Сабақ жоспарлары: 1-сынып Ана тілі - Кемпірқосақ (сөйлем); 2-сынып Әдебиеттік оқу - Алғыс

Ана тілі, 1- ші сынып.

Тақырып: Кемпірқосақ. Сөйлем.

Мақсаты: Мәтіннің мазмұны арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын

тәрбиелеу, табиғаттың сұлулығын көре білуге, тамашалауға үйрету;

сөздік қорын байыту, анық сөйлеуге төселдіру; сөйлем туралы білімдерін

пысықтап, кеңейте түсу, сызба бойынша сөйлем құрастыруға

жаттықтыру; оқу және жазу дағдыларын арттыру.

Көрнекілік: үлестірмелі қималар, сюжетті сурет, әшекей бұйымдар.

Әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс, ойын, өздік жұмыс, сұрақ-жауап, сыни тұрғысынан

ойлау.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.

(алақанымызды бір-бірінін үстіне қойып,

сәтттілік тілеу)

ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру

  1. Көркем жазуД-50б - 2-жат
  2. Талдаулар: дыбыстық, буындық, тасымал
  3. Сөйлем құрастыру, дәлелдеу (Ереже сұрастыру)

ІІІ. Жаңа сабақ

  1. Топтарға бөліну, топ басшысын сайлау.
  2. Жұмыс ережесімен таныстыру.

3. Тапсырмаларды орындау.

№ 1. К аждый О хотник Ж елает З нать,

Г де С идит Ф азан.

(Әрбір сөздің алғашқы дыбысына орыс, қазақ,

ағылшын тілінде түстер келтіру)

Красный - қызыл - red

Оранжевый - қызғылт - oranq

Желтый - сары - elou

Зеленый - жасыл - grin кемпірқосақ

Синий - көк - blu туралы жұмбақ

Голубой - көгілдір -

Фиолетовый - күлгін -

«Болжау» стратегиясы бойынша жұмыс:

  • Қандай сурет салар едіңдер?

№ 2. Мәтінмен жұмыс:

а) Мұғалімнің оқуы ( оқу барысында тақтаға суреттер іліп отыру )

ә) Оқушылардың оқуы, сөздік жұмыс жүргізу.

б) Талдау: - Әңгіме ұнады ма?

- Қандай әсер етті?

- Кейіпкерлерін ата.

- Кемпірқосақ туралы не білдіңдер?

Тірек сызба: Жаңбырдан кейін

Күн сәулесі

Кемпірқосақ 7 түсі бар

Түстер ретімен тұрады

Тәжірибе өткізу: Фионит тастары бар әшекей бұйымдарды күннің көзіне

жалтыратып қарастыру.

Қорытынды : ақ түсті тас күн сәулесі тиген кезде әртүрлі түстер береді.

№ 3. Дәптерде өздік жұмыс. Д - 49б - 1жат.

Кемпірқосақ суретіне қарап түстерді көркем жазу. Бағалау.

№ 4. Топтық жұмыс. І-топ: кемпірқосақтың суретін салу;

ІІ-топ: кемпірқосақ туралы өлең құрастыру;

ІІІ-топ: кемпірқосақ туралы 3 сөйлем құрастыру(! ? . )

IV-топ: «кемпірқосақ» сөзінен жаңа сөздер шығару.

№ 5. Тапсырмаларды ортаға салу, мадақтау.

Топ басшылардың жұмыс есебі, сыныптастарын бағалау.

№ 6. Рефлексия

IV. Қорытынды.

  • Не білдіңдер?
  • Не үйрендіңдер?(оқушылардың жауаптарын қабылдау)

V. Үйге тапсырма: 96-97 беттерді оқу, 153-жаттығу.

Әдебиеттік оқу, 2 сынып

Тақырып: Алғыс. М. Төрежанов.

Мақсаты: мәтіндегі негізгі ойды түсмінуге жағдай жасау;

танымдық, есте сақтау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал ету;

мейірімділікке, еңбекқорлыққа баулу;

Көрнекілік: жеміс - жидектертердің суреттері, «Күз» тақырыбына

оқушылардың суреттері, мақал - мәтелдер.

Сабақ барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Шаттық шеңбері; амандасу.

ІІ. Қызығушылықты ояту.

1. Жұмбақ: Жиын - терін болатын,

Қамбаға астық толатын,

«Қызыл қырман» ойнайтын

Қай мезгіл деп ойлайсын?!

2. Сөз тіркестер: алтын

КҮЗ берекелі

маужыраған

  • Қалай түсінесіңдер?

3. Оқушылар үйде дайындаған көкөніс - жемістер туралы

жұмбақтарын айтады.

ІІІ. Жаңа сабақ.

1. Кіріспе әңгіме:

Топырақ Ауа

Тұқым Жылу

Еңбек Су

Жарық

SAM_0919 2. АС картасы бойынша жұмыс:

Қан қызыл қызанақ - Пісіп тұрған қызанақ

Майда топырақ - Ұсақ топырақ

Игі еңбек - пайдалы, жақсы еңбек

Жомарт - қолы ашық

Алғыс - ризашылық

3. Мәтінмен танысу.

А) мұғалімнің оқуы Ә) оқушылардың оқуы

4. Мәтінді талдау .

- Әңгіменің кейіпкерлерін атаңдар.

- Әңгіме қалай басталады? Мазмұндап беру.

- Қасым мен Хасен кімдерге алғыс айтты?

Тақтада:

АДАМ

КҮН

ӨСІМДІК

СУ ЖЕР

  • Ендеше, нағыз алғыс иесі кім екен?

- Неліктен?

- Дүниетану пәнінен алған білімдеріне сүйене отырып күн, су, жер, ауа

тіршілік үшін қаншалықты қажеттілігін дәлелдеңдер.

IV. Қорытынды.

1. - Әңгіменің негізгі ойы қандай?

  • Автор осы ойды не арқылы жеткізді?
  • Қандай сөздерде әңгіменің негізгі ойы?

2. Еңбек туралы мақал - мәтелдер келтіргізу, мағынасын ашқызу.

V. Ой толғау.

  1. Оқулықтағы сурет бойынша әңгімелесу.
  2. Алғыс алған сәттерін әңгімелеп беру.

VІ. Бағалау. Үйге тапсырма: 43 - 45 беттерді оқу,

диафильм құрастыру.


Ұқсас жұмыстар
3-сынып әдебиеттік оқу: Сөйлем тақырыбы бойынша саяхат сабақ (1-7 жаттығу)
1-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Домалақ ана және сан есімдер
2-сынып: Ана тілі және қоршаған орта сабақтарының жоспарлары
1 сынып Ана тілі сабағы: Аққала - сөйлем түсінігі мен оқу-жазу арқылы сыни ойлауды дамыту
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Хабарлы сөйлем
2-сынып әдебиеттік оқу: Шыңғыс Айтматовтың Бұғы ана туралы аңызына арналған сабақ жоспары
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Лепті сөйлем
2-сынып ана тілі: Наурыз тақырыптары мен Үйшік ертегісіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Сұраулы сөйлем
Қазақ тілі, 2 сынып: Сұраулы сөйлем туралы сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz