Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)

Геометрия 8 «_в_» сынып
Мұғалімнің
аты-жөні
Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу
Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдылары жетіледі
Топпен бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді.
Сабақ бойынша
мұғалім жазбалары
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
7 минут
9 минут
20 минут
3 минут
10 минут
3 минут
3 минут
І. Ұйымдастыру .
Оқушылармен амандасу.
Танысу тренингі
Әр оқушы өз есіміне сын есім жалғап таныстырады (қарлы жұмбаз әдісімен)
Топқа бөліну «Төртбұрыш түрлері»
1-топ: Параллелограмм
2-топ:Тіктөртбұрыштар
3-топ: Ромбтар
4-топ: Квадраттар
5-топ: Трапециялар
ІІ . « Ой атысы»
Конверт-сұрақ стратегиясы
Конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып барлық топтарға таратады.
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
ІІІ. Маңызын арттыру
Әр топқа «Тізбек» тапсырма беріледі. Жеке, жұптық, топтық жұмыс
«Сен-маған, мен-саған» әдісі
ІV. Сергіту сәті .
V. Білім бекіту.
«Басқыш» тапсырмалары
Әр топқа есептер беріледі
1 басқыш № 162
2 басқыш №163
3 басқыш №164
4 басқыш № 165
5 басқыш №166
VI. Бағалау.
Критерий бойынша бағалау.
VII. Рефлексия.
Бүгін не үйрендім?
Сабақ сіздерге ұнады ма?
1. Мұғаліммен амандасады.
Сызба бойынша топқа бөлінеді
2.
Топ ол сұрақтарға жауапты постерге жазып әкеліп,
топтар талқылайды. «Екі жұлдыз, бір пікір»әдісімен топтық жұмысқа баға беріледі.
3.
Топтар орындап болған соң оң жақтағы көрші топпен алмастырып бір-бірінің тізбек бойынша жауаптарын тексереді.
4 Барлығы бірдей қозғалады.
5. Оқушы оны тақтада жазып көрсету керек.
6. Топ мүшелерінің жұмысы тақтаға жазылған критерийлер бойынша бағаланып, сұрақтарға жауап берген немесе есеп шығарған оқушыларға белгі қойылады.
7 . 5 топтан бір оқушыдан жауап береді
Оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
Ибраимова Нургуль Аскаровна., Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
№169 Н. Илялетдинов атындағы орта мектеп
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті
және мүмкін деңгейде тексеру
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше
еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың
құзыреттерін қалыптастыру.
Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже:
Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдылары жетіледі
Топпен бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді.
Сабақтың жабдықтары: интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, маркер, қарындаш, бағалау парағы
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру .
Оқушылармен амандасу.
Танысу тренингі
Әр оқушы өз есіміне сын есім жалғап таныстырады (қарлы жұмбаз әдісімен)
Топқа бөліну: «Төртбұрыш түрлері»
1-топ: Параллелограмм
2-топ:Тіктөртбұрыш
3-топ: Ромб
4-топ: Квадрат
5-топ: Трапеция
ІІ . « Ой атысы»
«Конверт-сұрақ» стратегиясы
Конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып. барлық топтарға таратады:
1. Геометриялық фигураның анықтамасы
2. Сызбасын көрсету
3. Негізгі қасиеттерін атап өту.
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Топ ол сұрақтарға жауапты стикерге жазып әкеліп мұғалімге береді.
Оны мұғалім дауыстап оқиды, топтар талқылап, «Екі жұлдыз, бір пікір» әдісі бойынша топ жұмысына баға береді.
ІІІ. Маңызын арттыру
Әр топқа «Тізбек» тапсырма беріледі. Жеке, жұптық, топтық жұмыс
«Сен-маған, мен-саған» әдісі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz