Файл қосу

Оқытудағы құзіреттілік технологиясын қолдану

Пән: Әртүрлі


Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы,
Николаевка ауылы
Николаевка орта мектебі/мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі
Окасова Гүлден Маликовна
Еңбек өтілі-19 жыл
Санаты-1

XXI ғасырда өркениет дамуының ерекше белгiсi қоғамның жаhандану үрдiсi
болып табылады.Сол үрдістен шеткері қалмай,ілгері даму,өз білімін жетілдіру
әр ұстаздың міндеті деп айтуға болады.Біздің мектебіміздің ұстаздары да
шығармашылықпен жұмыс жасауға,кең өзгерістерге қадам басуда.Бұл құзіретті
көзқарас педагогикасы әр мұғалімнің өз жұмысына деген
жауапкершілігін,ізденімпаздығын дамыта отыра,білімді,жан-жақты,өзін өзі
реттей алатын шәкірттер тәрбиелеуге өз үлесін қосады деген ойдамын.

Сабақ жоспары -1

|Титулдік беті |Құзіреттіліктер каталогы |
|Тақырыбы: |1 |1Базалық құзіреттілік |
| | |Оқып білу |
|Зат есімді қайталау | | |
|Пән: | |1.3| Құрамды құзіреттілік: |
| | | |Ақпаратты сызба түріндекөрсете білу |
|Қазақ тілі | | | |
|Сынып: 4 | | |1.3.4.| Әдіс, тәсіл, операция, средство/ цикл |
| | | | |Ақпаратты «Балық қаңқасы»сызбасында көрсете білу |
|Оқытушы: | | | | |
|Окасова Гулден Маликовна | | | | |
| | | | | |
| | | | |«Табиғат» |
| | | | | |
| | | | |«Қоғам» |
| | | | | |
| | | | |3. «Мен» |
| | | | | |
|Дидактическая степень/ категория: | | | | |
|Жоғары | | | | |
|Оқу орны: | | | | |
|Николаевка орта мектебі | | | | |
|Базалық оқулық: | | | | |
|Қазақ тілі 4 сынып Алматыкітап | | | | |
|Сабақтың мазмұны: | | | | |
|Зат есім,оның түрлері. | | | | |
|Зат есім туралы ұғымдарын | | | | |
|«Балық қаңқасы» сызбасында көрсету. | | | | |
|Зат есімнің септелуі,тәуелденуі,жіктелуі| | | | |
|туралы білімдерін тиянақтау. | | | | |

| | |КЛАССИФИКАТОР |Ұйымдастыру |
|№ |Оқу тапсырмалары |Таксомания |уақыт |Ұйымдастыру түрі|
| | |БЛЮМ бойынша |(мин) |/ бағалау |
| | |Оқу | |түрлері |
| | |(деңгей) | | |
|Сабақтың жалпы уақыты: | |45 | |
|1 |Еске түсір: Зат есім дегеніміз - |1.11 |3 |Жеке жұмыс / |
| |________________________________________________________________________ | | |өзін-өзі бағалау|
|2 |« Балық қаңқасы» сызбасын толтыр,зат есім қандай түрлерге бөлінеді |2.10 |5 |Топпен жұмыс / |
| | | | |бірін-бірі |
| | | | |бағалау |
|3 |« Балық қаңқасы» сызбасына берілген сөздердің ішінен зат есімдерді жазып шық |2.10 |4 |Жұптық жұмыс / |
| |сурет, суық, біз, таза, қала, қасқыр, гүл, ұшты, дөңгелек, су. | | |Бірін-бірі |
| | | | |бағалау |
|4 | |3 |4 |Жеке жұмыс / |
| |« Балық қаңқасы» сызбасына берілген сөздер арасынан барыс септігінде тұрған зат| | |өзін-өзі бағалау|
| |есімдерді жаз | | | |
| |терезе, бұлаққа , мектепке, ағаштың, балаға, анада, дәптерге, әжемен, досқа, | | | |
| |көлге. | | | |
|5 | « Балық қаңқасы» сызбасына тігінші деген сөзді жекеше және көпше түрде |3 |5 |Жұптық жұмыс / |
| |жіктеп жаз. | | |бірін-бірі |
| | | | |бағалау |
|6 |Берілген сөздердің ішінде қай сөздер жіктелген зат есімдерге жатпайды,сол |3 |4 |Топпен жұмыс / |
| |сөздерді теріп жаз. | | |бірін-бірі |
| |жазды, оқушы, суретшімін, суретшінің, барамын, оқулықта,дәрігерсің, бишіміз, | | |бағалау |
| |малшы, қаламым, ағамен,әншімін | | | |
|7 |Өзіңнің ең жақсы көретін затыңды тәуелдеп,септеп жаз. |5.20 |7 |Жеке жұмыс / |
| |_______________________________________________________________________________| | |мұғалімнің |
| |__ | | |бағасы |
| | | | | |
|8 |«Мен кіммін?» деген сұраққа қалай жауап берер едің,өз ойыңды шағын эссе түрінде|6.20 |6 |Жеке жұмыс / |
| |жаз. | | |мұғалімнің |
| | | | |бағасы |

Сабақ жоспары -2

|Титулдік беті |Құзіреттіліктер каталогы |
|Тақырыбы: |1 |1Базалық құзіреттілік |
| | |Оқып білу |
|Өткен шақ етістігі | | |
|Пән: | |1.3| Құрамды құзіреттілік: |
| | | |Ақпаратты сызба түрінде көрсете білу |
|Қазақ тілі | | | |
|Сынып: 4 | | |1.3.4.| Әдіс, тәсіл, операция, средство/ цикл |
| | | | |Ақпаратты «Балық қаңқасы»сызбасында көрсете білу |
|Оқытушы: | | | | |
|Окасова Гулден Маликовна | | | | |
| | | | | |
| | | | |«Табиғат» |
| | | | | |
| | | | |«Қоғам» |
| | | | | |
| | | | |3. «Мен» |
| | | | | |
|Дидактикалық дәреже/ категория: | | | | |
|Жоғары | | | | |
|Оқу орны: | | | | |
|Николаевка орта мектебі | | | | |
|Базалық оқулық: | | | | |
|Қазақ тілі 4 сынып Алматыкітап | | | | |
|Сабақтың мазмұны: | | | | |
|Етістік,оның шақтары. | | | | |
|Етістіктің шақтары туралы ұғымдарын | | | | |
|«Балық қаңқасы» сызбасында, «Өрмекші» | | | | |
|сызбасында көрсету. | | | | |
|Етістіктің жіктелуі туралы білімдерін | | | | |
|тиянақтау. | | | | |

| | |КЛАССИФИКАТОР |Ұйымдастыру |
|№ |Оқу тапсырмалары |Таксомания |уақыт |Ұйымдастыру |
| | |БЛУМ бойынша |(мин) |түрі/ бағалау|
| | |Оқу | |түрлері |
| | |(деңгей) | | |
|Сабақтың жалпы уақыты: | |45 | |
|1 | |1.11 |3 |Жеке жұмыс /|
| |Еске түсір: Етістік дегеніміз - | | |өзін-өзі |
| |_________________________________________________________________________ | | |бағалау |
| |Терме диктант:берілген сөздердің ішінен етістік болатын сөздерді теріп жаз. | | | |
| |Аспан,терезе,қызыл ала,жинады,көрді,әдемі,екінші,дайындалып жатыр,жақсы,жазып | | | |
| |берді,қиналды,тапсырма,жемістер,терді,мақтады,шаңғышы. | | | |
|2 |« Балық қаңқасы» сызбасын жасап,етістік қандай шақтарға бөлінетін көрсетіп жаз |2.10 |5 |Топпен жұмыс |
| | | | |/ |
| | | | |бірін-бірі |
| | | | |бағалау |
|3 |« Өрмекші» сызбасына берілген сөздердің ішінен өткен шақ етістіктерін жазып |2.10 |4 |Жұптық жұмыс |
| |шық, | | |/ |
| |оқулықтағы 121-беттегі ережені қолдан | | |Бірін-бірі |
| |Салып отыр, салды, салады, жинады, жинап жатыр, ойнап жүр, ойнайды, ұшып кетті,| | |бағалау |
| |оқыды, тосып тұр,биледі,тазалап жатыр,жазды. | | | |
|4 | « Балық қаңқасы» сызбасына төмендегі етістіктерді өткен шақта өзгертіп |3 |4 |Жеке жұмыс / |
| |жаз,ережені қолдан 121-бет Киін,тербет,тоқып отыр,билеп | | |өзін-өзі |
| |жүр. | | |бағалау |
|5 |« Өрмекші» сызбасына тазала деген етістікті өткен шақта, жекеше және көпше |3 |5 |Жұптық жұмыс |
| |түрде жіктеп жаз. | | |/ бірін-бірі |
| | | | |бағалау |
|6 |Ұсынылған мәтінді оқып,өткен шақтағы етістіктерді жаз,мәтіннің негізгі ойы |3 |4 |Топпен жұмыс |
| |неде, жобалап жаз. | | |/ бірін-бірі|
| |5-жаттығу 122 бетте | | |бағалау |
|7 | |5.20 |6 |Жеке жұмыс / |
| |Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйіңді білдіріп, «Бес жолды өлең» құрастыр | | |мұғалімнің |
| | | | |бағасы |
|8 | |6.20 |7 |Жеке жұмыс / |
| |«Менің қысқы демалысым» тақырыбында шағын эссе жаз. | | |мұғалімнің |
| |Жазған эссенің ішіндегі етістіктердің қай шақта тұрғанын анықта. | | |бағасы |




Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып мұғалімдерінің ақпараттық – коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын пайдалану арқылы оқушылардың тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіреттілігін қалыптастыру
Ақпараттық технология негізінде құзіреттілікті қалыптастыру
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын барлық пәндерде қолдануға болады
Шығармашылық белгілер
Эксперименттік сыныптардың оқушыларымен психодиагностикалық жұмыстарды өткізу
Ақпараттық коммуникациялық технологиялар
12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ САЙ ҚҰЗІРЕТТІ МАМАНДАР ДАЯРЛАУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Ағылшын тілінен 9-11 сыныпқа арналған оқу бағдарламасы
Дамыта оқыту технологиясы
Пәндер