Файл қосу

Әдебиеттік оқу пәніне -омж-3 сынып

Пән: Әртүрлі

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.
"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ
Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу пәніне арналған орта мерзімді жоспар

|№ |1.Оқып-үйренудің негізгі |2.Оқытуда |3.Әдебиеттік |4.Оқып-үйренудің|5.Үйрену |6. Барлығын |7. |
| |мақсаттары |қолданылатын |оқуды |нәтижесі |мақсатында|қосқанда |Негізгі |
| | |әдіс-тәсілдер|үйренудегі | |бағаны | |дерек |
| | | |тіл | |қоса, | |көздер |
| | | |тосқауылын | |бағалау | | |
| | | |жеңу | | | | |
|1-модуль «Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен» |
|1-моду|Тақырыптар: | |1.Мақал-мәтел|Күтілетін |Суретті |Төмен деңгей |Ана тілі |
|ль |Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов|Тарау білім |дер жаттау |нәтиже: |сызба және|«Әліппенің атасы, |және Ана |
| |жинағынан) |туралы, білім|арқылы |Авторлар туралы |логикалық |Дала жұлдызы |тілі |
| |А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»|туралы |Тақырып |жазған |тапсырмала|Әке арманы, Қырдан |хрестомат|
| |С. Мәуленов. «Дала жұлдызы» |мақал-мәтелде|бойынша |еңбектерін |рда |келген жас қазақ, |иясы |
| |Ы. Алтынсарин. «Өнер, бiлiм бар|р арқылы |жұмабақтар |біледі. |бірін-бірі|Ауылға келген |оқулығы 3|
| |жұрттар» |тақырып |шешу арқылы, |Мәтіннің негізгі|бағалау, |мұғалім, Күмән, Дос|сынып, |
| |М. Әуезов. «Әке арманы» |өзектілігін |Тақырып |ойын анықтай |Өзін-өзі |сөзі, Жақсылардың |қосымша |
| |А. Құнанбаев. «Адам болам |ашу. |бойынша |алады. |бағалау, |жақсысы» |тапсырмал|
| |десеңiз» | |жаттауларды |Мәтіндегі |топты |мәтіндерін-түсініп |ар, түрлі|
| |М. Дулатов «Қырдан келген жас | |жаттау арқылы|кейіпкерлерге |бағалау |оқу. |дереккөзд|
| |қазақ» | |өз бетімен |мінездеме бере | |«Оқуға шақыру, |ерден. |
| |Ауылға келген мұғалiм (М. | |және топпен |алады. | |өнер, білім бар |(балаларғ|
| |Жұмабаев шығармаларынан) | |жұмыс, жұптық|Өзінің ойымен | |жұрттар, Адам болам|а |
| |М. Гумеров «Күмән» | |жұмыстар |автордың | |десеңіз, Кім |арналған |
| |Қ. Мырза Әли «Мұғалима» | |жүргізуде |шығармасына | |жүйрік?, Мамандық |газет-жур|
| |Н. Ғабдуллин «Дос сөзi» | |қалыптасады, |талдау жасай | |таңдау, Ұшқыш |анлдардан|
| |Б. Ысқақов. «Кiм жүйрiк?» | |дамиды. |алады. | |болғым келеді» |, |
| |Т. Молдағалиев «Мамандық | | |Мәтіннің | |өлеңдерін-мәнерлеп |ғаламтор |
| |таңдау» | | |мазмұнын аша | |оқу. |беттеріне|
| |Қ. Аманжолов «Ұшқыш болғым | | |біледі. | |«Мұғалима, Адамдық |н) |
| |келедi» | | |Мәтін бойынша | |борышың» -өлеңдерін| |
| |Р. Босилек «Жақсылардың | | |сурет сала | |жаттау. | |
| |жақсысы» | | |алады. | |Орта деңгей | |
| |Ш.Құдайбердiұлы «Адамдық | | |Топтың және | |«Әліппенің атасы, | |
| |борышың» | | |жұптық | |Дала жұлдызы | |
| | | | |жұмыстарға баға | |Әке арманы, Қырдан | |
| | |АКТ, | |қоя біледі. | |келген жас қазақ, | |
| | | | |Мәтін авторлары | |Ауылға келген | |
| | |Ассоциация | |туралы және | |мұғалім, Күмән, Дос| |
| | |жинау, | |олардың | |сөзі, Жақсылардың | |
| | |кластер құру,| |еңбектері туралы| |жақсысы» | |
| | |постер құру | |біраз | |мәтіндерін-әңгімеле| |
| | | | |мағлұматтар | |у. | |
| | |Суретті | |алады. Олардың | |«Оқуға шақыру, | |
| | |сызба, | |өскен ортасы мен| |өнер, білім бар | |
| | |логикалық | |жинаған | |жұрттар, Адам болам| |
| | |тапсырмалар. | |жазбалаларына | |десеңіз, Кім | |
| | |Сергіту сәті | |өзіндік | |жүйрік?, Мамандық | |
| | |Сөзжұмбақтар,| |пікірлерін | |таңдау, Ұшқыш | |
| | |ребустар, | |суреттер арқылы | |болғым келеді» | |
| | |қызықты | |бере біледі. | |өлеңдерін-тақырыбын| |
| | |ойындар. | | | |ашу, мазмұнын айту.| |
| | |Шығармашылық | | | |«Мұғалима, Адамдық | |
| | |тапсырмалар | | | |борышың» -өлеңдерін| |
| | | | | | |жаттау. | |
| | |Рефлексия | | | |Жоғары деңгей | |
| | |(стикерлер | | | |Авторлар туралы | |
| | |арқылы ой | | | |деректер жинау, | |
| | |түйіндеу, | | | |тақырыптарға | |
| | |эссе жазу) | | | |байланысты суреттер| |
| | | | | | |салу, постерлар | |
| | | | | | |құру, сөзжұмбақтар | |
| | | | | | |құру, барлық | |
| | | | | | |мәтіндерді талдау, | |
| | |Өз бiлiмiңдi | | | |негізгі ойын ашу. | |
| | |тексер. | | | | | |
| | |Шығарма жаз | | | | | |
| | |немесе | | | | | |
| | |бөлiмге | | | | | |
| | |байланысты | | | | | |
| | |сурет сал | | | | | |

|Мақсаты: Білу |Модульдегі ақын-жазушылар еңбектерімен өткен сыныптағы
білімдері арқылы қысқаша сұрақтар қою арқылы ой жинақтау арқылы еске
түсіреді. | | | | | | | | |Түсіну |Суретті сызба және логикалық
тапсырмалар арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттері артады. | | | | | | | |
|Қолдану |Постер құру, кластер құру, ассоциация арқылы өтілген тақырып
мазмұнын түсінеді. Мәтінді талдау арқылы өз ойын айта алады. | | | | | | |
| |Талдау |Қосымша деректер жинауда (реферат, сөзжұмбақ құру, сөзжұмбақ
шешуде) оқушылардың ізденімпаздық, тапқырлық дағдылары арттады, пәнге деген
қызығушылықтары оянады. | | | | | | | | |Жинақтау

|Осы өткен тақарыптар бойынша эссе, қысқаша «ой толғаулар» жазуда
оқушылардың танымдық қабілеттері дамиды.
| | | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Құзырлық тапсырма жайлы ақпарат
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Әр бала - болашақ данышпан
Сынып жұмысы
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Күш - білімде!
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
Бүгінгі білім - ертеңгі болашағымыз
Пәндер