Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

«Қыс» Міржақып Дулатов


Тақырыбы: «Қыс» Міржақып Дулатов
Мақсаты
а) Білімділігі: Оқушыларға мәтін мазмұнын меңгерту, мәтін арқылы негізгі
ойды, идеяны ұғындыра отырып, қысқы табиғаттың қатал көрінісін түсіндіру;
М.Дулатовтың өмірбаянымен, шығармаларымен таныстыру;
ә) Тәрбиелігі: Оқушыларды табиғаттың әсемдігін бақылай білуге, табиғатты
қорғауға баулу, өзара құрмет сезімдерін тудыру, еңбекті сүюге тәрбиелеу.
б) Дамытушылығы: Оқушылардың таным қабілеттерін арттыру, ойын толық
жеткізіп сөйлеуге дағдыландыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Типі: Жаңа сабақ
Әдісі: Түсіндіру, топтастыру әдісі, ой ашар, «Екі жақты түсініктеме»
күнделігін толтыру, әңгіме кестесі, «бес жолды» өлең.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, М.Дулатовтың портреті, «Қыс
мезгілі» бейнеленген суреттер.
Пән аралық байланыс: дүниетану.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық: Оқушыларды шаттық шеңберіне шақыру. Өз есімдеріне
теңеу айту.
Оқушыларды топқа бөлу. Түстерді таңдау арқылы бөлу. Қызыл түс- желтоқсан
тобы.
Сары түс-қаңтар тобы. Жасыл түс- ақпан тобы.

І топ: желтоқсан/
ІІ топ: /қаңтар/
ІІІ топ:/ақпан/
- Балалар, топтарыңның атына қарап не айтуға болады? Бұл сөздер нені
білдіреді?
- Қыс айлары.
- Ендеше қыс мезгілі туралы не білетінімізді айтып шығайық.
Ой шақыру

Жылы киім Жаңа жыл Боран

Мереке Суық

Аяз Аққала

Мезгіл

Оқушылар өз ойларын айтады.
ІІ. Мағынаны тану
Сөзжұмбақты жұмбақтар шешу үшін жұмбақтардың жауабын дұрыс тап.
Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тонады. (Қар)
Есіктен кіреді еңкейіп,
Төрге шығады қомпайып. (Аяз).
Отқа жанбас, суға батпас.(Мұз).
Дауысты дабыстарды созыңқырап, сөздерді
дұрыс оқы.
Мұ –ұз қа – ар
Көз алдыңа не елестетеді?
Біз бүгінгі сабағымызды Міржақып Дулатовтың «Қыс» әңгімесімен
танысамыз.
Дәптермен жұмыс.
Күн ретін, жаңа тақырыпты жазу. Мәтін авторымен таныстыру.
Міржақып Дулатов Қостанай өңірінде туған. Ақын, жазушы. «Оян, қазақ»
кітабын жазған.
Мәтінмен жұмыс.
Джигсо І әдісі
Үш топ абзац арқылы мәтінді тұтас оқып, талдау арқылы жасайды. Әр
топтан бір оқушы шығып мазмұндайды.
Сабақты бекіту.
Мәтінге жоспар құру: Әр топ өзі оқыған бөлігіне ат қояды.
Жоспар:
І топ: қысқы табиғат өзгерістері
ІІ топ: үй жануарлары мен адамның қорғануы
ІІІ топ: жылқышының еңбегі
Қорытынды: таңғы аяз
Әңгіме кестесі.
|Әңгіменің аты |Авторы |Кейіпкерлері |Оқиға орны |Не үйретті? |
| | | | | |
| | | | | |

Сергіту сәті:
«Қара жорға» биі.
Сөздікпен жұмыс
Бапсыз – жайсыз
Бек қиын- өте қиын
Жалтаң аяз – үскірік, суық аяз
Қарыған – үсіткен.
Ал енді мәтін бойынша салынған суретке қарап, әңгіме құрастырамыз.
[pic]
- Суретте қай жыл мезгілі бейнеленген?
- Оны неден байқадың?
- Адамдар суықтан қалай қорғанады?
- Сен қыста қалай киінесің?
- Қыс мезгілі тағы нелерге жайсыз тиеді?
- Мәтінде үй жануарлары туралы не делінген?
- Мәтінге сүйеніп, жылқышының еңбегі туралы әңгімеле.
Қорытындылау.
Аяз қысып, өрнек сызып
Терезені торлайды
Қарға омбығып,
Балғындар ойнайды.
|Екі жақты түсініктеме күнделігін толтыру |
|Бөбектерім, айтыңдаршы. Бұл қай кезде болады? |
|Ұнайды І топ |Ұнамайды ІІ топ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

«Бес жолды» өлең
1. Не?
2. Қандай?
3. Не істеді?
4. Сөйлем
5. Синоним
Үйге тапсырма!
1. Мәтінді мазмұндау
2. Эссе жазу. І топ: «Қысқы ойын»
ІІ топ: «Қысқы еңбек»
ІІІ топ: «Құстардың қысқы тіршілігі»
Бағалау.

-----------------------
Қыс

Р

А

Қ

З

Я

А

М

З

Ұ


Ұқсас жұмыстар
Мұздық бөгеті
Құзырлық тапсырма жайлы ақпарат
Наурыз мерекесіне өлең құрастыру
Міржақып туралы. аяулы жақаң. асқар дулатов
Аяулы жақаң. а. дулатов
Көктем өлеңін бірнеше оқушыдан сұрау
М.дулатов шілде. 3-сынып
МІРЖАҚЫП ДУЛАТОВ
Міржақып дулатұлы "шешенің балаларын сүюі" 8 сынып
М.дулатов «қош келдің, наурыз!»
Пәндер