Қысқа мерзімді жоспар 8 сынып


Сабақтың тақырыбы: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға жылулық қозғалыс туралы мәліметтерді
оқытудың жаңа әдіс –тәсілдерін пайдалана отырып, меңгерту.
Міндеттері: 1.Ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйрету
2.Әр оқушының бойында өз ойын топ ішінде еркін жеткізу дағдысын
қалыптастыру
3.Шығармашылық қабілеттерін ояту
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары «Миға шабуыл»,
Тест – бақылау.
Ресурстар: флипчарт, оқулық,компьютер, интерактивті тақта
Сабақтың барысы :
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Жылулық құбылыстар |Тренинг |Сұрақ –жауап |
| | |туралы жалпы |жүргізу |арқылы, |
| | |түсініктерін білу | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Жылулық, броундық, |АКТ ны |Ойын |
| | |диффузия |пайдалана |жеткізеді, |
| | |құбылыстары туралы |отырып,электронд|түсінігі |
| | |білімдерін анықтап,|ы оқулықтан |кеңейеді |
| | |түсініктерін |видео көрсету | |
| | |кеңейту | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |І топ |Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | |Броундық |үйлестіре |
| | | |қозғалыс туралы |алады |
| | | |тәжірибе | |
| | | |көрсетеді | |
| | | |ІІ топ | |
| | | |Диффузия | |
| | | |құбылысына | |
| | | |тәжірибе | |
| | | |көрсетеді | |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Жылулық қозғалыс |Топтарға |Білімдерін |
| | |туралы алған |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Тест жұмысын | |
| | | |орындайды | |
|6 |Бағалау |Жылулық қозғалыс |Оқушылар |Оқушылар |
| | |туралы ой түйіндеу |рефлексия |тұжырым |
| | | |жазады |жасайды |

Сабақтың тақырыбы: Ішкі энергия. Дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдері
Мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: дененің ішкі энергиясы ұғымын беру және ішкі
энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру; оқушылардың сұрау, талдау
жасау қабілеттерін дамыту;.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының
тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа,
отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:Топтық жұмыс , СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың барысы :

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Дененің ішкі |Презентация |Сұрақ –жауап |
| | |энергиясы туралы | |арқылы, |
| | |түсінік беру. | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Оқушылардың бұрын |АКТ ны |Ойын |
| | |алған білімін |пайдалану |жеткізеді, |
| | |ескере отырып, | |түсінігі |
| | |төменде көрсетілген| |кеңейеді |
| | |қысқа мерзімдік | | |
| | |өзіндік жұмысты | | |
| | |орындау | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |Тәжірибе жасайды|Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | | |үйлестіре |
| | | | |алады |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Дененің ішкі |Топтарға |Білімдерін |
| | |энергиясы туралы |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |алған білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Есептер шығарады| |
|6 |Бағалау |Ішкі энергия туралы|Өзара бағалау |Оқушылар |
| | |ой түйіндеу | |тұжырым |
| | | | |жасайды |

Сабақтың тақырыбы: Жылу берілудің түрлері

Мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: оқушыларды жылу берілудің бір түрі-жылу
өткізгіштік құбылысымен таныстыру және заттың молекулалық құрылымы
негізінде оның физикалық мәнін ашып кәрсету; оқушылардың бақылау,
салыстыру және талдау жасау қабілеттерін дамыту;
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының
тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа,
отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері:СТО стратегиялары
Ресурстар: оқулық,компьютер, интерактивті тақта, презентация
Сабақтың барысы :
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |(Б.Блум бойынша)| | | |
|1 |Білу |Жылу берілудің |Презентация |Сұрақ –жауап |
| | |түрлерімен | |арқылы, |
| | |таныстыру | |түсінік беру |
|2 |Түсіну |Жылу берілудің |АКТ ны |Ойын |
| | |түрлерімен |пайдалану |жеткізеді, |
| | |танысады. | |түсінігі |
| | |Жылуөткізгіштік, | |кеңейеді |
| | |конвекция және | | |
| | |сәуле шығару | | |
| | |ұғымдарымен | | |
| | |танысады | | |
|3 |Қолдану |Топтық жұмыстарын |Тәжірибе жасайды|Теорияны |
| | |талдау | |тәжірибеде |
| | | | |үйлестіре |
| | | | |алады |
|4 |Талдау |Жасаған |Әр топ бүгінгі |Салыстырады, |
| | |тәжірибелерін әр |тақырып бойынша |сараптайды |
| | |топ талдайды |жаңа мағлұмат | |
| | | |іздейді (ұялы | |
| | | |телефон, | |
| | | |ғаламтор | |
| | | |пайдалану) | |
|5 |Жинақтау |Бүгінгі тақырып |Топтарға |Білімдерін |
| | |бойынша алған |тапсырма беру. |жинақтайды, |
| | |білімдерін |І топ. |сараптайды |
| | |жинақтайды |ІІ топ. | |
| | | |Есептер шығарады| |
|6 |Бағалау |Жылу берілу туралы |Өзара бағалау |Оқушылар |
| | |ой түйіндеу | |тұжырым |
| | | | |жасайды |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Мақсат үстеулері
Мектепті дамыту жоспары
Алтай тауы.
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Әріпті өрнек, санды өрнек
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz