Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Абай құнанбаев "қансонарда бүркітші шығады аңға". 7-сынып
Сыныбы 7 «в» |Күні 17.10.2012. | |
|Сабақтың тақырыбы |Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады |
| |аңға»өлеңі |
|Мақсаты |Абай Құнанбаев туралы мәліметті кеңейту, берілген |
| |жаңа ақпаратты оқу, мәліметті саралау, «Қансонарда |
| |бүркітші шығады аңға » өлеңінің мазмұнын түсіну, |
| |идеясын ұғыну,өз ойын еркін қорғауға, пікірін |
| |дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Абай Құнанбаев туралы мәліметі кеңейеді,«Қансонарда|
| |бүркітші шығады аңға» өлеңінің мазмұнын меңгереді,|
| |өлеңнің композициялық жоспарын құрастыра алады,өз |
| |ойын еркін айтуға үйренеді, өз бетінше сұрақтар |
| |құрастыра алады |
|Керекті жабдықтар | Оқулық, интерактивтік тақта, бейнеролик, флипчарт,|
| |стикер |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |-Оқушылармен амандасу |Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды|
|1 мин. |- кезекшімен сұхбат |, дайындалады. |
| |Оқушыларды сабақтың |Кезекші 3 топқа бөліп, оқушыларды|
| |мақсаты, жоспарымен |отырғызады. |
| |таныстыру.Бағалау |Оқушылар 3топқа бөлініп |
| |критерийімен таныстыру. |отырады:«Абай ауылы»,«Шәкәрім |
|3 мин. | |ауылы», «Жамбыл ауылы». |
| | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. |Ортаға калауы бойынша 1 оқушы |
| |«Ыстық орындық » әдісі |шығады, Махамбет рөлінде ыстық |
| |арқылы тексеремін. |орындыққа отырады. |
| |-Ортаға қалауы бойынша 1 |Махамбет Өтемісұлы туралы |
| |оқушыны шығарамын, ыстық |сұрақтар қойылады, жауап алынады |
| |орындыққа отырғызамын. |Қандай тілдерді еркін |
| |-Көрермендер ретінде |меңгердіңіз? |
| |оқушыларға сұрақтар қоюға |Орыс,татар , араб тілдерін |
| |нұсқау беремін. |Исатай –көптеген өлеңдеріңіздің |
| | |басты қаһарманы. Оған арналған |
| | |«Исатай деген аңам бар», «Исатай |
| | |сөзі», «Тарланым»өлеңдерінің |
| | |ұқсастығы қандай? |
| | |Барлығында да Исатайдың |
| | |адамгершілігі, батырлығы , |
| | |қайсарлығы сипатталады. |
| | |Сіздің өміріңізден келешек |
| | |ұрпаққа үлгі алуына бола ма? |
| | |Әрине,болады. |
|Тұсаукесер |«Кансонарда бүркітші шығады |Оқушылар видеороликті |
|5 мин |аңға» өлеңіне байланысты |көреді,ойланады. |
| |видеоролик көрсетемін. |Сұрақтарға жауап береді |
| |-Оқушылар бұл бейнероликтен| |
| |не байқадындар? | |
| |- Қазақтын кандай |- Саятшылыктың бір көрінісін. |
| |салт-дәстүрін аңғардыңдар? |- |
| |- Сонда бүгінгі тақырыбымыз |- Бүркітпен аң аулау т.б |
| |қандай болмақ? | |
| | | |
| | |-Абай Құнанбаев «Кансонарда |
| | |бүркітші шығады аңға» |
|Негізгі |1.Жеке жұмыс – жаңа |Оқиды, өлең мазмұнын меңгереді. |
|бөлім |тақырыпты өз бетінше оқу. |Әр топ берілген ақпараттарды оқи|
|5 мин |2. Әр топқа қосымша |отырып, керекті |
| |ақпараттар үлестіремін .( |мәліметтердісараптап, жазып |
| |жеке жұмыс- өз бетінше оқу) |алады. |
| |3. Топтық талқылау. |Ой бөліседі, пікір алмасады. |
| |Оқушыларға флипчарттар | |
|10 мин |үйлестіріледі. Тапсырма | |
| |беріледі. |Абай туралы берілген ақпараттан |
| |1 топқа - Абай Құнанбаевтың |өмірі мен шыгармашылыгын |
| |өмірі мен шығармашылығын |зерделейді. |
| |топтастыру. | |
| |ІІ топқа - «Қансонарда |«Қансонарда бүркітші шығады аңға»|
| |бүркітші шығады аңға» |өлеңінің композициялық жоспарын |
|10 мин |өлеңінің композициялық |құрастырады. |
| |жоспарын құрастыру |Бүркіттің қасиеттерін |
| |ІІІ топқа – Бүркіттің |топтастырады. |
| |қасиеттерін топтастыру. | |
| |Постер құрастыруға нұсқау |Постер құрастырады, оны |
| |беремін. |қорғайды. |
| | |Екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады. |
|Қорытынды |Бүркіт туралы видеоролик | |
|2 мин |көрсетемін. 3 топқа тапсырма| |
| |беремін. |Оқушылар ойланады,сұрақтар |
|3 мин |Әр топ 2 төменгі, 2 жоғарғы|құрастырады, жауап береді. |
|3 мин |деңгейлі сұрақтар құрастыру.|Критерийлер арқылы бағалайды. |
|2 мин |Бағалау.( өзін-өзі бағалау, | |
| |топтық бағалау) |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
| |Рефлексия |сабақ бойынша өз ойын жазып, |
|1 мин | |жабыстырады. |
| |Уй тапсырмасын беру. |Үзінді жаттау, сурет салу, |
| |«Қансонарда бүркітші шығады |мәнерлеп оқу |
| |аңға » өлеңін өз қалаулары | |
| |бойынша үй тапсырмасын | |
| |орындау | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz