Файл қосу

Кемпірқосақ

Пән: Өзін-өзі тану


[pic] Калбирова Ақмарал Мұрадымқызы

Федоровка қазақ орта жалпы білім беретін мектебінің мектеп алды даярлық
тобының ІІ санатты тәрбиешісі

|Білім беру: |Шығармашылық |
|Бөлімі: |Суретсалу |
|Тақырыбы: |Кемпірқосақ |
|Мақсаты: |. Балаларға кемпірқосақ туралы түсінік беру |
| |. олардың қандай түстерден тұратынын, неден кейін пайда|
| |болатынын түстерді ажырата білуге баулу. |
| | |
| |.сурет салуға ынталандыру. |
|Сөздік жұмысы: |Жаңбырдан кейін, жадырап. |
|Қажетті |Сурет салу дәптері, кемпірқосақ суреті, субояқ |
|құрал-жабдықтар: | |
|көрнекіліктер: | |

|Іс-әрекет |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық- |Жылулық шеңбері | |
|қозғаушылық |Шеңберге тұрғызып төмендегі|Қол қстасып шеңберге тқып |
| |өлең жолдарын айтқызады. |өлең жолдарын тәрбиешімен |
| |Мынау аспан астында |бірге айтады, бір-біріне |
| |Жақыс дос көп табылар |алақандарын жылу үрлейді. |
| |Менде с оның бірімін, | |
| |Сыйлығымды қабыл ал! | |
| | | |
| |Жұмбақшешейік | |
| |Аспандағы әсем белбеуді, |Балалар жауаптарын айтады. |
| |Алып белге буынсам. | |
| |(Кемпірқосақ) | |
|Ұйымдастыр-іздес|Балалар мен сендерге қазір | |
|тіру |Кемпірқосақ туралы тақпақ |Сұраққа жауап береді |
| |оқып беремін | |
| |Кемпірқосақ: | |
| |Мөлдіреп моншақ шашылды, |[pic] |
| |Аспан шайдай ашылды. | |
| |Көкте қызыл,жасылды | |
| |Кемпірқосақ асылды. |Жаңбырдан кейін |
| |Кемпірқосақ қай кезде |Жеті түрлі түске олар-қызыл, |
| |шығады. |қызыл сары, жасыл, көк, |
| |Қандай түстерге енеді? |көгілдір және сия көк. |
| |Жаңбырдан соң аспан | |
| |көгілдір түске енеді. | |
| |Бұлтты күні жаңбыр | |
| |жауады.Аспанды бұлт | |
| |қаптайды . Ол-кемпірқосақ. | |
| |Аспанда түрлі түсті көпір | |
| |пайда болады.Кемпірқосақ | |
| |түстері : қызыл, қызыл | |
| |сары, сары, жасыл,көк, | |
| |көгілдір және сия көк.. | |
| | | |
| |Сурет дәптерімен жұмыс | |
| |Үлгіде берілген бойынша | |
| |Кемпірқосақ суретін салады.| |
| |Субояқты пайдаланып қажетті| |
| |түспен бояйды. | |
|Рефлексивті-түзе|Жұмыстарын талдайды. | |
|тушілік |Жақсы ойлары үшін |Өз жұмыстарын көрсетеді. |
| |мадақтайды. | |
| | | |
| | | |
| |Қорыту. | |
| |-Кемпірқосақ қай мезгілде | |
| |шығады? | |
| |-Қандай түстерден тұрады? | |

Күтілетін нәтиже:

|Нені білу керек: |Кемпірқосақтың жаңбырдан кейін шығатынын | |
|Нені игерді: |Кемпірқосақ түстеріне қажетті түстерді таңдай білуді | |
|Нені біледі: |Кемпірқосақ қандай түстерінен тұратынын білді. | |




Ұқсас жұмыстар
Найзағайды оқу
Кемпірқосақ және оның түстері
Сиқырлы кемпірқосақ
1-2 сыныптар ана тілі сабақтары
Бояулар сыры. түстердің түс шеңберінде орналысыуы
Төле би әлібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Сабақ соңында оқушылар
Әңгіме аты
Талқылауға арналған сұрақтар
Тұрмыстық құрал атауы
Пәндер