Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Жердің глобуста және картада бейнеленуі
202565-5080
Ақмола облысы,
Зеренді ауданы,
Бірлестік орта мектебінің
география пәні мұғалімі
Який Хайрат
Сабақтың тақырыбы:
Жердің глобуста және картада бейнеленуі.
Жалпы мақсаты:
* Жердің глобуста және картада бейнеленуінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алады.
* Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамытылады.
* Өзара ынтымақтастыққа, бірлікке үйренеді.
Оқу нәтижелері:
Оқыту үрдісінде оқушылардың әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап, өздеріне деген сеніміндері, оқушының білімге ынтасы артады. Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, пәнге деген қызығушылықтары артады.
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.
Ресурстар:
Интерактивті тақта, компьютер, музыка, слайд, маркер, плакат, магнит, бағалау және кері байланыс (көңіл-күй) парағы, глобус, карта, атлас, топқа бөлу парақшасы.
Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
І. Топқа бөлу. <<Х>> (крестиктер), <<О>> (нөлдіктер), <<Δ>> (үшбұрыштар) таңдау арқылы 3 топқа бөлу.
Әр топтың топ басшылары тағайындалады.
ІІ. Сергіту сәті. <<Аққала>> клипі бойынша.
Оқушыларға бүгінгі сабақтың өту барысы туралы қысқаша тоқталу. Бүгінгі бағалау жетондармен болатындығын ескертіп, әрбір дұрыс жауаптарға жетон берілетіндігін айтып, сабаққа белсенді қатысуларын ескерту.
ІІІ. Өткенді қайталау:
1.<<Автор орындығы>> стратегиясында үйге берілген тақырып <<Айға сапар>> бойынша жазылған эсселерін әр топтан таңдалған бір оқушы оқиды.
2. <<Семантикалық карта>> бойынша жұмыс.
384000 км
28 тәулік
4 есе кіші
2-3 минутқа созылады
2 сағатқа жуық созылады
Күннің тұтылуы
Ай мен Жер арақашықтығы
Айдың диаметрі Жерден
Айдың тұтылуы
Ай Жерді айналып шығады
ІҮ. <<Миға шабуыл>> стратегиясы
Картаны, глобусты көрсете отырып, сабақтың тақырыбын шығару, яғни Жердің глобуста және картада бейнеленуі.
Жердің ғарыштан түсірілген суретінде Жердің көрінісі қандай түспен бейнеленген? Ал мұхит, теңіздер ше? Оқушылардың ой-пікірлерін білу.
Ал олай болса біз бүгін Жердің глобуста және картада бейнеленуінің ерекшеліктерін білетін боламыз.
Ү. Мағынаны тану. <<Галареяда ой шарлау>> стратегиясы
Ең алдымен бұл тақырып бойынша әр топ оқулық мәтінін пайдалана отырып, өз ойларын постерге түсіреді. Содан кейін галареяда ой шарлау арқылы топтар бірін-бірі толықтырады. Соңынан әр т оптан 1 оқушы шығып, ортада қорғайды.
ҮІ. Ой толғаныс. <<Х>> (крестиктер), <<О>> (нөлдіктер), <<Δ>> (үшбұрыштар) ойыны арқылы. Әр топ өзінің белгісіндегі сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап берсе , өз белгілерін қояды. Ал жауап бере алмаса, басқа топ жауап беріп өз белгілерін қоюға болады. Қай топтың белгісі көп жиналса сол топ жеңіске жетеді.
Крестиктер <<Х>>
Нөлдіктер <<О>>
Үшбұрыштар <<Δ>>
10
10
10
20
20
20
30
30
30
Крестиктер тобының сұрақтары:
10 - Карта мен глобуста өзен, көл, теңіздерді қандай түспен белгілейді?
20 - географиялық карталар пайдалануына қарай қалай бөлінеді?
30 - белгілі бір территорияны картаға түсірген кезде алымы бірліктен, ал бөлімі неше есе кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек сан?
Нөлдіктер тобының сұрақтары:
10 - кез келген картада жоғарғы жағы қандай бағытты көрсетеді?
20 - картаның глобустан айырмашылығы?
30 - 1:10000 немесе 1:50000. Бұл қандай масштаб?
Үшбұрыштар тобының сұрақтары:
10 - картада биік таулар қандай түспен бейнеленеді?
20 - кез келген картада оң жағы қандай бағытты көрсетеді?
30 - 1 см-де 1000 м немесе 1 см-де 5000 м деп көрсетілсе бұл қандай масштаб болады?
ҮІІ. Бағалау: оқушылардың жинаған жетондары бойынша бағалау.
ҮІІ. Кері байланыс. Көңіл-күй парағындағы суретті таңдау арқылы білдіреді.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: негізгі ұғымдар
Ақмола облысы,
Зеренді ауданы,
Бірлестік орта мектебінің
география пәні мұғалімі
Який Хайрат
Сабақтың тақырыбы:
Жердің глобуста және картада бейнеленуі.
Жалпы мақсаты:
* Жердің глобуста және картада бейнеленуінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алады.
* Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамытылады.
* Өзара ынтымақтастыққа, бірлікке үйренеді.
Оқу нәтижелері:
Оқыту үрдісінде оқушылардың әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап, өздеріне деген сеніміндері, оқушының білімге ынтасы артады. Топтық жұмысқа қалыптасады, өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, пәнге деген қызығушылықтары артады.
Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, ой-пікір, пайымдары қалыптасады.
Ресурстар:
Интерактивті тақта, компьютер, музыка, слайд, маркер, плакат, магнит, бағалау және кері байланыс (көңіл-күй) парағы, глобус, карта, атлас, топқа бөлу парақшасы.
Жаттығулар және бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
І. Топқа бөлу. <<Х>> (крестиктер), <<О>> (нөлдіктер), <<Δ>> (үшбұрыштар) таңдау арқылы 3 топқа бөлу.
Әр топтың топ басшылары тағайындалады.
ІІ. Сергіту сәті. <<Аққала>> клипі бойынша.
Оқушыларға бүгінгі сабақтың өту барысы туралы қысқаша тоқталу. Бүгінгі бағалау жетондармен болатындығын ескертіп, әрбір дұрыс жауаптарға жетон берілетіндігін айтып, сабаққа белсенді қатысуларын ескерту.
ІІІ. Өткенді қайталау:
1.<<Автор орындығы>> стратегиясында үйге берілген тақырып <<Айға сапар>> бойынша жазылған эсселерін әр топтан таңдалған бір оқушы оқиды.
2. <<Семантикалық карта>> бойынша жұмыс.
384000 км
28 тәулік
4 есе кіші
2-3 минутқа созылады
2 сағатқа жуық созылады
Күннің тұтылуы
Ай мен Жер арақашықтығы
Айдың диаметрі Жерден
Айдың тұтылуы
Ай Жерді айналып шығады
ІҮ. <<Миға шабуыл>> стратегиясы
Картаны, глобусты көрсете отырып, сабақтың тақырыбын шығару, яғни Жердің глобуста және картада бейнеленуі.
Жердің ғарыштан түсірілген суретінде Жердің көрінісі қандай түспен бейнеленген? Ал мұхит, теңіздер ше? Оқушылардың ой-пікірлерін білу.
Ал олай болса біз бүгін Жердің глобуста және картада бейнеленуінің ерекшеліктерін білетін боламыз.
Ү. Мағынаны тану. <<Галареяда ой шарлау>> стратегиясы
Ең алдымен бұл тақырып бойынша әр топ оқулық мәтінін пайдалана отырып, өз ойларын постерге түсіреді. Содан кейін галареяда ой шарлау арқылы топтар бірін-бірі толықтырады. Соңынан әр т оптан 1 оқушы шығып, ортада қорғайды.
ҮІ. Ой толғаныс. <<Х>> (крестиктер), <<О>> (нөлдіктер), <<Δ>> (үшбұрыштар) ойыны арқылы. Әр топ өзінің белгісіндегі сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауап берсе , өз белгілерін қояды. Ал жауап бере алмаса, басқа топ жауап беріп өз белгілерін қоюға болады. Қай топтың белгісі көп жиналса сол топ жеңіске жетеді.
Крестиктер <<Х>>
Нөлдіктер <<О>>
Үшбұрыштар <<Δ>>
10
10
10
20
20
20
30
30
30
Крестиктер тобының сұрақтары:
10 - Карта мен глобуста өзен, көл, теңіздерді қандай түспен белгілейді?
20 - географиялық карталар пайдалануына қарай қалай бөлінеді?
30 - белгілі бір территорияны картаға түсірген кезде алымы бірліктен, ал бөлімі неше есе кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек сан?
Нөлдіктер тобының сұрақтары:
10 - кез келген картада жоғарғы жағы қандай бағытты көрсетеді?
20 - картаның глобустан айырмашылығы?
30 - 1:10000 немесе 1:50000. Бұл қандай масштаб?
Үшбұрыштар тобының сұрақтары:
10 - картада биік таулар қандай түспен бейнеленеді?
20 - кез келген картада оң жағы қандай бағытты көрсетеді?
30 - 1 см-де 1000 м немесе 1 см-де 5000 м деп көрсетілсе бұл қандай масштаб болады?
ҮІІ. Бағалау: оқушылардың жинаған жетондары бойынша бағалау.
ҮІІ. Кері байланыс. Көңіл-күй парағындағы суретті таңдау арқылы білдіреді.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: негізгі ұғымдар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz