Темір. түсті металдар. 3 сынып. дүниетану пәні

Логотип МШЛ№5 01
САБАҚ ЖОСПАРЫ

Бірлестік:

бастауыш сынып мұғалімдері

Мұғалім: Балтабаева Д. А.
Пәні: дүниетану
Тақырыбы: Темір. Түсті металдар.

«Пайдалы қазбалар» тарауы бойынша

10 сағаттың №8 сабағы.

Өткізілетін күні: 13-желтоқсан.
Сыныбы: 3 «Б»
:

Сабақтың мақсаты:

Білімдік:

САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • темір және түсті металдар туралы алған білімдерін еске түсіреді, қайталайды;
:
  • пайдалы қазбалар ерекшелігіне қарай қандай түрлерге бөлінетініне пысықтайды;
:
  • кенді, кенсіз, жанғыш қасиеттерінің ерекшілігін түсінеді.
: Дамытушылық:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • өзбетінше, жұппен, топпен жұмыс істеу дағдыларын дамытады;
:
  • ассосиация әдісі, суреттерді пайдалана отырып оқушылар ойын қозғау арқылы сабаққа деген
: ынтасын арттырады;
:
  • сөздік қорын, ой-өрісін, шығармашылығын, белсенділігін, сабаққа дегенқызығушылығын
: дамытады.
: Тәрбиелік:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • тапсырмалар арқылы оқушылар жұмыс жасай отырып, алғырлыққа, тапқырлыққа,
: байқампаздыққа, көркем жазуға тәрбиеленеді;
:
  • табиғатты қорғауға, қамқор болуға;
:
  • бір-бірімен қарым-қатынас жасауға;
:
  • бірін-бірін тыңдауға, дәлелдеуге, ортақ шешімге келуге тәрбиленеді.
: Пәнаралық байланыс:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • әдебиеттік оқу;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
  • қазақ тілі;
  • еңбекке баулу;
:
  • өмірмен байланыс;
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • музыка;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
  • бейнелеу.
: Сабақтың түрі:
САБАҚ ЖОСПАРЫ: 7 модульге негізделген жаңа сабақ.
: Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
САБАҚ ЖОСПАРЫ: 1.
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері: өздігінен жұмыс;
4.
сыныппен жұмыс;
7.
«ЖИГСО-І» стратегиясы;
: 2.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: жұппен жұмыс;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері: 5.
«Топтастыру» стратегиясы;
8.
«Семантикалық карта» стратегиясы;
: 3.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: топпен жұмыс;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері: 6.
тест;
9.
Эссе.
: Сілтеме:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • дүниетану оқулығы, Алматыкітап баспасы, 2012 жыл, Қ. А. Аймағамбетова, Т. С. Идилова, Б. Л. Хаджибаева;
:
  • дүниетану әдістемелігі, Алматыкітап баспасы, 2012 жыл, Б. Л. Хаджибаева;
:
  • ғаламтор;
:
  • электронды оқулық.
: Көрнекілік-тері:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • интерактивті тақта;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
  • қазбалар түрлері;
  • А-4 қағаздары;
:
  • электронды оқулық;
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • стикерлер;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
  • маркерлер;
:
  • бейнетаспа;
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
  • түрлі түсті борлар;
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
  • ватман.
: Күтілетін нәтиже:
САБАҚ ЖОСПАРЫ: 1.
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері: 1-2 сыныптарда алған білімдерін еске түсіреді;
: 2.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: темір және түсті металдар туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастырады;
: 3.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: кенді, кенсіз және жанғыш пайдалы қазбаларды ажырата біледі;
: 4.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: пайдалы қазбаларды ерекшеліктері, қасиеттері бойынша ажырата біледі;
: 5.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: қоршаған денелер неден жасалғанын ажырата біледі;
: 6.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: сөздік қорларын байытады;
: 7.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: семантикалық картаны дұрыс белгілеуге;
: 8.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: жаңа танысқан сөздерді өмірде пайдалануға үйренеді;
: 9.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: табиғатқа қамқор болуға;
: 10.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: қазбаларды үнемдеуге тәрбиеленеді;
: 11.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: сабаққа қызығушылықтарын әрі қарай дамытады;
: 12.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: өз ойларын ортаға сала білуге;
: 13.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: бір-бірінің пікірін тындауға, ортақ шешімге келуге үйренеді;
: 14.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: өзіндік, жұптық, топтық жұмыс түрлерінде іс-әрекеттері, белсенділіктері арттырады;
: 15.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді;
: 16.
САБАҚ ЖОСПАРЫ: сыни ойлауға үйренеді.
: Бағалау:
САБАҚ ЖОСПАРЫ: Топ ішіндегі жұмыстарды бағалау критерийлері:
Бірлестік:бастауыш сынып мұғалімдері:
:
:
:
:
:
:

Тест тапсырмаларды бағалау критерийлері:

«5»
0 қате
«4»
1 қате
«3»
2-3 қате
«2»
3 қатеден артық
:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
:
САБАҚ ЖОСПАРЫ:
: Үй жұмысына нұсқаулық:
САБАҚ ЖОСПАРЫ: І-топ - «Мен - темірмін» тақырыбы бойынша эссе жазып әкеледі.
: ІІ-топ - «Мен - алюминиймін» тақырыбы бойынша эссе жазып әкеледі.
: ІІІ-топ - «Мен - мыспын» тақырыбы бойынша эссе жазып әкеледі.
: IV-топ - «Мен - алтынмын» тақырыбы бойынша эссе жазып әкеледі.
: IV-топ - «Мен - алтынмын» тақырыбы бойынша эссе жазып әкеледі.
: Пайдалы қазбалар туралы мақал-мәтелдер жинағы.
Кезеңдері
Тәсілі
Уақыт өлшемі
Қойылатын сұрақтар
Күтіле-тін нәтиже
№: 1.
Кезеңдері:

Ұйымдастыру

кезеңі.

Тәсілі: Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыт өлшемі: Оқушының іс-әрекеті
Қойылатын сұрақтар: Шаттық шеңбері
Күтіле-тін нәтиже: 2 минут

G:\DSC03930.JPG сабаққа дайындық, қызығушы-лығын

оятатын сұрақтар

жылы атмосфера ортату
№:
  1. «Шаттық шеңберіне» шақыру

Сәлем саған күн нұры,
Сәлем саған жер-ана.
Сәлем саған, достарым,
Сәлеметсіз бе, мұғалім!

  1. Топқа бөлу(қима сөздер арқылы)
  2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

1. темір және түсті металдар туралы алған білімдерін еске түсіреді, қайталайды;

2. пайдалы қазбалар ерекшелігіне қарай қандай түрлерге бөлінетінін пысықтайды;

3. кенді, кенсіз, жанғыш пайдалы қазбалардың қасиеттерінің ерекшілігін түсінеді.

- Сыныпта кім кезекші?

- Сабақта кім жоқ?

Балалардан көңіл-күйлерін сұрау.

- Олай болса, үйге қандай тапсырма берілді, кім айтады?

- Жақсы. Олай болса, үй тапсырмасына бәріміз әзірміз бе?

Кезеңдері:

Балалар өлең жолдары арқылы бір-біріне жылы қатынастарын көрсетеді.

Қима сөздер арқылы 6 топқа бөлінеді.

І-топ - Таскөмір.

ІІ-топ - Әктас.

ІІІ-топ - Мәрмәр.

IV-топ - Гранит.

V-топ - Саз.

VI-топ - Мұнай.

Кезекші сабақта кім жоқ екенін айтты.

Балалардың жауаптары тыңдалады.

№: G:\DSC03926.JPG G:\DSC03925.JPG
№: Топтарда жұмыс істеу ережелерін еске түсіреді.
Кезеңдері:

Топ ережелері:

  1. Уақытты үнемдеу.
  2. Әркімнің пікірі құнды.
  3. Бір-бірімізді сыйлаймыз.
  4. Айтқан сөзді тыңдаймыз.
  5. Тыныштықты сақтаймыз.
Тәсілі:
Уақыт өлшемі: 1 мин
Қойылатын сұрақтар:
Күтіле-тін нәтиже:
№: 2.
Кезеңдері:

Қызығушылықты

ояту.

Тәсілі:

«Топтастыру» стратегиясы арқылы жаңа тақырыпты ашу.

  • Балалар, «пайдалы қазбалар» дегенде ойға не келеді?
  • Ал, енді ортаға салайық.

Мұғалім интерактивті тақтада жазып тұрады.

Уақыт өлшемі:

Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс істейді.

Өз білгендерін, көршілестердің білгендерін ортаға салады.

Оқушылар білгендерін айтады.

Мұнай

Көмір Темір

Газ Тұз

Ас тұзы Гранит

Әктас

Қойылатын сұрақтар:

жеке, жұппен,

топпен жұмыс

Күтіле-тін нәтиже: 4 минут
жаңа ұғымға қызығушы-лығы артады
№:
№: 3.
Кезеңдері:

Үй тапсыр-масын

тексеру.

Тәсілі:

Тест жұмыстарын таратады.

Тест №3-5-8. І-нұсқа.

1. Жанғыш пайдалы қазбаларды ата?

А) . қатты, сұйық, газ түрінде

В) . мұнай, газ, көмір

С) . темір, мыс, қорғасын

2. Жанғыш пайдалы қазбалардың басты қасиеті қандай?

А) . қызиды В) . жылу береді

С) . жанады

3. Мұнайдан өңдеу арқылы не алынады?

А) . жанармай, жермай, тыңайтқыш, ермексаз

В) . қоңыр түсті, айрықша зат

С) . табиғи газ

4. Қоңыр түсті, айрықша иісі бар майлы пайдалы қазба?

А) . мұнай В) . керосин С) . бензин

5. Суға құйғанда, ол еріп кетпейді, бетін жауып тұрады.

А) . айран В) . сүт С) . мұнай

6. Газ . . .

А) . құбырмен тасылады В) . өңделеді

С) . мұнаймен бірге ілесе жүреді

Уақыт өлшемі:

Әр топ сол сұрақтар бойынша жұмыс істейді.

Бір-бірін тексереді.

Тест кілттері

Тест №3-5-8. І-нұсқа.

1. В

2. С

3. А

4. А

5. С

6. С

Қойылатын сұрақтар:

сұрақ-жауап,

өзін-өзі

тексеру

Күтіле-тін нәтиже: 3 минут

Тест №3-5-8

І-ІV нұсқа

Өткен тақырып-

тарды еске түсіру

№:
Кезеңдері:

Тест №3-5-8. ІІ-нұсқа.

1. Қандай қазба суда ерімейді және судан жеңіл?

А) . мұнай В) . құм С) . гранит

2. Жақсы жанады, жылуды көп береді, күл қалдырмайды?

А) . таскөмір В) . мұнай С) . ағаш отын

3. Мұнайды өндіру үшін не қазады?

А) . құдық В) . шұңқыр С) . шахта

4. Мұнайды жердің терең қабатынан алу үшін не орнатады?

А) . станция В) . бұрғы мұнарасын

С) . Зауыт

5. Мұнайды теңіз, өзен, көлдерде не арқылы тасиды?

А) . танкермен В) . кемемен С) . қайықпен

6. Мұнаймен бірге не ілесе жүреді?

А) . бензин В) . керосин С) . газ

Тәсілі:

Тест №3-5-8. ІІ-нұсқа.

1. А

2. В

3. С

4. В

5. А

6. С

№:

Тест №3-5-8. ІІІ-нұсқа.

1. Мұнай ненің бойымен көтеріледі?

А) . карьер В) . құбыр С) . бұрғы

2. Газды үй-үйге тарату үшін неге құяды?

А) . банкаға В) . бидонға С) . балонға

3. Мұнай мен бірге ілесе газ алынатын орын қалай аталады?

А) . карьер В) . мұнай-газ кені С) . газ кені

4. Жанғыш пайдалы қазбаларды ата?

А) . қатты, сұйық, газ түрінде

В) . мұнай, газ, көмір

С) . темір, мыс, қорғасын

5. Жанғыш пайдалы қазбалардың басты қасиеті қандай?

А) . қызиды В) . жылу береді

С) . жанады

6. Мұнайдан өңдеу арқылы не алынады?

А) . жанармай, жермай, тыңайтқыш, ермексаз

В) . қоңыр түсті, айрықша зат

С) . табиғи газ

Кезеңдері:

Тест №3-5-8. ІІІ-нұсқа.

1. В

2. С

3. В

4. В

5. С

6. А

№:

Тест №3-5-8. ІV-нұсқа.

1. Ілеспе газ . . .

А) . құбырмен тасылады

В) . өңделеді

С) . мұнаймен бірге ілесе жүреді

2. Қара түсті болады, жақсы жанады және жылуды көп береді?

А) . таскөмір В) . әктас С) . гранит

3. Тек қана газ кездесетін орынды не деп атайды?

А) . карьер В) . мұнай-газ кені С) . газ кені

4. Құрамында металдар бар қатты тау жыныстары қалай аталады?

A) . жанғыш B) . кенді C) . кенсіз

5. Тау жынысының құрамында темір болса, ол қалай аталады?

A) . мыс кені B) . газ кені C) . темір кені

6. Құрамында металдар жоқ қатты тау жыныстары қалай аталады?

A) . кенді B) . кенсіз C) . метал

Кезеңдері:

Тест №3-5-8. ІV-нұсқа.

1. С

2. А

3. С

4. С

5. С

6. В

№: 4.
Кезеңдері:
Тәсілі:
  • Тест тапсырмалардың орындалу нәтижелерімен танысып алайық. Кім қандай баға алды екен смайликтер арқылы көрсетейік.
Уақыт өлшемі: Алған бағасына сай смайликтерді көтереді.
Қойылатын сұрақтар:
Күтіле-тін нәтиже: 1 минут
№: 5
Кезеңдері:

Жанұя топ-тарына

бөліну.

Тәсілі: Мұғалім сандарды атайды: 1, 2, 3, 4. Оқушылар сол сандар бойынша топтарға бөлінеді
Уақыт өлшемі:

Сандар арқылы 4 топқа бөлінеді.

І-топ - Темір.

ІІ-топ - Алюминий.

ІІІ-топ - Мыс.

IV-топ - Алтын.

Қойылатын сұрақтар:
Күтіле-тін нәтиже: 1 минут

оқушылар бөлініп

алады

№: 6
Кезеңдері:

Сергіту

сәті.

Тәсілі: Бейнеклиппен жаттығулар орындау.
Уақыт өлшемі:
Қойылатын сұрақтар:

Жаттығу-

лар

Күтіле-тін нәтиже: 1 минут

оқушылар сергіп

қалады

№: G:\DSC03936.JPG
№: 7
Кезеңдері:

Мәтінмен

жұмыс.

Тәсілі:

Жаңа тақырыппен таныстыру.

І-топ.

Темір - жердегі ең көп таралған металл. Осы металдың арқасында біз тіршілікке қажетті көптеген заттарды иеленеміз. Адамның, жануарлардың және көптеген өсімдік организмінде темір бар. Егер ол аз болса, организм ауруға шалдығады. Егер адам организімде темір жетіспейтін болса, дәрігер құрамында темір бар дәрі жазып береді. Сол сияқты құрамында темір бар жеміс-жидек - алма, алмұрт, шабдалы, қараөрік, таңқурай, жүзім жеуді ұсынады.

Темір - темір кенінен алынады. Темір кені тастай қатты, қоңыр қызыл түсті келеді. Ол әртүрлі тереңдікте жатады.

Егер темір кені өте тереңде жатса, ашық әдіспен карьерден өндіреді. Кенді жарылыс арқылы жеке кесектерге бәлшектейді. Одан кейін экскаватор арқылы өзі аударғыш машинаға немесе вагонга тиеп, зауытқа алып барады. Зауытта кенді орасан зор


Ұқсас жұмыстар
Пайдалы қазбалар тарауы. Кенді пайдалы қазбалар
Үзілген гүл
Металдар әлеміне саяхат
Металдар тарауын қайталау
Дүниетану. тест 4 сынып
Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары
Металдардың адам өміріндегі маңызы жайлы ақпарат
Табиғаттағы металдар. Қазақстанда кендерден металл алу. Металдардың маңызы
Темірдің құймалары
Мыс қорытпалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz