Қосудың қасиеттері

Сабақтың тақырыбы : Қосудың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қосудың қасиеттері туралы мәлімет беру; Оқушылардың танымдық деңгейін көтеру, ізденіске дағдыландыру.
Оқушыға жан-жақты, сапалы, терең білім беру, логикалық ойлау қабілетін жан-жақты дамыту; Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;
Сабақтың әдісі : Түсіндіру, іздендіру, сұрақ- жауап .
Сабақтың түрі : Жаңа білімді меңгеру, саяхат сабағы
Көрнекілік : Интерактив тақта, қима қағаздар, геометриялық фигуралар, шарлар, бағалау парағы, бағдаршам .
Сабақтың барысы .
- Ұйымдастыру .
- Психологиялық дайындық:
Математикалық әнді хормен айтқызып өту
Саған есеп үйреткен,
Пәнге қара құрметпен.
Санды тура табатын,
Математика болатын.
Математиканы оқимыз,
Миға бәрін тоқимыз.
4- пен 5 -ті аламыз,
Мәз боп үйге қайтамыз.
III. Өткен сабақты қайталау . Оқушылар ақыл тақтадағы (интерактивті тақта) «Мерген атқыштар» атты ойынмен өткен тақырыпты пысықтайды
5+4 2
8-3 7
9-3 9
8-6 5
10-3 6
6+2 8
Жаңа сабаққа дайындық. -Оқушыларды бағалау житондарымен таныстырып өту
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық
-Сабаққа сандар ханшайымы қонаққа келеді. Сандар ханшайымы өзімен бірге көптеген тапсырмалар әкеледі. Сол тапсырмаларды оқушылар орындаса ханшайымның сыйлықтары бар көрінеді.
IV. Жаңа сабақ . Жаңа сабақты көрнекілікті пайдалану арқылы түсіндіру
- Азамат 5 жасыл жалауша, ал Болат 3 қызыл және 2 көк жалауша жасады. Азамат пен Болат барлығы неше жалауша жасады?
Суретті пайдаланып, есептерді әр түрлі тәсілдермен шығарту
5+(3+2) =10
(5+3) +2=10
(5+2) +3=10
Оқушыларға теңдіктерді салыстыртып, не байқағандарын сұрап өту.
А) 6+4 және 4+6 70+30 және 30+70
-Қосындыларды бір-бірімен салыстыртып өту. Мұнда қосылғыштардың орындары ауысқан, бірақ қосындының мәні өзгермеегенін түсіндіру. Яғни бұл қосудың ауыстырымдылық қасиеті екенін ұғындыру.
Б) 6+(1+3) (6+3) +1 (6+1) +3 1+(6+3)
-Бұл қосылғыштарды да оқушыларға салыстыртып, не байқағандарын сұрап өту
-Мұнда көршілес қосылғыштар жақшаға алынып, қосынды түрінде жазылған, бірақ қосындының мәні өзгермегендігін көрсетіп, бұл қосудың терімділік қасиеті екенін айтып өту.
V. Оқулықпен жұмыс : а) Оқулықтағы №3- есепті оқушылар ақыл (итерактив) тақтада орындайды .
- Әсем 6 және 4 қиып алды да, олардың 3-еуін бояды. Ол тағы неше фигура бояуы керек?
Есепті әр түрлі тәсілмен шығар және шешуін түсіндір.
(6+4) -3 (6-3) +4 (4-3) +6
-Түрлі тәсілмен шығарған оқушыларға смайликтер таратылады.
VI. Дәптермен жұмыс : а ) 11 санының құрамын дәптерге орындау ; б) «Ия не жоқ ?» ойыны, сандарды дұрыс орналастырып қою;
VII. Сергіту
Шаршадым УҺ дедім,
Ренжідім ТУҺ дедім,
Қорықтым ОЙ дедім,
Өкіндім АҺ дедім,
Шарасыз ЕҺ дедім,
Кейідім И дедім,
Біліп ал Е дедім,
Қуанып, ХА-ХА-ХА дедім.
VIII. Шығармашылық жұмыс
3 топқа үш түрлі тапсырмалар беріп орындатып өту
1топ
2 топ
шаршы үшбұрыш
Көпбұрыш Тіктөртбұрыш
Кесінді
3 топ
XI. Сандар ханшайымы сабақты бекіту мақсатында «Шар жинау » атты ойын ұйымдастырады. Оқушыларға тақтада ілінген шардағы есептерді жылдам шығарта отырып, жинату.
X.
Қорытынды : «Санамақ»
Бір-білім ал,
Екі-ерлік көрсет,
Үш- үлгі тұт,
Төрт-тәртіп керек.
Бес- бестік баға ал
Алты-алғыс ал,
Жеті-жеңіс біздікі,
Сегіз- сенім керек,
Тоғыз- тоқу керек,
Он- оқу керек.
Үй тапсырмасы: №6 есеп (сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау, қызыл смайликтер тарату)
Құрметті редакция !
Біз Ы. Алтынсарин атындағы бастауыш сынып ұжымында бәріміз «Бастауыш сынып »журналына жылда жазыламыз.
Біздің әріптесіміз Торғынның сабақ үлгісін сол журналдан көріп, оқысақ сіздерге айтар алғысымыз шексіз .
Ұжым мүшелері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz