Рационал сандар. қайталау. 6-сынып

Алматы облысы, Балқаш ауданы

Бақанас орта мектебі

Математика пәнінің мұғалімі:

Аргымбай Мадина Бекқызы

6- апта

2-күн

2 - сабақ
6- апта: Сабақтың тақырыбы:
2-күн: Ондық бөлшек. Ондық бөлшектерге амалдар қолдануды қайталау.
6- апта: Сілтеме:
2-күн: Жоспар (күнтізбелік жоспар)
6- апта: Жалпы мақсаты:
2-күн:

Оқушылардың ондық бөлшек туралы білімдерін тиянақтау. Оқушының білімге деген қызығушылығын тудыру, қабілетін анықтау, жүйелі білім алудың қажеттілігін ұғындыру.

Өз мүмкіндігіне сенетін жеке тұлға ретінде қалыптасуына бағыт беру.

6- апта: Оқыту нәтижесі:
2-күн: Ондық бөлшектің оқылуын, жазылуын және ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту және бөлу алгоритмдерін жақсы меңгерген, оны есеп шығаруда пайдалана білетін, терең ойлы, өзіне деген сенімі мол тұлға қалыптасады.
6- апта: Түйінді идеялар:
2-күн: Оқушылардың қызығушылығын ояту, өз ойын қорытындылай білуге қалыптастыру.
6- апта: Ақпарат көздері:
2-күн: Электронды оқулық, интерактивті тақта, оқулық.
6- апта: Сабақ барысы:
6- апта:

Мұғалімнің

іс-әрекеті

2-күн: Оқушылардың іс-әрекеттері
6- апта:

І. Ұйымдастыру

Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, бірігіп шешетін жағдай тудырып, оны бірлесе шешуді ұйымдастыру мақсатында оқушыларды

4 топқа бөліп, топ мүшелерін міндеттерімен таныстыру.

2-күн: Сәлемдеседі, кезекші сыныптағы оқушылар туралы мәлімет береді. Оқу құралдарын дайындап, зейіндерін сабаққа аударады. Әр топ топ басшысы, хатшы, баяндамашы, таймкипер, бақылаушы болып рөлдерге бөлінеді.
6- апта:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Бақылаушыға топ мүшелерінің үй тапсырмасын тексеріп шығуын тапсырады.

2-күн: Бақылаушы топ мүшелерінің үй тапсырмаларын түгел тексеріп шығады.
6- апта:

ІІІ. Өткенді еске түсіру

Топқа тапсырма беріледі. Әр топ мүшелері өздеріне берілген тапсырма бойынша сұрақтар құрып, қалған 3 топ мүшелеріне қою арқылы сабақ тақырыбын ашады. (оқушылардың өздерінің ұсынған идеясы)

І топ

Бөлшек сандардың ондық жазылуы, оларды координаталық сәуледе кескіндеу және салыстыру.

ІІ топ

Ондық бөлшектерді қосу мен азайту.

ІІІ топ

Ондық бөлшектерді өзара және натурал санға көбейту.

ІҮ топ

Ондық бөлшектерді өзара және натурал санға бөлу.

ІҮ. Тақырыпты практикалық бекіту

Әр топқа оқулық бойынша тапсырмалар берілді.

І топ: №1443 (1), №1444(1)

ІІ топ: №1443 (2), №1444(2)

ІІІ топ:№1443 (3), №1444(3)

ІҮ топ:№1443 (4), №1445(1)

Ү. Сабақты қорытындылау

Сабақты сұрақтар арқылы қорыту.

1. Жазылуы

2. Салыстыру

3. Оқылуы

4. Қолданылуы

ҮІ. Үйге тапсырма: №1443 (5, 6) ; №1445 (2) ; №1447

ҮІІ. Бағалау

Топтар өзара бірін-бірі бағалайды. Жеке оқушылардың үлесі әр түсті фишкалар беру арқылы бағаланады.

«5» - қызыл

«4» - көк

«3» - сары

2-күн:

1. Қандай сан ондық бөлшек деп аталады?

2. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болады ма?

3. Координаталық сәуледе ондық бөлшек қалай кескінделеді?

1. Ондық бөлшектердің қосу ережелерін атаңдар.

2. Егер азайтқыштың бөлшек бөлігі азайтқыштың бөлшек бөлігінен үлкен не кем болса, онда қандай амалдар орындалады?

3. Егер азайғыш пен азайтқыштағы ондық таңбалар саны әр түрлі болса не істеу керек?

4. Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтамыз?

1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?

2. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндіріңдер.

1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөледі?

2. Ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса не істеу керек?

3. Ондық бөлшекке бөлу ережесін айтыңдар.

Әр топтан бір-бір баладан шығып интерактивті тақтада ондық бөлшектердің амалдарын қолданып, есеп шығару жолдарын көрсетті.

Әр топтың бағалау парағы:

Мысалы І топтың бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
2 - сабақ:
ІІтоп
ІІІтоп
ІҮтоп
Өткенді еске түсіру
Практикалық есеп
Барлығы
6- апта:
2-күн:
2 - сабақ:
6- апта:
2-күн:
2 - сабақ:
6- апта:
2-күн:
2 - сабақ:
6- апта:
2-күн:
2 - сабақ:
5- апта

4-күн

2 - сабақ
5- апта: Сабақтың тақырыбы:
4-күн: Өрнектер. Формулалар (І тарауды қайталау және бекіту сабағы)
5- апта: Сілтеме:
4-күн: Күнтізбелік жоспар
5- апта: Жалпы мақсаты:
4-күн: Математикалық өрнектер туралы түсініктерді, ұғымдарды, қасиеттерді оқушылардың естеріне түсіріп, практика жүзінде геометриялық фигуралардың түрлі өлшемдерін, дененің жүрілген жолын, заттың құнын есептеу барысында білімдерін нығайту.
5- апта: Оқыту нәтижесі:
4-күн: Өрнектердің мәндерін табуды, салыстыруды, ықшамдауды үйренеді. Осы тақырыптан туындайтын формулаларды есеп шығаруда пайдалана алады.
5- апта: Түйінді идеялар:
4-күн: Әр оқушы өздігінен жұмыс жасап үйренеді. Оқушының жеке қабілеті анықталады.
5- апта: Ақпарат көздері:
4-күн: Интерактивті тақта, оқулықпен жұмыс
5- апта: Сабақта қолданылған модульдер:
4-күн: Диалог арқылы оқыту, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
5- апта: Сабақтың барысы
5- апта:

Мұғалімнің

іс-әрекеті

4-күн: Оқушының іс-әрекеті
5- апта:

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу

2. Оқушыларды түгендеу

3. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

1. Үй тапсырмасын орындай алмаған оқушыларды анықтау және түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

2. Тақырыпқа қатысты ережелерді сұрау.

ІІІ. Негізгі тақырыпты ашу жұмыс жүйесі.

1. Интерактивті технологияны (диалог арқылы оқыту) қолданумен аталған тақырыптың ережелерін оқушылардың естеріне түсіру.

- санды және әріпті өрнектердің анықтамаларын беріңдер;

  • бұл өрнектер жалпы түрде қалай деп аталады?
  • қосудың, көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерінің тұжырымдамасын айтыңдар;
  • тік төртбұрыштың, үшбұрыштың периметрінің, ауданының, параллелепипедтің көлемінің, жүрілген жолдың, заттың құнының формулаларын сұрау.

2. Практикалық жұмыс

- білімі жақсы екі оқушыға тақтада №1424(1) көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып өрнекті ықшамдап мәнін табу және №1425(1) теңдеуді шешу есептерін шығарту.

- №1427 мәтіндік есепті шығарту алдында оқушыларға ой туғыздыру: ситуация арқылы (ағысқа қарсы, ағыстың бойымен жүзу кезіндегі жүзушінің жылдамдығының өзгеруі) оқушыларды әңгімеге тарту. Есептің шартымен танысып, шешу жолдарын талдау (сыни тұрғыдан ойлауға оқыту)

ІҮ. Бекіту (Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту арқылы)

Сыныпты үш топқа бөліп,

шығармашылық жұмыс арқылы тақырып бойынша оқушылардың білімдерін бекіту. Топтық жұмыс мақсатымен таныстыру.

Топтық тапсырма: Мәтіндік есеп құрастырып, оның өрнегін жазу және шешу.

Топтық жұмыс мақсаты: топ мүшелерінің бірігіп ақылдасу нәтижесінде белсенділігі төмен оқушылардың қызығушылығын арттырып, ортаға тарту. Оқушылардың шығармашылық, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.

Ү. Сабақты қорытындылау

ҮІ. Оқушыларды бағалау

(Бағалау критерийлері арқылы)

ҮІІ. Үйге тапсырма:

№1424 (2, 3, 4) ; №1425 (2-6) ;

№ 1426; №1428.

4-күн:

Сабаққа қатысты құрал-жабдықтарын дайындау.

Берілген есептерді шығару барысында қолданылған ережелерді айтып беру. Ал мәтіндік есептің мазмұнын түсініп айту және есептеу жолдарын көрсету.

Оқушылар бір-бірінің жауаптарын толықтыру арқылы тақырыпқа қатысты теорияны естеріне түсіріп тұжырымдап береді.

Тақтада түрлі амалдардың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін тұжырымдамасын айтып, әріптік өрнек арқылы жазады.

Оқушылар берілген геометриялық фигуралардың аталуын, олардың анықтамасын және өлшемдерін анықтау формулаларын интерактивті тақта арқылы көрсетеді.

Жүрілген жол формуласын жазып, түрлендіру арқылы уақытты және жылдамдықты анықтау формулаларын жазады.

3(х+5) +7х, х= 4

Өрнектегі жақшаны ашып, ұқсас мүшелерді біріктіру арқылы ықшамдайды да мәнін табады.

7(х+8) -25=66

Теңдеудегі жақшаны ашып, белгілі сандарды теңдіктің оң жағына ауыстырып, белгісіз көбейткішті (х) табу үшін көбейтіндінің мәнін белгілі көбейткішке бөледі.

Оқушы есептің берілгенін қысқаша түрде тақтада және дәптерлеріне түсіріп, қайықтың қозғалыс сызбасын сызады.

  1. Қайықтың меншікті жылдамдығын табу үшін ағыспен және ағысқа қарсы қайықтың жылдамдықтарын қосып, екіге бөледі. (10км/сағ+6км/сағ) /2=8км/сағ
  2. Ағыс жылдамдығын табу үшін қайықтың ағыспен жүзген жылдамдығынан меншікті жылдамдығын азайтады.

10км/сағ - 8км/сағ = 2км/сағ

Оқушылар деңгейлері аралас үш топқа бөлінеді.

Топ жұмысы нәтижелі болу үшін не қажет екендігін оқушылар атап кетеді (достық, ауызбіршілік, жауапкершілік, белсенділік т. б. )

Бірігіп тапсырманы орындап, біреуі интерактивті тақтада шешімін жазады.


Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Сызықтық функция
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Рационал сандар
Рационал сандарды көбейту туралы ақпарат
Теңдеуге есептер шешу
Рационал сандарды қосу және азайту
Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандар тарихынан
Координаталық түзу бойында үлкен сан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz