Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты

Файл қосу

Сауысқан мен көкек



10985531115Ашық сабақ
00 Ашық сабақ


Тақырыбы: <<Сауысқан мен көкек>>
1<<б>> сыныбы

Өткізген: Шалхар Рухия


2010жыл
Сабақтың тақырыбы : Заттың атын білдіретін сөздер /3 сағ /Сабақтың мақсаты:
Білімділік : Оқушыларды заттың атын білдіретін сөздер туралы білімдерін тиянақтау. Ертегін мазмұнымен таныстыру. Мәнерлеп оқуға үйрету.
Дамытушылық : Оқушылардың сөйлеу тілін, ой-өрісін, сөздік қорын молайту, танымдық қабілетін дамыту. Тәрбиелік : Оқушыларды қамқорлыққа, ұйымшылдыққа, табиғатты қорғауға, құстарға қамқор болу баулу.
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы, слайдтар,гүлдерСабақтың барысы:
I Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды сабаққа дайындау.Оқушыларды түгендеу.
Оқушылар бүгінгі біздің сабағымыз 4 бөлімнен тұрады. Бүл бөлімдерде берілген тапсырмаларды орындау арқылы сабағымыздың мақсатына жетеміз.

I <<Ой ашар>> бөлімі
II <<Ой дамыту>> бөлімі
III <<Ой жинақтау>> бөлімі
IV <<Қорытынды>> бөлімі

Ой ашар бөлімі:
-Оқушылар жылдың неше мезгілі бар ?
- Қазір жылдың қай мезгілі ?
- Көктем айларын атайықшы
- Наурыз, сәуір, мамыр айында қандай мерекелер бар ?
/ 8-наурыз, 14 -наурыз, 22-наурыз, 1-сәуір, 12 сәуір, 1-мамыр, 9-мамыр 65-жылдық/-Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады ?
19050021590000

Ой дамыту : Жаңа сабақ
-Бүгінгі жаңа сабағымыз <<Сауысқан мен көкек >> ертегісімен танысамыз.Ертегі жөнінде мағлұмат беру.
Ертегі - халық ауыз әдебиетінде көбінісе қара сөз түрінде айтылатынхалық шығармасы.
2152650297815Ертегілер
0 Ертегілер

657225685800034290006858000289560018288000

415290078105Шыншыл ертегілер
Шыншыл ертегілер
208597568580 Хайуанаттар ертегілер
Хайуанаттар ертегілер
-8572578105 Қиял-ғажайып ертеглілер
Қиял-ғажайып ертеглілер

Жұмбақ шешу: Қайталап атымды Құйрығы ұзын, өзі ала,Ән салып аламын Шықылықтап тұрмайдыКез келген ұяға Құйрығы ұзын, өзі ала,Жұмыртқа саламын. (көкек) Бұл қандай құс? (Сауысқан)

3019425-317500

Сауысқан мен көкек ертегісін оқу, мазмұнын түсіндіру.
Ертегі соңындағы тапсырмаларды орындау.
Оқушыларға шынжырлап оқыту.
Сергіту сәті:
Ой жинақтау бөлімі
Дәптермен жұмыс
Күннің жады, көркем жазу жазу.
Көркемжазу : Құстар -табиғат көркі.
87- жаттығу. Терме диктант. Диктант ішінен кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазу.
88- жаттығу. Қатар бойынша орындау.
I- қатар: Бағбан, омарташы , сауысқан сөздерін буынға бөлу.
II- қатар: Не ? сұрағына жауап беретін сөздерді жазу.
III- қатар : Егінші ,бұлт, тырма сөздеріне сөйлемдер құрау.
Шығармашылық тапсырма:
I -нұсқа : Кімдер? Сұрағына жауап беретін сөздер жазу, Аналар сөзіне сөйлем кұрау.ІІ-нұсқа : Нелер ? сұрағына жауап беретін сөздер жазу, құстар сөзіне сөйлем құрау.Аналар, Құстар сөздеріндегі дауысты дыбыстарды табу.Қорытынды бөлім :
42862526543000

Оқушылар біз берілген барлық тапсырмаларды орындап, сабақта мақсатымызға жеттік. Мақсатымызды орындағанымыз үшін бізге апайлардан сыйлық келіпті.
Қандай сыйлық екен көрейікші.
-Балалар біз гүлді қай жерде, кімдерге тарту етеміз ?
-Алдымызда қандай мереке келе жатыр ?
-Олай болса, осы гүлді үйге барып аналарымызға тарту етейік .Оқушыларды гүлдермен бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Заттың атын білдіретін сөздер
Құстар- біздің досымыз. Балаларды табиғаттағы құстарды баптап, күтуге үйрету
Құстардың алуан түрлілігі
Бәйшешек. Жауқазын
Құстар біздің досымыз
Қанатты достар
Құстар. 4 сынып. бегежанова г.х
Құстардың көктемгі тіршілігі. дүниетану - ашық сабақ
Қарлығаш пен Дәуіт ертегісін балаларға оқып таныстыру
Заттың атын білдіретін сөздер. Құстарым, келіңдер
Пәндер