Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)

Атырау қаласы, Жаңаталап селосы,

Жамбыл орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Башиева Ақерке Шамилқызы

Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту. (148 бет)

Сабақтың мақсаты :

Білімділік Қосу мен азайту амалдарының баған түріндегі үлгісін пайдаланып, жұмыс бағытын көрсетіп беру; амалдар алгоритмінің сәйкес кезеңдері және орындалатын іс-әрекеттерге, яғни, алгоритмге машықтандыру.

Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, қарапайым өрнектің мәнін табу, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа білімді бекіту сабағы.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, Ойын арқылы оқыту, дамыта

оқыту әдістері

Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, Ана тілі

Көрнекілігі: Қосу және азайту кестесі, слайдта жасақталған топтама дидактикалық матеиралдар,

Сабақтың барысы:

I. Қызығушылықты ояту:

-Шаттық шеңбері:

II. Үй тапсырмасымен жұмыс: 5-тапсырма, шығ. тапс.

Мақсат қою кезеңі:

-Бүгінгі сабақтан нені білгілерің келеді?

1. Жазбаша қосу және азайтуды толық меңгеру;

2. Математикалық қызықты есептер шешу, логикалық тапсырмалар орындау;

3, . Шығармашылық топ жұмыстарын жүргізу;

- Гүлді таңдау арқылы топқа бөлінеді.

1 топ: «Алғырлар»

2 топ: «Тапқырлар»

3 топ; «Зеректер»

1-тапсырма: «Ойна да күл, оқы да біл!»

«Әлемді шарлау» мына кестеде берілген өрнектерді орындау арқылы шолу жасайық!

57-7꞊ба 31+4꞊су 33+3꞊ту 45+45꞊зай

21+7꞊жаз 35+3꞊ша 45-30꞊қо

26-4꞊жә 52+6꞊не 15+15꞊а

28
50
38
15
35
22
58
30
90
36
28: жаз
50: ба
38: ша
15: қо
35: су
22: жә
58: не
30: а
90: зай
36: ту

Тақтаға мұғалімнің ізгі тілегі: «Алға ұмтылыңдар!» ілінеді.

III . Мағынаны тану:

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Ондықтар
Бірліктер
Ондықтар: 2
Бірліктер: 6
Ондықтар: 3
Бірліктер: 4
Ондықтар
Бірліктер
Ондықтар: 6
Бірліктер: 0
Ондықтар: 2
Бірліктер: 6

Кестедегі сандарды оқу, жазу қатарын анықтау.

Ізгі тілек: «Жарайсыңдар!»

2-тапсырма: Оқы, үйрен, ұғып ал,

Ойыңа бәрін түйіп ал!

№ 1, 2 Түсіндірме мәтінмен жұмыс.

Осы өрнектің мәнін табудың тиімді жолымен таныстыру.

1-топ: 2-топ: 3-топ: Осы өрнектерді ауызша есептеуге

тиімді тәсілдерін түсіндір!

:
:
6: 6
0: 0
:
:
: -
6: 2
0: 6
:
:
:
6: 3
0: 4
:
:
:
6:
0:
:
:
:
2: 2
6: 6
:
:
: +
2: 3
6: 4
:
:
:
2: 6
6: 0
:
:
:
2:
6:
:

26+34꞊(20+30) +(6+4) ꞊60

60-26꞊(50-20) +(10-6) ꞊34

Ізгі тілек: «Кереметсіңдер!»

3-тапсырма: «Жұмыла көтерген жүк жеңіл!»

Ойлан, шығар, есепте,

Түсіндірші кезекпен!

Топқа кезек берейік

Айтыңдаршы ретпен!

№3

37 90 38 80 23 70

+ - + - + -

53 53 42 38 47 47

Ізгі тілек: «Мықтысыңдар!»

4-тапсырма: «Білім қымбат-білу қиын!»

Есептейік, талдайық,

Ешбіріміз қалмайық

Артық, кемін анықтап,

Жауабын тез табайық!

1-топ: «Алғырлар»

№ 5 Есепті талдау.

Есептердің шартын, сұрағын, шешуін салыстыру.

Тоқаш - 12 ? артық

Таба нан - 8

12-8=4

Ж: 4 тоқаш артық.

2-топ-«Тапқырлар»

Тоқаш - 12

Таба нан - 8

Жұмсады - 5

Қалды - ? тоқаш пен таба нан

Ш:(12+8) -5=15 - қалды

Ж: 15 тоқаш пен таба нан қалды

3-топ: «Зеректер»

кері есеп құрастыру:

Ізгі тілек: Талаттысыңдар!»

5-тапсырма: «Білімі жүйріктің ойы ұшқыр!»

Ойнайық та, ойлайық!

Таппай оны қоймайық.

Басқатырып есептеп,

1 топ: Сандарды орнына қояйық!

3, 6, 9 . . .

5, 10, 15 . . .

4, 8, 12 . . .

2-топ:

24 ○ ○ 24

○ ○

○ ○

24 ○ ○ 24 Қандай екі санның қосындысы?

3-топ: 1, 2, 3 сандарын кесте жолында қайталанбайтындай етіп орналастыр:

Ізгі тілек: «Мәреге жақындадыңыздар!

6 - тапсырма: «Қына тасқа бітеді, білім басқа бітеді»

1-топ: Алғырлар:

«Математика» сөзіне сөзжасам құрастыру:

Математика-Мата, ата, мама, ем, ит, кем, ет, ми, кит, . . .

2 топ: «Тапқырлар»

«Математика» сөзіне сатылай кешенді талдау жаса:

Математика -10○꞊5□+5▲;

5□(3а, е, и) д/ы○

10○꞊;

5▲(2м, 2т, к) д/з○

3 □(3а) жуан□

5□꞊ ;

2□(е, и) жіңішке □

3▲(2т, к) қ▲+ ▲○ұ▲

5▲꞊;

2▲(2м) ү▲

Ізгі тілек: «Алақай!»

IV. Ой толғаныс:

Кубизм әдісі:

1-топ: Алғырлар»

№6 а) 6+4꞊10 және 2+3꞊5 қандай екі таңбалы санды қосуға болады?

Яғни, екі өрнектегі қосылғыштарды және қосындының мәндерін өзара жұптастыра отырып, жаңа өрнек құраңдар:

62+43꞊105

*-*

2-топ: «Тапқырлар»

ә) 10-6꞊4 және 5-2꞊3

105-62꞊43

*-*

3-топ: «Зеректер»

36+44

90-23

Жазбаша қосу және азайтудың алгаритмін түсіндір:

1-топ: Алғырлар»

Торда 3 қоян бар еді. Үш бала бір-бірден алғанда. Торда тағы бір қоян қалды. Неліктен?

2-топ: «Тапқырлар»

Биіктігі 10м ағашқа ұлу күніні 10м көтеріліп, 4м төмен түседі. Ағаш басына ұлу неше күнде шығады?

3-топ: «Зеректер»

Жердің үшінші серігі жер шарын 106 мин айналып шықты. Осы уақыт аралығын сағатпен және минутпен өрнекте.

Ізгі тілек: «Ура!»

V. Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

VI. Үйге тапсырма: №6 149 бет

Оқушы білімі мен белсенділігін марапаттау қағазымен ұлығылау;


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау
Бос пәтерлер - Бос емес пәтерлер
Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286
Жазбаша қосу және азайту, математика, 2-сынып
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
78+22, 100-22 түріндегі жазбаша қосу мен азайту. 2-сынып
Бақылау шығарма
Дауысты дыбыс әріптері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz