Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Абай құнанбаев "жиырма тоғызыншы сөз"
Сыныбы |Күні | |
|Сабақтың тақырыбы |Абай Құнанбаев . Қара сөздер «Жиырма тоғызыншы сөз»|
|Мақсаты |Абай Құнанбаевтың қара сөздеріндегі тақырыпты ашу,|
| |өзіндік ерекшеліктерін талдау. |
|Күтілетін нәтижелер |Жиырма тоғызыншы қара сөздің мазмұнын меңгереді, |
| |басты идеясын түсінеді. Бесінші қара сөзбен |
| |салыстыра отырып, ұқсастықтарын анықтайды. Пікір |
| |алмасады,өзгенің пікірін бағалауға үйренеді. |
|Керекті жабдықтар | |
| |Оқулық, флипчарттар, маркерлер, Интерактивті тақта |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Оқушыларды сабақтың мақсаты|Оқушылар топқа бөлінеді, |
|2 мин. |таныстыру.Бағалау |тыңдайды , дайындалады. |
| |крийтерилерін ұсыну. | |
| |Оқушылар 3топқа бөлініп | |
| |отырады . | |
|5мин. |Үй жұмысын сұрау. |Бір топ екінші топқа стикерлер|
| |«Стикерлермен диалог» әдісі |арқылы сұрақтар кояды. Екінші |
| |арқылы тексеремін. |топ ойланады, сұраққа жауап |
| |Абай Құнанбайұлы туралы |береді. |
| |сұрақтар қойылады, жауап | |
| |алынады | |
|Тұсаукесер | Оқушыларға Абайдың бесінші |Оқушылар ойланады. |
|4 мин |қара сөзін тыңдатамын.( |Сұрақтарға жауап береді |
| |сұрақтар коямын) | |
| |- Бұл қара сөзден нені | |
| |ұқтық? | |
| |- Бұрын соңды қара сөздерді | |
| |естуіміз бар ма? | |
| |- Абайдың неше қара сөзі | |
| |бар? | |
|Негізгі |3 топқа 3 түрлі қара сөзді |Жеке жұмыс. |
|бөлім |бөліп беремін. ( бесінші, |Топтық жұмыс. |
| |жиырма тоғызыншы, он |- Әр топ берілген қара |
|20 мин |сегізінші қара сөздер |сөздерін оқиды. |
| |ДЖИКСО әдісі |- Өз топтарының ішінде |
| |1 топ- Жиырма тоғызыншы қара|таймкипер, бақылаушы, хатшы, |
| |сөзді талдайды. |баяндамашылар міндетін бөліседі.|
| |2 топ- бесінші қара сөзді |- Топтық талқыға салады. |
| |талдайды. |- Әр оқушы өз міндетін атқарады |
| |3 топ – он сегізінші қара |( таймкипер уақытты бақылайды, |
| |сөзді талдайды. |бақылаушы жағдайды қадағалайды, |
| | |хатшы мәліметтерді түртіп |
|4 мин | |отырады, баяндамашы басқа топқа |
| | |барып өз бөлімін баяндайды, |
| | |сарапшы қорытындысын айтады). |
| |1. Қабілеті төмен оқушыларға| |
| |жеке жұмыс беріледі, ( |Тапсырманы орындайды, жауап |
| |Семантикалық карта) |береді. |
| |2. Дарынды балаларға жеке | |
| |тапсырма беріледі. | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды |INSERT әдісі . |-Оқушылар ойланады, өз ойларын |
|5 мин | |дәптерлеріне жазады . |
|3 мин |Бағалауға уақыт беріледі. |Критерийлер бойынша бағалайды. |
|2 мин |Уй жұмысы беріледі. Қара |Рефлексия парағын толтырады. |
| |сөзді оқу, түсінгенін айту. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz