Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Шеңбер және оның элементтерінің қасиеттері. шеңбер мен түзудің өзара орналасуы


Сабақтың тақырыбы: Шеңбер және оның элементтерінің
қасиеттері. Шеңбер мен түзудің
өзара орналасуы

Сабақтың мақсаты:
білімділік: Шеңбер және оның элементтерінің анықтамасын
білу. Шеңбер мен түзудің өзара орналасу жағдайларын білу. Хордаға
перпендикуляр диаметр туралы теореманың дәлелдемесін түсіндіріп, меңгерту.
тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұйымшылдыққа, бірлікке, ұқыптылыққа,
өз бетімен білім алуға тәрбиелеу
дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру және ойлау, есте
сақтау қабілеттерін, математикалық тіл байлығын дамыту.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: тренинг сабақ
Сабақтың көрнекілігі: электрондық оқулық, трек-схемалар. Цифрограмма
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ақпараттық, практикалық
Жаңа технология: дамыта оқыту технологиясы
Сабақтың жүрісі:

І.Ұйымдастыру.
Сабақ мақсатымен таныстыру
ІІ. Өткен сабақ бойынша алған білімдерін қайталау
1. Үшбұрыш туралы не білеміз?
2. Үшбұрыштар туралы тірек - схема бойынша сөйлеу
3. Үшбұрыш түрлерінің анықтамаларын тұжырымдау
[pic]
4. «Шеңбер» сөзжұмбағын шешу
Сұрақтары:
1. бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктеден тұратын фигура? (үшбұрыш)
2. екі қабырғасы тең үшбұрыш? ( тең бүйірлі)
3. барлық қабырғалары тең үшбұрыш ? (теңқабырғалы)
4. бұрышты қақ бөлетін сәуле? (биссектриса)
5. үшбұрыштың төбесін қарсы жатқан қабырғаның ортасымен қосатын
кесінді? (медиана)
6. бұрышты өлшейтін құрал? (транспортир)

| | | | | | |Ш |
| | |Е | | | | | |

|Р | | | | | | | | | | |
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту:

Шеңбер және оның элементтерінің анықтамасын, шеңбер мен
түзудің өзара орналасуын, хордаға перпендикуляр диаметр туралы теореманың
дәлелдемесін электрондық оқулық арқылы түсіндіріп, меңгерту.

ІV. Бекіту сұрақтары
1) Шеңбер элементтері: центр, радиус, диаметр, хорда, доға, жанама
2) Шеңбер мен түзудің орналасуы
1) һ > r
2) h < r
3) h = r

V. Практикалық жұмыс.
1. Шеңбер сызыңдар.
2. Шеңбердің центрін белгілеңдер.
3. Шеңбердің радиусын өлшеп тауып, жазып қойыңдар.
4. Шеңбердің бойынан екі нүкте алып оларды А және В деп белгілеңдер.
5. А және В нүктелері шеңберді неше бөлікке бөледі
6. Доғаларды атап жазып қойыңдар
7. АВ хордасын жүргізіңдер
8. Шеңбердің В нүктесі арқылы өтетін диаметрін салып, СВ деп белгілеңдер
9. В нүктесі арқылы шеңберге ВК жанамасын жүргізіңдер
10.АВ диаметрі мен В нүктесі арқылы өтетін ВК жанамасының өзара
перпендикуляр болатынын дәлелдеңдер.

VІ. Электрондық оқулықтағы есептерді шығару

№1. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы
мүмкін бе?
( Д = 5 см, хорда 6 см
болуы мүмкін емес)
№2. Өзара перпендикуляр хордалар бір-бірін 5 см және 7 см кесінділерге
бөледі. О нүктесінен хордаға түсірілген перпендикулярды табыңдар.

№3. АВ және СД центрі О болатын шеңбердің диаметрі. Егер СВ = 13 см,
АВ = 16 см болса, АОД үшбұрышының периметрі неге тең болады?

VІІ. Бағалау

VІІІ. Үйге тапсырма: 8.1; 8.2; 8.3; № 25 есеп

-----------------------

Әр түрлі
қабырғалы

Доғал
бұрышты

Тік
бұрышты

Тең бүйірлі,тік
бұрышты

Тең қабырғалы

Тең
бүйірлі

Үшбұрыш
тар


Ұқсас жұмыстар
Ортақ нүктесі бар түзулер
Шеңберге жүргізілген жанама
Теңдеуге есептер шешу
Бүтін рационал теңдеу
Шеңбер. екі шеңбердің өзара орналасуы
Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
Тапқыр болсаң талас жоқ
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Пәндер