Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің материкке әсерін талдау

Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы

№ 44 орта мектептің география пәнінің мұғалімі

Адамбаева Айгуль Омирсериковна

Сабақтың тақырыбы : §15. Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер.

Сабақтың оқыту мақсаты : Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің материкке тигізетін әсерін сын тұрғысынан ойландыру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай туғызу.

Міндеттері: - Ынтамақтастық атмосферасына ықпал ету;

- Дербес оқуға жетелеу;

- Жұпта, топта жұмыс істеу машықтарын жетілдіру;

Сабақтың оқу жабдығы: А тлас. Еуразияның физикалық картасы, плакат, интерактивті тақта

Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету , оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ -жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Стратегиялар : «Топтастыру», «Еркін жауап стратегиясы», «Ой салу», «Ментальды карта», «Рефлексия»

Бөлімдері
Эпизод
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Ресурстар
Бөлімдері: Кіріспе
Эпизод: 7
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Амандасу

Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау

«Көпір»

Үй тапсырмасын пысықтау

Топтастыру

  1. аланы 3-топқа бөлемін.
Оқушының іс -әрекеті:
  1. Еуразия материгінің ауданы қанша?
  2. Қанша дүние бөлігінен тұрады?
  3. Материкті зерттеген зерттеушілерді ата?

Оқушылар топқа бөлінеді.

Ресурстар: Суреттер
Бөлімдері:

Тұсаукесер

Эпизод: 10
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Ой қозғау

« Дүние жүзілік мұхит деген не?»

Еуразия материгі жағалауына саяхат жасайық: «Қандай мұхиттар Еуразия жағалауын шайып жатыр?»

(топ ішінде спикер, тайм спикер, хатшы рөлдерін болу)

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар өз білетіндерін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды.
Ресурстар:

Қолдан жасалған материал

Ватман

Атлас

Бөлімдері: Негізгі бөлім
Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Семантикалық карта

«Сәйкестігін табыңдар» ойыны. Алдарына тапсырма таратылады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс -әрекеті:
  1. Солтүстік теңіз бен Жерорта теңізінен алынатын пайдалы қазба түрі
Ресурстар:
  1. Асыл тастар (інжу-маржан) қай мұхиттан алынады?
  1. Бұл аймақ мұнай мен газдың қоры және оларды өндіру жөнінен дүние жүзінде алдыңғы орынды иеленеді.
  1. Жаздың аяғы мен күздің басында жиі байқалатын құйын тәріздес жойқын дауылдар
  1. Итбалықтар, морждар, жағалауларда ақ аю тіршілік етеді.
  1. Ең ластанған теңіз

Оқушылар интерактивті тақтадан тапсырма жауаптарын балалар өздері тауып, сәйкестендіреді.

А) Парсы шығанағы

В) мұнай

С) Солтүстік мұзды мұхиты

Д) Тайфундар

Г) Үнді мұхиты

Е) Жерорта теңізі

Таратпа материал
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері:
Эпизод:
Бөлімдері: 15
Эпизод:

Мағынаны тану.

«Теңізде жүзу саяхаты»

1-топ. Норвегия мемлекетінің азаматтарысыңдар. Норвегия астанасынан шығып, Жапонияға теңіз жолы арқылы келу керек. Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер?

2-топ. Қытай елінің астанасына саяхатқа келдіңдер. Саяхатты әрі қарай Шри-Ланка аралына дейін теңіз жолы арқылы жалғастыру керек. Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер?

3-топ. Сауд Арабиясы елінен шыққан мұнай тиелген танкер-кеме Францияға қарай сапар шекті. Сендер ол кемеге қандай көмек берген болар едіңдер? Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер?

Мұғалімнің іс -әрекеті: Балалар шығармашылық жұмыспен айналысады. Топ ақылдасып, бір тоқтамға келеді. Топбасшы топтық жұмысты қорғайды.
Оқушының іс -әрекеті: Атлас
Бөлімдері:
Эпизод:

« Мені анықта» ойыны.

Кескін картада сандармен көрсетілген теңіздер беріледі. Сол теңіздердің атауын анықтаңдар.

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Жауаптар:

  1. Солтүстік теңіз
  2. Жапон теңізі
  3. Қызыл теңіз
  4. Араб теңізі
  5. Қара теңіз
Оқушының іс -әрекеті:

Кескін карта

Атлас

флипчарт

Бөлімдері:

Қорытынды

Эпизод: 5
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Қорытындылау

Бағалау :сабақтың әр бағыты жазылған бағалау парағы арқылы оқушылар өз -өздерін бағалайды.

Оқушының іс -әрекеті: Өз жұмыстарын топта бағалайды.
Ресурстар: Бағалау парағы
Бөлімдері: 3
Эпизод:

Рефлексия.

Стикерлер таратылады.

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Не ұнады, не ұнамады? Ұсыныс

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады .

Оқушының іс -әрекеті: стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің географиясы және экологиялық мәселелері
7-сынып географиясы: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
7-сынып географиясы: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер - видео сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Африка материгі жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің зерттелу тарихы
Африка материгінің географиялық орны және мұхиттар мен теңіздердің табиғатқа әсері
Африка жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер: географиялық сипаттамасы және зерттелу тарихы
7-сыныпқа арналған ашық сабақ: Африка материгі - жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер және зерттелу тарихы
Еуразияның физикалық-географиялық орны, материк жағалауындағы мұхиттар және зерттелу тарихы
7-сынып: Еуразия материгінің географиялық орны мен зерттелу тарихы
Солтүстік жартышар материктері: Еуразия мен Солтүстік Американың физикалық-географиялық ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz