Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
1-2 сыныптар ана тілі сабақтары
Ана тілі, 1- ші сынып.
Тақырып: Кемпірқосақ. Сөйлем.
Мақсаты: Мәтіннің мазмұны арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын
тәрбиелеу, табиғаттың сұлулығын көре білуге, тамашалауға үйрету;
сөздік қорын байыту, анық сөйлеуге төселдіру; сөйлем туралы білімдерін
пысықтап, кеңейте түсу, сызба бойынша сөйлем құрастыруға
жаттықтыру; оқу және жазу дағдыларын арттыру.
Көрнекілік: үлестірмелі қималар, сюжетті сурет, әшекей бұйымдар.
Әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс, ойын, өздік жұмыс, сұрақ-жауап, сыни тұрғысынан
ойлау.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық.
(алақанымызды бір-бірінін үстіне қойып,
сәтттілік тілеу)
ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру
* Көркем жазу Д-50б - 2-жат
* Талдаулар: дыбыстық, буындық, тасымал
* Сөйлем құрастыру, дәлелдеу (Ереже сұрастыру)
ІІІ. Жаңа сабақ
* Топтарға бөліну, топ басшысын сайлау.
* Жұмыс ережесімен таныстыру.
3.Тапсырмаларды орындау.
№ 1. Каждый Охотник Желает Знать,
Где Сидит Фазан.
(Әрбір сөздің алғашқы дыбысына орыс, қазақ,
ағылшын тілінде түстер келтіру)
Красный - қызыл - red
Оранжевый - қызғылт - oranq
Желтый - сары - elou
Зеленый - жасыл - grin кемпірқосақ
Синий - көк - blu туралы жұмбақ
Голубой - көгілдір -
Фиолетовый - күлгін -
<<Болжау>> стратегиясы бойынша жұмыс:
* Қандай сурет салар едіңдер?
№ 2. Мәтінмен жұмыс:
а) Мұғалімнің оқуы (оқу барысында тақтаға суреттер іліп отыру)
ә) Оқушылардың оқуы, сөздік жұмыс жүргізу.
б) Талдау: - Әңгіме ұнады ма?
- Қандай әсер етті?
- Кейіпкерлерін ата.
- Кемпірқосақ туралы не білдіңдер?
Тірек сызба: Жаңбырдан кейін
Күн сәулесі
Кемпірқосақ 7 түсі бар
Түстер ретімен тұрады
Тәжірибе өткізу: Фионит тастары бар әшекей бұйымдарды күннің көзіне
жалтыратып қарастыру.
Қорытынды: ақ түсті тас күн сәулесі тиген кезде әртүрлі түстер береді.
№ 3. Дәптерде өздік жұмыс. Д - 49б - 1жат.
Кемпірқосақ суретіне қарап түстерді көркем жазу.Бағалау.
№ 4. Топтық жұмыс. І-топ: кемпірқосақтың суретін салу;
ІІ-топ: кемпірқосақ туралы өлең құрастыру;
ІІІ-топ: кемпірқосақ туралы 3 сөйлем құрастыру(! ? .)
IV-топ: <<кемпірқосақ>> сөзінен жаңа сөздер шығару.
№ 5. Тапсырмаларды ортаға салу, мадақтау.
Топ басшылардың жұмыс есебі, сыныптастарын бағалау.
№ 6. Рефлексия
IV. Қорытынды.
* Не білдіңдер?
* Не үйрендіңдер?(оқушылардың жауаптарын қабылдау)
V. Үйге тапсырма: 96-97 беттерді оқу, 153-жаттығу.
Әдебиеттік оқу, 2 сынып
Тақырып: Алғыс. М. Төрежанов.
Мақсаты: мәтіндегі негізгі ойды түсмінуге жағдай жасау;
танымдық,есте сақтау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал ету;
мейірімділікке, еңбекқорлыққа баулу;
Көрнекілік: жеміс - жидектертердің суреттері, <<Күз>> тақырыбына
оқушылардың суреттері, мақал - мәтелдер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері; амандасу.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
1.Жұмбақ: Жиын - терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
<<Қызыл қырман>> ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсын?!
2.Сөз тіркестер: алтын
КҮЗ берекелі
маужыраған
* Қалай түсінесіңдер?
3. Оқушылар үйде дайындаған көкөніс - жемістер туралы
жұмбақтарын айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Кіріспе әңгіме:
Өсімдіктерді
өсіру үшін
не
керек?
Топырақ Ауа
Тұқым Жылу
Еңбек Су
Жарық
3959225149860 2. АС картасы бойынша жұмыс:
Қан қызыл қызанақ - Пісіп тұрған қызанақ
Майда топырақ - Ұсақ топырақ
Игі еңбек - пайдалы, жақсы еңбек
Жомарт - қолы ашық
Алғыс - ризашылық
3.Мәтінмен танысу.
А) мұғалімнің оқуы Ә) оқушылардың оқуы
4. Мәтінді талдау .
- Әңгіменің кейіпкерлерін атаңдар.
- Әңгіме қалай басталады? Мазмұндап беру.
- Қасым мен Хасен кімдерге алғыс айтты?
Тақтада:
АДАМ
КҮН
ӨСІМДІК
СУ ЖЕР
* Ендеше, нағыз алғыс иесі кім екен?
- Неліктен?
- Дүниетану пәнінен алған білімдеріне сүйене отырып күн, су, жер, ауа
тіршілік үшін қаншалықты қажеттілігін дәлелдеңдер.
IV. Қорытынды.
1.- Әңгіменің негізгі ойы қандай?
* Автор осы ойды не арқылы жеткізді?
* Қандай сөздерде әңгіменің негізгі ойы?
2. Еңбек туралы мақал - мәтелдер келтіргізу, мағынасын ашқызу.
V. Ой толғау.
* Оқулықтағы сурет бойынша әңгімелесу.
* Алғыс алған сәттерін әңгімелеп беру.
VІ. Бағалау. Үйге тапсырма: 43 - 45 беттерді оқу,
диафильм құрастыру.
Тақырып: Кемпірқосақ. Сөйлем.
Мақсаты: Мәтіннің мазмұны арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын
тәрбиелеу, табиғаттың сұлулығын көре білуге, тамашалауға үйрету;
сөздік қорын байыту, анық сөйлеуге төселдіру; сөйлем туралы білімдерін
пысықтап, кеңейте түсу, сызба бойынша сөйлем құрастыруға
жаттықтыру; оқу және жазу дағдыларын арттыру.
Көрнекілік: үлестірмелі қималар, сюжетті сурет, әшекей бұйымдар.
Әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс, ойын, өздік жұмыс, сұрақ-жауап, сыни тұрғысынан
ойлау.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық.
(алақанымызды бір-бірінін үстіне қойып,
сәтттілік тілеу)
ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру
* Көркем жазу Д-50б - 2-жат
* Талдаулар: дыбыстық, буындық, тасымал
* Сөйлем құрастыру, дәлелдеу (Ереже сұрастыру)
ІІІ. Жаңа сабақ
* Топтарға бөліну, топ басшысын сайлау.
* Жұмыс ережесімен таныстыру.
3.Тапсырмаларды орындау.
№ 1. Каждый Охотник Желает Знать,
Где Сидит Фазан.
(Әрбір сөздің алғашқы дыбысына орыс, қазақ,
ағылшын тілінде түстер келтіру)
Красный - қызыл - red
Оранжевый - қызғылт - oranq
Желтый - сары - elou
Зеленый - жасыл - grin кемпірқосақ
Синий - көк - blu туралы жұмбақ
Голубой - көгілдір -
Фиолетовый - күлгін -
<<Болжау>> стратегиясы бойынша жұмыс:
* Қандай сурет салар едіңдер?
№ 2. Мәтінмен жұмыс:
а) Мұғалімнің оқуы (оқу барысында тақтаға суреттер іліп отыру)
ә) Оқушылардың оқуы, сөздік жұмыс жүргізу.
б) Талдау: - Әңгіме ұнады ма?
- Қандай әсер етті?
- Кейіпкерлерін ата.
- Кемпірқосақ туралы не білдіңдер?
Тірек сызба: Жаңбырдан кейін
Күн сәулесі
Кемпірқосақ 7 түсі бар
Түстер ретімен тұрады
Тәжірибе өткізу: Фионит тастары бар әшекей бұйымдарды күннің көзіне
жалтыратып қарастыру.
Қорытынды: ақ түсті тас күн сәулесі тиген кезде әртүрлі түстер береді.
№ 3. Дәптерде өздік жұмыс. Д - 49б - 1жат.
Кемпірқосақ суретіне қарап түстерді көркем жазу.Бағалау.
№ 4. Топтық жұмыс. І-топ: кемпірқосақтың суретін салу;
ІІ-топ: кемпірқосақ туралы өлең құрастыру;
ІІІ-топ: кемпірқосақ туралы 3 сөйлем құрастыру(! ? .)
IV-топ: <<кемпірқосақ>> сөзінен жаңа сөздер шығару.
№ 5. Тапсырмаларды ортаға салу, мадақтау.
Топ басшылардың жұмыс есебі, сыныптастарын бағалау.
№ 6. Рефлексия
IV. Қорытынды.
* Не білдіңдер?
* Не үйрендіңдер?(оқушылардың жауаптарын қабылдау)
V. Үйге тапсырма: 96-97 беттерді оқу, 153-жаттығу.
Әдебиеттік оқу, 2 сынып
Тақырып: Алғыс. М. Төрежанов.
Мақсаты: мәтіндегі негізгі ойды түсмінуге жағдай жасау;
танымдық,есте сақтау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал ету;
мейірімділікке, еңбекқорлыққа баулу;
Көрнекілік: жеміс - жидектертердің суреттері, <<Күз>> тақырыбына
оқушылардың суреттері, мақал - мәтелдер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері; амандасу.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
1.Жұмбақ: Жиын - терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
<<Қызыл қырман>> ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсын?!
2.Сөз тіркестер: алтын
КҮЗ берекелі
маужыраған
* Қалай түсінесіңдер?
3. Оқушылар үйде дайындаған көкөніс - жемістер туралы
жұмбақтарын айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Кіріспе әңгіме:
Өсімдіктерді
өсіру үшін
не
керек?
Топырақ Ауа
Тұқым Жылу
Еңбек Су
Жарық
3959225149860 2. АС картасы бойынша жұмыс:
Қан қызыл қызанақ - Пісіп тұрған қызанақ
Майда топырақ - Ұсақ топырақ
Игі еңбек - пайдалы, жақсы еңбек
Жомарт - қолы ашық
Алғыс - ризашылық
3.Мәтінмен танысу.
А) мұғалімнің оқуы Ә) оқушылардың оқуы
4. Мәтінді талдау .
- Әңгіменің кейіпкерлерін атаңдар.
- Әңгіме қалай басталады? Мазмұндап беру.
- Қасым мен Хасен кімдерге алғыс айтты?
Тақтада:
АДАМ
КҮН
ӨСІМДІК
СУ ЖЕР
* Ендеше, нағыз алғыс иесі кім екен?
- Неліктен?
- Дүниетану пәнінен алған білімдеріне сүйене отырып күн, су, жер, ауа
тіршілік үшін қаншалықты қажеттілігін дәлелдеңдер.
IV. Қорытынды.
1.- Әңгіменің негізгі ойы қандай?
* Автор осы ойды не арқылы жеткізді?
* Қандай сөздерде әңгіменің негізгі ойы?
2. Еңбек туралы мақал - мәтелдер келтіргізу, мағынасын ашқызу.
V. Ой толғау.
* Оқулықтағы сурет бойынша әңгімелесу.
* Алғыс алған сәттерін әңгімелеп беру.
VІ. Бағалау. Үйге тапсырма: 43 - 45 беттерді оқу,
диафильм құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz