Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Ана тілім. несіпбек айтов
Сабақтың тақырыбы:Ана тілім. Несіпбек Айтов.
Сабақтың мақсаты:
1.Өлеңнің идеясын ашу арқылы тіл мәселесіне мән беріп,өмірмен байланыстыру.
2.Өлеңді тіл ерекшеліктеріне мән бере талдау,балаларды зерттеу жұмыстарын жүргізуге баулу.Оқушының тіл байлығын,сөздік қорын дамыту,шығармашылық қиялының ұшталуына мүмкіндік беру.
3.Өзін-өзі тану,сыйлау ұғымдарының терең мағынасының бірі-ана тілін білу екенін сезінуге мүмкіндік беру,патриоттыққа,ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:Қазақстан Республикасы Конститутциясының баптары,қосымша материалдар,маркер,плакат.
Сабақтың барысы:
1.Қызығушылықты ояту.
-Біздің ана тіліміз қай тіл?
-Өз тіліңді қалай дәріптер едің?
-Балалар,сендердің ана тіліне арнап жазған сезімге толы эсселерінді тыңдап,таңданып тұрмын.Ал ақын ағаларың ана тілі туралы өз сезімін қалай білдірген екен? Мүмкін,сендердің жазған ойларыңа ұқсас жақтары да болар.Ақынның да балаша ойлайтын кездері болады.Оқығыларың келе ме?
2.Мағыныны тану.
- 1-шумақта ақын өз тілін білмейтін адамның сезімін қалай суреттеген?
-2-шумақта ана тілін қалай сипаттаған?
-Ана тілі арқылы адам қалай өседі?
-Ақын өлеңінде ана тілім сөзінен кейін неліктен тыныс белгісі қойылған?
-Өлеңде ана тілі қандай көркем сөздермен дәріптелген?
бақ тілі,дана тілі,пәк тілі,бесіктегі ән,алтын ұя.
-Біздің ана тіліміз ақын мен сендердің мадақтарың арқылы көкке көтерілді.Тіл туралы жазған ақындарды естеріңе түсіріңдер...
-Балалар,ҚР Конститутциясының 7- бабында былай деп жазылған:
<<1. ҚР мемлекеттік тілі-қазақ тілі>>.
Ендеше,барлығымыз өз ана тілімізде сөйлеуге міндеттіміз.
3.Ойтолғау.
-Бүгінгі сабақта сендер ана тіліне деген сезімдеріңді қалай жеткіздіңдер?
-Ойларыңды қалай жеткіздіңдер?
-Мен сендердің тамаша ойларыңды,сезімге толы шығармаларыңды қалай ұқтым?
-Олай болса,ана тілінің ғажап күші мен өміріміздегі орнына ештеңе жетпейді екен!
4.Үйге тапсырма.Өлеңді жаттап алу.
Сабақтың мақсаты:
1.Өлеңнің идеясын ашу арқылы тіл мәселесіне мән беріп,өмірмен байланыстыру.
2.Өлеңді тіл ерекшеліктеріне мән бере талдау,балаларды зерттеу жұмыстарын жүргізуге баулу.Оқушының тіл байлығын,сөздік қорын дамыту,шығармашылық қиялының ұшталуына мүмкіндік беру.
3.Өзін-өзі тану,сыйлау ұғымдарының терең мағынасының бірі-ана тілін білу екенін сезінуге мүмкіндік беру,патриоттыққа,ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:Қазақстан Республикасы Конститутциясының баптары,қосымша материалдар,маркер,плакат.
Сабақтың барысы:
1.Қызығушылықты ояту.
-Біздің ана тіліміз қай тіл?
-Өз тіліңді қалай дәріптер едің?
-Балалар,сендердің ана тіліне арнап жазған сезімге толы эсселерінді тыңдап,таңданып тұрмын.Ал ақын ағаларың ана тілі туралы өз сезімін қалай білдірген екен? Мүмкін,сендердің жазған ойларыңа ұқсас жақтары да болар.Ақынның да балаша ойлайтын кездері болады.Оқығыларың келе ме?
2.Мағыныны тану.
- 1-шумақта ақын өз тілін білмейтін адамның сезімін қалай суреттеген?
-2-шумақта ана тілін қалай сипаттаған?
-Ана тілі арқылы адам қалай өседі?
-Ақын өлеңінде ана тілім сөзінен кейін неліктен тыныс белгісі қойылған?
-Өлеңде ана тілі қандай көркем сөздермен дәріптелген?
бақ тілі,дана тілі,пәк тілі,бесіктегі ән,алтын ұя.
-Біздің ана тіліміз ақын мен сендердің мадақтарың арқылы көкке көтерілді.Тіл туралы жазған ақындарды естеріңе түсіріңдер...
-Балалар,ҚР Конститутциясының 7- бабында былай деп жазылған:
<<1. ҚР мемлекеттік тілі-қазақ тілі>>.
Ендеше,барлығымыз өз ана тілімізде сөйлеуге міндеттіміз.
3.Ойтолғау.
-Бүгінгі сабақта сендер ана тіліне деген сезімдеріңді қалай жеткіздіңдер?
-Ойларыңды қалай жеткіздіңдер?
-Мен сендердің тамаша ойларыңды,сезімге толы шығармаларыңды қалай ұқтым?
-Олай болса,ана тілінің ғажап күші мен өміріміздегі орнына ештеңе жетпейді екен!
4.Үйге тапсырма.Өлеңді жаттап алу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz