Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Е. Елубаев. «Жыл мезгілдері.»
|Айы.күні: | |
| |Бекітемін: |
|Сабақтың тақырыбы: |Е. Елубаев. «Жыл мезгілдері.» |
|Сілтеме: |Жоспар |
|Сабақтың мақсаты: | Жыл мезгілдері туралы мағұлмат беру. Әр жыл |
| |мезгілдерінің өзіндік ерекшелігімен таныстыру.|
| |Өлеңнің мазмұнын талдауға үйрету. |
| |Өзара бірлесіп жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже: | Жыл мезілдері туралы мағұлмат алады.Әр жыл |
| |мезгілдерінің өзіндік ерекшелігімен танысады. |
| |Өлеңнің мазмұнын талдауға үйренеді. |
| |Өзара бірлесіп жұмыс жасайды. |
|Негізгі идеялар: |« Жыл мезілдері» төртке бөлінеді. Күз, |
| |қыс,көктем,жаз.Әр жыл мезгілінің өзіндік |
| |ерекшелігі бар.Әрбір жыл мезгілінде болатын |
| |амалдар бар. |
|Тапсырмалар: |«Топтық жұмыс». Мәтінмен жұмыс. |
|Тапсырмалар: |Жұптық жұмыс.» Кестемен жұмыс.» |
|Тапсырмалар: |Жеке жұмыс. « Танымдық тапсырмалар» |
| |
|Сабақ бойынша мұғалім жазбалары. |
|( Мұғалім және оқушы немен айналысады) |
| |
|Ұйымдастыру кезеңі. |
|Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.Назарларын сабаққа аудару шаттық |
|шеңбері: өз есімдеріне теңеу айту. |
|Оқушыларды жыл мезгілдеріне байланысты үш топқа бөлу. |
|.Жаз тобы, Күз тобы, Қыс тобы. |
|Топқа бөлініп оқушылар топ ережесін жазып,қорғайды. |
| |
|Үй тапсырмасын сұрау. |
|К. Сауғабаевтың « Нан туралы өлең » мәтінін сұрау. |
|Әр топтан бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды.Барлық оқушы дан нан туралы |
|жазып келген өлеңдерін жатқа оқиды. |
|«екі жұлдыз бір тілек» әдісімен бағалау. |
|. Жаңа сабақты ашуға арналған сұрақтар. |
|Жаңа сабаққа ену үшін интерактивті тақтададағы жұмбақтар шешіледі. |
|Бұл жұмбақтар бүгінгі сабағымызға тікелей байланысты. |
|Ой қозғау» |
|Жыл мезгілдері нешеге бөлінеді? |
|Жыл мезгілдерінде болатын табиғат құбылыстары қандай? |
|Жыл мезгілінің ішінде қандай жыл мезгілі ұнайды? |
|Автор туралы мәлімет беру. Автор туралы айтып өту. |
| |
|«Мағынаны тану» |
|V «Топтық жұмыс» |
|Сіздің тобыңызда бес рөлді көшбасшы,баяндамашы,уақыт сақшысы,хатшы, |
|бақылаушыны анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді. |
| |
| |
|1-топ Мәтінді оқып ,топта талқылау |
|.2-топ Мәтін бойынша сурет салып плакат постермен жұмыс қорғайды. |
|3-топ Эссе жазу |
| |
|Мәтінді түсінгендерін анықтау мақсатында әр топқа екі сұрақтан беріледі. |
|Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндетін атқарады. |
|Топ пікірлерін тыңдау. |
| |
|Бағалау өлшемдерімен бағаланады. |
| |
| |
|Бағалау өлшемдері |
|Түсіндірулері |
| |
| |
|1 |
| |
|Тақырыптың ашылуы |
| |
| |
| |
| |
|2 |
| |
| |
|Баяндамашының мәтінді жеткізуі |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 |
| |
| |
| |
|Топтың ұйымшылдығы |
| |
| |
| |
|«Жұптық жұмыс» Кесте толтыру. |
| |
| |
| |
| |
| |
|Жыл мезгілдері туралы не білеміз? |
| |
|Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін атап жаз. |
| |
|Саған ұнайтын жыл мезгілі? |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Оқушылар өз жұптарын тауып, кестемен жұмыс жасайды. |
|Тапсырма орындалған соң жұптар бір-біріне жұмыстарын беріп,жұп арасында |
|бағалау орындалады. |
| |
|«Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бағалау. |
| |
|«Жеке жұмыс» Танымдық тапсырмалар. |
| |
| |
| |
| |
| |
|Р/с |
|Тапсырма атауы |
|Жауабы |
|Себебі |
| |
|1 |
|Жыл мезгілдерін білесің бе? |
|Әрқайсысында қанша ай бар. |
|Атауын жаз. |
|Ия / Жоқ |
| |
| |
|2 |
|Жыл мезгілдерін жырлаған ақын,жазушыларды білесің бе кімдер? |
|Ия/ Жоқ |
| |
| |
|3 |
|Қай жыл мезгілінде мейрамдар көп? |
|Ия/ Жоқ |
| |
| |
|4 |
|Жыл құстарын білесің бе? |
|Атауын жаз. |
|Ия/ Жоқ |
| |
| |
| |
|5 |
|Жыл мезгіліне байланысты мақал білесің бе? |
|Әр жыл мезгіліне мақал жаз. |
| |
|Ия / Жоқ |
| |
| |
| |
|6 |
| |
|Саған қай жыл мезгілі ұнайды? |
|Өз ойыңды жаз. |
| |
|Ия / Жоқ. |
| |
| |
| |
| |
|Оқушылар танымдық тапсырманы жекелей орындайды.Интерактивті тақтадан дұрыс |
|жауабы көрсетіліп, оқушы өзін-өзі бағалайды. Жауабын толық жазса 1-ұпай, |
|жауабын да, себебін де жазса 2-ұпай.Оқушы өзін-өзі бағалайды. |
| |
|Сабақ рефлексиясы.Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикке жазып |
|іледі. |
| |
| |
|Кейінгі тапсырма; Жыл мезгіліне сурет салу. |
| |
|Кейінгі оқу: Өлеңді мәнерлеп оқу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz