ибраимова Нургуль Аскаровна:

Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу

Мұғалімніңаты-жөні: Күтілетін нәтиже
Ибраимова Нургуль Аскаровна:

Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады.

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдылары жетіледі

Топпен бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді.

Мұғалімніңаты-жөні: Негізгі идеялар
Ибраимова Нургуль Аскаровна: Өтілген материалды еске түсіру, қайталау
Мұғалімніңаты-жөні: Тапсырмалар /Wiki материалдары/
Ибраимова Нургуль Аскаровна: PowerPoint бағдарламасы, Ғаламтор ustaz. kz, 45 минут сайттары
Мұғалімніңаты-жөні:

Сабақ бойынша

мұғалім жазбалары

Ибраимова Нургуль Аскаровна: Уақыты
№169 орта мектебі:

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Мұғалімніңаты-жөні:

7 минут

9 минут

20 минут

3 минут

10 минут

3 минут

3 минут

Ибраимова Нургуль Аскаровна:

І. Ұйымдастыру .

Оқушылармен амандасу.

Танысу тренингі

Әр оқушы өз есіміне сын есім жалғап таныстырады (қарлы жұмбаз әдісімен)

Топқа бөліну «Төртбұрыш түрлері»

1-топ: Параллелограмм

2-топ:Тіктөртбұрыштар

3-топ: Ромбтар

4-топ: Квадраттар

5-топ: Трапециялар

ІІ . « Ой атысы»

Конверт-сұрақ стратегиясы

Конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып барлық топтарға таратады.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

ІІІ. Маңызын арттыру

Әр топқа «Тізбек» тапсырма беріледі. Жеке, жұптық, топтық жұмыс

«Сен-маған, мен-саған» әдісі

ІV. Сергіту сәті .

V. Білім бекіту.

«Басқыш» тапсырмалары

Әр топқа есептер беріледі

1 басқыш № 162

2 басқыш №163

3 басқыш №164

4 басқыш № 165

5 басқыш №166

VI. Бағалау.

Критерий бойынша бағалау.

VII. Рефлексия.

Бүгін не үйрендім?

Сабақ сіздерге ұнады ма?

№169 орта мектебі:

1. Мұғаліммен амандасады.

Сызба бойынша топқа бөлінеді

2.

Топ ол сұрақтарға жауапты постерге жазып әкеліп,

топтар талқылайды. «Екі жұлдыз, бір пікір»әдісімен топтық жұмысқа баға беріледі.

3.

Топтар орындап болған соң оң жақтағы көрші топпен алмастырып бір-бірінің тізбек бойынша жауаптарын тексереді.

4 Барлығы бірдей қозғалады.

5. Оқушы оны тақтада жазып көрсету керек.

6. Топ мүшелерінің жұмысы тақтаға жазылған критерийлер бойынша бағаланып, сұрақтарға жауап берген немесе есеп шығарған оқушыларға белгі қойылады.

7 . 5 топтан бір оқушыдан жауап береді

Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.

Мұғалімніңаты-жөні: Сабақтың жабдықтары
Ибраимова Нургуль Аскаровна: Мультимедиа, интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, маркер, қарындаш, бағалау парағы
Мұғалімніңаты-жөні: Келесі тапсырма-лар/портфолио/
Ибраимова Нургуль Аскаровна: Өткен тарау бойынша реферат дайындап келу
Мұғалімніңаты-жөні: Келесі оқу
Ибраимова Нургуль Аскаровна:
Мұғалімніңаты-жөні: Сабақты талдау
Ибраимова Нургуль Аскаровна:
Мұғалімніңаты-жөні: Тәжірибелік сабақты бағалау
Ибраимова Нургуль Аскаровна:
Мұғалімніңаты-жөні: Сабаққа өзгертулер енгізу
Ибраимова Нургуль Аскаровна:

Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)

Ибраимова Нургуль Аскаровна., Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы

№169 Н. Илялетдинов атындағы орта мектеп

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті

және мүмкін деңгейде тексеру

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше

еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың

құзыреттерін қалыптастыру.

Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже:

Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады.

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдылары жетіледі

Топпен бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді.

Сабақтың жабдықтары: интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, маркер, қарындаш, бағалау парағы

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру .

Оқушылармен амандасу.

Танысу тренингі

Әр оқушы өз есіміне сын есім жалғап таныстырады (қарлы жұмбаз әдісімен)

Топқа бөліну: «Төртбұрыш түрлері»

1-топ: Параллелограмм

2-топ:Тіктөртбұрыш

3-топ: Ромб

4-топ: Квадрат

5-топ: Трапеция

ІІ . « Ой атысы»

«Конверт-сұрақ» стратегиясы

Конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып. барлық топтарға таратады:

1. Геометриялық фигураның анықтамасы

2. Сызбасын көрсету

3. Негізгі қасиеттерін атап өту.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Топ ол сұрақтарға жауапты стикерге жазып әкеліп мұғалімге береді.

Оны мұғалім дауыстап оқиды, топтар талқылап, «Екі жұлдыз, бір пікір» әдісі бойынша топ жұмысына баға береді.

ІІІ. Маңызын арттыру

Әр топқа «Тізбек» тапсырма беріледі. Жеке, жұптық, топтық жұмыс

«Сен-маған, мен-саған» әдісі.


Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Бұрыштары дөңгеленген тік төртбұрыштар салу
”paint” графикалық редакторы. суретті сақтау
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар
Paint графикалық редакторының құралдары
Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін қайталау
Графикалық редактор paint
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz