Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Параллель түзулер. 7 сынып


Убаисова Айнура Сарсенбековна
Қарағанды облысы,Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Параллель түзулер.
|Сабақтың |Сабақ мақсаты |
|мақсаттарының | |
|бағыттары | |
|Білім беру |Параллель түзулер тақырыбын оқып үйренуде |
| |анықтамасын,параллель кесінділер |
| |ұғымын,теореманы дәлелдеуді,аксиоманы қолдана |
| |білу іс-әрекеттерін ұйымдастыру. |
|Тәрбиелеу |Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда ұлттық |
| |дүние таным мәселелеріне қатысты |
| |танымдық-тағылымдық ой-пікір туындату,ізденіске |
| |ықпал ету. |
|Дамыту |Оқушының танымдық объектіні |
| |/анықтама,теорема,аксиома,есептерді/ талдай білу|
| |дағдыларын дамыту және ой ұшқырлығын ұштауға |
| |жағдай жасау. |

Сабақтың барысы:
|Сабақтың|Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы |Жұмыс тәсілдері,|Беріле|
|дидактик|дидактикалық кезең |дидактикалық кезең |әдіс-формалары |тін |
|а |мақсаты |мазмұны | |уақыт |
|лық | | | | |
|кезеңдер| | | | |
|і | | | | |
|Ұйымдаст|Балалардың сабаққа | |Тәсілі: |1 мин |
|ыру |қатысуын тексеру, | |сұрақ-жауап | |
|кезеңі |зейінін мақсатқа | |Формасы: | |
| |бағыттау | |ұжымдық | |
|Мақсат |Сабақтың оқушылармен |Параллель түзулер |Тәсілі: |1 мин |
|қою |бірлесе атқарылар жұыс |анықтамасын,параллел|мәліметтер беру | |
| |бағытын анықтау |ь кесінділер,сәуле | | |
| | |мен түзудің ,кесінді| | |
| | |менсәуленің ,екі | | |
| | |сәуленің | | |
| | |параллельдігін | | |
| | |түйсінуге бағыттау. | | |
|Жаңа |Оқушы қызығушылығын | |Әдістері: |5-7 |
|сабақты |тудыратын сұрақтар |Өткен сабақтағы |ой тудыру |мин |
|түсіндір|беру. |білімдері негізінде | | |
|у |Өз пікірін айта білуіне|түсінік бере |Қорытынды пікір | |
| |мүмкіндік беру. |отырып,Параллель |алмасу | |
| |Практикалық жеке |түзулер анықтамасын | | |
| |құндылықтарын сезінуіне|өздеріне | | |
| |біліктерін толықтыруға |тұжырымдату. | | |
| |бағдар беру. |М нүктесі арқылы | | |
| |Проблемаларды |өтетін а түзуіне | | |
| |тұжырымдау және оның |параллель түзуді | | |
| |шешу әдістерін |сал. | | |
| |ұсынуына ,ізденіске |Параллель | | |
| |бағдарлау. |кесінділерді сал. | | |
| |Өз пікірін дәлелді |а/ | | |
| |тұжырымдауға мүмкіндік | | | |
| |беру. | | | |
| | | |Жеке тапсырмалар| |
| | | |арқылы ізденіске| |
| | |б/ |жетелеу | |
| | | | | |
| | | |Формасы: | |
| | | |топтық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |в/ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа | |Практикалық тапсырма| |5-6 |
|сабақты |Тапсырмаларды орындата |1/ | |мин |
|бекіту |отырып бұрынғы,бүгінгі | |Әдісі: тұжырымды| |
| |білімдерін пайдалана | |пікір айту | |
| |отырып,практикалық | |Дәлелдерге | |
| |негізінде ізденіске ,өз| |сүйену. | |
| |ойын аита білуге | | | |
| |қолайлы сәт тудыру. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Формасы: | |
| | |2/ |топтық,жекелей. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа |Сыныпты төрт топқа |Есеп шарты бойынша |Шығармашылыққа |15 мин|
|сабақты |бөліп карточка арқылы |өз идеяларын |жетелеу. | |
|пысықтау|жұмыс жасау. |дәлелдеу | | |
| | | |Формасы: топтық | |
|Бағалау |Оқушы пікірі мен |Не үйрендік |Топтағы және |2-3 |
| |жұмысын бағалау. | |жеке оқушының |мин |
| | | |еңбегін бағалау.| |
|Үй |Сыныпта талданған | есепті зерттеу. |Қосымша материал|3-4 |
|тапсырма|жұмыстар негізінде | |мен жұмыс істей |мин |
|сы |өзіндік жұмыстарын | |білу,жауапкершіл| |
| |даярлау. | |ікті сезіну | |
|Жаңа |Үй тапсырмасын дұрыс |№ № | |4-5 |
|сабақты |орындауға бағыттау | |Қорытынды пікірг|мин |
|қорыту | |Есетер арқылы өз |аитуға баулу. | |
| |Үй тапсырмасын дұрыс |ойларын сауатты |Формасф: | |
| |орындауға бағыт беру. |жеткізе білуге |ұжымдық. | |
| | |ықпал ету. | | |

-----------------------
В

А

с

с

к

с

к

В

А

n

A

B

E

A

B

C

D


Ұқсас жұмыстар
Параллель және перпендикуляр түзулер
Параллель түзулер
Түзулердің өзара орналасуы
Түзулер мен жазықтықтар 9-сынып
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Түзулердің параллельдік белгілері
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Ортақ нүктесі бар түзулер
Трапецияның табандары мен трапеция жазықтығының осы жазықтыққа параллель екендігін дәлелде
Тікбұрышты изометрия
Пәндер