Файл қосу

М.дулатов. «қоян»

Пән: Әртүрлі

Сабақтың тақырыбы : М.Дулатов « Қоян»

Сабақтың мақсаты
Білімділік : М.дулатовтың өмірі және шығармаларымен таныстыру ,
әңгіме мазмұнын түсіндіру , қыс мезгіліндегі жануарлардың тіршілігі туралы
білім беру.
Дамытушылық : оқушылардың ойлау қабілетін , сөздік қорын молайту ,
шығармашылық дағдыларын арттыру .
Тәрбиелік : Салауатты өмір салтын сақтауға , табиғатты қорғауға
тәрбиелеу .
Әдісі : сын тұрғысынан ойлау стратегиясы ( сэнквейн , ой қозғау , эссе ,
автор үстелі , автормен тілдесу )
Сабақтың түрі : аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі : үнтаспа , суреттер , М.Дулатов суреті , « қысқы
ойындар» суреті )
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
- Балалар, бүгін ауа- райы қандай ?
- Жақсы , ашық
- Ендеше бүгінгі сабағымызда біз де сондай жақсы , көңілді отырайық , ол
үшін бір- бірімізге жақсы тілектер тілейік .
ІІ . Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын топтарға берілген тапсырмалар арқылы тексеру .
1- топ. « Шынықсынденеміз» өлеңін жатқа сұрау
2- топ. « Денсаулық - зор байлық» эссе жазу
3- топ. Автормен тілдесу .
Үй тапсырмасын сұрақтар беру арқылы бекіту
1. Қысқы ойындарды ата ?
2. Ойындардың денсаулыққа қандай пайдасы бар ?
3. Денсаулық туралы мақал - мәтелдер білеміз бе ?

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
А) « Ой қозғау»
Далада жүр шапқылап
Керемет тым саққұлақ
Тек есектен басқа да
Оған ұқсас жоқ құлақ .
( Қоян )
ендеше бүгін біз М.Дулатовтың « Қоян» мәтінімен танысамыз .
- М.Дулатов кім балалар
[pic]

Ассоциация жасау арқылы оқушылардың ойларын тұжырымдау . Ендеше осы
шығармалардың ішіндегі қоян мәтінімен бүгін танысамыз . Ал енді
барлығымыз қоян туралы не білетінімізді , не көргенімізді ортаға салайық
.

[pic]

Оқушылардың ойларын жүйелеу .

Қоян өте қорқақ аң . Ол жауларынан қашып құтылады . Қоян азық жинамайды .
Күн суытқанда сұр тонын тастап ақ тонын киеді . Қоян туралы халық
қағидаларында да айтылған . қоянның бүйрегі майлы болса , қыс аязды болады
.
б) қызығушылықты ояту « Болжау» әдісі .
Тақтаға үш бейне суреттелген плакат ілінді . Оқушылар суретке қарап ойларын
айтып дәлелдейді .
Шын мәнінде не болды деп ойлайсың ? Оған қандай дәлел бар ? Не болды ?
оқушылар өз ойларын дәлелдеген соң мұғалім мәтінді үш бөлімге бөле отырып
мазмұнын ашады . әр бөлім сайын оқушы ойы таңдалады .
В) Сергіту сәті « Сұр қоян» өлеңін қимылмен көрсету .
Г) Шығармашылық жұмыс ( музыка үнімен орындау )
1- топ . 1 . « Қоян» 5 жол өлең құрау .
2 . Әңгімеден жүк тартқандардың сыртқы бейнесін суреттейтін жолдарды тауып
оқу
2 - топ . 1 . « қыстың қамын , жаз ойла» эссе жазу ( автор үстеліне шығу )
2 . мәтіннен бозарып атқан таңмен бірге басталған тіршілік жөнінде айтылған
тұсты жауып оқу
3 - топ . 1 . Әңгіме мазмұнына сай сурет салу
2 . Әңгімедегі қоянға қатысты тіркестерді тауып оқу .
оқушылардың жұмыстары тыңдалып , талданады .

!Ү . Сабақты қорыту. Әр топқа сұрақ беріледі
1 - топ Қоянның құлағы неге ұзын ?
2 - топ Қоянның алдыңғы аяқтары неге қысқа ?
3 - топ қоянның терісі қыста неге ақ , жазда нег сұр болады ?
Оқушыларға жаппай сұрақ беру
1 . қоян қандай мақсатпен жолға шықты ?
2. Автор әңгіме мазмұны барысында не айтпақшы болды ?
Әңгіме кейіпкері қоянмен кездесу
« еріншек , жалқау болмай , еңбекқор , білімді болыңдар . Мен сияқты қорқақ
болмай , батыл болыңдар !» - деп қоштасады .

Ү . Оқушыларды бағалау.
Бағалау парағын жинап , бағалау .

ҮІ. Сабақты аяқтау.

-----------------------

М.Дулатов

Қоян




Ұқсас жұмыстар
М.дулатов «бөрік» мәтіні. буын 62-64 жаттығу
М.дулатов "қыс"
Аяулы жақан
М.дулатов «қош келдің, наурыз!»
Міржақып туралы. аяулы жақаң. асқар дулатов
Аяулы жақаң. а. дулатов
қанағат қарын тойғызар (ел аузынан)
Күздің кереметі
"наурыз" с. сейфуллин 4 сынып
Наурыз мерекесіне өлең құрастыру
Пәндер