Саран қаласы №16 ОЖББ мектебі (Ақтас кенті) бастауыш сыныптарға арналған Әдебиеттік оқу пәнінің орта мерзімді жоспары

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

"Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі" КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Әдебиеттік оқу пәніне арналған орта мерзімді жоспар

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Әдебиеттік оқуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

көздер

№: 1-модуль «Талаптан да, бiлiм мен өнер үйрен»
№: 1-модуль
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырыптар:

Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан)

А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»

С. Мәуленов. «Дала жұлдызы»

Ы. Алтынсарин. «Өнер, бiлiм бар жұрттар»

М. Әуезов. «Әке арманы»

А. Құнанбаев. «Адам болам десеңiз»

М. Дулатов «Қырдан келген жас қазақ»

Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)

М. Гумеров «Күмән»

Қ. Мырза Әли «Мұғалима»

Н. Ғабдуллин «Дос сөзi»

Б. Ысқақов. «Кiм жүйрiк?»

Т. Молдағалиев «Мамандық таңдау»

Қ. Аманжолов «Ұшқыш болғым келедi»

Р. Босилек «Жақсылардың жақсысы»

Ш. Құдайбердiұлы «Адамдық борышың»

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тарау білім туралы, білім туралы мақал-мәтелдер арқылы тақырып өзектілігін ашу.

АКТ,

Ассоциация жинау, кластер құру, постер құру

Суретті сызба, логикалық тапсырмалар.

Сергіту сәті

Сөзжұмбақтар, ребустар, қызықты ойындар.

Шығармашылық тапсырмалар

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу, эссе жазу)

Өз бiлiмiңдi тексер.

Шығарма жаз немесе бөлiмге байланысты сурет сал

3. Әдебиеттік оқуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу:

1. Мақал-мәтелдер жаттау арқылы

Тақырып бойынша жұмабақтар шешу арқылы,

Тақырып бойынша жаттауларды жаттау арқылы өз бетімен және топпен жұмыс, жұптық жұмыстар жүргізуде қалыптасады, дамиды.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Күтілетін нәтиже:

  • Авторлар туралы жазған еңбектерін біледі.
  • Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады.
  • Мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
  • Өзінің ойымен автордың шығармасына талдау жасай алады.
  • Мәтіннің мазмұнын аша біледі.
  • Мәтін бойынша сурет сала алады.
  • Топтың және жұптық жұмыстарға баға қоя біледі.

Мәтін авторлары туралы және олардың еңбектері туралы біраз мағлұматтар алады. Олардың өскен ортасы мен жинаған жазбалаларына өзіндік пікірлерін суреттер арқылы бере біледі.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Суретті сызба және логикалық тапсырмаларда бірін-бірі бағалау, Өзін-өзі бағалау, топты бағалау
6. Барлығынқосқанда:

Төмен деңгей «Әліппенің атасы, Дала жұлдызы

Әке арманы, Қырдан келген жас қазақ, Ауылға келген мұғалім, Күмән, Дос сөзі, Жақсылардың жақсысы» мәтіндерін-түсініп оқу.

«Оқуға шақыру, өнер, білім бар жұрттар, Адам болам десеңіз, Кім жүйрік?, Мамандық таңдау, Ұшқыш болғым келеді» өлеңдерін-мәнерлеп оқу.

«Мұғалима, Адамдық борышың» -өлеңдерін жаттау.

Орта деңгей «Әліппенің атасы, Дала жұлдызы

Әке арманы, Қырдан келген жас қазақ, Ауылға келген мұғалім, Күмән, Дос сөзі, Жақсылардың жақсысы» мәтіндерін-әңгімелеу.

«Оқуға шақыру, өнер, білім бар жұрттар, Адам болам десеңіз, Кім жүйрік?, Мамандық таңдау, Ұшқыш болғым келеді» өлеңдерін-тақырыбын ашу, мазмұнын айту.

«Мұғалима, Адамдық борышың» -өлеңдерін жаттау.

Жоғары деңгей Авторлар туралы деректер жинау, тақырыптарға байланысты суреттер салу, постерлар құру, сөзжұмбақтар құру, барлық мәтіндерді талдау, негізгі ойын ашу.

7. Негізгі дереккөздер:

Ана тілі және Ана тілі хрестоматиясы

оқулығы 3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)

№: Мақсаты: Білу
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Модульдегі ақын-жазушылар еңбектерімен өткен сыныптағы білімдері арқылы қысқаша сұрақтар қою арқылы ой жинақтау арқылы еске түсіреді.
№: Түсіну
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Суретті сызба және логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттері артады.
№: Қолдану
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Постер құру, кластер құру, ассоциация арқылы өтілген тақырып мазмұнын түсінеді. Мәтінді талдау арқылы өз ойын айта алады.
№: Талдау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Қосымша деректер жинауда (реферат, сөзжұмбақ құру, сөзжұмбақ шешуде) оқушылардың ізденімпаздық, тапқырлық дағдылары арттады, пәнге деген қызығушылықтары оянады.
№: Жинақтау
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Осы өткен тақарыптар бойынша эссе, қысқаша «ой толғаулар» жазуда оқушылардың танымдық қабілеттері дамиды.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарға арналған Өзін-өзі тану пәнінің орта мерзімді жоспары: 1-модуль - Өзін-өзі тану бақыты
Бейнелеу өнері: бастауыш сыныптарға арналған орта мерзімді жоспар - Кескіндеме модулі
Бейнелеу өнері пәнінің орта мерзімді жоспары (бастауыш сынып): Өнер туындыларын қабылдау
Еңбекке баулу пәнінің орта мерзімді жоспары - бастауыш сыныптар, 1-модуль: Табиғи материалдармен жұмыс
Бастауыш сыныпқа арналған қазақ тілі: Тіл және сөйлеу орта мерзімді жоспары
6-7 сыныптарға арналған Қазақстан тарихы пәнінің орта мерзімді жоспары
Тайынша қаласы №5 орта мектебі үшін 6-сыныпқа арналған Математикалық логика пәнінің оқу бағдарламасы (жаратылыстану-математикалық бағыт)
3-сыныпқа арналған Дүниетану пәнінің орта мерзімді жоспары - 1-модуль: Адам ағзасы және оны күту
1-3 сыныптарға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары (математика, әдебиеттік оқу, әліппе)
Ақтау қаласы №8 жалпы білім беру орта мектебі, 3 А гимназия сыныбының математика пәнінің орта мерзімді жұмыс жоспары (Қаңтар-Ақпан 2015)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz