Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақта сөзжұмбақ пайдалану
Тақырыбы: Сабақта сөзжұмбақтарды пайдалану.
Оқушылардың Сабақта сөзжұмбақтарды пайдалану туралы білім біліктерін бекіту, тапсырмаларды орындату арқылы танымдық қызығуын, шығармашылық қабілеттерін арттыру, өзара ынтымақтастыққа, таза, сауатты, қатесіз жазуға төселдіру үшін өткізген аралас сабақтарымда сұрақ-жауап, талдау, жартылай іздену әдістері. Оқушының дамыта оқытуды идеясы бойынша өтілетін сабақтар қысқаша айтқанда, мынадай схема бойынша қарастырдым.
Ой тастауІздену, ойлау,Ой қозғау, іс-әрекетОй жинақтау , қорытындылау нәтиже, тексеру
Осы схема арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін сөзжұмбақтар падаланған жөн.
АқңауашарНЫстықоҚрқақАТастаууУдыылқлШашыамытнЫмды
1.Айтқанға сене алатын бала.
2.Сыныпты артқа таратын оқушы.
3.Оттың жалыны.
4. Батырдың антонимі.
5.Біздің сыныптағы балалар қандай?
6.Тез ұстатпайтын жылқы.
7. Жылан қандай болады?
8.Қазақстан халықтары қандай?
9. Түйе шөлге қандай жануар?
Сонымен, тұрлаусыз мүшеміздің бірі-анықтауыш туралы сөз еттік.
Оқушыларға << Табиғат- адам- қоғам>> бірлестігінің маңызын, отбасы, адамның отбасындағы алатын орны түсінік беру үшін мынадай сөзжұмбақтар қолдануға болады.
ОғБнтаТЫСАлааағаептннытамқ
* Қой дегенде бар,
Лақ дегенде жоқ.
Ойда бар,бақта жоқ. (О)
* Рәміздің бірі. (Ту)
* Еңбек құралы. (Балға)
* Ең жақын адам. (Ана )
* Уақытты немен белгілейміз. (сағатпен)
* Ырыс алды-.... (ынтымақ)
Осы сөзжұмбақ арқылы Отанның-отбасынан басталатынын айту.
Ал мына сөзжұмбақ арқылы жаңа сабаққа түсіп алуға болады.
рыпаЖақтҚнлысаҚісӨкесхаКмалСбақарыпоТ
1.Көктемгі жапырақ түсі.
2. Жапырақтың қоректік заттарының бірі.
3.Тыныс алу мүшесі.
4. Желтоқсан,қаңтар, ақпан жылдың қай мезгілі.
5.Жапырақтың қоректік заттардың бірі?
6. Жапырақ қайда орналасқан?
7. Гүлдің өсуіне не әсер ететін соның бірі?
Ертегілер еліне саяхатқа шығайық. Оқушылардың халық ауыз әдебиетінің үлгісі <<Бауырсақ>> ертегісіне сөзжұмбаққа қарайық.
уаБырсқақааҚғылрашСырҚрасқмӨекшіиырқдлықоТоян
* Жерді де мекен етеді,
Көлді де мекен етеді.
* Екі айыр құйрығы,
Қияқ мұрт қанаты,
Ұшқырлардың жүйрігі.
* Қыстай жатар ұйықтап,
Көктем келсе шығар
Сыртқа жылтыңдап.
Бұл не?
* Төрт түліктің жауы,
Түзде жүрер көк сері.
Бұл не?
* Тоқыған ауа-
Шыбынның жауы.
* Шөп-жем беріп бағасың,
Сүтін сауып аласың.
* Ағашқа қонады
Тұмсығын балта етіп,
Тоқ-тоқ соғады.
* Аппақ қардай тоны,
Күжірейген жоны.
Көзі қызыл моншақ,
Білесіңбе оны?
Мұғалімнің басты мақсаты - терең де тиянақты білім беру, ал сапасын арттыру үшін, әр мұғалім шығармашылықпен жұмыс жасау қажет. Мұғалім пәнді өзі жетік білумен қатар, оны оқушыға меңгерту үшін, әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс қолдана білуі тиіс деп ойлаймын. Мен осы СТО технологияны пайдаланып отырдым. Қазіргі кезде мұғалім оқушыны оқытпау керек, оқушы өзі оқуы тиіс . Ал мұғалім оқушының оқуынын, ақыл-ой дамуын ұйымдастыруға басшылық жасауы қажет. Сабақта сөзжұмбақтарды пайдаланудың арқасында сабақта оқушылардың есте сақтау қабілеті жақсы дамыды және де тез жауап беруге дағдыланды. Сөзжұмбақ арқылы өткен сабақтарғада шолу жасауға болады. Және де өмірмен байланысы бар. Оқушыларымның өткен сабақтарға жауап алуым жақсарды.
Оқушылардың Сабақта сөзжұмбақтарды пайдалану туралы білім біліктерін бекіту, тапсырмаларды орындату арқылы танымдық қызығуын, шығармашылық қабілеттерін арттыру, өзара ынтымақтастыққа, таза, сауатты, қатесіз жазуға төселдіру үшін өткізген аралас сабақтарымда сұрақ-жауап, талдау, жартылай іздену әдістері. Оқушының дамыта оқытуды идеясы бойынша өтілетін сабақтар қысқаша айтқанда, мынадай схема бойынша қарастырдым.
Ой тастауІздену, ойлау,Ой қозғау, іс-әрекетОй жинақтау , қорытындылау нәтиже, тексеру
Осы схема арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін сөзжұмбақтар падаланған жөн.
АқңауашарНЫстықоҚрқақАТастаууУдыылқлШашыамытнЫмды
1.Айтқанға сене алатын бала.
2.Сыныпты артқа таратын оқушы.
3.Оттың жалыны.
4. Батырдың антонимі.
5.Біздің сыныптағы балалар қандай?
6.Тез ұстатпайтын жылқы.
7. Жылан қандай болады?
8.Қазақстан халықтары қандай?
9. Түйе шөлге қандай жануар?
Сонымен, тұрлаусыз мүшеміздің бірі-анықтауыш туралы сөз еттік.
Оқушыларға << Табиғат- адам- қоғам>> бірлестігінің маңызын, отбасы, адамның отбасындағы алатын орны түсінік беру үшін мынадай сөзжұмбақтар қолдануға болады.
ОғБнтаТЫСАлааағаептннытамқ
* Қой дегенде бар,
Лақ дегенде жоқ.
Ойда бар,бақта жоқ. (О)
* Рәміздің бірі. (Ту)
* Еңбек құралы. (Балға)
* Ең жақын адам. (Ана )
* Уақытты немен белгілейміз. (сағатпен)
* Ырыс алды-.... (ынтымақ)
Осы сөзжұмбақ арқылы Отанның-отбасынан басталатынын айту.
Ал мына сөзжұмбақ арқылы жаңа сабаққа түсіп алуға болады.
рыпаЖақтҚнлысаҚісӨкесхаКмалСбақарыпоТ
1.Көктемгі жапырақ түсі.
2. Жапырақтың қоректік заттарының бірі.
3.Тыныс алу мүшесі.
4. Желтоқсан,қаңтар, ақпан жылдың қай мезгілі.
5.Жапырақтың қоректік заттардың бірі?
6. Жапырақ қайда орналасқан?
7. Гүлдің өсуіне не әсер ететін соның бірі?
Ертегілер еліне саяхатқа шығайық. Оқушылардың халық ауыз әдебиетінің үлгісі <<Бауырсақ>> ертегісіне сөзжұмбаққа қарайық.
уаБырсқақааҚғылрашСырҚрасқмӨекшіиырқдлықоТоян
* Жерді де мекен етеді,
Көлді де мекен етеді.
* Екі айыр құйрығы,
Қияқ мұрт қанаты,
Ұшқырлардың жүйрігі.
* Қыстай жатар ұйықтап,
Көктем келсе шығар
Сыртқа жылтыңдап.
Бұл не?
* Төрт түліктің жауы,
Түзде жүрер көк сері.
Бұл не?
* Тоқыған ауа-
Шыбынның жауы.
* Шөп-жем беріп бағасың,
Сүтін сауып аласың.
* Ағашқа қонады
Тұмсығын балта етіп,
Тоқ-тоқ соғады.
* Аппақ қардай тоны,
Күжірейген жоны.
Көзі қызыл моншақ,
Білесіңбе оны?
Мұғалімнің басты мақсаты - терең де тиянақты білім беру, ал сапасын арттыру үшін, әр мұғалім шығармашылықпен жұмыс жасау қажет. Мұғалім пәнді өзі жетік білумен қатар, оны оқушыға меңгерту үшін, әр сабақта ғылым мен техника жаңалықтарын дұрыс қолдана білуі тиіс деп ойлаймын. Мен осы СТО технологияны пайдаланып отырдым. Қазіргі кезде мұғалім оқушыны оқытпау керек, оқушы өзі оқуы тиіс . Ал мұғалім оқушының оқуынын, ақыл-ой дамуын ұйымдастыруға басшылық жасауы қажет. Сабақта сөзжұмбақтарды пайдаланудың арқасында сабақта оқушылардың есте сақтау қабілеті жақсы дамыды және де тез жауап беруге дағдыланды. Сөзжұмбақ арқылы өткен сабақтарғада шолу жасауға болады. Және де өмірмен байланысы бар. Оқушыларымның өткен сабақтарға жауап алуым жақсарды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz