Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Қабілетті оқушымен жұмыс



«ОҚО, Бәйдібек ауданы, «Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп»
мемлекеттік коммуналдық мекемесі

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

[pic]

Әлшеров Е.Ә.
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:

2012-2013 оқу жылы

Құрылымы:

Мұғалім туралы мәлімет __________________________________________1

І бөлім. Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында
істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері__________________2-4

ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі_________4
ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың көрсеткіші ________________________5

ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары_______________________6-7

V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері______________________8-9

VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары_________________10

VІІ бөлім. Қабілеттілік туралы ой-пікірлер_________________________11-18

VIII бөлім. Жетістіктер__________________________________________19-20

Мұғалім туралы мәлімет

|Тегі, аты, әкесінің аты |Әлшеров Ержан Әбдіхалықұлы |
|Туған күні, жылы |30.09.1982 ж. |
|Қызметі |Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі |
|Білімі |Жоғары |
|Қандай оқу орны, |«Қайнар» университеті 2005 ж. |
|бітірген, жылы | |
|Мамандығы |Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі |
|Санаты |ІІ санат |
|Педагогикалық өтілі |8 жыл |
|Осы мектептегі өтілі |8 жыл |
|Осы мектепте нешінші |2005 жылдан |
|жылдан бастап жұмыс | |
|істейді | |
|Неше жыл ҰБТ-ға қатысқан |2010 – 2013 ж.ж. |
|Соңғы жылдың орта баллы |2013 – 19 балл |
|Әдістемелік тақырыбы | Ағылшын тілі сабағын дамыта оқыту |
|Қай жылдан бастап осы |2005 ж |
|тақырыппен жұмыс істейді | |
|Қолданатын инновациялық |Сын тұрғысынан ойлау, Блум таксономиясы, оқу үшін |
|технологиялар түрлері |бағалау және оқытуды бағалау, Джигсо стратегиясы |
|Лицензия жұмыстары |«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы |
| |2012 ж 10 тамыз Лицензия № 0005411 |

І бөлім.
Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының
мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).

Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5-тарауындағы  41-
баптың 1-бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға
міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан-2030” стратегиялық бағдарламасында
елбасының “біз балаларымызғаөзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен
достық қарым-қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл
ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық
технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру,
шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі.
Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби
шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.
          Мектеп –еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы.
Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны  жан-жақты дамытудың алғы
шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін
дамыту.
          Міндеттері ретінде:
•        Оқу –тәрбие үрдісіне диаагностикалық талдау жасау
•        Оқушының жеке тұлғасының мониторингісін құру
•        Оқу –тәрбие үрдісін ізгілендіруді жүзеге асыру
Мектептің алдына қойған мақсаттарын шешуге пән мұғалімдерінің сапалық
құрылымы мен әлеуметтік жағдайларын білу мен зерттеуді және қолдауды
алдымыздағы бірінші кезекті мәселе етіп қойдық.
 
Алынған мәліметтер бойынша туындаған проблемалар:
•        Мұғалімдердің жоғары білім алуына және ғылыми ізденіспен
шұғылдануына жағдай жасау;
•         Білім, біліктілігін арттыру;
•        еңбектерін әділ  бағалай отырып, құрметтеу;
•        мұғалімнің әлеуметтік жағдайына көңіл бөлу, көмек көрсету;
 
Еліміздің жарқын болашағы, өзіміз қызмет істеп жүрген мектеп болашағы
біздің ұстаздардың ізденісіне, балаларға деген сүйіспеншілігіне, кәсіптік
деңгейіне байланысты екенін жақсы түсінеміз. Шындығында мұғалімнің алдында
оқушыларға білім мен тәрбие беруде үлкен жауапкершілік тұр.  
Әрбір оқушыны оқытып, тәрбиелеуге байланысты мәселелерді өздігімен және
шығармашылық ынтамен шешуге қабілетті жаңашыл мұғалім керек.
Оқушының білім сапасын көтеру негізгі мақсат. Біз соңғы нәтиже сипатын,
мектеп түлегінің білімділігі үлгісі арқылы құрдық.
Біздің оқушыға қойған талабымыз:
•        қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін іздене білу;
•        ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін арттыру;
•        алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;
•        өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;
•        басқа адамдармен қарым-қатынас жасай білу, осы заманға сай
технологияларды пайдалана білу (интернет, электронды пошта);
•        қоршаған ортада өз орныңды , жеке рөліңді анықтай білу;
           Сондықтан, мектеп мұғалімінің сапасын соңғы нәтижеге бағыттау
керек.  Көздеген мақсатымыздың нәтижесін көреміз, мұғалімнің кәсіби
шеберлегін дамытуға қажетті жағдай жасау арқылы білімнің жаңа парадигміне
өту тәртібі бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру.
           Мектеп мұғалімдері шығармашылық жұмыспен айналысуға даяр болуы
керек, нәтижеге жетуге ұмтылу қажет.
           Ел президенті Н.Назарбаевтың  Қазақстан халқына арналған
Жолдауында “Біздің болашақтағы жоғары технологиялық және ғылыми қамтымды
өндірістері үшін кадрлар қорын жасақтауымыз қажет” деген сөздері бар.
Демек, оқушылардың ғылыми зерттеу жұмыстарына қызығуын қалыптастыру,
шығармашылық қабілетін дамыту, қазіргі техниканы тиімді пайдалану
мәдениетіне тәрбиелеу – мектептің басты бағыттарының бірі.  Бұл салада
атқарылатын жұмыстар жетерлік.
           “Баланың шығармашылық қабілетін ашу, оны алға қарай дамыту үшін
ең бастысы жағдайлар жасау қажет”.
           Оқушының дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы көбінесе
мұғалімнің кәсіби  біліктілігне, және оның тұлғалық қасиетіне байланысты
екені айдан анық.
           Көбінесе “дарынды оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы” деген пікір
қалыптасқан. Белгілі ағылшын психологі П.Торранстың зерттеулері бұл
пікірдің мұғалімдер арасында жиі кездесетінін анықтады. Оларға оқуда
қиыншылық туғызбайтын, тәртіпті, ұйымшыл, білімді, тұрақты, ұғымтал, өз
ойын нақты және түсінікті жеткізе алатын оқушылар көбірек ұнайды. Ал
қисынсыз сұрақ қоятын, өз жұмысымен ғана айналысатын, тәуелсіз, көбіне
түсініспеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге көзқарасы бөлек оқушылар
ұнамайды. П.Торранстың зерттеулері нақ осы қасиеттер оқушының шығармашылық
дарындылығын көрсететін және оның нашар оқитын оқушылардың арасында да аз
емес екендігін айқындаған. Сондықтан мұғалімдер осы зерттеулердің нәтижесін
есте ұстағаны жөн.
           Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі  мақсаты- олардың шығармашылық
жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру. Ал мақсатқа
жету оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық
белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асады.
           Дарынды оқушымен жұмыс жүйесіндегі мұғалім маңызды орын алады. 
Оқушының болашақтағы мамандығына байланысты, яғни кәсіби тағдыры тек қана
жақсы мұғалімге байланысты.  
Бұл контексте болашақ мұғалімді жаңашыл педагогтердің  инновациялық
тәжірибесін шығармашылық ынтамен меңгеру және  пайдалану арқылы даярлаудың
келешегі зор деп ойлаймыз.
Жаңашыл педагогтер оқушының жеке тұлғалық абройын барынша құрметеуге,
оның шығармашылық қабілеттері мен бейімділіктерін, өздігімен ойлау
қабілетін дамытуға, жағымды эмоциональдық педагогикалық үрдісті
қалыптастырып, одан педагогикалық зорлықтың барлық түрін аластатуға 
бағытталған ізгіліктік стратегиясымен сипатталады.
Олардың тәжірибесі мына ережелерге негізделеді:
•        оқытуды мұғалім мен оқушының өзара шығармашылық қарым-қатынасы
ретінде қабылдау.
•        Күрделі мақсат идеясы (оқушының алдына барынша күрделі мақсат
қойылып, оны орындай алатындығына сенімін нығайту);
•        Өзіндік талдау (оқушылардың жұмыс нәтижелерін жеке және ұжымдық
талдау);
•        Ерікті таңдау (мұғалімнің оқу материалының жақсы меңгерілуі
мақсатында сабақ уақытын өз бетінше пайдалануы);
•        Оқушылардың өзін- өзі шығармашылық басқаруы;
•        Тәрбиеге жеке тұлға тұрғысынан қарау;
•        Ата- аналармен ынтымақтастық құру;
Сонымен, жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесі тұлғаны дамытуда
ізгілік және шығармашылық көзқарасқа негізделген әдістер мен жүйесін
құрайды.
Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптар:
•        өзінің сабақ беретін пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары
деңгейде білу;
•        оқушы дарындылығының моделін білу;
•        қазіргі заманға сай оқытудың жаңа технологияларын білу;
•        дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана көңіл
бөлмей оның басқа да көрсеткіштерімен байланысына да көңіл бөлу;
•        дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға
шығармашылықпен жұмыс жасайтын тапсырмалар дайындай білуі.
Мұғалімнің іскерлігіне қойлатын талаптар:
•        дарынды оқушыны анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;
•        дарынды оқушыларды (жекелей және топпен)оқытуға арналған
бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі;
•        оқушы дарындылығын дамытуға қажетті зерттеу жұмыстарын жүргізе
алуы;
•        дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;
•        дарынды оқушының ғылыми –ізденіс жұмыстарымен айналысуына
жетекшілік етуі;
•        дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке
жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы.
Сондай-ақ дарынды оқушылармен нәтижелі жұмыс жасайтын мұғалімнің кәсіби
“бейнесі” мынадай қасиеттерден тұрады: жоғары кәсіби біліктілік, даралық
қасиет, білімпаздық, ойлап табуға және ғылыми  зертеу жұмысына
қабілеттілік, кәсіби қызметін өздігінен жетілдіруге ұмтылушылық. Дарынды
оқушымен жұмыс мұғалімнің өзіне, қызметіне және кәсіби біліктілігіне жаңа,
жоғары талаптар қояды. Тіпті оның кәсіби жетілуіне өзгеше емтихан болып
табылады.
          Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант
дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарынның табиғи
құбылысына терең бойлай алмай, тұпарды есекке айналдырып құртып тынады”.
Міне, ұстаз осындай келеңсіздікке жол бермеуі керек.
Оқушылардың шығармашылық  қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды
мынадай жолдармен өткізуге болады:
1.     Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
2.     Сабақты түрлендіріп өткізу;
3.     Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер, схемаларды пайдалану;
4.     Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
5.     Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.
Қорыта келгенде, О.Бальзактың “ұдай еңбек ету- өнердің де, өмірдің де заңы”
дегеніндей, оқушылардың шығармашылық  қабілеті мен белсенділігін артыруда
мұғалімге үнемі ізденуге, тұрақты еңбек етуді міндеттейді.
          Әрине, артқарылған істер аз емес. Дегенмен, әлі де болса бізді
ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Атап айтқанда, олар – білім
сапасын арттыру, оқушылардың біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп 
оқыту, ғылыми-ізденіс қабілеттерін қалыптастыру, т.с.с. Өйткені, ХХІ ғасыр-
білімділер ғасыры. Ендеше бізге ой өрісі жоғары дамыған, зерделі, жан-жақты
парасатты ұрпақ керек екенін бір сәтте естен шығармағанымыз жөн.
ІІ бөлім. Қабілетті оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
• Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
• Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен ағылшын тілі сабағында жұмыс
істеу;
• Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
• Әңгімелесу;
• Тестілеу;
• Диктант;
• Тыңдап түсіру;
• Сұрақтар қою;
• Әдебиеттерді қарастыру;
• Шығармашылық жұмыстар;
• Мәселе шешу әдісі;
• Инсерт әдісі;
• Джигсо әдісі;
• Блум таксономиясы бойынша сұрақтар қою;
Жұмыс түрлері:
• сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
• факультатив;
• үйірме жұмысы;
• уақытша топтарды жасау;
• өз-өзінің білімін көтеру;
• пән апталықтарын өткізу;
• олимпиадалар;
• интеллектуалдық марафон.
Бағдарламаның мазмұны
1. Оқушыларға диагностика өткізу – жалпы дарындылығын бағалау, жұмыс
бағыттарына бөлу (ІІІ бөлім)
2. Бағыттары бойынша жұмыс жоспарын жасау (IV бөлім)
3. Ағылшын тілі сабағында дарынды оқушылармен жұмыс – қиындығы жоғары
тапсырмалардың кең спектрі жасалған, балалармен жұмыс істеген - таңдау
жасауға мүмкіндік береді. (V бөлім)
4. Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу нәтижесінде
жасалған жұмыстары. (VІ бөлім)
Жұмыстың негізгі принципі – «дамыту» принципі
Программаның ресурстық қамтамасыз ету:
• Оқу кабинеті;
• Кітапхана фонды – ағылшын тілінен қажетті материалдар т.б. мәселелері
бойынша әдебиеттердің бар болуы.
Басқару, байланыс:
Басқару - директор, директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі
орынбасары, қазақ тілі, орыс тілі пәні мұғалімі.
Басқа ұйымдармен байланыс:
• ҮБЖИ, Қоғамдық-Гуманитарлық – шет тілі факультеті
Тиімділігінің белгілері:
1. Пәнге деген қызығушылығының жоғары деңгейі.
2. Пән бойынша үлгірмейтін оқушылардың жоқ болуы.

ІІІ бөлім. Қабілетті оқушылардың көрсеткіші.
2010-2011 оқу жылы
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ
8 сынып
|№ |Оқушының аты-жөні: |Олимпиада |Мектепішілік |Аудандық |
| | | |ұпай |орны |ұпай |орны |
| | |+ | | | | |

9 сынып
|№ |Оқушының аты-жөні: |Олимпиада |Мектепішілік |Аудандық |
| | | |ұпай |орны |ұпай |орны |
|2 |Әжіқұл Мөлдір |+ |21 |ІІ | | |

10 сынып
|№ |Оқушының аты-жөні: |Олимпиада |Мектепішілік |Аудандық |
| | | |ұпай |орны |ұпай |орны |

11 сынып
|№ | | |Мектепішілік |Аудандық |Облыстық |
| | | | | | |
| |Оқушының аты-жөні: |Олимпиада | | | |
| | | | | | |
| | | |
| | |Олимпиада |ОҒҚ |Сайыстар |
|Қыркүйе|1-2 |Дарынды оқушыларды байқап, жұмыстың бағытын анықтау |
|к | | |
| |3-4 |Оқушылардың ағылшын |Оқушылардың ғылымға |Мен көп тілді |
| | |тілі пәніне деген |деген қабілетін анықтау|білемін |
| | |қызығушылығын анықтау | | |
|Қазан |1-2 |Олимпиадаға қойылатын |Ғылыми жобаға қойылатын| |
| | |талаптармен таныстыру |талаптармен таныстыру | |
| |3-4 |Грамматикалық |Ғылыми жоба туралы |Halloween |
| | |тапсырмаларды орындау |жалпы мәлімет | |
|Қараша |1-2 |Кітапханаға барып |Ғылыми жоба түрлері | |
| | |қосымша ағылшын | | |
| | |тілінен мәліметтер | | |
| | |жинау | | |
| |3-4 |Мектепішілік |Жоба мәтіннің құрылымы |Flex |
| | |олимпиадаларға қатысу | | |
|Желтоқс|1-2 |аудандық |Ғылыми жұмыстарының | |
|ан | |олимпиадаларға қатысу |тақырыптарын таңдау | |
| |3-4 |Фонетикалық |Тақырыбына сай ғылыми |ХХІ-ғасыр |
| | |тапсырмаларды жазбаша |жұмыстың жоспарын құру |көшбасшысы |
| | |түрде орындау | | |
|Қаңтар |1-2 |Кітапханаға барып |Әдебиеттермен жұмыс | |
| | |қосымша ағылшын | | |
| | |тілінен мәліметтер | | |
| | |жинау | | |
| |3-4 |Тесттер |Деректерді жинау, |Кім көп біледі?|
| | | |тәжірибе жоспарын | |
| | | |құрастыру | |
|Ақпан |1-2 |Шығармалармен жұмыс |Тәжірибе жасау, зерттеу| |
| | | |ұйымдастыру | |
| |3-4 |Грамматикалық |Зерттеу жасау |Кім жылдам? |
| | |тапсырмаларды жазбаша | | |
| | |түрде орындау | | |
|Наурыз |1-2 |Тесттер |Зерттеу жасау | |
| |3-4 |Қосымша әдебиеттермен |Зерттеу нәтижелерін |Білімділер |
| | |жұмыс |анықтау |сайысы |
|Сәуір |1-2 |Тесттер |Рефераттар жазу | |
| |3-4 |Тесттер |Рефераттарды қорғау | |
| | | | |Ойлан, тап! |
|Мамыр |1-2 |Тесттер |Ғылыми жұмысын жазу | |
| | | | | |
| |3-4 | | |ХХІ ғасыр |
| | | | |көшбасшысы |

V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері

VІ бөлім

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
2010-2011 оқу жылы
|№ |Оқушының аты-жөні |Сынып |Тақырып |Нәтиже |
|1 |Баймырза Ердаулет |10 «Б» |«Ағылшын және Қазақ «ң» | |
| | | |әріптерінің ұқсастықтары» | |
|2 |Лесбек Салтанат |11 «Б» |«Өздік және ырықсыз | |
| | | |етістерінің қолданылымы» | |

VІІ бөлім.

Дарындылық туралы ой-пікірлер

Оқушының ерекше қабілетін ашу жолдары

Психологиялық диагностика жүргізу

Ағылшын тілі пәні бойынша оқу үлгерімін тест бойынша анықтаймын

Оқушының жеке өзінің ынтасы, қызығушылығы, сұранысына байланысты таңдаймын

Ата – анасының өтініші бойынша оқушыны аламын

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
ағылшын тілі пәні бойынша
8-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

|№ |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Мерзімі |
|1 |Types of syllables |1 | |
|2 |Phrasal verbs |1 | |
|3 |About myself (topic) |1 | |
|4 |Articles, The definite article (the) and |1 | |
| |Indefinite article (a, an) | | |
|5 | My favourite sport (topic) |1 | |
|6 |Test yourself |1 | |
|7 |Active voice (өздік етіс) and Passive voice |1 | |
| |(ырықсыз етіс) | | |
|8 |The Numerals (сан есім) |1 | |
|9 |Cardinal numbers and Ordinal numbers |1 | |
| |(реттік сан есім) | | |
|10 |Test yourself |1 | |
|11 |Nouns. Countable nouns and Uncountable nouns |1 | |
| |Number (Число) «s-es» жалғаулары | | |
|12 |Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, |1 | |
| |goose, geese, ) | | |
|13 |Present indefinite tense |1 | |
|14 |Present continuous |1 | |
|15 |Past indefinite tense |1 | |
|16 |Past continuous |1 | |
|17 |Future indefinite tense |1 | |
| |Future continuous | | |

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
ағылшын тілі пәні бойынша
9-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

|№ |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Мерзімі |
|1 |Types of syllables |1 | |
|2 |Articles: The definite article and the |1 | |
| |indefinite article | | |
|3 |Nouns Countable nouns and Uncountable nouns |1 | |
|4 |The United Kingdom of Great Britain and |1 | |
| |Northern Ireland | | |
|5 |Pronouns Interrogative pronouns (who, whom, |1 | |
| |whose, what, which) | | |
| |Demonstrative pronouns (this, that-these, | | |
| |those) | | |
|6 |Indefinite pronouns (some, any, something, |1 | |
| |anything, somebody, anybody) | | |
| |Indefinite pronouns (no, none, no one, | | |
| |nobody, nothing) | | |
|7 |Indefinite pronouns (much, many, a lot of, |1 | |
| |lots of, plenty of, a great deal of) | | |
|8 |Indefinite pronouns (little, few, all, both)|1 | |
| | | | |
| |Indefinite pronouns (either, neither , each, | | |
| |every, other, one) | | |
|9 |Test yourself |1 | |
|10 |Numerals, Cardinal numerals and Ordinal |1 | |
| |numerals Fractional numerals | | |
|11 |Test yourself |1 | |
|12 |The USA |1 | |
|13 |Adjectives Irregular adjectives |1 | |
| |Degrees of comparison | | |
|14 |Test yourself |1 | |
|15 |England (topic) and Scotland (topic) |1 | |
|16 |The Adverb The form of the adverbs |1 | |
|17 |Preposition (in, on, at, with, after, before,|1 | |
| |in front of) | | |

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
ағылшын тілі пәні бойынша
10-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

|№ |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Мерзімі |
|1 |Articles: The definite article and the |1 | |
| |indefinite article | | |
|2 |Nouns Countable nouns and Uncountable nouns|1 | |
|3 |Number (Число) «s-es» жалғаулары |1 | |
| |Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, | | |
| |goose, geese, ) | | |
|4 |Test yourself |1 | |
|5 |The UK (topic) Pronouns |1 | |
|6 |Interrogative pronouns (who, whom, whose, |1 | |
| |what, which) | | |
|7 |Personal pronouns & Possessive pronouns |1 | |
|8 |Reflexive pronouns (myself, himself, |1 | |
| |herself, themselves) | | |
|9 |Reciprocal pronouns (each other, one |1 | |
| |another) | | |
| |Demonstrative pronouns (this, that-these, | | |
| |those) | | |
|10 |Indefinite pronouns (some, any, something, |1 | |
| |anything, somebody, anybody) | | |
| |Indefinite pronouns (no, none, no one, | | |
| |nobody, nothing) | | |
|11 |Indefinite pronouns (much, many, a lot of, |1 | |
| |lots of, plenty of, a great deal of) | | |
| |Indefinite pronouns (little, few, all, | | |
| |both) | | |
|12 |Indefinite pronouns (either, neither , each,|1 | |
| |every, other, one) | | |
|13 |Test yourself |1 | |
|14 |Numerals Cardinal numerals & Ordinal |1 | |
| |numerals | | |
|15 |Adjectives Irregular adjectives |1 | |
| |Degrees of comparison | | |
|16 |Test yourself |1 | |
|17 |The Adverb, The form of the adverbs & |1 | |
| |Degrees of the Adverbs | | |

«Ғ. Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
ағылшын тілі пәні бойынша
11-сынып дарынды оқушыларына арналған іс-жоспар.

|№ |Сабақтың тақырыбы |Сағат саны |Мерзімі |
|1 |English alphabets |1 | |
| |Types of syllables | | |
|2 |Nouns; Countable nouns & Uncountable nouns |1 | |
|3 |Number (Число) «s-es» жалғаулары |1 | |
| |Көпше түрі ерекше зат есім (Child-children, | | |
| |goose, geese, ) | | |
|4 |Test yourself |1 | |
|5 |Articles: Definite article & Indefinite |1 | |
| |article | | |
|6 |The UK (topic) |1 | |
| |Present simple (I do) | | |
| |Present continuous (I’m doing) | | |
|7 |Test yourself |1 | |
|8 |Kazakhstan (topic) |1 | |
| |Going to (I’m going to do) | | |
|9 |Future simple (will, shall) |1 | |
| |Future continuous (will be doing) | | |
|10 |Future in the past (would, should) |1 | |
| |The USA (topic) | | |
|11 |Conditionals; First conditional |1 | |
| |Second conditional | | |
| |Third conditional | | |
|12 |English proverbs |1 | |
| |Active voice / Passive voice | | |
|13 |Test yourself |1 | |
| |England (topic) | | |
|14 |Past simple (I did) |1 | |
| |Past continuous (I was doing) | | |
| |Scotland (topic) | | |
|15 |Present perfect (I have + V3, V ed) |1 | |
| |Present perfect continuous (I have been doing| | |
| |smth) | | |
|16 |Past perfect (I had + V3, V ed) |1 | |
| |Past perfect continuous (I had been doing) | | |
|17 |Future perfect (will have done) |1 | |
| |Test yourself | | |

VIIІ бөлім. Жетістіктер

Олимпиада жетістіктері

|Жылы |Деңгей |Сынып |Нәтиже |
|2009-2010 | | | |
|2010-2011 | | | |
|2011-2012 | | | |
|2012-2013 |аудандық |11 сынып |1 орын |


Ұқсас жұмыстар
Жаңа форматты мұғалім
Дарынды балаларды оқыту және тәрбиелеу
"Дарынды балалармен жұмыс істеудің жолдары."
Дарынды оқушылардың қабілетін дамыту
Биология пәнінен дарынды оқушыларды оқытудың әдістері мен әдістемесі
Ата-анамен жұмыс түрлері
Дарынды оқушылармен жұмыс
Шығармашылық қабілетін дамыту
Оқушылардың дарындылығы мен шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары жайлы ақпарат
Бастауыш сынып оқушыларын ғылымға баулу
Пәндер