8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Химиялық реакциялардың типтері (Үсенова Әлия, №3 мектеп-интернаты)

№3 мектеп-интернатының химия пәнінің мұғалімі

Үсенова Әлияның 8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары

Күні
Күні: Тақырыбы:
: Химиялық реакциялардың типтері
Күні: Мақсаты:
: Оқушыларға химиялық реакцияның типтерін ажыратуға, теңдеу құрастыру сауаттылықтарын қалыптастыруға үйрету
Күні: Көрнекіліктер:
: Флипчарт, маркер, стикер, электронды оқулық слайд, карточкалар
Күні: Сабақтың түрі:
: Аралас сабақ
Күні: Әдіс -тәсілдер:
: Тұжырымдамалық карта, талдау, салыстыру, топтау, жинақтау, қорытынды жасау,
Күні: Сабақта қолданылатын модульдер:
:

-Сыни тұрғыдан ойлау

- АКТ

-Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер,

- Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау,

-Білім берудегі көшбасшылық

Күні: Сабақта қолданылған ресурстар:
: Электонды оқулық, кестелер,
Күні: Күтілетін нәтиже:
:

-оқушылар сыни тұрғыда ойланып, теңдеу құрастыруды үйренеді

-оқушылар химиялық реакцияның типтерін ажыратуды үйренеді

-өзін де, өзгені де бағалауды үйренеді

-сыныпта ынтымақтастық қарым- қатынас орнайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті:
Оқыту формалары Оқыту әдістері
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдас тыру
Мұғалімнің іс -әрекеті:: Салемдесу. Түрлі- түсті конфеттерді тарату арқылы оқушыларды топқа бөлу. Топқа бөлініп болған соң әр оқушыға бағалау парағын таратады
Оқушының іс - әрекеті:: Оқу құралдарын түгелдеп, түрлі- түсті конфеттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді, топ мүшелері бір-бірімен келісе отырып өз араларынан тайм-кипер, төраға, бағалаушы, хатшы сайлайды
Оқыту формалары Оқыту әдістері: топтық
Сабақтың кезеңдері: Білу
Мұғалімнің іс -әрекеті:: 1. Реттік номері 24 ші элемент 2. Медицинада қолданылады 3. Қанның құрамындағы металл 4. Ең жеңіл металл 5. Зат мөлшерінің өлшемі 6. Екі немесе одан да көп күрделі заттардан тұрады 7. Химиялық реакцияның белгісі. 8. Құрам тұрақтылық заңын кім ашты? 9. Молекула неден құралған? 10. Атом-молекулалық ілімнің неше қағидасы бар? 11. Әрбір күрделі заттың алыну тәсіліне қарамастан құрамы 12. Элемент атомының белгілі санын қосып алу қабілеті
Оқушының іс - әрекеті::
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

РЕАКЦИЯАРДЫҢ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Х
Р
О
М
И
О
Д
Т
Е
М
І
Р
Л
И
Т
И
Й
Я
М
О
Л
Ь
Ы
Қ
О
С
П
А
Т
Ұ
Н
Б
А
И
П
Р
У
С
Т
А
Т
О
М
Ж
Е
Т
І
Т
Ұ
Р
А
Қ
Т
Ы
В
А
Л
Е
Н
Т
Т
І
Л
І
К

Диалогтык окыту

жеке

Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::
Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері:

Түсіну

Жаңа сабақты түсіндіру

Мұғалімнің іс -әрекеті::

1топ:

2-топ:

3топ:

4 топ:

Оқушының іс - әрекеті::

Оқушылар топ бойынша берілген тапсырмаларды оқиды, флипчартқа түсіреді, қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакцияларының анықтамасын айтып оны бір-біріне түсіндіреді, топ алдында қорғайды

Сергіту сәті: Оқушылар бір-біріне өз аттарына байланысты жылы сөздер айтады: Мысалы: ақылды Арайлым, шырайлы Шапағат, сүйімді Сауле, білімді Берік т. с. с

Оқыту формалары Оқыту әдістері: Топтық жұмыс
Сабақтың кезеңдері: Қолдану
Мұғалімнің іс -әрекеті::

Екі оқушыға бір тапсырма беру: Мынадай реакция теңдеулеріндегі сұрақ белгісінің орнына тиісті заттың формуласын жазып, теңестіріңдер, әрі реакция типін анықтаңдар:

1. Мg + ? МgO

2. Ғе(ОН) 3 Ғе 2 О 3 + ?

3. Zn + ? Сu + ZnСІ 2 4. ? + НСІ Zn СІ 2 + ?

Бағалау критерилері: - сұрақ белгісінің орнына қойылған формуланың дұрыстығы

- реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

Оқушының іс - әрекеті::

Оқушылар тапсырманы жұппен орындайды реакция теңдеуін орындап болған соң реакцияның қай типке жататынын қасына жазып қояды:

2 Мg + О 2 2МgO қосылу

2 Ғе(ОН) 3 Ғе 2 О 3 + 3Н 2 О айырылу

Zn + СuСІ 2 Сu + ZnСІ 2 орынбасу Zn + 2НСІ Zn СІ 2 + Н 2 орынбасу

Оқыту формалары Оқыту әдістері: Жұппен жұмыс
Сабақтың кезеңдері: Талдау
Мұғалімнің іс -әрекеті::

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру:

Оқушының іс - әрекеті::

Көзбен көру, ойды бөлу:

Темір сульфиді ҒеS ерітіндісіне тұз қышқылының НСІ ерітіндісін қосып корсеттім. Сұрақ: Жүретін алмасу реакциясының нәтижесінде жағымсыз иісті газ бөлінеді. Ол қандай газ, реакция теңдеуін жазып түсіндіріңдер

Оқушылар реакция теңдеуінің жауабын жазды:

ҒеS + 2НСІ ҒеСІ 2 + Н 2 S

Оқыту формалары Оқыту әдістері:
Сабақтың кезеңдері: Жинақ тау
Мұғалімнің іс -әрекеті::
Оқушының іс - әрекеті::

Оқушылар электронды оқулықтан корген тәжірибенің реакция теңдеулерін жазады: 2Си+О 2 2 СиО

СиО+2НСІ СиСІ 2


Ұқсас жұмыстар
8-сынып химиясы: Атом-молекулалық ілім бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары - Үсенова Әлия, №3 мектеп-интернаты
№3 мектеп-интернатының химия пәні мұғалімі Үсенова Әлия Әділханқызының 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспары: Химиялық реакция теңдеулері
Химиялық реакциялардың типтері: орынбасу және алмасу (сабақ жоспары)
8-сынып химия пәні сабағының әдістемелік талдауы: Химиялық реакциялардың типтері (интерактивті тақтамен)
Химиялық реакциялардың типтері: қосылу, айырылу, орынбасу және алмасу
Химиялық реакциялардың типтері: қорытындылау және жүйеге түсіру сабағы
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Физикалық және химиялық құбылыстар мен химиялық реакциялардың белгілері
8-сыныпқа арналған химия сабағы: Химиялық реакция типтері
8-сыныпқа арналған Бастапқы химиялық ұғымдар тарауының орта мерзімді жоспары
6-сыныпқа арналған Python тілінде программалау: Деректер типтері туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz