Параллель түзулер. 7 сынып


Убаисова Айнура Сарсенбековна
Қарағанды облысы,Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Параллель түзулер.
|Сабақтың |Сабақ мақсаты |
|мақсаттарының | |
|бағыттары | |
|Білім беру |Параллель түзулер тақырыбын оқып үйренуде |
| |анықтамасын,параллель кесінділер |
| |ұғымын,теореманы дәлелдеуді,аксиоманы қолдана |
| |білу іс-әрекеттерін ұйымдастыру. |
|Тәрбиелеу |Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда ұлттық |
| |дүние таным мәселелеріне қатысты |
| |танымдық-тағылымдық ой-пікір туындату,ізденіске |
| |ықпал ету. |
|Дамыту |Оқушының танымдық объектіні |
| |/анықтама,теорема,аксиома,есептерді/ талдай білу|
| |дағдыларын дамыту және ой ұшқырлығын ұштауға |
| |жағдай жасау. |

Сабақтың барысы:
|Сабақтың|Жұмыс бағыттары мен әр |Сабақтағы |Жұмыс тәсілдері,|Беріле|
|дидактик|дидактикалық кезең |дидактикалық кезең |әдіс-формалары |тін |
|а |мақсаты |мазмұны | |уақыт |
|лық | | | | |
|кезеңдер| | | | |
|і | | | | |
|Ұйымдаст|Балалардың сабаққа | |Тәсілі: |1 мин |
|ыру |қатысуын тексеру, | |сұрақ-жауап | |
|кезеңі |зейінін мақсатқа | |Формасы: | |
| |бағыттау | |ұжымдық | |
|Мақсат |Сабақтың оқушылармен |Параллель түзулер |Тәсілі: |1 мин |
|қою |бірлесе атқарылар жұыс |анықтамасын,параллел|мәліметтер беру | |
| |бағытын анықтау |ь кесінділер,сәуле | | |
| | |мен түзудің ,кесінді| | |
| | |менсәуленің ,екі | | |
| | |сәуленің | | |
| | |параллельдігін | | |
| | |түйсінуге бағыттау. | | |
|Жаңа |Оқушы қызығушылығын | |Әдістері: |5-7 |
|сабақты |тудыратын сұрақтар |Өткен сабақтағы |ой тудыру |мин |
|түсіндір|беру. |білімдері негізінде | | |
|у |Өз пікірін айта білуіне|түсінік бере |Қорытынды пікір | |
| |мүмкіндік беру. |отырып,Параллель |алмасу | |
| |Практикалық жеке |түзулер анықтамасын | | |
| |құндылықтарын сезінуіне|өздеріне | | |
| |біліктерін толықтыруға |тұжырымдату. | | |
| |бағдар беру. |М нүктесі арқылы | | |
| |Проблемаларды |өтетін а түзуіне | | |
| |тұжырымдау және оның |параллель түзуді | | |
| |шешу әдістерін |сал. | | |
| |ұсынуына ,ізденіске |Параллель | | |
| |бағдарлау. |кесінділерді сал. | | |
| |Өз пікірін дәлелді |а/ | | |
| |тұжырымдауға мүмкіндік | | | |
| |беру. | | | |
| | | |Жеке тапсырмалар| |
| | | |арқылы ізденіске| |
| | |б/ |жетелеу | |
| | | | | |
| | | |Формасы: | |
| | | |топтық | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |в/ | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа | |Практикалық тапсырма| |5-6 |
|сабақты |Тапсырмаларды орындата |1/ | |мин |
|бекіту |отырып бұрынғы,бүгінгі | |Әдісі: тұжырымды| |
| |білімдерін пайдалана | |пікір айту | |
| |отырып,практикалық | |Дәлелдерге | |
| |негізінде ізденіске ,өз| |сүйену. | |
| |ойын аита білуге | | | |
| |қолайлы сәт тудыру. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Формасы: | |
| | |2/ |топтық,жекелей. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа |Сыныпты төрт топқа |Есеп шарты бойынша |Шығармашылыққа |15 мин|
|сабақты |бөліп карточка арқылы |өз идеяларын |жетелеу. | |
|пысықтау|жұмыс жасау. |дәлелдеу | | |
| | | |Формасы: топтық | |
|Бағалау |Оқушы пікірі мен |Не үйрендік |Топтағы және |2-3 |
| |жұмысын бағалау. | |жеке оқушының |мин |
| | | |еңбегін бағалау.| |
|Үй |Сыныпта талданған | есепті зерттеу. |Қосымша материал|3-4 |
|тапсырма|жұмыстар негізінде | |мен жұмыс істей |мин |
|сы |өзіндік жұмыстарын | |білу,жауапкершіл| |
| |даярлау. | |ікті сезіну | |
|Жаңа |Үй тапсырмасын дұрыс |№ № | |4-5 |
|сабақты |орындауға бағыттау | |Қорытынды пікірг|мин |
|қорыту | |Есетер арқылы өз |аитуға баулу. | |
| |Үй тапсырмасын дұрыс |ойларын сауатты |Формасф: | |
| |орындауға бағыт беру. |жеткізе білуге |ұжымдық. | |
| | |ықпал ету. | | |

-----------------------
В

А

с

с

к

с

к

В

А

n

A

B

E

A

B

C

D


Ұқсас жұмыстар
Параллель және перпендикуляр түзулер
Параллель түзулер
Түзулердің өзара орналасуы
Түзулер мен жазықтықтар 9-сынып
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Түзулердің параллельдік белгілері
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Ортақ нүктесі бар түзулер
Трапецияның табандары мен трапеция жазықтығының осы жазықтыққа параллель екендігін дәлелде
Тікбұрышты изометрия
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz