Римнің мәдени өмірі


Райса Қыстаубаева,
Бейнеу гимназиясының тарих пәні мұғалімі.
Бейнеу ауданы,
Маңғыстау облысы
C а б а қ т ы ң ж о с п а р ы
Сыныбы: 6
Пәні: Ежелгі дүние тарихы
Сабақтың тақырыбы: §32. Римнің мәдени өмірі
Сабақтың мақсаты: Рим қалаларының мәдени орталыққа айналуын, сурет, мүсін өнерінің дамуын анықтап, христиан дінінің қалыптасуы туралы түсіну
Сабақтың міндеті:
1. Рим мәдениетінің өзіндік ерекшеліктерін ұғыну.
2. Мәдени мұраларды қорғау, оларға деген құрмет сезімін қалыптастыру.
3. Әсемдікке, эстетикалық талғамдарға баулу.
Сабақтың нәтижесі:
- Ежелгі Римдік қалалар мен қала өмірін қазіргімен ұқсастықтарын салыстырып
біледі, сәулет өнері мен мүсін өнерінің ерекшеліктерін анықтайды.
- Христиан дінінің шығу тарихымен танысады. Әлемдік 3 діннің бірі екендігін
біледі. Рим мәдениетінің дүниежүзілік маңызын түсінеді, оқып-біледі.
3. Жаңа тақырыпты игеру барысында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауы дамиды, топта оқушының жұмыс жасай білуі анықталады, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады.
Сабақтың көрнекілігі: 1. «Ежелгі Рим» картасы.
2. Дүние жүзінің саяси картасы
3. Интерактивті тақта, слайдтар
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. Топқа
бөліп отырғызу. Топ жетекшісін сайлау. Бағалау парағын
үлестіру.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы тексеру.
1. Ежелгі Римде балалар неше жастан бастап оқыған ?
2. Білім берудің екінші сатысында оқытылған ең басты пәндерді ата ?
3. Цицерон “римдіктер геометрияны не үшін оқып үйренген” деп жазды ?
4. Рим поэзиясының “алтын ғасыры” деп қай кезеңді айтамыз ?
5. “Энеида” поэмасының авторы кім ?
6. Қай ақын өз шығармаларында Августың жеке басын, қызметін мадақтаған, Рим
қаруын дәріптеген, достықты уағыздаған ?
7. Цицеронның қанша трактаттары мен хаттары, шығармалары сақталған ?
8. Цицерон кімнің шығармаларын жоғары бағалаған ?
9. Римде қабылданған қай жылғы заң нормалары халықаралық қатынастарды да
қамтыды ?
10. Римде б. з. б. II және I ғасырларда жаңа заңдар мен ережелер неге сүйеніп
жасалды ?
Үйге тапсырма мен жаңа сабақты байланыстыру.
Жаңа сабақ:
Жоспар :
- Қалалар мен қала өмірі
- Сәулет өнері
- Мүсін өнері
- Христиан дінінің шығуы
- Рим мәдениетінің дүниежүзілік маңызы
«Топтастыру стратегиясы» арқылы мағынаны ашу
Әр оқушыға жеке мәтін беріледі. Оқушы INSERT әдісін пайдаланып оқу.
1. Іштей оқиды. Түсінеді. Ойланады. v білемін
2. Өзінің оқығанын топта талқылайды. + жаңа білім
? тереңірек білгім келеді - менің пікіріме қайшы
Әр топтағы 4 оқушы 4 жоспарды кезекпен бір-біріне түсіндіреді. Топтағы талқылау аяқталған соң, экраннан суреттер көрсетіліп, сұрақтар қойылады. Сол сұрақтарға кітаптан оқыған мәліметі бойынша жауап беріледі. Экраннан қосымша мәліметтер де көрсетіледі.
Т а п с ы р м а л а р :
1-топқа “Қала өмірі” (РАФТ әдісін пайдалану)
2-топқа “Мен ежелгі Рим театрында болдым” (әңгіме құрастыру)
3-топқа
4-топқа “Тарихи сынақхат”
Қорытындылау: «Рим мәдениетінің дүниежүзілік маңызын» айту.
Бағалау критериі бойынша бағалау. Шығу парағын толтыру.
Үйге тапсырма: Венн диаграммасын пайдалана отырып, Римнің мәдени өмірі мен
Грекияның мәдени өмірін салыстыру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz