Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)

Атырау қаласы, Жаңаталап селосы,
Жамбыл орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Башиева Ақерке Шамилқызы
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)
Сабақтың мақсаты :
Білімділік Қосу мен азайту амалдарының баған түріндегі үлгісін пайдаланып, жұмыс бағытын көрсетіп беру; амалдар алгоритмінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс-әрекеттерге, яғни, алгоритмге машықтандыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, қарапайым өрнектің мәнін табу, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, Ойын арқылы оқыту, дамыта
оқыту әдістері
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, Ана тілі
Көрнекілігі: Қосу және азайту кестесі, слайдта жасақталған топтама дидактикалық матеиралдар,
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
-Шаттық шеңбері:
II. Үй тапсырмасымен жұмыс: 5-тапсырма, шығ. тапс.
Мақсат қою кезеңі:
-Бүгінгі сабақтан нені білгілерің келеді?
1. Жазбаша қосу және азайтуды толық меңгеру;
2. Математикалық қызықты есептер шешу, логикалық тапсырмалар орындау;
3, . Шығармашылық топ жұмыстарын жүргізу;
- Гүлді таңдау арқылы топқа бөлінеді.
1 топ: «Алғырлар»
2 топ: «Тапқырлар»
3 топ; «Зеректер»
1-тапсырма: «Ойна да күл, оқы да біл!»
«Әлемді шарлау» мына кестеде берілген өрнектерді орындау арқылы шолу жасайық!
57-7꞊ба 31+4꞊су 33+3꞊ту 45+45꞊зай
21+7꞊жаз 35+3꞊ша 45-30꞊қо
26-4꞊жә 52+6꞊не 15+15꞊а
Тақтаға мұғалімнің ізгі тілегі: «Алға ұмтылыңдар!» ілінеді.
III . Мағынаны тану:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Кестедегі сандарды оқу, жазу қатарын анықтау.
Ізгі тілек: «Жарайсыңдар!»
2-тапсырма: Оқы, үйрен, ұғып ал,
Ойыңа бәрін түйіп ал!
№ 1, 2 Түсіндірме мәтінмен жұмыс.
Осы өрнектің мәнін табудың тиімді жолымен таныстыру.
1-топ: 2-топ: 3-топ: Осы өрнектерді ауызша есептеуге
тиімді тәсілдерін түсіндір!
26+34꞊(20+30) +(6+4) ꞊60
60-26꞊(50-20) +(10-6) ꞊34
Ізгі тілек: «Кереметсіңдер!»
3-тапсырма: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл!»
Ойлан, шығар, есепте,
Түсіндірші кезекпен!
Топқа кезек берейік
Айтыңдаршы ретпен!
№3
37 90 38 80 23 70
+ - + - + -
53 53 42 38 47 47
Ізгі тілек: «Мықтысыңдар!»
4-тапсырма: «Білім қымбат-білу қиын!»
Есептейік, талдайық,
Ешбіріміз қалмайық
Артық, кемін анықтап,
Жауабын тез табайық!
1-топ: «Алғырлар»
№ 5 Есепті талдау.
Есептердің шартын, сұрағын, шешуін салыстыру.
Тоқаш - 12 ? артық
Таба нан - 8
12-8=4
Ж: 4 тоқаш артық.
2-топ-«Тапқырлар»
Тоқаш - 12
Таба нан - 8
Жұмсады - 5
Қалды - ? тоқаш пен таба нан
Ш:(12+8) -5=15 - қалды
Ж: 15 тоқаш пен таба нан қалды
3-топ: «Зеректер»
кері есеп құрастыру:
Ізгі тілек: Талаттысыңдар!»
5-тапсырма: «Білімі жүйріктің ойы ұшқыр!»
Ойнайық та, ойлайық!
Таппай оны қоймайық.
Басқатырып есептеп,
1 топ: Сандарды орнына қояйық!
3, 6, 9 . . .
5, 10, 15 . . .
4, 8, 12 . . .
2-топ:
24 ○ ○ 24
○ ○
○ ○
24 ○ ○ 24 Қандай екі санның қосындысы?
3-топ: 1, 2, 3 сандарын кесте жолында қайталанбайтындай етіп орналастыр:
Ізгі тілек: «Мәреге жақындадыңыздар!
6 - тапсырма: «Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді»
1-топ: Алғырлар:
«Математика» сөзіне сөзжасам құрастыру:
Математика-Мата, ата, мама, ем, ит, кем, ет, ми, кит, . . .
2 топ: «Тапқырлар»
«Математика» сөзіне сатылай кешенді талдау жаса:
Математика -10○꞊5□+5▲;
5□(3а, е, и) д/ы○
10○꞊;
5▲(2м, 2т, к) д/з○
3 □(3а) жуан□
5□꞊ ;
2□(е, и) жіңішке □
3▲(2т, к) қ▲+ ▲○ұ▲
5▲꞊;
2▲(2м) ү▲
Ізгі тілек: «Алақай!»
IV. Ой толғаныс:
Кубизм әдісі:
1-топ: Алғырлар»
№6 а) 6+4꞊10 және 2+3꞊5 қандай екі таңбалы санды қосуға болады?
Яғни, екі өрнектегі қосылғыштарды және қосындының мәндерін өзара жұптастыра отырып, жаңа өрнек құраңдар:
62+43꞊105
*-*
2-топ: «Тапқырлар»
ә) 10-6꞊4 және 5-2꞊3
105-62꞊43
*-*
3-топ: «Зеректер»
36+44
90-23
Жазбаша қосу және азайтудың алгаритмін түсіндір:
1-топ: Алғырлар»
Торда 3 қоян бар еді. Үш бала бір-бірден алғанда. Торда тағы бір қоян қалды. Неліктен?
2-топ: «Тапқырлар»
Биіктігі 10м ағашқа ұлу күніні 10м көтеріліп, 4м төмен түседі. Ағаш басына ұлу неше күнде шығады?
3-топ: «Зеректер»
Жердің үшінші серігі жер шарын 106 мин айналып шықты. Осы уақыт аралығын сағатпен және минутпен өрнекте.
Ізгі тілек: «Ура!»
V. Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
VI. Үйге тапсырма: №6 149 бет
Оқушы білімі мен белсенділігін марапаттау қағазымен ұлығылау;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz