6-сынып. модель түрлері

Павлодар облысы, Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектептің
ІІ санатты информатика пәнінің мұғалімі
Жумабекова Мадина Оразхановна
Сабақтың тақырыбы: Модельдер түрлері
Сынып: 6
Сабақ мақсаттары:
Білімділік: оқушыларды модельдер түрлерімен таныстыру
Дамытушылық: объектінің ақпараттық және графикалық модельдерін құрастыра алуға, айырмашылықтарын ажырата білуге үйрету
Тәрбиелік: топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастыққа жұмыс істеуге баулу.
Сабақтың түрі : жаңа тақырыпты ұсыну
Құралдар : интербелсенді тақта, оқулық, карточкалар
Әдіс-тәсілдер : «Сұрақ-жауап», «Мозайка», «Ақпараттық диктант», «Синквейн», «Телеграмма», жұптық, топтық жұмыс әдістері.
Оқыту нәтижесі : оқушылар ақпраттық, графикалық, материалдық модельдер ұғымдарын меңгереді, деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы білімдерін толықтырады
САБАҚ БАРЫСЫ
Уақыты
( мин )
Оқушылармен амандасып, бір-бірімізге хормен СӘТТІЛІК тілеу.
Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу;
Оқушыларды жасырын қағазға жазылған 1, 2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.
Мұғаліммен амандасып, бір-біріне хормен СӘТТІЛІК тілейді
Сынып старостасы сабақта жоқ оқушылардың себептерін айтады;
Оқушыларды жасырын қағазға жазылған 1, 2 сандарын таңдау бойынша 2 топқа бөлу.
Үй тапсырмасы
Өз қалауынша қандай да бір объектінің моделін құрастыру
ОЖТ
ТжДБО
Жаңа сабақтың тақырыбы қандай?
Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар?
Сабақтың мақсаты қандай?
1-топ
1. Мысықтың баласы
2. Біздің мектептің бақшасында өсетін көкеніс түрі
3. Баскетбол, волейбол ойнауға арналған құрал
4. Ең төзімді үй жануары
5. "Арыстан" сөзінің орысша аудармасы
6. Жіңішкелік белгісі
2-топ
1. Қу жануар
2. Кішкентай сөзіне антоним сөз
3. Теннис ойнауға арналған
құрал
4. Ешкінің төлі
5. Ең берік ағаш
6. "Кемпірқосақ" сөзінің орысша аудармасы
7. Киім ілуге арналған құрал
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды:
М-арқау
О-рамжапырақ
Д-оп
Е-сек
Л-ев
Ь
Т- үлкі
Ү-лкен
Р-акетка
Л-ақ
Е-мен
Р-адуга
І-лгіш
Мақсатымыз:-Модельдер түрімен танысу
-модель түрлерін ажырата алуды үйрену
ОЖТ
СТО
Жаңа ақпаратпен жұмыс жасау үшін әр топты 1-2-3-ке санап үш жұпқа бөлу
1-жұп: материалдық және ақпараттық модель
2-жұп:Көрсету түріне қарай ақпараттық модель түрлері
3-жұп: Компьютерлік және компьютерлік емес модельдер
Берілгендерді жеке-дара оқып, жұпта талқылайды. (3 мин)
Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)
Жұптарда талқылап болған соң, үй топтарына оралады да, әрбір оқушының өзінің оқығанын және жұпта талқылағанын топ мүшелеріне түсіндіреді (2 мин), постер бетіне түсіреді (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)
Жаңа ақпаратпен жұмыс жасау үшін топтарды 1-2-3-ке санап үш жұпқа бөлу
1-жұп: материалдық және ақпараттық модель
2-жұп:Көрсету түріне қарай ақпараттық модель түрлері
3-жұп: Компьютерлік және компьютерлік емес модельдер
Берілгендерді жеке-дара оқып, жұпта талқылайды. (3 мин ) Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді)
Жұптарда талқылап болған соң, үй топтарына оралады да, әрбір оқушының өзінің оқығанын және жұпта талқылағанын топ мүшелеріне түсіндіреді (2 мин), постер бетіне түсіріп (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)
ОЖТ
(диалогтық оқыту)
СТО
Деңгейлік тапсырмалар
І-деңгей жұптық жұмыс
(4 мин)
ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)
(6 мин)
Деңгейлік тапсырмалар
І-деңгей жұптық жұмыс
(4 мин)
ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс)
(6 мин)
АКТ
ОЖТ
ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс
(5 мин)
Қосымша тапсырма
Әрбір оқушы информатика пәніні тақырыбы төңірегінде қандай да бір объектіге ребус құрастырып, оны жұбына жасырады, бір-бірінің ребустарының жауабын тауып, осы сөзге "5 жолды өлең" құрастыру және Paint графикалық редакторында осы объектінің графикалық моделін құрастырады
"5 жолды өлең" құрастыру талаптары:
1. зат есім
2. екі сын есім
3. үш етістік
4. төрт сөзден тұратын сөйлем
5. синоним сөз
Мысалы:
1. қуыршақ
2. әдемі, үлкен
3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады
4. Маған анам қуыршақ сыйлады.
5. Ойыншық
ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс
(5 мин)
Қосымша тапсырма
Әрбір оқушы информатика пәніні тақырыбы төңірегінде қандай да бір объектіге ребус құрастырып, оны жұбына жасырады, бір-бірінің ребустарының жауабын тауып, осы сөзге "5 жолды өлең" құрастыру және Paint графикалық редакторында осы объектінің графикалық моделін құрастырады
"5 жолды өлең" құрастыру талаптары:
1. зат есім
2. екі сын есім
3. үш етістік
4. төрт сөзден тұратын сөйлем
5. синоним сөз
Мысалы:
1. қуыршақ
2. әдемі, үлкен
3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады
4. Маған анам қуыршақ сыйлады.
5. Ойыншық
ТжДБО
ТжДБО
СТО
Ақпараттық диктант
Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу
- . . . - нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz