Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Президент күні. даярлық тобы


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Күні: «қараша»

Апта күні: «жұма»

Білім беру аймағы : «Қатынас» «Әлеуметтік орта» «Таным» .

Бөлім: Тіл дамыту,көркем әдебиет,айналамен таныстыру.

Тақырыбы: «Тәуелсіз елдің көшбасшысы.»

Мақсаты: Балаларға «тәуелсіз», «егемен» сөздерінің мағынасын кеңінен
түсіндіре отырып,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

«Тұңғыш президент»мерекесі жайлы айта отырып,бүлдіршіндерге

елбасының жасаған еңбектері жайлы жалпы ұғым беру.Отанға, елбасына

деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.

Сөздік жұмысы: егемен, тәуелсіз,елбасы.

Көрнекіліктер: Елбасының суреті, бейнетаспа,мақал-мәтел.

Барысы: Ұйымдастыру кезеңі.

| Іс-әрекет | | |
|бөлімдері |Педагогтың іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Ынталандыру |-Армысың,қайырымды аспан ата! |Шеңберге тұрып,жаңа |
|Сезімді ояту |-Армысың, мейірімді жер ана! |күнмен амандасады. |
| |-Армысың,шұғылалы алтын күнім! | |
| |-Армысың,балабақша дос-жараным! | |
| | | |
| |-Қазақстан Республикасының |Барлығы тұрып әнұранды |
| |мемлекеттік әнұранын айту. |айтады. |
| | | |
| |Бейнетаспадан қазақ елі,тұңғыш |Бейнетаспадан тұңғыш |
| |президентіміз туралы 5 минуттық |президент жайлы фильмді |
| |фильм көрсету. |тамашалайды. |
| |Балалардың фильм жайлы пікірлері |Кім,не жайлы екенін өз |
| |тыңдалады. |сөздерімен баяндап |
| | |береді. |
|Ізденістер | | |
|Ұйымдастыру. |а)Қазақстан Республикасының |Қазақстанның картасынан |
| |картасын көрсету. |еліміздің жер көлемімен |
| |-Балалар, картадан біздің |танысады. |
| |республикамыздың ұлан-ғасыр жері | |
| |бар екенін байқауға болады.Осы кең | |
| |байтақ қазақ жері- бүгін Тәуелсіз |Тәуелсіз,егемен |
| |Қазақстан Республикасы деп |сөздерінің мағынасымен |
| |аталады.Яғни егеменді мемлекет. |танысады. |
| |ә)Сөздік жұмысы: | |
| |Тәуелсіз-толық еркі | |
| |бар,ерікті,бағынышты емес. | |
| |Егемен-өз билігі,бас бостандығы | |
| |өзінде,тәуелсіз. | |
| |-Тәуелсіз Қазақстан Республикасының|Тұңғыш |
| |тұңғыш президенті кім? |президент-Назарбаев |
| |-Елордасы қай қала? |Нұрсұлтан. |
| |-Астана қандай қала | |
| |-Алматы ше? | |
| |б)Қазақстан,егемен,тәуелсіз |Алматы –бас қала |
| |сөздеріне сөйлем құрату. |Астана- жас қала. |
| |в)Тұңғыш президенттің отбасы туралы| |
| |әңгімелесу. | |
| |[pic] |Мұражайдан не |
| | |көргендерін ортаға |
| |[pic] |салады. |
| |г) Президент мұражайынан |Елбасының отбасы,өскен |
| |көргендерін әңгімелеу. |ортасы,туған жері туралы|
| |[pic] |өз түсінгендерінше |
| |ғ)Тұңғыш президентке арналған |әңгімелейді. |
| |өлеңдер оқу: |Президент жайлы өлеңдер |
| |-Елін сүйген еңселім де, еркінім, |оқиды. |
| |Аппақ таңнан даусыңды естіп | |
| |елтідім. | |
| |Тәуелсіздік-Назарбаев Нұрсұлтан, | |
| |Тұңғыш көкке көтерді ол ел туын! | |
| |Мақал-мәтелдердің мағынасын ашу. | |
|Қорытындылау. |«Халықтың ортақ үйі-Отаны.» |Мақалдардың мағынасын |
|Өзін-өзі |«Өзге елге сұлтан болғанша,өз еліңе|түсіндіреді |
|бағалау. |ұлтан бол.» |«Отан» әнін айтады. |
| |«Отан» туралы өлеңді орындаумен | |
| |аяқтау. | |

Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: Президенттің халық үшін, елі үшін еңбек ететінін білуі тиіс;

Болуы қажет:Отанға, елге, елбасына деген құрметтің болуы қажет;

Жасай алады: Өз беттерінше, өз ойларын айта біледі,сөздік қорлары мол.

№16 «Шағала» балабақшасы МКҚК

Тұңғыш президент күніне арналған

Тақырыптық ұымдастырылған оқу іс-әрекеті

Өткізген: Бутінбаева С.С.

Астана - 2013

Ұқсас жұмыстар
Анттың мәтіні
Елбасы сенімі- ел сенімі
Тест жұмыстары. дүниетану.. 3-сынып
Оқушыларға Қазақстан Республикасының мемлекеттік құрылымын және Қарулы Күштердің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі рөлін ұғындыру
Көктемде алғаш шығатын гүл
Тәуелсіздік - ел бақыты
Тәуелсіз Қазақстанның қоғамдық – саяси дамуы. (9 сынып)
Елін сүйген,елі сүйген Елбасы
Қазақ хандығы тұсындағы қазақ батырлары
Қыздардың тапсырмасы
Пәндер