Абай құнанбаев "қансонарда бүркітші шығады аңға". 7-сынып

Кіріспе
1 мин.
3 мин.
-Оқушылармен амандасу
- кезекшімен сұхбат
Оқушыларды сабақтың мақсаты, жоспарымен таныстыру. Бағалау критерийімен таныстыру.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Ыстық орындық » әдісі арқылы тексеремін.
-Ортаға қалауы бойынша 1 оқушыны шығарамын, ыстық орындыққа отырғызамын.
-Көрермендер ретінде
оқушыларға сұрақтар қоюға нұсқау беремін.
Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды, дайындалады.
Кезекші 3 топқа бөліп, оқушыларды отырғызады.
Оқушылар 3топқа бөлініп отырады:«Абай ауылы», «Шәкәрім
ауылы», «Жамбыл ауылы».
Ортаға калауы бойынша 1 оқушы шығады, Махамбет рөлінде ыстық орындыққа отырады.
Махамбет Өтемісұлы туралы сұрақтар қойылады, жауап алынады
- Қандай тілдерді еркін меңгердіңіз?
- Орыс, татар, араб тілдерін
- Исатай -көптеген өлеңдеріңіздің басты қаһарманы. Оған арналған «Исатай деген аңам бар», «Исатай сөзі», «Тарланым»өлеңдерінің ұқсастығы қандай?
- Барлығында да Исатайдың адамгершілігі, батырлығы, қайсарлығы сипатталады.
- Сіздің өміріңізден келешек ұрпаққа үлгі алуына бола ма?
- Әрине, болады.
Тұсаукесер
5 мин
«Кансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңіне байланысты видеоролик көрсетемін.
-Оқушылар бұл бейнероликтен не байқадындар?
- Қазақтын кандай салт-дәстүрін аңғардыңдар?
- Сонда бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?
- Оқушылар видеороликті көреді, ойланады.
- Сұрақтарға жауап береді
- Саятшылыктың бір көрінісін.
-
- Бүркітпен аң аулау т. б
-Абай Құнанбаев « Кансонарда бүркітші шығады аңға »
Негізгі бөлім
5 мин
10 мин
10 мин
1. Жеке жұмыс - жаңа тақырыпты өз бетінше оқу.
2. Әр топқа қосымша ақпараттар үлестіремін . ( жеке жұмыс- өз бетінше оқу)
3. Топтық талқылау.
Оқушыларға флипчарттар үйлестіріледі. Тапсырма беріледі.
1 топқа - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын топтастыру.
ІІ топқа - «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңінің композициялық жоспарын құрастыру
ІІІ топқа - Бүркіттің қасиеттерін топтастыру.
Постер құрастыруға нұсқау беремін.
Оқиды, өлең мазмұнын меңгереді.
Әр топ берілген ақпараттарды оқи отырып, керекті мәліметтердісараптап, жазып алады.
Ой бөліседі, пікір алмасады.
Абай туралы берілген ақпараттан өмірі мен шыгармашылыгын зерделейді.
«Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңінің композициялық жоспарын құрастырады.
Бүркіттің қасиеттерін топтастырады.
Постер құрастырады, оны қорғайды.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.
Қорытынды
2 мин
3 мин
3 мин
2 мин
1 мин
Бүркіт туралы видеоролик көрсетемін. 3 топқа тапсырма беремін.
Әр топ 2 төменгі, 2 жоғарғы деңгейлі сұрақтар құрастыру.
Бағалау. ( өзін-өзі бағалау, топтық бағалау)
Рефлексия
Уй тапсырмасын беру. «Қансонарда бүркітші шығады аңға » өлеңін өз қалаулары бойынша үй тапсырмасын орындау
Оқушылар ойланады, сұрақтар құрастырады, жауап береді.
Критерийлер арқылы бағалайды.
Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақ бойынша өз ойын жазып, жабыстырады.
Үзінді жаттау, сурет салу, мәнерлеп оқу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz