Файл қосу

Жыл басына таласқан хайуанаттар. даярлық топ

Пән: Өзін-өзі тану


Ұйымдастырылған
оқу іс-әректінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Қатынас, Шығармашылық, Таным

Білім көздері: Тіл дамыту, көркем әдебиет, сурет, жапсыру, мүсіндеу.

Тақырыбы: «Жыл басына таласқан хайуанаттар»

Мақсаты: Ертегіні айта отырып рөлмен ойнау, диолог сөздерді мәнеріне
келтіре айта білуге, ойын арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту және
сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеуге үйрету. Ертегі мазмұны
арқылы еңбек сүйгіштікке, адал достыққа тәрбиелей отырып жаңа технологияны
игерту. Дәстүрден тыс жапсыру, мүсіндеу, сурет салу арқылы балалардың
шығармашылықтарын дамыту.

Қажетті құралдар: Кейіпкерлер киімі, қол еңбегіне арналған қажетті
құралдар.түрлі түсті суреттер.

Техникалық құралдар:үнтаспа, интерактивтік тақта, магнитафон

Әдіс тәсіл: Сұрақ –жауап, тыңдау, мәнерлеп айту.

Сөздік жұмыс: бұлақ, жабағы.

|Іс-әрекет |Педагогтің әс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті|
|бөлімдері | | |
|Ынталандыру |Тәрбиеші балаларды дөңгелене |Балалар амандасады |
|Сезімін ояту |тұрғызады. «Сәлем сөздің анасы, |Аспанымыз ашық |
| |Сәлем берер әр қазақтың |болсын! |
| |баласы»-демекші қонақтармен |Дос болайық! |
| |амандасып алайық. |Қайырлы күн! |
| |«Жақсы сөз жарым ырыс»-дейді дана |Тату тәтті болайық! |
| |халқымыз, ендеше бір –бірімізге |Әрқашан күн сөнбесін.|
| |жақсы тілектер айтайық. | |
| | | |
|Ізденістер, |Тәрбиеші балаларға ертегі еліне | |
|ұйымдастыру |саяхат жасайтындарын айтады. | |
| |Дидактикалық ойын: «Ойлан тап» |Ойынға деген |
| |Шарты:тәрбиеші балалар білетін |қызығушылығ оянады. |
| |шығармаларынан үзінді оқиды, |Балалардың жауабы: Ы.|
| |балалар қай шығарма екенін тауып |Алтынсариннің «Әке |
| |айтады. |мен бала» әңгімесі. |
| |-Біраз жүрген соң әкесінің қолынан |«Нан қайдан шығады» |
| |бір шие жерге түседі. |ертегісі |
| |-Бір күні тышқан нан дүкеніне кірді.|«Қарлығашпен дәуіт» |
| |Сөреде жаңа піскен сап сары бөлкелер|ертегісі. |
| |үйіліп тұр екен. |А. Құнанбаевтың |
| |-Қарға-қарға! Досым қарғажан, маған |«Шегіртке мен |
| |көмек бере гөр. Балапандарымды жылан|құмырсқа» мысалы |
| |жегелі жатыр-деп зарлады. | |
| |-Шырылдауық шегіртке, | |
| |Көгалды, қуып гөлайттап. | |
| |Дұрыс ертегіні біледі екенсіңдер. |Балалар ертегіні |
| |Енді мына ертегіні тауып көріңдер. |тамашалайды. |
| |Біздің өнер паздар келіп отыр екен |«Жыл басына таласқан |
| |енді солардың ертегісін көрейік |хайуанаттар» |
| |мұқият тыңдап қараңдер. |ертегісі. |
| |-Бұл қандай ертегі? |Тышқан болды |
| | |Тышқан сабырлы, |
| | |ақылды, шешімді дұрыс|
| | |қабылдады. |
| |-Ертегіде жыл басы не болды? |Басқа хайуанаттар |
| |-неліктен тышқан, жыл басы болды? |ақылға емес өздерінің|
| | |денесіне, күшіне |
| | |сеніп асықпай жүріп |
| |-Ал, неліктен басқа хайуанаттар жыл |жыл басы бола алмады.|
| |басы бола алмады? | |
| | | |
| | | |
| | |Балалар қайталап |
| | |айтады. |
| |Иә балалар шешімді дұрыс қабылдау | |
| |керек екен. | |
| |Сөздік жұмыс: | |
| |Жаңа түйе жылқыға: сені бұлақ суымен| |
| |суару керек, жабағымда пайдалы | |
| |–деді. | |
| |Бұлақ-мөлдір, жер астынан шығатын |Балалар бойларын |
| |таза су. |қимыл қозғалыс арқылы|
| |Жабағы- көктемде қырқып алынатын |сергітеді. |
| |түйе мен қойдың жүні. | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Саусақтарым бір-бірімен амандасайқ, | |
| |Саусақтардан гүл ашайық, | |
| |Саусақтарды ашып-жұмып, | |
| |А-Ә,Г-Ғ, Ү-Ұ, Н-Ң, К-Қ, О-Ө |Бір баладан шығып |
| |Дыбыстарды дұрыс айтайық. |айта отырып қосады. |
| |Логикалық ойын. | |
| |«Жануарлар не береді» шарты: | |
| |Интерактивтік тақтадағы жануарларға| |
| |келесі бетіндегі жануарлар адамға не| |
| |беретіндігіне байланысты заттарды |2-Кісінейді . |
| |қосу. |1-Мөңірейді. |
| |«Не қалай дыбыстайды?» ойыны |3-үреді |
| |Шарты: бір жануар айтылады оның |1-маңырайды. |
| |жауабының үш нұсқасы болады,тез | |
| |дұрыс жауабын табу керек. | |
| |Жылқы: үреді, кісінейді, мөңірейді. | |
| |Сиыр: мөңірейді, үреді, маңырайды. |Балалардың жауабы: |
| |Ит: кісінейді, маңырайды, үреді. |-Түйе малдың қасқасы.|
| |Қой: маңырайды, мөңірейді, |-тілінде . |
| |бақылдайды. |-Шыбықтан тал өседі |
| | |Ас-адамның қуаты. |
| |Жақсы балалар. «Мақал сөздің | |
| |мәйегі»-демекші енді мақалды аяқта |Іс-әрекеттерін |
| |ойынын ойнайық. |ұортындылайды |
| |1.Жылқы малдың патшасы.... |тәрбиеші түсіндіреді.|
| | | |
| |2.Сиырдың сүті...... | |
| |3.Төлден мал өседі,... | |
| | | |
| |4.Ат-адамның қанаты,.. | |
| | | |
| |Өздерің түсініп айтқандай әр | |
| |жануардың өзіндік ерекшелігі, адамға| |
| |өзіндік пайдасы бар екен. Енді | |
| |балалар «жыл басына таласқан | |
| |хайуанаттар» ертегісінде, ақылмен | |
| |айламен, жыл басы болған тышқанның | |
| |бейнесін сурет салу, жапсыру, | |
| |мүсіндеу арқылы бейнелеп көрейік. Ол| |
| |үшін үш топқа бөлініп орталықтарда | |
| |не істеу керектігін түсіндіреді. | |
|Қортындылау. |-Тәрбиеші балалардың бүгінгі оқу | |
|Өзін-өзі |іс-әрекетінде өте жақсы | |
|бағалау |қатысқандарын айтып мақтайды.Бүгінгі|Балалар пікірлерін |
| |ертегілеріміз ұнадыма? Кімге не |айтады. Орталықтарда |
| |істегеніміз ұнады?Тәрбиеші |жұмысты қызыға |
| |балалардың жұмыстарынан көрме |белсене орындайды. |
| |ұйымдастырады. «Жыл басына таласқан|Балалар көрмелерін |
| |хайуанаттар»-деген ертегіні үйге |қызықтап қарап |
| |барғанда ата-әжелеріңе, достарың |шығады. Ертегі оқуға |
| |әңгімелеп беріңдер. Тәрбиеші оқу |деген қызығушылықтары|
| |іс-әрекетін мына өлеңді балалар мен |артады. |
| |аяқтайды. |Балалар орындарынан |
| |«Жыл санау» (халық әні еркемайға |тұрып әнді айтады. |
| |салып | |

Біледі: Үй жануарларының адамға келтірер пайдасын біледі, диологты
сөйлейді мәнерлеп айтуды үйренеді.

Игереді: Танымдық және шығармашылық дағдыларды игереді.

Меңгереді: Өздіктерімен жаңа технологияны қолдана білуді меңгереді.

№16 «Шағала» балабақшасы МҚКҚ

Астана қаласының Білім басқармасының ұйымдастыруымен өткізілген
әдістемелік білестікте көрсетілген № 10 «Бұлбұл» даярлық тобының

оқу іс - әрекеті

Тәрбиеші: Бүтінбаева Сәуле Сантайқызы

27.01.2014




Ұқсас жұмыстар
Сұраққа жауап. Сабақтың тақырыбы
Жыл басына таласқан хайуанаттар
Сабақты аяқтау
<<Жұмбақтар әлемі>>
Кім тапқыр
Түйе жайлы ақпарат
Жануарлар әлемі
Тышқан ертегі
Жануарлардың бірінші хоры
Адамдар жануарлардан не алады
Пәндер