Файл қосу

Абай құнанбаев "жиырма тоғызыншы сөз"

Пән: Қазақ тілі

Сыныбы |Күні | |
|Сабақтың тақырыбы |Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз»|
|Мақсаты |Абай Құнанбаевтың қара сөздеріндегі тақырыпты ашу,|
| |өзіндік ерекшеліктерін талдау. |
|Күтілетін нәтижелер |Жиырма тоғызыншы қара сөздің мазмұнын меңгереді, |
| |басты идеясын түсінеді. Бесінші қара сөзбен |
| |салыстыра отырып, ұқсастықтарын анықтайды. Пікір |
| |алмасады,өзгенің пікірін бағалауға үйренеді. |
|Керекті жабдықтар | |
| |Оқулық, флипчарттар, маркерлер, Интерактивті тақта |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Оқушыларды сабақтың мақсаты|Оқушылар топқа бөлінеді, |
|2 мин. |таныстыру.Бағалау |тыңдайды , дайындалады. |
| |крийтерилерін ұсыну. | |
| |Оқушылар 3топқа бөлініп | |
| |отырады . | |
|5мин. |Үй жұмысын сұрау. |Бір топ екінші топқа стикерлер|
| |«Стикерлермен диалог» әдісі |арқылы сұрақтар кояды. Екінші |
| |арқылы тексеремін. |топ ойланады, сұраққа жауап |
| |Абай Құнанбайұлы туралы |береді. |
| |сұрақтар қойылады, жауап | |
| |алынады | |
|Тұсаукесер | Оқушыларға Абайдың бесінші |Оқушылар ойланады. |
|4 мин |қара сөзін тыңдатамын.( |Сұрақтарға жауап береді |
| |сұрақтар коямын) | |
| |- Бұл қара сөзден нені | |
| |ұқтық? | |
| |- Бұрын соңды қара сөздерді | |
| |естуіміз бар ма? | |
| |- Абайдың неше қара сөзі | |
| |бар? | |
|Негізгі |3 топқа 3 түрлі қара сөзді |Жеке жұмыс. |
|бөлім |бөліп беремін. ( бесінші, |Топтық жұмыс. |
| |жиырма тоғызыншы, он |- Әр топ берілген қара |
|20 мин |сегізінші қара сөздер |сөздерін оқиды. |
| |ДЖИКСО әдісі |- Өз топтарының ішінде |
| |1 топ- Жиырма тоғызыншы қара|таймкипер, бақылаушы, хатшы, |
| |сөзді талдайды. |баяндамашылар міндетін бөліседі.|
| |2 топ- бесінші қара сөзді |- Топтық талқыға салады. |
| |талдайды. |- Әр оқушы өз міндетін атқарады |
| |3 топ – он сегізінші қара |( таймкипер уақытты бақылайды, |
| |сөзді талдайды. |бақылаушы жағдайды қадағалайды, |
| | |хатшы мәліметтерді түртіп |
|4 мин | |отырады, баяндамашы басқа топқа |
| | |барып өз бөлімін баяндайды, |
| | |сарапшы қорытындысын айтады). |
| |1. Қабілеті төмен оқушыларға| |
| |жеке жұмыс беріледі, ( |Тапсырманы орындайды, жауап |
| |Семантикалық карта) |береді. |
| |2. Дарынды балаларға жеке | |
| |тапсырма беріледі. | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды |INSERT әдісі . |-Оқушылар ойланады, өз ойларын |
|5 мин | |дәптерлеріне жазады . |
|3 мин |Бағалауға уақыт беріледі. |Критерийлер бойынша бағалайды. |
|2 мин |Уй жұмысы беріледі. Қара |Рефлексия парағын толтырады. |
| |сөзді оқу, түсінгенін айту. | |




Ұқсас жұмыстар
Қара сөз дегенді қалай түсінесің
Абайдың Жиырма тоғызыншы қарасөзі
А.құнанбайұлының жиырма тоғызыншы қара сөзі
Абайдың сөзі
Өлең мазмұнын суреттеу
Есептік және реттік сан есім
Сағат саны Уақыты
Жүз бес
Қазақ әдебиетінен 7-сыныпқа арналған тест жұмысы
Өлеңді мәнерлеп оқу
Пәндер