Файл қосу

1-2 сыныптар ана тілі сабақтары

Пән: Әртүрлі
Ана тілі, 1- ші сынып.
Тақырып: Кемпірқосақ. Сөйлем.
Мақсаты: Мәтіннің мазмұны арқылы оқушылардың эстетикалық талғамын
тәрбиелеу, табиғаттың сұлулығын көре білуге, тамашалауға үйрету;
сөздік қорын байыту, анық сөйлеуге төселдіру; сөйлем туралы білімдерін
пысықтап, кеңейте түсу, сызба бойынша сөйлем құрастыруға
жаттықтыру; оқу және жазу дағдыларын арттыру.

Көрнекілік: үлестірмелі қималар, сюжетті сурет, әшекей бұйымдар.
Әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс, ойын, өздік жұмыс, сұрақ-жауап, сыни тұрғысынан
ойлау.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық.

(алақанымызды бір-бірінін үстіне қойып,
сәтттілік тілеу)
ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру
* Көркем жазу Д-50б - 2-жат
* Талдаулар: дыбыстық, буындық, тасымал
* Сөйлем құрастыру, дәлелдеу (Ереже сұрастыру)

ІІІ. Жаңа сабақ

* Топтарға бөліну, топ басшысын сайлау.
* Жұмыс ережесімен таныстыру.
3.Тапсырмаларды орындау.
№ 1. Каждый Охотник Желает Знать,
Где Сидит Фазан.
(Әрбір сөздің алғашқы дыбысына орыс, қазақ,
ағылшын тілінде түстер келтіру)
Красный - қызыл - red
Оранжевый - қызғылт - oranq
Желтый - сары - elou
Зеленый - жасыл - grin кемпірқосақ
Синий - көк - blu туралы жұмбақ
Голубой - көгілдір -
Фиолетовый - күлгін -

<<Болжау>> стратегиясы бойынша жұмыс:
* Қандай сурет салар едіңдер?
№ 2. Мәтінмен жұмыс:
а) Мұғалімнің оқуы (оқу барысында тақтаға суреттер іліп отыру)

ә) Оқушылардың оқуы, сөздік жұмыс жүргізу.
б) Талдау: - Әңгіме ұнады ма?
- Қандай әсер етті?
- Кейіпкерлерін ата.
- Кемпірқосақ туралы не білдіңдер?
Тірек сызба: Жаңбырдан кейін


Күн сәулесі
Кемпірқосақ 7 түсі бар


Түстер ретімен тұрады

Тәжірибе өткізу: Фионит тастары бар әшекей бұйымдарды күннің көзіне
жалтыратып қарастыру.
Қорытынды: ақ түсті тас күн сәулесі тиген кезде әртүрлі түстер береді.



№ 3. Дәптерде өздік жұмыс. Д - 49б - 1жат.
Кемпірқосақ суретіне қарап түстерді көркем жазу.Бағалау.


№ 4. Топтық жұмыс. І-топ: кемпірқосақтың суретін салу;
ІІ-топ: кемпірқосақ туралы өлең құрастыру;
ІІІ-топ: кемпірқосақ туралы 3 сөйлем құрастыру(! ? .)
IV-топ: <<кемпірқосақ>> сөзінен жаңа сөздер шығару.
№ 5. Тапсырмаларды ортаға салу, мадақтау.
Топ басшылардың жұмыс есебі, сыныптастарын бағалау.

№ 6. Рефлексия


IV. Қорытынды.
* Не білдіңдер?
* Не үйрендіңдер?(оқушылардың жауаптарын қабылдау)

V. Үйге тапсырма: 96-97 беттерді оқу, 153-жаттығу.

Әдебиеттік оқу, 2 сынып

Тақырып: Алғыс. М. Төрежанов.
Мақсаты: мәтіндегі негізгі ойды түсмінуге жағдай жасау;
танымдық,есте сақтау, байланыстырып сөйлеу қабілеттерінің дамуына ықпал ету;
мейірімділікке, еңбекқорлыққа баулу;
Көрнекілік: жеміс - жидектертердің суреттері, <<Күз>> тақырыбына
оқушылардың суреттері, мақал - мәтелдер.

Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Шаттық шеңбері; амандасу.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
1.Жұмбақ: Жиын - терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
<<Қызыл қырман>> ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсын?!

2.Сөз тіркестер: алтын

КҮЗ берекелі

маужыраған
* Қалай түсінесіңдер?
3. Оқушылар үйде дайындаған көкөніс - жемістер туралы
жұмбақтарын айтады.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Кіріспе әңгіме:

Өсімдіктерді
өсіру үшін
не
керек?

Топырақ Ауа

Тұқым Жылу

Еңбек Су


Жарық

3959225149860 2. АС картасы бойынша жұмыс:
Қан қызыл қызанақ - Пісіп тұрған қызанақ
Майда топырақ - Ұсақ топырақ
Игі еңбек - пайдалы, жақсы еңбек
Жомарт - қолы ашық
Алғыс - ризашылық

3.Мәтінмен танысу.
А) мұғалімнің оқуы Ә) оқушылардың оқуы

4. Мәтінді талдау .
- Әңгіменің кейіпкерлерін атаңдар.
- Әңгіме қалай басталады? Мазмұндап беру.
- Қасым мен Хасен кімдерге алғыс айтты?

Тақтада:

АДАМ

КҮН
ӨСІМДІК

СУ ЖЕР


* Ендеше, нағыз алғыс иесі кім екен?
- Неліктен?
- Дүниетану пәнінен алған білімдеріне сүйене отырып күн, су, жер, ауа
тіршілік үшін қаншалықты қажеттілігін дәлелдеңдер.

IV. Қорытынды.
1.- Әңгіменің негізгі ойы қандай?
* Автор осы ойды не арқылы жеткізді?
* Қандай сөздерде әңгіменің негізгі ойы?

2. Еңбек туралы мақал - мәтелдер келтіргізу, мағынасын ашқызу.

V. Ой толғау.

* Оқулықтағы сурет бойынша әңгімелесу.
* Алғыс алған сәттерін әңгімелеп беру.

VІ. Бағалау. Үйге тапсырма: 43 - 45 беттерді оқу,
диафильм құрастыру.




Ұқсас жұмыстар
Жылдық жұмыс
Абай өлеңдері
Сыныптан тыс оқуды ұйымдастыру
Қазақ тілі жасау керек мәңгілік
Ана тілім, ана тілім жүрегім
Ағылшын тілі сабағында ақпараттық технологияны пайдалану
Сүйікті мұғалім
Пән мұғалімдері
Интерактивті оқу құралы
Сабақтың типтері
Пәндер