Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып


Сабақтың тақырыбы: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді
оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып, меңгерту.
Міндеттері: 1.Ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйрету
2.Әр оқушының бойында өз ойын топ ішінде еркін жеткізу дағдысын
қалыптастыру
3.Шығармашылық қабілеттерін ояту
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары «Миға шабуыл»,
Тест – бақылау.
Ресурстар: флипчарт, оқулық,компьютер, интерактивті тақта
Сабақтың барысы :
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Жылулық құбылыстар |Тренинг |Сұрақ –жауап |
| | |туралы жалпы |жүргізу |арқылы, |
| | |түсініктерін білу | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Жылулық, броундық, |АКТ ны |Ойын |
| | |диффузия |пайдалана |жеткізеді, |
| | |құбылыстары туралы |отырып,электронд|түсінігі |
| | |білімдерін анықтап,|ы оқулықтан |кеңейеді |
| | |түсініктерін |видео көрсету | |
| | |кеңейту | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |І топ |Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | |Броундық |үйлестіре |
| | | |қозғалыс туралы |алады |
| | | |тәжірибе | |
| | | |көрсетеді | |
| | | |ІІ топ | |
| | | |Диффузия | |
| | | |құбылысына | |
| | | |тәжірибе | |
| | | |көрсетеді | |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Жылулық қозғалыс |Топтарға |Білімдерін |
| | |туралы алған |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Тест жұмысын | |
| | | |орындайды | |
|6 |Бағалау |Жылулық қозғалыс |Оқушылар |Оқушылар |
| | |туралы ой түйіндеу |рефлексия |тұжырым |
| | | |жазады |жасайды |

Сабақтың тақырыбы: Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері
Мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: дененің ішкі энергиясы ұғымын беру және ішкі
энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру; оқушылардың сұрау, талдау
жасау қабілеттерін дамыту;.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының
тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа,
отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың барысы :

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Дененің ішкі |Презентация |Сұрақ –жауап |
| | |энергиясы туралы | |арқылы, |
| | |түсінік беру. | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Оқушылардың бұрын |АКТ ны |Ойын |
| | |алған білімін |пайдалану |жеткізеді, |
| | |ескере отырып, | |түсінігі |
| | |төменде көрсетілген| |кеңейеді |
| | |қысқа мерзімдік | | |
| | |өзіндік жұмысты | | |
| | |орындау | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |Тәжірибе жасайды|Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | | |үйлестіре |
| | | | |алады |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Дененің ішкі |Топтарға |Білімдерін |
| | |энергиясы туралы |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |алған білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Есептер шығарады| |
|6 |Бағалау |Ішкі энергия туралы|Өзара бағалау |Оқушылар |
| | |ой түйіндеу | |тұжырым |
| | | | |жасайды |

Сабақтың тақырыбы: Жылу берілудің түрлері

Мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: оқушыларды жылу берілудің бір түрі-жылу
өткізгіштік құбылысымен таныстыру және заттың молекулалық құрылымы
негізінде оның физикалық мәнін ашып кәрсету; оқушылардың бақылау,
салыстыру және талдау жасау қабілеттерін дамыту;
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының
тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа,
отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың барысы :
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Жылу берілудің |Презентация |Сұрақ –жауап |
| | |түрлерімен | |арқылы, |
| | |таныстыру | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Жылу берілудің |АКТ ны |Ойын |
| | |түрлерімен |пайдалану |жеткізеді, |
| | |танысады. | |түсінігі |
| | |Жылуөткізгіштік, | |кеңейеді |
| | |конвекция және | | |
| | |сәуле шығару | | |
| | |ұғымдарымен | | |
| | |танысады | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |Тәжірибе жасайды|Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | | |үйлестіре |
| | | | |алады |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі тақырып |Топтарға |Білімдерін |
| | |бойынша алған |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Есептер шығарады| |
|6 |Бағалау |Жылу берілу туралы |Өзара бағалау |Оқушылар |
| | |ой түйіндеу | |тұжырым |
| | | | |жасайды |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Мақсат үстеулері
Мектепті дамыту жоспары
Алтай тауы.
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Әріпті өрнек, санды өрнек
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Пәндер