Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Абай құнанбаев "қансонарда бүркітші шығады аңға". 7-сынып


Сыныбы 7 «в» |Күні 17.10.2012. | |
|Сабақтың тақырыбы |Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады |
| |аңға»өлеңі |
|Мақсаты |Абай Құнанбаев туралы мәліметті кеңейту, берілген |
| |жаңа ақпаратты оқу, мәліметті саралау, «Қансонарда |
| |бүркітші шығады аңға » өлеңінің мазмұнын түсіну, |
| |идеясын ұғыну,өз ойын еркін қорғауға, пікірін |
| |дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Абай Құнанбаев туралы мәліметі кеңейеді,«Қансонарда|
| |бүркітші шығады аңға» өлеңінің мазмұнын меңгереді,|
| |өлеңнің композициялық жоспарын құрастыра алады,өз |
| |ойын еркін айтуға үйренеді, өз бетінше сұрақтар |
| |құрастыра алады |
|Керекті жабдықтар | Оқулық, интерактивтік тақта, бейнеролик, флипчарт,|
| |стикер |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |-Оқушылармен амандасу |Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды|
|1 мин. |- кезекшімен сұхбат |, дайындалады. |
| |Оқушыларды сабақтың |Кезекші 3 топқа бөліп, оқушыларды|
| |мақсаты, жоспарымен |отырғызады. |
| |таныстыру.Бағалау |Оқушылар 3топқа бөлініп |
| |критерийімен таныстыру. |отырады:«Абай ауылы»,«Шәкәрім |
|3 мин. | |ауылы», «Жамбыл ауылы». |
| | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру. |Ортаға калауы бойынша 1 оқушы |
| |«Ыстық орындық » әдісі |шығады, Махамбет рөлінде ыстық |
| |арқылы тексеремін. |орындыққа отырады. |
| |-Ортаға қалауы бойынша 1 |Махамбет Өтемісұлы туралы |
| |оқушыны шығарамын, ыстық |сұрақтар қойылады, жауап алынады |
| |орындыққа отырғызамын. |Қандай тілдерді еркін |
| |-Көрермендер ретінде |меңгердіңіз? |
| |оқушыларға сұрақтар қоюға |Орыс,татар , араб тілдерін |
| |нұсқау беремін. |Исатай –көптеген өлеңдеріңіздің |
| | |басты қаһарманы. Оған арналған |
| | |«Исатай деген аңам бар», «Исатай |
| | |сөзі», «Тарланым»өлеңдерінің |
| | |ұқсастығы қандай? |
| | |Барлығында да Исатайдың |
| | |адамгершілігі, батырлығы , |
| | |қайсарлығы сипатталады. |
| | |Сіздің өміріңізден келешек |
| | |ұрпаққа үлгі алуына бола ма? |
| | |Әрине,болады. |
|Тұсаукесер |«Кансонарда бүркітші шығады |Оқушылар видеороликті |
|5 мин |аңға» өлеңіне байланысты |көреді,ойланады. |
| |видеоролик көрсетемін. |Сұрақтарға жауап береді |
| |-Оқушылар бұл бейнероликтен| |
| |не байқадындар? | |
| |- Қазақтын кандай |- Саятшылыктың бір көрінісін. |
| |салт-дәстүрін аңғардыңдар? |- |
| |- Сонда бүгінгі тақырыбымыз |- Бүркітпен аң аулау т.б |
| |қандай болмақ? | |
| | | |
| | |-Абай Құнанбаев «Кансонарда |
| | |бүркітші шығады аңға» |
|Негізгі |1.Жеке жұмыс – жаңа |Оқиды, өлең мазмұнын меңгереді. |
|бөлім |тақырыпты өз бетінше оқу. |Әр топ берілген ақпараттарды оқи|
|5 мин |2. Әр топқа қосымша |отырып, керекті |
| |ақпараттар үлестіремін .( |мәліметтердісараптап, жазып |
| |жеке жұмыс- өз бетінше оқу) |алады. |
| |3. Топтық талқылау. |Ой бөліседі, пікір алмасады. |
| |Оқушыларға флипчарттар | |
|10 мин |үйлестіріледі. Тапсырма | |
| |беріледі. |Абай туралы берілген ақпараттан |
| |1 топқа - Абай Құнанбаевтың |өмірі мен шыгармашылыгын |
| |өмірі мен шығармашылығын |зерделейді. |
| |топтастыру. | |
| |ІІ топқа - «Қансонарда |«Қансонарда бүркітші шығады аңға»|
| |бүркітші шығады аңға» |өлеңінің композициялық жоспарын |
|10 мин |өлеңінің композициялық |құрастырады. |
| |жоспарын құрастыру |Бүркіттің қасиеттерін |
| |ІІІ топқа – Бүркіттің |топтастырады. |
| |қасиеттерін топтастыру. | |
| |Постер құрастыруға нұсқау |Постер құрастырады, оны |
| |беремін. |қорғайды. |
| | |Екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады. |
|Қорытынды |Бүркіт туралы видеоролик | |
|2 мин |көрсетемін. 3 топқа тапсырма| |
| |беремін. |Оқушылар ойланады,сұрақтар |
|3 мин |Әр топ 2 төменгі, 2 жоғарғы|құрастырады, жауап береді. |
|3 мин |деңгейлі сұрақтар құрастыру.|Критерийлер арқылы бағалайды. |
|2 мин |Бағалау.( өзін-өзі бағалау, | |
| |топтық бағалау) |Оқушылар стикерлерге бүгінгі |
| |Рефлексия |сабақ бойынша өз ойын жазып, |
|1 мин | |жабыстырады. |
| |Уй тапсырмасын беру. |Үзінді жаттау, сурет салу, |
| |«Қансонарда бүркітші шығады |мәнерлеп оқу |
| |аңға » өлеңін өз қалаулары | |
| |бойынша үй тапсырмасын | |
| |орындау | |


Ұқсас жұмыстар
А.құнанбаев «қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңі
А. құнанбаев «қансонарда бүркітші шығады аңға»
Қансонарда бүркітші шығады аңға
Өлең үзіндісін өлең құрылысына талдау
Тақырып Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
Қараңғы түнде тау қалғып
Жарық құбылыстары
А.құнанбаев «қараңғы түнде тау қалғып» өлеңі
Эем-де сөзбен әуендерді жазу және ойнату. фонограф
Өлең мазмұнын суреттеу
Пәндер