Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшектерді қосу. 5-сынып
Сабақтың мақсаты: 1) Ондық бөлшектерді қосуға есептер шығару;
2) Тиімді тәсілмен және ауызша жылдам есептеу,
теориялық білімін есептер шығаруда қолдану дағдыларын
дамыту;
3)Ұлтжандылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, белсенді-
Лікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: білімді бекіту.
Сабақ түрі: жарыс сабақ.
Қолданылатын көрнекіліктер: тест тапсырмалары, бағалау парақтары, жалауша.
Сабақ жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
* Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
* Білімді бекіту тапсырмалары 30 минут
* Сабақты қорыту, білім бағалау 4 минут
* Үйге тапсырма беру 1 минут
Сабақ барысы:
1.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушыларды 3- топқа бөлу, топ басшыларын тағайындау, сабақтың барысы туралы түсінік беру.
1) Талаптылар 2) Білімділер 3) Еңбекшілдер
2.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
№ 1008 1) 3,5; 2) 7,99; 3) 1,43; 4)25,37; 5) 10,18;
* 18,43; 7) 9,15; 8) 10,1; 9) 23,5.
3. БІЛІМДІ БЕКІТУ ТАПСЫРМАЛАРЫ.
1-тур. <<Кім көп біледі?>> сұрақ-жауап
* Ондық бөлшек терді қалай қосамыз?
* Ондық таңбаларының саны әр түрлі ондық бөлшектер қалай қосылады?
* Ондық бөлшектерді қосуда қосудың қандай қасиеттері орындалады?
2-тур. << Жүйрік болсаң, озып көр>> оқулықпен жұмыс
№ 1010 5) 656,01; 6) 35,3 ; 7) 1043; 8) 1107 .
№ 1011 4) 22,51 ; 5) 21,55 ; 6) 29,71 ; 7) 7,32 ; 8) 3,4 ; 9) 15,5.
3-тур. <<Тапқыр болсаң , шешіп көр>> тест тапсырмалары
р/с
1-нұсқа
р/с
2-нұсқа
1
Ондық бөлшек түрінде жаз:
А) 0,07 ; б) 0,7 ; в) 0,007
1
Ондық бөлшек түрінде жаз:
А) 0,08 ; б) 0,8 ; в) 0,008
2
Жай бөлшек түрінде жаз: 2,09
А) ; б) ; В);
2
Жай бөлшек түрінде жаз: 3,07
А) ; б) ; В);
3
Қосуды орында: 3,6+ 0,7
А) 4,3; б) 0,43; В) 43.
3
Қосуды орында: 3,8+ 0,7
А) 4,5; б) 0,45; В) 45.
4
Қосуды орында: 6,5 + 5
А) 7,1; б)11,5; В)11.
4
Қосуды орында: 7,5 + 3
А) 7,8; б)10,5; В) 10,8.
5
Қосуды орында: 2,6+ 11,7
А) 14,3; б) 1,43; В) 0,143.
5
Қосуды орында: 4,6+ 10,7
А) 15,3; б)1,53; В) 0,153.
4-тур . <<Мақал мәтел сайысы >> берілген сандарға байланысты мақалдар айту.
7 2 1
* САБАҚТЫ ҚОРЫТУ, БАҒАЛАУ.
Жеңімпаз топтарды марапаттау оқушылардың білімдерін бағалау.
* ҮЙГЕ ТАПСЫРМА №1010 (1-4) , №1011 (1-3).
2) Тиімді тәсілмен және ауызша жылдам есептеу,
теориялық білімін есептер шығаруда қолдану дағдыларын
дамыту;
3)Ұлтжандылыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, белсенді-
Лікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: білімді бекіту.
Сабақ түрі: жарыс сабақ.
Қолданылатын көрнекіліктер: тест тапсырмалары, бағалау парақтары, жалауша.
Сабақ жоспары:
* Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
* Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
* Білімді бекіту тапсырмалары 30 минут
* Сабақты қорыту, білім бағалау 4 минут
* Үйге тапсырма беру 1 минут
Сабақ барысы:
1.ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
Оқушыларды 3- топқа бөлу, топ басшыларын тағайындау, сабақтың барысы туралы түсінік беру.
1) Талаптылар 2) Білімділер 3) Еңбекшілдер
2.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.
№ 1008 1) 3,5; 2) 7,99; 3) 1,43; 4)25,37; 5) 10,18;
* 18,43; 7) 9,15; 8) 10,1; 9) 23,5.
3. БІЛІМДІ БЕКІТУ ТАПСЫРМАЛАРЫ.
1-тур. <<Кім көп біледі?>> сұрақ-жауап
* Ондық бөлшек терді қалай қосамыз?
* Ондық таңбаларының саны әр түрлі ондық бөлшектер қалай қосылады?
* Ондық бөлшектерді қосуда қосудың қандай қасиеттері орындалады?
2-тур. << Жүйрік болсаң, озып көр>> оқулықпен жұмыс
№ 1010 5) 656,01; 6) 35,3 ; 7) 1043; 8) 1107 .
№ 1011 4) 22,51 ; 5) 21,55 ; 6) 29,71 ; 7) 7,32 ; 8) 3,4 ; 9) 15,5.
3-тур. <<Тапқыр болсаң , шешіп көр>> тест тапсырмалары
р/с
1-нұсқа
р/с
2-нұсқа
1
Ондық бөлшек түрінде жаз:
А) 0,07 ; б) 0,7 ; в) 0,007
1
Ондық бөлшек түрінде жаз:
А) 0,08 ; б) 0,8 ; в) 0,008
2
Жай бөлшек түрінде жаз: 2,09
А) ; б) ; В);
2
Жай бөлшек түрінде жаз: 3,07
А) ; б) ; В);
3
Қосуды орында: 3,6+ 0,7
А) 4,3; б) 0,43; В) 43.
3
Қосуды орында: 3,8+ 0,7
А) 4,5; б) 0,45; В) 45.
4
Қосуды орында: 6,5 + 5
А) 7,1; б)11,5; В)11.
4
Қосуды орында: 7,5 + 3
А) 7,8; б)10,5; В) 10,8.
5
Қосуды орында: 2,6+ 11,7
А) 14,3; б) 1,43; В) 0,143.
5
Қосуды орында: 4,6+ 10,7
А) 15,3; б)1,53; В) 0,153.
4-тур . <<Мақал мәтел сайысы >> берілген сандарға байланысты мақалдар айту.
7 2 1
* САБАҚТЫ ҚОРЫТУ, БАҒАЛАУ.
Жеңімпаз топтарды марапаттау оқушылардың білімдерін бағалау.
* ҮЙГЕ ТАПСЫРМА №1010 (1-4) , №1011 (1-3).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz