Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектердің қосындысы мен айырымына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік
* Бөлімдері бірдей және әр түрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға үйрету. Есептер шығару дағдысын қалыптастыру.
* Дамытушылық
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыта отырып баланы қоғамға бейімдеу.
* Тәрбиелік
* Оқушыны ұлттық рухта тәрбиелеп, қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Пәнаралық байланыс: Тарих, информатика.
Оқытудың техникалық құралдары: Интерактивті тақта, Слайдтар, математикалық ілме қағаздар, сызбалар.
Сабақтың жоспары:
* Ұйымдастыру және мақсатты айқындау.
<<Қазақ халқы талантты халық, біз математика мен механикадан дүние жүзі ғалымдарының назарын өзімізге аударуға тиіспіз. >>
О.А.Жәутіков
Өрнкетер
Бүтін
Бөлшек өрнекөөрнектер
Рационал өрнектер
* Үй тапсырмасын тексеру. (сұрақ жауап арқылы) №518(2,4), №519 (2,4),
№520( 2,4)
1.Бөлімдері бірдей рационал бөлшектер қалай қосылады?
2.Бөлімдері бірдей рационал бөлшнктердің айырымы қалай табылады?
3.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектер қалай қосылады?
4.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектердің айырымы қалай табылады?
* Теңдік дұрыс па?
I топ
II топ
III топ
* Кітаппен жұмыс №523(1,2,3), №524(1,2,3), №526(1,2,3)
1.
2.
3.
4.
* Логикалық сұрақтар
+ Қолымызда он саусақ бар. Он қолда неше саусақ бар?
+ Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де алтыға тең. Ол қандай сандар?
+ 555555 саны 3 пен 5- ке бөліне ме?
+ Қаламсап дәптерден қымбат,ал қарындаш қаламсаптан арзан. Қайсысы қымбат дәптер ме әлде қаламсап па?
+ Төрт қойдың неше аяғы бар?
+ Аңаш үстінде жүз торғай отырады.Аңшы он торғайды атып алады.Торғайдың қоншасы қалады?
+ Суретте әр шаршының екеуі боялған?
+
* <<Жалғасын тап>>
1. 1. 2. 2.
3. 3.
4. 4.
5. 5.
6. 6.
7. 7.
7. <<Қызықты эстафета>> ойыны Бұл ойында әр топқа парақшалалар таратылып, әрбір оқушы бір есепті екі минутта шығарып аты жөнін жазып келесі оқушыға беріп отырады. Жауабын интерактивті тақтадан тексереді.
Iтоп
1
Аты- жөні:
Жауабы :
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
x3+y3=
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы:
5
25-z2=
Аты- жөні:
Жауабы:
6
25-с2=
Аты- жөні:
Жауабы
II топ
1
Аты- жөні:
Жауабы:
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы)
5
Аты- жөні:
Жауабы:
6
Аты- жөні:
Жауабы
IIIтоп
1
Аты- жөні:
Жауабы:
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
1-27a3=
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы
5
49-a2=
Аты- жөні:
Жауабы:
6
25m2-49n2=
Аты- жөні:
Жауабы:
8.Бағалау.
<<Рефлексия>>
Не білдік? Не түсіндік?
Оқушылар жауабы:
<<Тыңдағанымды - ұмытпаймын,
Көргенімді - есімде сақтадым,
Қолыменістегенімді-түсіндім>>
9.Үй тапсырмасын беру. №523 (4), №524(4), №525(4,5,6,7,8), №526 (4,5,6).
Қосымша есеп. Келесі санды тап.
+ = 12
+ = 9
+ =?
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік
* Бөлімдері бірдей және әр түрлі рационал өрнектерді қосуға және айырымын табуға үйрету. Есептер шығару дағдысын қалыптастыру.
* Дамытушылық
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық қабілетін дамыта отырып баланы қоғамға бейімдеу.
* Тәрбиелік
* Оқушыны ұлттық рухта тәрбиелеп, қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Меңгерген білімдерін практикада қолдануға бағытталған аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Пәнаралық байланыс: Тарих, информатика.
Оқытудың техникалық құралдары: Интерактивті тақта, Слайдтар, математикалық ілме қағаздар, сызбалар.
Сабақтың жоспары:
* Ұйымдастыру және мақсатты айқындау.
<<Қазақ халқы талантты халық, біз математика мен механикадан дүние жүзі ғалымдарының назарын өзімізге аударуға тиіспіз. >>
О.А.Жәутіков
Өрнкетер
Бүтін
Бөлшек өрнекөөрнектер
Рационал өрнектер
* Үй тапсырмасын тексеру. (сұрақ жауап арқылы) №518(2,4), №519 (2,4),
№520( 2,4)
1.Бөлімдері бірдей рационал бөлшектер қалай қосылады?
2.Бөлімдері бірдей рационал бөлшнктердің айырымы қалай табылады?
3.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектер қалай қосылады?
4.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектердің айырымы қалай табылады?
* Теңдік дұрыс па?
I топ
II топ
III топ
* Кітаппен жұмыс №523(1,2,3), №524(1,2,3), №526(1,2,3)
1.
2.
3.
4.
* Логикалық сұрақтар
+ Қолымызда он саусақ бар. Он қолда неше саусақ бар?
+ Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де алтыға тең. Ол қандай сандар?
+ 555555 саны 3 пен 5- ке бөліне ме?
+ Қаламсап дәптерден қымбат,ал қарындаш қаламсаптан арзан. Қайсысы қымбат дәптер ме әлде қаламсап па?
+ Төрт қойдың неше аяғы бар?
+ Аңаш үстінде жүз торғай отырады.Аңшы он торғайды атып алады.Торғайдың қоншасы қалады?
+ Суретте әр шаршының екеуі боялған?
+
* <<Жалғасын тап>>
1. 1. 2. 2.
3. 3.
4. 4.
5. 5.
6. 6.
7. 7.
7. <<Қызықты эстафета>> ойыны Бұл ойында әр топқа парақшалалар таратылып, әрбір оқушы бір есепті екі минутта шығарып аты жөнін жазып келесі оқушыға беріп отырады. Жауабын интерактивті тақтадан тексереді.
Iтоп
1
Аты- жөні:
Жауабы :
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
x3+y3=
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы:
5
25-z2=
Аты- жөні:
Жауабы:
6
25-с2=
Аты- жөні:
Жауабы
II топ
1
Аты- жөні:
Жауабы:
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы)
5
Аты- жөні:
Жауабы:
6
Аты- жөні:
Жауабы
IIIтоп
1
Аты- жөні:
Жауабы:
2
Аты- жөні:
Жауабы:
3
1-27a3=
Аты- жөні:
Жауабы:
4
Аты- жөні:
Жауабы
5
49-a2=
Аты- жөні:
Жауабы:
6
25m2-49n2=
Аты- жөні:
Жауабы:
8.Бағалау.
<<Рефлексия>>
Не білдік? Не түсіндік?
Оқушылар жауабы:
<<Тыңдағанымды - ұмытпаймын,
Көргенімді - есімде сақтадым,
Қолыменістегенімді-түсіндім>>
9.Үй тапсырмасын беру. №523 (4), №524(4), №525(4,5,6,7,8), №526 (4,5,6).
Қосымша есеп. Келесі санды тап.
+ = 12
+ = 9
+ =?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz