Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Геометриялық пішіндердің ғажайып елі
Орта топтағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің т е х н о л о г и я л ы қ к а р т а с ы
Өткізілетін күні: 26.02.2013
Білім беру саласы: _Таным_________________________________________________
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:____ҚМТҚ__________________________________
Тақырыбы:_Геометриялық пішіндердің ғажайып елі___________________________
Мақсаты:_Геометриялық денелерді (текше, шар) және пішіндер (төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек) атап және айыра білу. Геометриялық пішіндерді үлгі бойынша дене мен атау саны бойынша санап үйрет____________________________________
Әрекет көздері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Дәлелдеу-ояту
Шаттық шеңбері
Армысың, алтын Күн!
Армысың, асыл Жер!
Армысың, көк Аспан!
Армысың, жан достар!
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым бос!
Балалар, далада қандай мезгіл? Қыста неше ай бар? Қазір қай ай?
Жарайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыз өзгеше болады. Сендер саяхатты ұнатасыңдар ма? Олай болса, бүгін геометриялық пішіндердің ғажайып еліне саяхат жасаймыз.
Шеңберде тұрып, қайталайды. Бір-біріне жалуын сыйлайды.
Қыс. 3 ай - желтоқсан, қаңтар,ақпан. Ақпан айы
Иә.
Қуана келіседі
Ұйымдастыру-іздену
Қандай көлікпен баратынымызды суреттен қарайық. Көлік оталу үшін, ондағы пішіндерді атау керек. (машинаның оталған дауысы шығады)
Балалар, міне пішіндер қалашығына келдік, пішіндерден құралған үйлер көп екен, оның ауласына кіру үшін тапсырмаларын орындау керек.
1.Суретте неше үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек? Қай пішін көп?
Жарайсыңдар, балалар, ауласына кірдік, бірақ, қаланың тұрғындары көрінбейді, іздеп тауып алайық, ол үшін:
* Пішіндерден адам құрастыру керек
Балалар, бұл қалашық адамдары көңілсіз екен, себебі, олардың уақыт көрсететін сағаттары бұзылып қалыпты, жөндеуге көмектесеміз бе?
Ол үшін әуелі сандарды қайталайық.
* Сағаттың түсіп қалған 5-ке дейінгі
цифрларын орнына қояды.
Пішіндерді атайды
Санап, айтады
Әртүрлі пішіндерден адам бейнесін құрастырады.
Иә
1-10 ға дейін тура және кері санайды.
5-ке дейінгі сандардың орнын, көршісін анықтайды
Сергіту сәті
Балалар, қала тұрғындары сендерге рахметін айтып, сендерге мынадай текшелер сыйлады, олармен ойын ойнайық.
* <<Қандай текше жоқ?>>
Текше мен төртбұрыштың қандай айырмашылығы , ұқсастығы бар?
Балалар, пішіндер қалашығына барып, пішіндер туралы біраз білім алдық, енді тобымызға қайтайық.
1,2,3, Қарлығаш боп ұш,
4,5,6, Аспанда ұшып қалқы.
7,8,9,10, Орныңа кеп қон.
Төртбұрышты, біреуі пішін, біреуі фигура
Рефлексивті
түзету
Балалар, енді көлікті қайда қою керек?
Олай болса <<Гараж>> ойынын ойнайық
Гаражға
Пішіндерді өз ұясына кіргізіп ойнайды
Күтілетін нәтиже
Білді___Геометриялық пішіндер, фигураларды ажыратуды, атауды, оларды пайдаланып түрлі бейнелер құрастыруды______________________________
Игерді__Шапшыңдықты, бірлесіп жұмыс жасауды_____________________
Меңгерді Пішіндерді түсі, көлемі бойынша анықтауды__________________
Өткізілетін күні: 26.02.2013
Білім беру саласы: _Таным_________________________________________________
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:____ҚМТҚ__________________________________
Тақырыбы:_Геометриялық пішіндердің ғажайып елі___________________________
Мақсаты:_Геометриялық денелерді (текше, шар) және пішіндер (төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек) атап және айыра білу. Геометриялық пішіндерді үлгі бойынша дене мен атау саны бойынша санап үйрет____________________________________
Әрекет көздері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Дәлелдеу-ояту
Шаттық шеңбері
Армысың, алтын Күн!
Армысың, асыл Жер!
Армысың, көк Аспан!
Армысың, жан достар!
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым бос!
Балалар, далада қандай мезгіл? Қыста неше ай бар? Қазір қай ай?
Жарайсыңдар, біздің бүгінгі сабағымыз өзгеше болады. Сендер саяхатты ұнатасыңдар ма? Олай болса, бүгін геометриялық пішіндердің ғажайып еліне саяхат жасаймыз.
Шеңберде тұрып, қайталайды. Бір-біріне жалуын сыйлайды.
Қыс. 3 ай - желтоқсан, қаңтар,ақпан. Ақпан айы
Иә.
Қуана келіседі
Ұйымдастыру-іздену
Қандай көлікпен баратынымызды суреттен қарайық. Көлік оталу үшін, ондағы пішіндерді атау керек. (машинаның оталған дауысы шығады)
Балалар, міне пішіндер қалашығына келдік, пішіндерден құралған үйлер көп екен, оның ауласына кіру үшін тапсырмаларын орындау керек.
1.Суретте неше үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек? Қай пішін көп?
Жарайсыңдар, балалар, ауласына кірдік, бірақ, қаланың тұрғындары көрінбейді, іздеп тауып алайық, ол үшін:
* Пішіндерден адам құрастыру керек
Балалар, бұл қалашық адамдары көңілсіз екен, себебі, олардың уақыт көрсететін сағаттары бұзылып қалыпты, жөндеуге көмектесеміз бе?
Ол үшін әуелі сандарды қайталайық.
* Сағаттың түсіп қалған 5-ке дейінгі
цифрларын орнына қояды.
Пішіндерді атайды
Санап, айтады
Әртүрлі пішіндерден адам бейнесін құрастырады.
Иә
1-10 ға дейін тура және кері санайды.
5-ке дейінгі сандардың орнын, көршісін анықтайды
Сергіту сәті
Балалар, қала тұрғындары сендерге рахметін айтып, сендерге мынадай текшелер сыйлады, олармен ойын ойнайық.
* <<Қандай текше жоқ?>>
Текше мен төртбұрыштың қандай айырмашылығы , ұқсастығы бар?
Балалар, пішіндер қалашығына барып, пішіндер туралы біраз білім алдық, енді тобымызға қайтайық.
1,2,3, Қарлығаш боп ұш,
4,5,6, Аспанда ұшып қалқы.
7,8,9,10, Орныңа кеп қон.
Төртбұрышты, біреуі пішін, біреуі фигура
Рефлексивті
түзету
Балалар, енді көлікті қайда қою керек?
Олай болса <<Гараж>> ойынын ойнайық
Гаражға
Пішіндерді өз ұясына кіргізіп ойнайды
Күтілетін нәтиже
Білді___Геометриялық пішіндер, фигураларды ажыратуды, атауды, оларды пайдаланып түрлі бейнелер құрастыруды______________________________
Игерді__Шапшыңдықты, бірлесіп жұмыс жасауды_____________________
Меңгерді Пішіндерді түсі, көлемі бойынша анықтауды__________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz