Файл қосу

Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)

Пән: Әртүрлі
Атырау қаласы,Жаңаталап селосы,
Жамбыл орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Башиева Ақерке Шамилқызы
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Қосу мен азайту амалдарының баған түріндегі үлгісін пайдаланып, жұмыс бағытын көрсетіп беру; амалдар алгоритмінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс-әрекеттерге, яғни, алгоритмге машықтандыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, қарапайым өрнектің мәнін табу ,ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту,Ойын арқылы оқыту,дамыта
оқыту әдістері
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі,Ана тілі
Көрнекілігі: Қосу және азайту кестесі, слайдта жасақталған топтама дидактикалық матеиралдар,

Сабақтың барысы:

I.Қызығушылықты ояту:
-Шаттық шеңбері:
II. Үй тапсырмасымен жұмыс: 5 - тапсырма, шығ.тапс.
Мақсат қою кезеңі:
-Бүгінгі сабақтан нені білгілерің келеді?
1.Жазбаша қосу және азайтуды толық меңгеру;
2.Математикалық қызықты есептер шешу,логикалық тапсырмалар орындау;
3,.Шығармашылық топ жұмыстарын жүргізу;
-Гүлді таңдау арқылы топқа бөлінеді.
1 топ: <<Алғырлар>>
2 топ: <<Тапқырлар>>
3 топ; <<Зеректер>>
1-тапсырма: <<Ойна да күл,оқы да біл!>>
<<Әлемді шарлау>> мына кестеде берілген өрнектерді орындау арқылы шолу жасайық!
57-7꞊ба 31+4꞊су 33+3꞊ту 45+45꞊зай
21+7꞊жаз 35+3꞊ша 45-30꞊қо
26-4꞊жә 52+6꞊не 15+15꞊а
28
50
38
15
35
22
58
30
90
36
жаз
ба
ша
қо
су
жә
не
а
зай
ту
Тақтаға мұғалімнің ізгі тілегі: <<Алға ұмтылыңдар!>> ілінеді.
III .Мағынаны тану:

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Ондықтар
Бірліктер
2
6
3
4
Ондықтар
Бірліктер
6
0
2
6
Кестедегі сандарды оқу, жазу қатарын анықтау.
Ізгі тілек: <<Жарайсыңдар!>>

2-тапсырма: Оқы,үйрен,ұғып ал,
Ойыңа бәрін түйіп ал!

№ 1,2 Түсіндірме мәтінмен жұмыс.

Осы өрнектің мәнін табудың тиімді жолымен таныстыру.
1-топ: 2-топ: 3-топ: Осы өрнектерді ауызша есептеуге
тиімді тәсілдерін түсіндір!

6
0

-
2
6

3
4

2
6

+
3
4

6
0

26+34꞊(20+30)+(6+4)꞊60
60-26꞊(50-20)+(10-6)꞊34


Ізгі тілек: <<Кереметсіңдер!>>

3-тапсырма: <<Жұмыла көтерген жүк жеңіл!>>
Ойлан,шығар,есепте,
Түсіндірші кезекпен!
Топқа кезек берейік
Айтыңдаршы ретпен!

№3
37 90 38 80 23 70
+ - + - + -
53 53 42 38 47 47

Ізгі тілек: <<Мықтысыңдар!>>

4-тапсырма: <<Білім қымбат-білу қиын!>>
Есептейік,талдайық,
Ешбіріміз қалмайық
Артық,кемін анықтап,
Жауабын тез табайық!
1-топ: <<Алғырлар>>
№ 5 Есепті талдау.
Есептердің шартын, сұрағын, шешуін салыстыру.
Тоқаш - 12 ? артық
Таба нан - 8
12-8=4
Ж: 4 тоқаш артық.
2-топ-<<Тапқырлар>>
Тоқаш - 12
Таба нан - 8
Жұмсады - 5
Қалды - ? тоқаш пен таба нан
Ш:(12+8)-5=15 - қалды
Ж: 15 тоқаш пен таба нан қалды

3-топ: <<Зеректер>>
кері есеп құрастыру:
Ізгі тілек: Талаттысыңдар!>>
5-тапсырма: <<Білімі жүйріктің ойы ұшқыр!>>
Ойнайық та,ойлайық!
Таппай оны қоймайық.
Басқатырып есептеп,
1 топ:Сандарды орнына қояйық!
3,6,9...
5,10,15...
4,8,12...

2-топ:
24 ○ ○ 24
○ ○
○ ○
24 ○ ○ 24 Қандай екі санның қосындысы?
3-топ: 1,2,3 сандарын кесте жолында қайталанбайтындай етіп орналастыр:
Ізгі тілек: <<Мәреге жақындадыңыздар!

6 - тапсырма: <<Қына тасқа бітеді,білім басқа бітеді>>
1-топ: Алғырлар:
<<Математика>> сөзіне сөзжасам құрастыру:
Математика-Мата,ата,мама,ем,ит,кем,ет,ми,кит,...
2 топ: <<Тапқырлар>>
<<Математика>> сөзіне сатылай кешенді талдау жаса:
Математика -10○꞊5□+5▲;

5□(3а,е,и) д/ы○
10○꞊-----------------------;
5▲(2м,2т,к) д/з○

3 □(3а) жуан□
5□꞊ ---------------------;
2□(е,и) жіңішке □

3▲(2т,к)қ▲+ ▲○ұ▲
5▲꞊----------------------------;
2▲(2м)ү▲
Ізгі тілек: <<Алақай!>>
IV. Ой толғаныс:
Кубизм әдісі:
1-топ: Алғырлар>>
№6 а) 6+4꞊10 және 2+3꞊5 қандай екі таңбалы санды қосуға болады?
Яғни,екі өрнектегі қосылғыштарды және қосындының мәндерін өзара жұптастыра отырып,жаңа өрнек құраңдар:
62+43꞊105
*-*
2-топ: <<Тапқырлар>>
ә)10-6꞊4 және 5-2꞊3
105-62꞊43
*-*
3-топ: <<Зеректер>>
36+44
90-23
Жазбаша қосу және азайтудың алгаритмін түсіндір:
1-топ: Алғырлар>>
Торда 3 қоян бар еді. Үш бала бір-бірден алғанда.Торда тағы бір қоян қалды.Неліктен?
2-топ: <<Тапқырлар>>
Биіктігі 10м ағашқа ұлу күніні 10м көтеріліп,4м төмен түседі.Ағаш басына ұлу неше күнде шығады?
3-топ: <<Зеректер>>
Жердің үшінші серігі жер шарын 106 мин айналып шықты.Осы уақыт аралығын сағатпен және минутпен өрнекте.
Ізгі тілек: <<Ура!>>
V.Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
VI. Үйге тапсырма: №6 149 бет
Оқушы білімі мен белсенділігін марапаттау қағазымен ұлығылау;




Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау
Бос пәтерлер - Бос емес пәтерлер
Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Жазбаша қосу және азайту, математика, 2-сынып
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту. 2-сынып
Бақылау шығарма
Дауысты дыбыс әріптері
Пәндер