Радио және теледидар

Мұғалім: Бердіғалиева( Атырау облысы, Жылыой ауданы, Қосшағыл селосы)

Пәні: Мемлекеттік тіл Сыныбы 9"в" (орыс сыныбы)

2 Апта : Күні 5. 04. 13 5 сабақ

Сабақ тақырыбы : Радио және теледидар.

Жалпы мақсаты : Радио мен теледидардың қазіргі заманда адамзатқа маңыздылығын түсіндіру.

Міндеттері: Оқушылардың өзіндік пікірін қорғай білуге, өзгенің жауабын бағалай білуге дағдыландыру . Топта жұмыс жасай білу дағдысын игеру . Сөздік қорын молайту, сауатты жазуға дағдыландыру. Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлануға, ұтымды жауап беруге, сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін ұштау .

Оқыту нәтижесі : Сыни тұрғыдан ойлауға, өз - өзін бағалауға, ойын еркін жеткізе білуге қалыптастыру.

Негізгі идеялар: Өз ойын басқа оқушылардың ойларымен ұштастыра білу, жұмыс барысында алмаса білу.

Психологиялық дайындық: Шеңберге тұрып, бір - бірімен казақша, қытайша және нигерияша амандасады. (2 мин)

Топқа бөлу: Қазақ теледидар арналарының аттарымен бөлу. «Хабар», «КТК», «Қазақстан -Атырау» "(2мин)

Әр топтан сарапшы тағайындалады және бағалау парақтарына жинаған ұпайларын тіркеп отырады. Сабақ соңында санап бағалайды.

1 Тапсырма: Өткен сабақтарды қайталау. Блум кубигі арқылы үй жұмысын тексеру және өтілген тақырыптарды қайталау. (5мин)

Оқушылар: Сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім : Стикерлер арқылы бағалайды. Қызыл- 5 балл, сары - 4 балл, жасыл - 3 балл.

Ресурстар: оқулық және дәптер.

2 тапсырма: Үш топқа өзара сұхбаттасу. "Жұптық жұмыс"(5мин)

1 -топ. Радиожанрлардың қай түрі ұнайды және себебін айту?

2 топ. Қандай радиодан немесе теледидардан жаңалықтарды

тыңдағанды ұнатасыңдар?

3 - топ. Үйде радионың күнде қосылып тұрғанын ұнатасың ба?

Оқушылар: Өз ойларын бірлесе отырып ұштастырады. Әуелі екі оқушы, кейін топпен.

Мұғалім: Бақылайды және смайликпен бағалайды.

3 тапсырма: Әр топ өз көзқарастарын жазу және рөлдік ойын арқылы дәлелдеу. (7мин)

1-топ - теледидар адамды еріншектікке апарады.

2-топ - теледидар белгілі әртістермен танысуға мүмкіндік туғызады.

3 топ - теледидар жастарды жақсы жаққа тәрбиелейді.

Оқушылар: бір - бірімен ақылдасып, көрініс арқылы ойын жеткізеді.

Мұғалім: топтарды жетонмен бағалайды.

Ресурстар: А3, маркерлер, стикерлер.

Сергіту сәті: бейнетаспа арқылы "қаражорға" билету(3мин)

4 тапсырма: Фонетикалық талдау(математикалық) (5мин)

1 топ - көрермен

2 топ - радиосықақ.

3 топ - теледидар.

Оқушылар: Бірлесіп талдау жасап, дәптерлеріне жазып, кейін флипчартқа жазады.

Мұғалім: Дұрыс жауапқа смайлик береді .

Ресурстар: А3, маркер, оқулық.

5 тапсырма: "Синквейн " ( Жаңалық) (Жүргізуші) (Жазушы ) (5мин)

Мұғалім: тексереді, стикермен бағалайды.

6 тапсырма: Жарнама дайындау. Әр топ өз телеарнасын жарнамалайды. (7 мин)

Ресурстар: постерлер, маркер, флипчарт, стикерлер.

Оқушылар: әр топ өз арналарын жарнамалайды. шешендік өнерлерін танытады.

Мұғалім: оқушыларға бағалатады.

Бағалау: сарапшы бағасын айтады. ( 2 мин )

Рефлексия.

Сабақ ұнады ма? Егер ұнаса, ағашқа қызыл алма қояды, ұнамаса, жасыл алма қояды. (2мин)

Үйге тапсырма: 4 жаттығу.

Қорытындылау:

Сабақты талдау:

Топ: Топ
1Блум кубигі:

1

Блум кубигі

2Жұптық жұмыс:

2

Жұптық жұмыс

3Рөлдік ойын:

3

Рөлдік ойын

4Фонетикалық талдау:

4

Фонетикалық талдау

5 Синквейн: 5 Синквейн
6Жарнама дайындау:

6

Жарнама дайындау

Ұпай саны: Ұпай саны
Топ: КТК
1Блум кубигі:
2Жұптық жұмыс:
3Рөлдік ойын:
4Фонетикалық талдау:
5 Синквейн:
6Жарнама дайындау:
Ұпай саны:
Топ: Хабар
1Блум кубигі:
2Жұптық жұмыс:
3Рөлдік ойын:
4Фонетикалық талдау:
5 Синквейн:
6Жарнама дайындау:
Ұпай саны:
Топ: Қазақстан- Атырау
1Блум кубигі:
2Жұптық жұмыс:
3Рөлдік ойын:
4Фонетикалық талдау:
5 Синквейн:
6Жарнама дайындау:
Ұпай саны:

Ұқсас жұмыстар
Сандық әріптер тапсырмасы
Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері
Байланыс құралдарының дамуы
Paint графикалық редакторы туралы ақпарат. 7 сынып
Ақпараттық технологиялар
Теледидар көру
Журналистика негіздері
Іздеу жүйелері
Атам мен әжем. 2 сынып
Радиобайланыс принциптері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz