Е. Елубаев. «Жыл мезгілдері.»

Айы. күні:
Жыл мезгілдері туралы мағұлмат беру. Әр жыл мезгілдерінің өзіндік ерекшелігімен таныстыру.
Өлеңнің мазмұнын талдауға үйрету.
Өзара бірлесіп жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Жыл мезілдері туралы мағұлмат алады. Әр жыл мезгілдерінің өзіндік ерекшелігімен танысады.
Өлеңнің мазмұнын талдауға үйренеді.
Өзара бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары.
( Мұғалім және оқушы немен айналысады)
Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Назарларын сабаққа аудару шаттық шеңбері: өз есімдеріне теңеу айту.
Оқушыларды жыл мезгілдеріне байланысты үш топқа бөлу.
. Жаз тобы, Күз тобы, Қыс тобы.
Топқа бөлініп оқушылар топ ережесін жазып, қорғайды.
Үй тапсырмасын сұрау.
К. Сауғабаевтың « Нан туралы өлең » мәтінін сұрау.
Әр топтан бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды. Барлық оқушы дан нан туралы жазып келген өлеңдерін жатқа оқиды.
«екі жұлдыз бір тілек» әдісімен бағалау.
. Жаңа сабақты ашуға арналған сұрақтар.
Жаңа сабаққа ену үшін интерактивті тақтададағы жұмбақтар шешіледі.
Бұл жұмбақтар бүгінгі сабағымызға тікелей байланысты.
Ой қозғау»
Жыл мезгілдері нешеге бөлінеді?
Жыл мезгілдерінде болатын табиғат құбылыстары қандай?
Жыл мезгілінің ішінде қандай жыл мезгілі ұнайды?
Автор туралы мәлімет беру. Автор туралы айтып өту.
«Мағынаны тану»
V «Топтық жұмыс»
Сіздің тобыңызда бес рөлді көшбасшы, баяндамашы, уақыт сақшысы, хатшы, бақылаушыны анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді.
1-топ Мәтінді оқып, топта талқылау
. 2-топ Мәтін бойынша сурет салып плакат постермен жұмыс қорғайды.
3-топ Эссе жазу
Мәтінді түсінгендерін анықтау мақсатында әр топқа екі сұрақтан беріледі.
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндетін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Бағалау өлшемдерімен бағаланады.
«Жұптық жұмыс» Кесте толтыру.
Оқушылар өз жұптарын тауып, кестемен жұмыс жасайды.
Тапсырма орындалған соң жұптар бір-біріне жұмыстарын беріп, жұп арасында
бағалау орындалады .
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағалау.
«Жеке жұмыс» Танымдық тапсырмалар.
Оқушылар танымдық тапсырманы жекелей орындайды. Интерактивті тақтадан дұрыс жауабы көрсетіліп, оқушы өзін-өзі бағалайды. Жауабын толық жазса 1-ұпай, жауабын да, себебін де жазса 2-ұпай. Оқушы өзін-өзі бағалайды.
Сабақ рефлексиясы. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикке жазып іледі.
Кейінгі тапсырма; Жыл мезгіліне сурет салу.
Кейінгі оқу: Өлеңді мәнерлеп оқу.
Жыл мезгілдерін білесің бе?
Әрқайсысында қанша ай бар.
Атауын жаз.
Жыл құстарын білесің бе?
Атауын жаз.
Жыл мезгіліне байланысты мақал білесің бе?
Әр жыл мезгіліне мақал жаз.
Саған қай жыл мезгілі ұнайды?
Өз ойыңды жаз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz