6-сынып. модель түрлері

Павлодар облысы, Лебяжі ауданы

Малыбай жалпы орта білім беретін мектептің

ІІ санатты информатика пәнінің мұғалімі

Жумабекова Мадина Оразхановна

Сабақтың тақырыбы: Модельдер түрлері

Сынып: 6

Сабақ мақсаттары:

Білімділік: оқушыларды модельдер түрлерімен таныстыру

Дамытушылық: объектінің ақпараттық және графикалық модельдерін құрастыра алуға, айырмашылықтарын ажырата білуге үйрету

Тәрбиелік: топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастыққа жұмыс істеуге баулу.

Сабақтың түрі : жаңа тақырыпты ұсыну

Құралдар : интербелсенді тақта, оқулық, карточкалар

Әдіс-тәсілдер : «Сұрақ-жауап», «Мозайка», «Ақпараттық диктант», «Синквейн», «Телеграмма», жұптық, топтық жұмыс әдістері.

Оқыту нәтижесі : оқушылар ақпраттық, графикалық, материалдық модельдер ұғымдарын меңгереді, деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін толықтырады

САБАҚ БАРЫСЫ

Уақыты

( мин )

Кезеңдер:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Қолданы- латын модуль
Уақыты(мин): 2 мин
Кезеңдер:: I. Ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылармен амандасып, бір-бірімізге хормен СӘТТІЛІК тілеу.

Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу;

Оқушыларды жасырын қағазға жазылған 1, 2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.

Оқушылардың әрекеті:

Мұғаліммен амандасып, бір-біріне хормен СӘТТІЛІК тілейді

Сынып старостасы сабақта жоқ оқушылардың себептерін айтады;

Оқушыларды жасырын қағазға жазылған 1, 2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.

Қолданы- латын модуль: ЖЕСО
Уақыты(мин): 2 мин
Кезеңдер:: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімнің әрекеті:

Үй тапсырмасы

Өз қалауынша қандай да бір объектінің моделін құрастыру

Оқушылардың әрекеті: Оқушылар өз қалауынша құрастырған қандай да бір объектінің моделін көрсетеді. Қалай жасағанын дәлелдейді.
Қолданы- латын модуль:

ОЖТ

ТжДБО

Уақыты(мин): 3 мин
Кезеңдер:: ІІІ. Оқу-танымдық әрекетіне дайындық
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа сабақтың тақырыбы қандай?

Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?

Сабақтың мақсаты қандай?

Оқушылардың әрекеті:

1-топ

1. Мысықтың баласы

2. Біздің мектептің бақшасында өсетін көкеніс түрі

3. Баскетбол, волейбол ойнауға арналған құрал

4. Ең төзімді үй жануары

5. "Арыстан" сөзінің орысша аудармасы

6. Жіңішкелік белгісі

2-топ

1. Қу жануар

2. Кішкентай сөзіне антоним сөз

3. Теннис ойнауға арналған

құрал

4. Ешкінің төлі

5. Ең берік ағаш

6. "Кемпірқосақ" сөзінің орысша аудармасы

7. Киім ілуге арналған құрал

Қолданы- латын модуль:

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды:

М-арқау

О-рамжапырақ

Д-оп

Е-сек

Л-ев

Ь

Т- үлкі

Ү-лкен

Р-акетка

Л-ақ

Е-мен

Р-адуга

І-лгіш

Мақсатымыз:-Модельдер түрімен танысу

-модель түрлерін ажырата алуды үйрену

ОЖТ

СТО

Уақыты(мин):
Уақыты(мин): 10 мин
Кезеңдер:: IV. Жаңа оқу материалын таныту
Мұғалімнің әрекеті:

Жаңа ақпаратпен жұмыс жасау үшін әр топты 1-2-3-ке санап үш жұпқа бөлу

1-жұп: материалдық және ақпараттық модель

2-жұп:Көрсету түріне қарай ақпараттық модель түрлері

3-жұп: Компьютерлік және компьютерлік емес модельдер

Берілгендерді жеке-дара оқып, жұпта талқылайды. (3 мин)

Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)

Жұптарда талқылап болған соң, үй топтарына оралады да, әрбір оқушының өзінің оқығанын және жұпта талқылағанын топ мүшелеріне түсіндіреді (2 мин), постер бетіне түсіреді (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)

Оқушылардың әрекеті:

Жаңа ақпаратпен жұмыс жасау үшін топтарды 1-2-3-ке санап үш жұпқа бөлу

1-жұп: материалдық және ақпараттық модель

2-жұп:Көрсету түріне қарай ақпараттық модель түрлері

3-жұп: Компьютерлік және компьютерлік емес модельдер

Берілгендерді жеке-дара оқып, жұпта талқылайды. (3 мин ) Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)

Жұптарда талқылап болған соң, үй топтарына оралады да, әрбір оқушының өзінің оқығанын және жұпта талқылағанын топ мүшелеріне түсіндіреді (2 мин), постер бетіне түсіріп (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)

Қолданы- латын модуль:

ОЖТ

(диалогтық оқыту)

СТО

Уақыты(мин): 9 мин
Кезеңдер:: V. Бiлiмдерін бекiту.
Мұғалімнің әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар

І-деңгей жұптық жұмыс

(4 мин)

ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)

(6 мин)

Оқушылардың әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар

І-деңгей жұптық жұмыс

(4 мин)

ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)

(6 мин)

Қолданы- латын модуль:

АКТ

ОЖТ

Уақыты(мин): 3 мин
Кезеңдер:: Сергіту сәті
Мұғалімнің әрекеті: "Қызыл өрік" әніне жаттығу орындау
Оқушылардың әрекеті: "Қызыл өрік" әніне жаттығу орындау
Қолданы- латын модуль: ЖЕСО
Уақыты(мин): 6 мин
Кезеңдер:: V. Бiлiмдерін бекiту.
Мұғалімнің әрекеті:

ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс

(5 мин)

Қосымша тапсырма

Әрбір оқушы информатика пәніні тақырыбы төңірегінде қандай да бір объектіге ребус құрастырып, оны жұбына жасырады, бір-бірінің ребустарының жауабын тауып, осы сөзге "5 жолды өлең" құрастыру және Paint графикалық редакторында осы объектінің графикалық моделін құрастырады

"5 жолды өлең" құрастыру талаптары:

1. зат есім

2. екі сын есім

3. үш етістік

4. төрт сөзден тұратын сөйлем

5. синоним сөз

Мысалы:

1. қуыршақ

2. әдемі, үлкен

3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады

4. Маған анам қуыршақ сыйлады.

5. Ойыншық

Оқушылардың әрекеті:

ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс

(5 мин)

Қосымша тапсырма

Әрбір оқушы информатика пәніні тақырыбы төңірегінде қандай да бір объектіге ребус құрастырып, оны жұбына жасырады, бір-бірінің ребустарының жауабын тауып, осы сөзге "5 жолды өлең" құрастыру және Paint графикалық редакторында осы объектінің графикалық моделін құрастырады

"5 жолды өлең" құрастыру талаптары:

1. зат есім

2. екі сын есім

3. үш етістік

4. төрт сөзден тұратын сөйлем

5. синоним сөз

Мысалы:

1. қуыршақ

2. әдемі, үлкен

3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады

4. Маған анам қуыршақ сыйлады.

5. Ойыншық

Қолданы- латын модуль:

ТжДБО

ТжДБО

СТО

Уақыты(мин): 6 мин
Кезеңдер:: VI. Бағалау.
Мұғалімнің әрекеті:

Ақпараттық диктант

Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу

  1. . . . - нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік модельдеу
Ақпараттық модельдеу
Ақпараттық модель түрлері
Компьютерлік графика түрлері туралы
Модель, нақты объектің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді
Қар қызы повесі
Нысанның түпнұсқасы
Сабақтың барысы. Сабақ кезеңі
Экономикалық процестерді модельдеу
Блоктардың кескіні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz