Параллель түзулер: анықтамасы, теоремалары және практикалық тапсырмаларға арналған сабақ жоспары

Убаисова Айнура Сарсенбековна

Қарағанды облысы, Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп

Сабақтың тақырыбы: Параллель түзулер.

Сабақтың мақсаттарының бағыттары
Сабақ мақсаты
Сабақтың мақсаттарының бағыттары: Білім беру
Сабақ мақсаты: Параллель түзулер тақырыбын оқып үйренуде анықтамасын, параллель кесінділер ұғымын, теореманы дәлелдеуді, аксиоманы қолдана білу іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
Сабақтың мақсаттарының бағыттары: Тәрбиелеу
Сабақ мақсаты: Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда ұлттық дүние таным мәселелеріне қатысты танымдық-тағылымдық ой-пікір туындату, ізденіске ықпал ету.
Сабақтың мақсаттарының бағыттары: Дамыту
Сабақ мақсаты: Оқушының танымдық объектіні /анықтама, теорема, аксиома, есептерді/ талдай білу дағдыларын дамыту және ой ұшқырлығын ұштауға жағдай жасау.

Сабақтың барысы:

Сабақтың дидактика

лық кезеңдері

Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары
Берілетін уақыт
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Тәсілі:

сұрақ-жауап

Формасы:

ұжымдық

Берілетін уақыт: 1 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Мақсат қою
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Сабақтың оқушылармен бірлесе атқарылар жұыс бағытын анықтау
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Параллель түзулер анықтамасын, параллель кесінділер, сәуле мен түзудің, кесінді менсәуленің, екі сәуленің параллельдігін түйсінуге бағыттау.
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Тәсілі: мәліметтер беру
Берілетін уақыт: 1 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты түсіндіру
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:
  • Оқушы қызығушылығын тудыратын сұрақтар беру.
  • Өз пікірін айта білуіне мүмкіндік беру.
  • Практикалық жеке құндылықтарын сезінуіне біліктерін толықтыруға бағдар беру.
  • Проблемаларды тұжырымдау және оның шешу әдістерін ұсынуына, ізденіске бағдарлау.
  • Өз пікірін дәлелді тұжырымдауға мүмкіндік беру.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:
  • Өткен сабақтағы білімдері негізінде түсінік бере отырып, Параллель түзулер анықтамасын өздеріне тұжырымдату.
  • М нүктесі арқылы өтетін а түзуіне параллель түзуді сал.
  • Параллель кесінділерді сал.

а/

б/

в/

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Әдістері:

ой тудыру

Қорытынды пікір алмасу

Жеке тапсырмалар арқылы ізденіске жетелеу

Формасы:

топтық

Берілетін уақыт: 5-7 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты бекіту
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Тапсырмаларды орындата отырып бұрынғы, бүгінгі білімдерін пайдалана отырып, практикалық негізінде ізденіске, өз ойын аита білуге қолайлы сәт тудыру.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:

Практикалық тапсырма

1/

2/

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Әдісі: тұжырымды пікір айту

Дәлелдерге сүйену.

Формасы: топтық, жекелей.

Берілетін уақыт: 5-6 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты пысықтау
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты: Сыныпты төрт топқа бөліп карточка арқылы жұмыс жасау.
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Есеп шарты бойынша өз идеяларын дәлелдеу
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Шығармашылыққа жетелеу.

Формасы: топтық

Берілетін уақыт: 15 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Бағалау
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

Оқушы пікірі мен жұмысын бағалау.

Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: Не үйрендік
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Топтағы және жеке оқушының еңбегін бағалау.
Берілетін уақыт: 2-3 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Үй тапсырмасы
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

Сыныпта талданған жұмыстар негізінде өзіндік жұмыстарын даярлау.

Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны: есепті зерттеу.
Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары: Қосымша материал мен жұмыс істей білу, жауапкершілікті сезіну
Берілетін уақыт: 3-4 мин
Сабақтың дидактикалық кезеңдері: Жаңа сабақты қорыту
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты:

Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыттау

Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру.

Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны:

№ №

Есетер арқылы өз ойларын сауатты жеткізе білуге ықпал ету.

Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары:

Қорытынды пікірг аитуға баулу.

Формасф: ұжымдық.

Берілетін уақыт: 4-5 мин

Ұқсас жұмыстар
4-сынып математика сабағының жоспары: Параллель және перпендикуляр түзулер
7-сынып геометриясы: Параллель түзулер және параллельдік белгілері
7-сынып алгебра: Қиылысқан және параллель түзулер - бекіту сабағының технологиялық картасы
4-сынып математикасы (ашық сабақ): қуып жету қозғалысы, өзара кері есептер және параллель мен перпендикуляр түзулер
9-сыныптағы ашық сабақ: Интернеттің анықтамасы, қызметтері және практикалық қолданылуы
9-сыныпқа арналған геометрия сабағы: Түзулер мен жазықтықтар
7-сынып геометриясы: Қиылысқан түзулер - перпендикуляр мен көлбеу (сабақ жоспары)
Сабақ жоспары: Көмектес септіктің анықтамасы, өзіндік белгілері және практикалық жаттығулар
6-сынып математикасы. Сабақ жоспары: Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық
Антонимдер: анықтамасы, түрлері және практикалық жаттығулар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz