Ми бөліктері мен үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары: құрылысы мен қызметі

Солтүстік Қазақстан облысы

Қазақ мектеп- гимназиясы

биология пәнінің мұғалімі

Оспанова Асемгуль Ерсаиновна

Сабақтың тақырыбы:

Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары

Сынып : 8

Жалпы мақсаты:
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.
Жалпы мақсаты:: Оқушылар үшін оқыту нәтижелері :
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.:

Үйренеді:

  • бірлескен жұмысқа;
  • топ арасындағы ынтымақтастыққа;
  • ұжымдық жауапкершілікке;
Жалпы мақсаты:: Сабақта қаралған негізгі идеялар:
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.:

1. Ұйымдастыру

Сабақтың шарты: сынып топқа бөлінеді. Оларға бағалау парағы мен тапсырмалар беріледі. Олар өздерінің орындаған тапсырмаларын бағалап отырады. Әр тапсырманың ұпаймен есептелінеді, белсенді қатысқан, жауаптары дұрыс болған жағдайда оқушы өте жақсы, жақсы деген бағалармен бағаланады.

Жалпы мақсаты:: Тапсырмалар:
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.:

І . Ұйымдастыру кезеңі.

1. Топ құрамын ауыстыру үшін сыныптағы оқушылар саны-25, сондықтан 5 оқушыдан бес топқа бөлемін.

2. Өзін - өзі бағалау парағын тарату

II . Өткен материалды пысықтау :

1. Тапсырма: сәйкестігін анықтау.

2 . Суретпен жұмыс: ми бөлімдерін белгілеу

Жаңа тақырыпқа көшу

1. Оқушылар өздері сурет арқылы жаңа тақырыпты ашады және мақсатын айтады.

III . Жаңа сабақты меңгерту

Топпен жұмыс:

1- топ: Үлкен ми сыңарларының құрылысы мен қызметі.

2- топ: Мидың басты бөліктері және аймақтарының орналасуын көрсету. 3- топ: Үлкен ми сыңарында орналасқан аймақтардың маңызы.

4- топ: Жүйке жүйесінің аурулары.

5- топ: Жүйке жүйесінің гигиенасы.

Қорытынды: (Оқушылардың өздері сабақты қорытындылайды) .

ІV . Бекіту.

1. Биологиялық диктант

2. Берілген тірек-сызбаны толықтыру.

Жалпы мақсаты::
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.:

VІ. Өткен сабақ бойынша барлық оқушылар рефлексия қағазын толтырады:

Не білемін? Не білдім?

Не білгім келеді?

V . Бағалау

1) Сабақты қорытындылау, өзін-өзі бағалау.

2) Әр топ бағалау қағазы бойынша қорытынды шығарады.

Жалпы мақсаты::

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: Оқушылар топқа бөлініп отырғызылады.

Мұғалім топқа тапсырма береді, орындалуын қадағалайды, тыңдайды.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды, бірлесе отырып тапсырмаларды орындайды. Әр топқа жеке тапсырма беріліп, оқушылар жеке, топта жұмыс жасайды. Өзін-өзі бағалайды. Сабақ соңында стикерлерге ойларын қорытындылап жазады.

Жалпы мақсаты::

Ақпарат көздері, құралдар мен жабдықтар:

Интербелсенді тақта, ми моделі, оқулық, А-3 қағаз, маркер,

Жалпы мақсаты:: Үй тапсырмасы:
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.:

Дәптерге кестені толтыру - 58 бет.

Шығармашылық жұмыс: Жүйке жүйесінің адам ағзасы үшін маңызы.

Жалпы мақсаты:: Үйде оқу:
Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.: § 17

Ұқсас жұмыстар
Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми (ми көпірі, мишық), ортаңғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары
Биология сабағы: Адам миының бөліктері мен үлкен ми сыңарларының қыртыстық аймақтары
Жұлын мен ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы ми (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми, үлкен ми сыңарлары
Үлкен ми мен мишық қыртысының цитоархитектоникасы, нейрондық құрамы және афферентті-эфферентті жолдары
8-сынып биология сабақ жоспары: Үлкен ми сыңарлары және жүйке жүйесінің гигиенасы
8-сыныпқа арналған ашық сабақ: Үлкен ми сыңарлары және жүйке жүйесінің гигиенасы
8-сынып биологиясы: Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметі (Қысқа мерзімді жоспар №1)
Жүйке жүйесінің бөлімдері: жұлынның құрылысы мен қызметі
Жүйке жүйесінің бөлімдері және жұлынның құрылысы мен қызметі
8-сынып биологиясы: Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz