Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қосудың қасиеттері
[pic]
Сабақтың тақырыбы : Қосудың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қосудың қасиеттері туралы мәлімет
беру;Оқушылардың танымдық деңгейін көтеру, ізденіске дағдыландыру.
Оқушыға жан-жақты, сапалы, терең білім беру,логикалық ойлау қабілетін жан-
жақты дамыту;Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;
Сабақтың әдісі : Түсіндіру , іздендіру , сұрақ- жауап .
Сабақтың түрі :Жаңа білімді меңгеру , саяхат сабағы
Көрнекілік :Интерактив тақта, қима қағаздар ,геометриялық фигуралар,
шарлар, бағалау парағы, бағдаршам .
Сабақтың барысы .
I. Ұйымдастыру .
II. Психологиялық дайындық:
Математикалық әнді хормен айтқызып өту
Саған есеп үйреткен,
Пәнге қара құрметпен.
Санды тура табатын,
Математика болатын.
Математиканы оқимыз,
Миға бәрін тоқимыз.
4- пен 5 –ті аламыз,
Мәз боп үйге қайтамыз.
III.Өткен сабақты қайталау . Оқушылар ақыл тақтадағы (интерактивті тақта)
«Мерген атқыштар» атты ойынмен өткен тақырыпты пысықтайды
5+4 2
8-3 7
9-3 9
8-6 5
10-3 6
6+2 8
Жаңа сабаққа дайындық. -Оқушыларды бағалау житондарымен таныстырып өту
[pic] [pic] [pic]
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
-Сабаққа сандар ханшайымы қонаққа келеді. Сандар ханшайымы өзімен бірге
көптеген тапсырмалар әкеледі. Сол тапсырмаларды оқушылар орындаса
ханшайымның сыйлықтары бар көрінеді.
IV.Жаңа сабақ . Жаңа сабақты көрнекілікті пайдалану арқылы түсіндіру
- Азамат 5 жасыл жалауша, ал Болат 3 қызыл және 2 көк жалауша жасады.
Азамат пен Болат барлығы неше жалауша жасады?
-
Суретті пайдаланып , есептерді әр түрлі тәсілдермен шығарту
5+(3+2)=10
(5+3)+2=10
(5+2)+3=10
Оқушыларға теңдіктерді салыстыртып, не байқағандарын сұрап өту.
А) 6+4 және 4+6 70+30 және 30+70
-Қосындыларды бір-бірімен салыстыртып өту. Мұнда қосылғыштардың орындары
ауысқан, бірақ қосындының мәні өзгермеегенін түсіндіру. Яғни бұл қосудың
ауыстырымдылық қасиеті екенін ұғындыру.
Б) 6+(1+3) (6+3)+1 (6+1)+3 1+(6+3)
-Бұл қосылғыштарды да оқушыларға салыстыртып, не байқағандарын сұрап өту
-Мұнда көршілес қосылғыштар жақшаға алынып, қосынды түрінде жазылған, бірақ
қосындының мәні өзгермегендігін көрсетіп, бұл қосудың терімділік қасиеті
екенін айтып өту.
V. Оқулықпен жұмыс : а)Оқулықтағы №3- есепті оқушылар ақыл (итерактив)
тақтада орындайды .
- Әсем 6 және 4 қиып алды да, олардың 3-еуін бояды. Ол
тағы неше фигура бояуы керек?
Есепті әр түрлі тәсілмен шығар және шешуін түсіндір.
(6+4)-3 (6-3)+4 (4-3)+6
-Түрлі тәсілмен шығарған оқушыларға смайликтер таратылады.
VI. Дәптермен жұмыс : а ) 11 санының құрамын дәптерге орындау ; б) «Ия не
жоқ ?» ойыны , сандарды дұрыс орналастырып қою;
VII. Сергіту
Шаршадым УҺ дедім,
Ренжідім ТУҺ дедім,
Қорықтым ОЙ дедім,
Өкіндім АҺ дедім,
Шарасыз ЕҺ дедім,
Кейідім И дедім,
Біліп ал Е дедім,
Қуанып, ХА-ХА-ХА дедім.
VIII.Шығармашылық жұмыс
3 топқа үш түрлі тапсырмалар беріп орындатып өту
1топ
[pic]
2 топ
шаршы үшбұрыш
Көпбұрыш Тіктөртбұрыш
Кесінді
3 топ
XI. Сандар ханшайымы сабақты бекіту мақсатында «Шар жинау» атты ойын
ұйымдастырады. Оқушыларға тақтада ілінген шардағы есептерді жылдам шығарта
отырып, жинату.
X.
Қорытынды : «Санамақ»
Бір-білім ал,
Екі-ерлік көрсет,
Үш- үлгі тұт,
Төрт-тәртіп керек.
Бес- бестік баға ал
Алты-алғыс ал,
Жеті-жеңіс біздікі,
Сегіз- сенім керек,
Тоғыз- тоқу керек,
Он- оқу керек.
Үй тапсырмасы: №6 есеп (сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау, қызыл
смайликтер тарату)
Құрметті редакция !
Біз Ы. Алтынсарин атындағы бастауыш сынып ұжымында бәріміз «Бастауыш сынып
»журналына жылда жазыламыз.
Біздің әріптесіміз Торғынның сабақ үлгісін сол журналдан көріп ,оқысақ
сіздерге айтар алғысымыз шексіз .
Ұжым мүшелері
-----------------------
Әліпбекова Торғын Талғатқызы, бастауыш сынып мұғалімі
Ы . Алтынсарин жалпы білім беретін орта мектебі. Қостанай облысы ,
Аманкелді ауданы,
(3+2)+4
Квадраттың алты қабырғасындағы бос орындарға 2,3,4,7,8,сандарының қосындысы
18-ге тең болатындай етіп орналастыр
Геометриялық фигуралар
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда, оның неше бұрышы
болады? (5)
Тақтада берілген бағдаршамның көздеріне оқушылар житондар арқылы сабақтан
алған әсерлерін жеткізеді. (Рефлексиф)
Әліпбекова Торғын – Ы . Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта
мектебінде бастауыш сынып мұғалімі .
Төменде
2 сыныпта өткізген математика сабағының үлгі
жоспарын ұсынып отырмыз.
Бастауыш сынып бірлестігінің жетекшісі Г.Аубакирова
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz